Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Cum va protejati in cazul in care se atenteaza la rezervorul masinii voastre?


leobango

Postări Recomandate

  • Members

Un articol mai mult decat interesant.

Harta jafurilor din camioane.

In Romania s-a format o adevarata retea de jefuitori de TIR-uri. Conducatorii auto sunt sedati cu un spray care are efect de drog, iar in timp ce dorm li se fura totul, chiar si lucrurile din cabinele camioanelor. Fenomenul talharirii TIR-urilor - fie de marfa din trenul camionului, de motorina din rezervor sau pur si simplu de bunurile din cabina - a luat o amploare fara precedent. In contrapartida, soferii de camioane au inceput sa se organizeze in potere pentru a prinde hotii. Astfel, se anunta un adevarat razboi civil intre clanurile care fura din camioane pe drumurile nationale si conducatorii auto. Un asemenea incident s-a consumat deja pe autostrada Bucuresti-Pitesti in luna mai. ZIUA prezinta in exclusivitate harta celor mai periculoase drumuri din tara, unde se fura marfa din camioane in timpul mersului, harta realizata impreuna cu soferii si Uniunea Nationala a Transportatorilor din Romania.

De aproximativ doi ani, transportul rutier de marfuri din Romania a luat o amploare fara precedent. Incep sa se ruleze foarte multi bani in acest domeniu, apar mereu noi locuri de munca, numarul soferilor profesionisti este mic fata de cererea pietei, iar patronii au inceput sa plateasca mai bine angajatii pentru a-i fideliza. Daca pana prin 2002 se platea in medie 700 de lei vechi pe kilometru rulat, acum se ajunge la 1700 - 1800 de lei. Astfel, proprietarii de camioane isi incurajeaza salariatii sa "traga" mai mult. Incet, incet, patura sociala a soferilor de cursa lunga, aproape disparuta in anii 1990, a reinviat.

Dintr-o suta de persoane se remarca imediat cel care este sofer de TIR. Vorbeste foarte mult, turuie intr-una indiferent despre ce ar fi vorba. Asta pentru ca timp de sase zile din sapte el tace, traieste singuratic in cabina sa. La capitolul somn, soferul este iarasi imbatabil. Din cauza ca doarme cam patru ore pe zi in timpul saptamanii (si astea in patul din cabina) - pentru a putea rula cat mai multi kilometri si a castiga un salariu cat mai mare - un week-end inseamna pentru el, de fapt, doua zile de somn. Doarme, se trezeste si mananca, apoi se culca din nou.

Un sofer de camion pe rutele interne poate castiga in jur de 20 de milioane de lei pe luna, daca sofeaza pana la limita rezistentei. Desigur, trebuie sa respecte diagrama, adica sa doarma cel putin patru ore, dupa sase ore de sofat, dar in felul asta nu-si mai ia banii. Trebuie spus insa ca soferii cu multi ani de experienta stiu exact cat pot impinge limita de rezistenta a organismului. Nu vom vedea vreodata un accident provocat de un TIR la volanul caruia sa se afle un veteran. Accidentele se intampla din cauza incepatorilor. Asta pe de o parte, iar pe de alta parte somnul in cabina a devenit un risc foarte mare in ultimele luni, asa cum vom vedea mai jos.

Baraganul, raiul jefuitorilor de camioane

Cum era de asteptat, orice lucru bun trebuie sa fie insotit in tara noastra de unul prost, iar aparitia unui numar mare de camioane de marfa pe drumurile publice a nascut aparitia unui numar mare de hoti care fura din TIR-uri. Acest tip de hotie are si el un istoric dupa 1990. Initial, jefuitorii de camioane erau timizi, furau doar motorina din rezervoarele masinilor parcate la marginea drumurilor neluminate. Dupa un timp au prins curaj, au inceput sa taie prelatele si sa ia tot ce apuca din interior, fie ca erau baloti cu haine, lazi cu bere sau apa minerala. Apoi au inceput sa faca acest lucru in timp ce masinile ruleaza. Unii, mai curajosi, nu s-au sfiit sa se arunce in cabinele soferilor, tot in timpul mersului, sa ia de acolo tot ce apuca in cateva secunde, apoi sa sara jos si sa dispara. Fie ca apuca portofelul cu banii si actele soferului, fie ca apuca o sticla cu cafea, nu conteaza...

