Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 479
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Members

Nu inteleg ,de ce dupa atitea informatii care sint despre aceasta firma si modul ei de a asuprii angajatii mai sint oameni care vor sa -si riste putini bani care sint in buzunarul lor .MESERIA NU TREBUIE SA DEVINA SCLAVIE Asta-i punctul meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

eu nu am inteles .....ce e cu becul ????? ;D ;D ;D

..................mi-a dat si un bec pentru ca eu il uitasem acasa pe al meu .......................

alex63fanvw bafta in continuare , cat si celorlanti colegi !!!!!

ps :in spania sunt firme specializate in plasarea fortei de munca , faimoasele E.T.T,  adica empresa de trabajo temporal ( firma de munca temporara ) unde dupa o preselectie , esti contratat de ei si ,,pus ,,la munca unde au contracte , nu se cer comisione , sau altceva , ei iau un procentaj aparte din ce faci tu , si esti platit la zii/ ora /luna ( cum te intelegi cu ei )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Cei de la authentic aveau interes sa trimita,fara sa ia bani,ei sunt platiti la numarul de persoane trimise,nu conteaza daca candidatul trece testul.Bine ca ai avut aceasta experienta,acum ai invatat mai multe decit orice,degeaba au tot fost spuse lucruri rele despre ei,pina nu ne convingem noi ca e asa nu ne lasam, ;D ;D

Acum ai posibilitatea sa capeti si experienta mai multa,bravo,cind te consideri apt cu manevrele,cuplari,decuplari,etc poti incerca iar,firme care vor soferi romani sa ii calareasca o sa fie destule si in viitor,nu de alta dar acum au ajuns la romani,bulgari,moldoveni.Cind vor termina cu noi trec la altii,arabi,etc.Sper totusi ca tu sa inveti lucrurile bune si sa fii mindru de faptul ca esti sofer,fiind stapin pe meserie vei observa usor ca nu mai esti dispus sa accepti toate magariile,bafta si drumuri bune :);):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Acum ai posibilitatea sa capeti si experienta mai multa,bravo,cind te consideri apt cu manevrele,cuplari,decuplari,etc poti incerca iar,firme care vor soferi romani sa ii calareasca o sa fie destule si in viitor,nu de alta dar acum au ajuns la romani,bulgari,moldoveni.

  Nu va imbatati cu apa rece voi credeti ca sinteti unici? Asa cum apareti voi la KJ asa apar alti viteji  care vor sa faca EXPERIENTA dar de fapt e SCLAVAGISM cu alta denumire.Treaba voastra ,bani vostri ... Faceti ce vreti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutari la toata lumea!

Va multumesc pentru tot ceea ce ati scris  si m-as bucura foarte sa pot fi de folos macar unuia dintre colegii soferi.

De ieri, sunt sofer de TIR cu legitimatie, asa ca un prim pas l-am facut!

Colegul "nmg" a intrebat cat m-a costat: 260 euro biletele de autocar dus-intors(iti urez sa il platesti numai pe cel de dus, adica sa iei testul), 50 euro doua drumuri de Bucuresti si vreo 40 de euro cheltuiti pe drum, in total 350 euro. Nu am pus in calcul cheltuielile pentru bagaj, care oricum eram nevoit sa le fac atunci sau acum.

Impresii de la ComDivers: prea curand sa imi dau cu parerea!

Pot spune doar ca totul pare a fi foarte bine organizat, dupa un model occidental foarte eficient, care  a fost imbunatatit cu un plus de omenie.

Relatiile dintre conducere si soferi par a fi destinse, prietenesti chiar.

Curatenie "bec" peste tot: garaj, ateliere, birouri.

Camioane noi, foarte bine intretinute si spalate la fiecare intrare in garaj in spalatoria proprie - obligatoriu!

Poze cu camioanele firmei sunt destul de multe pe forum si unele chiar foarte reusite, asa ca eu nu cred ca mai pot arata ceva in plus(decat poate splendoarea de ACTROS 2010 care intinereste acum flota)

pt colegul "cico 3504" : si ceilalti care pretind comision inainte sau dupa, nu iti garanteaza succesul la proba, asa ca poti avea o paguba si mai mare!

pt. colegul "mario bandit": treaba cu becul este ca atunci cand lucrezi la KJ trebuie sa ai macar un bec de 220V(de preferat unul economic, pentru a nu se scutura filamentul) in bagaj, pentru ca de exemplu, in camerele de cazare de la Greve nu exista becuri pentru ca au fost furate! Dar nu de romani!

Pt. colegul ar cobra 68: Prietene, te vad pornit rau impotriva acestei firme! Sa ma ierti daca nu am retinut din postarile anterioare, daca ai lucrat la KJ, dar vorbesti cu prea multa patima.

Pana la urma, fiecare este liber sa faca ceea ce i se pare ca este bine, iar daca nu este imoral sau ilegal, atunci nu este decat problema lui.

Nu stiu daca 57 de euro pe ziua lucrata si 32 pentru cea libera sunt chiar asa de putini bani. Este adevarat ca localnicii castiga mult mai mult, dar un incepator ca mine sau ca altii, nu ii iau acesti bani in tara nici in trei luni!

Sclavagism inseamna sa fii exploatat fara consimtamantul tau, prin constrangere, pe cand aici este o intelegere legala consimtita in mod liber de cele doua parti.

Iar problema caratului bagajelor poate fi rezolvata cu mai putin efort fizic, daca pe langa genti mai iti iei si un carucior micut pentru bagaje.

Si nu in ultimul rand, prietene, oare este ceva care nu presupune un efort cat de mic? Uneori chiar si sa mananci e greu!

Doamne ajuta si drumuri bune la toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Alex63,am o intrebare pentru tine. Marti dau proba practica pentru categoria C,dupa ce o sa am carnetul si atestatele am sanse sa ma angajez la com divers? Am 20 de ani.

Nu ai sanse pana nu obtii permisul categoria CE(21 ani) si atestatele pentru transport marfuri generale si ADR si cartela tahografica.

Sa ai grija ca daca iti iei atestatul pentru marfa si cartela tahografica imediat dupa ce ai obtinut categoria C, atunci cand vei obtine si categoria CE ti se va elibera un alt permis cu o alta serie, iar atestatul si cartela nu vor mai fi valabile. Astfel, va trebui sa le preschimbi, deci alti bani , alta distractie, cum zice romanul. Eu sunt patit, asa ca hotaraste cum crezi ca e mai bine.

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu ai sanse pana nu obtii permisul categoria CE(21 ani) si atestatele pentru transport marfuri generale si ADR si cartela tahografica.

Sa ai grija ca daca iti iei atestatul pentru marfa si cartela tahografica imediat dupa ce ai obtinut categoria C, atunci cand vei obtine si categoria CE ti se va elibera un alt permis cu o alta serie, iar atestatul si cartela nu vor mai fi valabile. Astfel, va trebui sa le preschimbi, deci alti bani , alta distractie, cum zice romanul. Eu sunt patit, asa ca hotaraste cum crezi ca e mai bine.

Doamne ajuta!

Stimate Alex63fanvw, tin sa te anunt ca detii informatii eronate.

Permisul ramane cu aceeasi serie la adaugare de categorii. Iti spun ca asta e sigur 100% pentru ca eu am avut B, am luat C, permisul cu B si C a venit cu aceeasi serie. Am facut atestat marfa, scos cartela tahograf...in acest timp am luat si CE, permisul cu BE CE a venit cu aceeasi serie...intre timp am facut si ADR, am obtinut ulterior si D, si...permisul cu BE CE DE a venit cu aceeasi serie, serie care se afla deja si pe cartela tahograf, si pe atestatul de marfa...  Iar toate astea in ultimele 6 luni.

Te rog pe viitor mai multa grija cand furnizezi niste informatii, sa ai grija sa nu fie eronate.

Iti dai seama ca era ilogic si absurd sa ti se schimbe seria, pentru ca ulterior , pe cale de consecinta, sa fii nevoit sa iti schimbi toate atestatele care au pe ele seria permisului ... :)

Daca tii neaparat sa iti dovedesc cu inscrisuri ca asa este, trimite`mi un mesaj privat si iti arat scanate permisul cu BE CE (cand il aveam, ca ulterior l-am predat pentru a se emite noul permis) si permisul cu BE CE DE actual, ca le-am scanat de fiecare data, sa vezi ca au aceeasi serie...