Au aparut apoi hotii de lux, care nu mai opereaza decat la comanda, nu sparg orice masina, ci merg la informatie sigura, numai la cele care transporta marfuri scumpe. Acestia au turisme care urmaresc camionul tinta, se suie pe capota masinilor in mers, chiar si la viteze de 90 de kilometri pe ora, agata TIR-ul cu o cange, apoi deschid usa din spate cu instrumente speciale, intra si fura toata marfa fara ca soferul camionului sa simta ceva.

O noua metoda de a jefui un camion: spray cu efect de drog

Ultima gaselnita in ale hotiei este amortirea soferului, in timp ce acesta se odihneste in cabina, cu substante de origine inca necunoscuta, pulverizate in habitaclu prin diferite metode. Acest tip de talharie este foarte periculos, deoarece poate ucide conducatorul auto adormit...

Iata cum povesteste un sofer de TIR, cu o vechime in meserie de peste 20 de ani, despre aceste lucruri: "Sunt mai multe puncte in Romania unde soferii trebuie sa fie foarte atenti. In Bucuresti, la iesirea din oras, spre Fabrica de biscuiti, intre orele 24.00 - 01.00 te blocheaza in fata cu o caruta, merg foarte incet si te opereaza prin spate. In Zona Crevedia, intre Bucuresti si Ploiesti, sunt doua poduri cu drum cubic. Soferul trebuie sa reduca viteza automat. Multi stiu ca este un loc frecventat de talharii de TIR-uri, dar inca nu s-a luat nici o masura. Cel mai periculos este aici toamna si iarna. In Mogosoaia, la Lukoil, acolo unde au talharit-o pe Doina Melinte, am patit-o si eu: au aruncat cu o petarda sub TIR, am oprit speriat sa vad ce a explodat, unul a urcat repede in cabina, prin spatele meu, si mi-a luat telefonul mobil, geaca si portofelul. In aceasta zona nu e bine sa mergi cu usile descuiate, pentru ca sar in masina din miscare, iau ce apuca si dispar, nu ai timp sa opresti sa-i prinzi. Si nici nu poti merge cu viteza, in special toamna si iarna. Acestia sunt talharii de rand, manati mai mult de disperarea saraciei, iau orice le pica la mana, chiar si un caiet, o sticla, orice. Nu sfatuiesc nici un sofer singuratic sa coboare ca sa se ia la harta cu hotii. Sunt foarte violenti cand sunt prinsi la inghesiuala si sunt cel putin trei in gasca. Sa dau un exemplu: Sacele. Acolo se fac coloane in dreptul tiganiei si au timp sa opereze. A fost un caz in care doi TIR-isti polonezi au fost talhariti, batuti si ascunsi in lada de scule. Un sofer care avea cursa in Ardeal a vazut cele doua masini stationate, la dus. Cand s-a intors, dupa 15 ore, camioanele erau tot acolo. S-a oprit si a verificat. Cei doi polonezi erau inchisi in lazile de scule. Bine ca au scapat cu viata. Crezi ca era cine stie ce de capul hotilor? Nu, erau niste tigani nenorociti, dar din disperare, uite ca sunt in stare de orice", spune acesta.

Hotii cascadori de pe Autostrada Soarelui

Acesta povesteste o alta intamplare de pe Autostrada Soarelui. "Niste tipi cu un BMW cu numere de Franta furau dintr-un TIR in mers, noaptea. Auzisem de chestia asta, ca ar exista niste indivizi care opereaza TIR-urile din mers, chiar si la viteza de 90 de kilometri la ora, pe autostrada dar si pe Drumul European 20, undeva intre Sinesti, Movilita si Urziceni. Nu imi venea sa cred ca, ai dracului hoti, au ajuns cascadori, dar le-am vazut pe viu modul de operare. Sunt talhari profesionisti. Sting farurile si se baga cu autoturismul in spatele TIR-ului. Soferul camionului nu ii mai vede. In timp ce unul dintre talhari sofeaza, celalalt iese pe trapa din plafonul automobilului, trece pe capota si cu un fel de cange, agata turismul de spatele camionului. Asta am apucat sa vad.

Eram cu automobilul, ma indreptam spre casa cu aproximativ 120 de kilometri la ora. I-am ajuns din urma dar nu s-au sinchisit de mine. Am depasit camionul si i-am facut semne soferului ca il fura in spate. El a inteles si a inceput sa balanseze camionul in stanga si-n dreapta. Asta i-a oprit pe hoti. Eu am bagat talpa in acceleratie si am taiat-o, pentru ca astia nu numai ca sunt violenti, dar au si relatii.

Spre deosebire de hotii ageamii, profesionistii nu dau lovitura decat la pont. Stiu exact ce masina sa opereze, numai cele incarcate cu marfa scumpa, aparatura electronica, bauturi de lux, ma rog... Cineva ii informeaza. Daca pana prin 2005 se taia prelata chiar si la transporturi de bere, acum astia nu mai merg decat la informatie sigura. Unii spun ca hotii stiu ce se transporta dupa numerele masinilor. Altii spun ca s-a dezvoltat o intreaga retea, impreuna cu muncitorii de la firmele care incarca masinile, cu unii soferi si chiar cu unii politisti care opresc camioanele, afla ce au inauntru si dau informatia unde trebuie. Eu m-as indoi sa fie implicati soferii, pentru ca un procent din pierderi il plateste si conducatorul auto, chiar daca marfa este asigurata. Oricum, bunurile furate le gasesti apoi pe piata, deci au si desfacerea asigurata. Pe Buzau, de pilda, este plina marginea drumului cu indivizi care vand fel de fel de marfa furata. Este o adevarata retea sau sunt mai multe retele, pe zone... nu stiu.

In ceea ce priveste furtul de motorina, asta e la ordinea zilei, nu se mai pune problema. Daca ai adormit noaptea langa sosea si ai multa motorina in rezervor poti sa-ti iei adio! Cei mai rai in domeniu sunt moldovenii, pe rutele dintre Braila si Buzau, Tecuci si Barlad, si catre Falticeni. In Moldova, soferul deTIR nu doarme noaptea, e lege... Dupa moldoveni, alti hoti cunoscuti de motorina sunt oltenii din zona Valcei. Si aici trebuie sa umbli cu atentie. Uite, in Ardeal nu mi s-a intamplat, ei nu sunt tot romani?!". mai spune soferul.

Soferii se organizeaza in potere impotriva jefuitorilor de camioane

Ultima problema, patita si de mine, este cea cu spray paralizant. Am oprit in parcarea unei benzinarii, am vazut mai multe camioane oprite, unele aveau si usile intredeschise. Mi-am zis ca pot sa dorm doua ore in siguranta. Am pus capul pe volan si am adormit. M-am trezit dupa patru ore cu capul cat o banita si cu un gust dulceag in gura. Cabina era descuiata si imi lipsea portofelul cu vreo 500.000 de lei si toate actele. Culmea este ca eu incuiasem cabina si pusesem portofelul langa mine in dreapta. Nu puteam sa-mi explic cum s-a intamplat, cum de nu i-am simtit. Abia apoi am aflat ce se intamplase... cabinele intredeschise pe care le vazusem eu erau tot TIR-uri sparte, cu soferii drogati cu gaze din alea. Nemernicii te lasa sa pui un pic capul jos si dau cu nu stiu ce dracu de spray, care te adoarme. Chiar daca ai geamurile inchise si usile incuiate, baga gazul pe gura sirocoului (soba de noapte a camionului, care are o gura de absorbtie a aerului din exterior) sau, culmea, injecteaza substanta cu seringa si acul prin chederul geamului. Un coleg a fost adormit la Falticeni, zona unde nu prea se fura decat motorina, prin metoda asta si a zacut doua zile. Bine ca n-a murit. Cand s-a trezit avea gust dulceag in gura si doar pantalonii pe el. Ii furasera tot, dar chiar tot. Asta este adevarata viata de sofer de cursa lunga. Deja suntem la limita suportabilului. Nu cred ca trebuie sa mai spun ceva despre gropi, despre nesimtirea carutasilor, de inconstienta copiilor de bani gata cu masini bengoase, sau a pietonilor din sate. Pe astea le stiu si soferii amatori.