In speranta ca v-am putut fi de folos, va urez mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

salut  pe toti colegii.

Sunt nou pe forum dar i l urmaresc de ceva timp si am citit de fiecare data postarile colegului Alex63fanvw, care imi par destul de clare si de un real ajutor, de aceea tin sa te contrazic kiar daca, si mi cer scuze nu prea cunosc prea bine cum se poate preschimba permisul si toate cele legate de subiectul acesta..

o zi buna si drumuri faine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Inca vreo doua intrebari Alex, daca ai bunavointa de a ma lamuri:

1. in anunturile lor spun sec "atestat ADR" si atat dar nu spun de care. Ce este necesar, ADR colete, cisterne sau de care ?

2. cand ai dat proba in Greve ai mai dat vreun interviu, ceva sau te-au bagat direct la proba practica pe masina ?

Cu multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu ai sanse pana nu obtii permisul categoria CE(21 ani) si atestatele pentru transport marfuri generale si ADR si cartela tahografica.

Sa ai grija ca daca iti iei atestatul pentru marfa si cartela tahografica imediat dupa ce ai obtinut categoria C, atunci cand vei obtine si categoria CE ti se va elibera un alt permis cu o alta serie, iar atestatul si cartela nu vor mai fi valabile. Astfel, va trebui sa le preschimbi, deci alti bani , alta distractie, cum zice romanul. Eu sunt patit, asa ca hotaraste cum crezi ca e mai bine.

Doamne ajuta!

Dar nu dau doar cat C. Maine am conducere pt C si dupa aceea dau CE. Vreau sa zic dupa ce am si CE si atestate ma pot duce la com divers sau trebuie sa ast sa implinesc anul viitor in martie 21 de ani. Si ma mai intereseaza daca tie ti-au cerut ceva experienta pe cartea de munca sau ai dat doar o poba de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

simpaticilor KJ pt incepatori este o treab minunata, asa ca merge-ti si luati un contract in brate ca pe traseu va ve-ti vedeA  si cu alti colegi romani de la alte firme si asa ve-ti avea ocazia sa mai aflati si voi de alte firme cu un caracter mai dragutz decat cel de la KJ. intradevar toti vb de bine sau de rau firmele dar totusi in 2006 cand am muncit la ei era cred ca visul oricarui sofer sa munceasca in aceasta firma. eram doar 8 romani din care doi erau mecanici si daca nu ma insel unul mai lucreaza si acuma se numeste Marius....in consecinta se practica dupa ce am plecat de la ei prin 2008 ping pong-ul adica sari dintr-un camion in altul, dar asta se intampla doar in danemarka greve, daca esti rapid si fisnetz ajungi la paris unde marilene este sefa(sotia lui kim) si  acolo nu ai decat masina ta si faci toate aeroporturile..... deci este mai bine ... acuma nu mai stiu ce si cum se intampla dar A fost odat canva ..... succes baieti  :) :) :) :) :) :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

kalex , daca esti amabil , da si tu detalii despre alte firme mai bune , ca vad ca esti veteran prin comunitate , eventual unde ai lucrat sau lucrezi , e bine de stiut ceva detalii si despre altii mai seriosi ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Stimate Alex63fanvw, tin sa te anunt ca detii informatii eronate.

Permisul ramane cu aceeasi serie la adaugare de categorii. Iti spun ca asta e sigur 100% pentru ca eu am avut B, am luat C, permisul cu B si C a venit cu aceeasi serie. Am facut atestat marfa, scos cartela tahograf...in acest timp am luat si CE, permisul cu BE CE a venit cu aceeasi serie...intre timp am facut si ADR, am obtinut ulterior si D, si...permisul cu BE CE DE a venit cu aceeasi serie, serie care se afla deja si pe cartela tahograf, si pe atestatul de marfa...  Iar toate astea in ultimele 6 luni.

Te rog pe viitor mai multa grija cand furnizezi niste informatii, sa ai grija sa nu fie eronate.

Iti dai seama ca era ilogic si absurd sa ti se schimbe seria, pentru ca ulterior , pe cale de consecinta, sa fii nevoit sa iti schimbi toate atestatele care au pe ele seria permisului ... :)

Daca tii neaparat sa iti dovedesc cu inscrisuri ca asa este, trimite`mi un mesaj privat si iti arat scanate permisul cu BE CE (cand il aveam, ca ulterior l-am predat pentru a se emite noul permis) si permisul cu BE CE DE actual, ca le-am scanat de fiecare data, sa vezi ca au aceeasi serie...

In speranta ca v-am putut fi de folos, va urez mult succes!

Stimate coleg!

In primul rand multumiri admin pentru ca ne ingaduie cu acest off-topic.

Daca citeai cu atentie ceea ce am scris, vedeai ca nu am scris "ca am auzit..." sau ca "detin informatii", ci am prezentat SITUATIA MEA PERSONALA, care este adevarata si nu am nevoie de alte probe decat de cuvantul meu de om matur si responsabil.

Ca lucrurile stau asa cum le-am prezentat si nu sunt un caz izolat, sta dovada situatia unui prieten al meu care este si el nevoit sa schimbe atestatul de marfa si cartela tahograf pentru ca a obtinut si categoria CE.

Afirmatia domniei tale poate fi adevarata numai sub rezerva ca sistemul de lucru pentru judetul Arges este unul diferit fata de acela in care locuiesti.

Iti multumesc pe alta parte pentru dojana parinteasca de a gandi de doua ori inainte de a scrie.

In ceea ce priveste absurditatea sau lipsa de logica a situatiei, ma tem ca nu tine de parerile noastre personale ci de un act juridic legal si obligatoriu pentru toti cetatenii romani.

Iar atestatele si cartela tahograf le schimbi de exact doua ori intr-o perioada de valabilitate a permisului de conducere in baza caruia au fost eliberate: o data la emiterea noului permis si a doua oara exact la mijlocul perioadei de valabilitate, adica la 5 ani. Daca gresesc, vino cu argumente legale!

Sa imi fie cu iertare!

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Inca vreo doua intrebari Alex, daca ai bunavointa de a ma lamuri:

1. in anunturile lor spun sec "atestat ADR" si atat dar nu spun de care. Ce este necesar, ADR colete, cisterne sau de care ?

2. cand ai dat proba in Greve ai mai dat vreun interviu, ceva sau te-au bagat direct la proba practica pe masina ?

Cu multumiri.

1. Atestatul ADR  se refera si la colete si la cisterne, si poti avea una dintre autorizatii sau pe amandoua, in functie de ceea ce ai solicitat atunci cand te-ai inscris la cursul pentru obtinerea lor.

Clasele 1 (materiale si obiecte  explozive) si 7(materiale radioactive) nu pot fi obtinute decat in conditii speciale.

Aunturile in care se solicita atestat ADR, se refera la ambele modalitati de transport: colete+cisterne.

2. Nu dai interviu propriu-zis, ci examinatorul apreciaza cata limba engleza sau franceza cunosti, si iti pune o nota pe grila de punctaj(care cuprinde si o astfel de rubrica; mie de exemplu, mi-a trecut nota 8 pentru limbile engleza si franceza). Aprecierea o face din momentul in care te invita sa il insotesti la camion si pe tot parcursul probei practice, pana la incheierea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Foarte ciudat. Eu am schimbat permisul  de trei ori ... pentru adaugare de categorii si acum am aceeasi serie la permis ca aceea de cand aveam permis categoria B. Si asa mi se pare normal. Dar ... traim in Romania. In alta ordine de idei cred ca suntem off topic ... aici discutandu-se initial despre Kim Johansen. Apropos Alex ... cu care dintre examinatori ai dat ... din ce am mai citit pe forumuri am inteles ca este unul chel mai ingaduitor si unul mai tinerel, tatuat  mai .... exigent... ca sa nu zicem altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Foarte ciudat. Eu am schimbat permisul  de trei ori ... pentru adaugare de categorii si acum am aceeasi serie la permis ca aceea de cand aveam permis categoria B. Si asa mi se pare normal. Dar ... traim in Romania. In alta ordine de idei cred ca suntem off topic ... aici discutandu-se initial despre Kim Johansen. Apropos Alex ... cu care dintre examinatori ai dat ... din ce am mai citit pe forumuri am inteles ca este unul chel mai ingaduitor si unul mai tinerel, tatuat  mai .... exigent... ca sa nu zicem altfel.

Eu nu am avut ocazia sa il cunosc decat pe acela despre care am aflat ca este seful atelierului mecanic: un domn de circa 52-55 de ani, inalt, solid, simpatic de altfel, cu parul saten spre blond si poarta mustata.

UN LUCRU FOARTE IMPORTANT SI TOTODATA SI UN SFAT PENTRU TOTI CEI FARA EXPERIENTA CARE SUNT TENTATI SA-SI INCERCE NOROCUL IN ACELASI FEL CA MINE:

In momentul de fata, dupa ce am parcurs 3.500 de km. prin tara si Europa la volanul unui DAF XF 105 de la ComDivers, imi dau seama ca NU ERAM PREGATIT sa fac fata muncii de sofer de camion la KJ, si aceasta din cateva motive foarte simple:

- eu in mandria mea, mi-am inchipuit ca a conduce un mastodont din acesta nu este mare filosofie! Realitatea, din punctul meu ACTUAL de vedere ca sofer care am la activ mai bine de vreo 6oo.ooo de km. din 1982 incoace, este ca acest lucru nu este imposibil, dar nici gluma nu este!

- o astfel de activitate, implica o suma de responsabilitati pe care eu la momentul KJ le stiam din auzite, iar cateva le intuiam, ceea ce nu inseamna ca le puteam face fata, in conditiile in care angajatorii occidentali cer "turatie maxima" din prima pedala, adica sa faci totul repede si bine cu cat mai putine cheltuieli, inca din prima zi.

- trebuie sa stapanesti macar bine tehnica de conducere a unui camion de mare tonaj, ca sa poti face fata timpilor de ajungere la destinatie.

In ce ma priveste, riscul era sa muncesc 2-3 saptamani, dupa care s-o dau in bara si sa plec acasa cu o gaura in buget cu mult mai mare.

Pe de alta parte, stiu ca sunt si incepatori care au reusit din prima. Treaba lor si toata admiratia, dar eu unul - desi sunt o fire optimista - sunt multumit ca nu am luat proba respectiva si am putut sa imi vad lungul nasului, dupa cum se spune.

Un roman intelept a spus: " Inteleptii invata din greselile altora, inteligentii dintr-ale lor, iar prostii nu invata niciodata!"

Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

aia lucreaza mult cu flughafen.urile si acolo sunt curse cu deadline si daca te ratacesti....pleaca avionu ,si pleci si tu de la k.j

Auzi, dar dispeceru nu-ti da coordonatele GPS unde trebuie sa descarci/incarci ? Cand ajungi la aeroportul din Frankfurt e ca si cand ajungi la intrare in Timisoara. Cum te orientezi acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Alex63fanvw, nu inteleg de ce la tine au venit cu alta serie. Observi ca si chr1s a precizat ca si la el au venit cu aceeasi serie.

Dar, banuiesc faptul ca este asa cum spui tu, se procedeaza diferit in functie de zona... Desi nu este normal... Dar, traim in Romania... Aici chiar este totul posibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Anonymous

Parerea mea despre KJ este foarte buna, daca esti capabil sa faci unele compromisuri. Lucrurile stau cam asa; Nu schimbi camioanele cate 3 sau 4 cum spunea cineva, iar daca esti destul de "sofer", te trezesti destul de repede pe cursa fixa, ex. meu Lubeck-Malmo si retur, iar atunci nu mai schimbi camionul deloc si nici bagajul nu-l mai cari. Bagajul numai cei "isteti" il cara, caci foarte simplu iti ei un sac de gunoi sau altceva si pui imbracamintea in depozit la care ai acces non-stop. Totusi sunt multi soferi cu experienta care nu mai pot sa schimbe stilul de viata de cabina cu unul mai decent, acela de a dormii intr-un pat. sunt cateva locatii mai infecte (Osnanbruk, Patborg), dar si superfrumoase (Sitensen, Lubeck, F1). Acum recunosc ca nu sunt chiar foarte multi bani, dar este bine. In Italia castigam 1800 din care netul, butelia, telefonul, spalatul, dusul, mancarea, si drumul acasa le plateam eu. Aici doar telefonul si mancare din 1400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.