Una peste alta, in luna mai un grup de zece soferi de la o firma au pandit o banda de hoti de motorina dintr-o parcare de TIR-uri de pe autostrada Bucuresti - Pitesti Le-au intins o capcana, stiau ca vor veni, i-au prins si i-au casapit cu bataia - atat cat sa supravietuiasca, dar sa tina minte patania. I-au aruncat apoi intr-un sant. Dupa un timp au aparut si politistii, care i-au arestat pe soferi, apoi i-au amendat si i-au eliberat. Lucrurile nu se vor opri aici. Tot mai multi spun ca trebuie sa ne facem propriile noastre potere si sa-i linistim pe hoti. Si nu va trece mult pana ce lucrul asta se va intampla..."

"Sa nu se mire nimeni daca evenimentele vor lua o turnura violenta"

Radu Dinescu, secretarul general al Uniunii Nationale a Transportatorilor din Romania (UNTR), spune ca zonele controlate de jefuitorii de TIR-uri sunt dese in tara noastra si sunt cunoscute de oficialitati, respectiv de cei care ar trebui sa se ocupe de ei. "Cel mai grav este ca stie si politia de problemele de pe Bucuresti-Pitesti, de pe Autostrada Soarelui, etc. si nu ia nici o masura. Am avut un caz de sofer agresat - practic a fost lovit cu ranga in cap - si a avut nevoie de spitalizare. Nu numai ca omul a descris faptasii, dar a avut si martori care au facut depozitii. Nu s-a luat nici o masura. Toata lumea vorbeste despre dezvoltarea retelei de drumuri, dar nu exista parcaje pazite, cu dusuri si dormitoare pentru soferii de cursa lunga, parca am fi in salbaticie. Soferul, daca e prins ca nu respecta diagrama, ia amenda, iar daca e prins pe marginea drumului ca doarme ia amenda, orice ar face nu e bine! Sa nu se mire nimeni daca evenimentele vor lua o turnura violenta. Politia a primit 6000 de Logan-uri in dotare. De ce nu patrulea-za? Ce fac cu masinile?", se intreaba secretarul general al UNTR.

Politia, care evident stie de problema hotilor de marfuri din camioane, a si prins luna trecuta patru asemenea jefuitori. Doi actionau pe Autostrada Soarelui, in masini straine, asa cum am vazut mai sus. Ceilalti doi furau motorina in zona defileului Oltului.

In ceea ce priveste metoda de talharire a soferilor prin paralizarea cu spray halucinogen, medicul Cristian Costescu, consilier al Comisiei de sanatate din Camera Deputatilor, considera ca substanta respectiva trebuie procurata cumva (soferii cred ca doar batand hotii se poate procura asa ceva), dusa la un laborator si gasit un antidot. In ideea ca ori de cate ori se culca pe traseu, inghit antidotul, iar jefuitorii nu au decat sa-i spreieze cat vor...

Medicul propune si o alta varianta: unul din soferii atacati cu spray-ul respectiv sa fie dus de urgenta la spital pentru a i se lua proba de sange si aer respirat pentru a putea fi izolat si examinat drogul. "Legea nu permite folosirea unor asemenea substante halucinogene. Sunt sigur ca sunt produse in cine stie ce locuri clandestine. Este posibil ca ele sa fie chiar letale, in anumite doze. Este ciudat, nu am mai auzit despre asemenea lucruri." (I. Golea)

a) Zona BucureSti-PloieSti, BucureSti-TArgoviSte

precum si soseaua de centura sunt pline de hoti care sar in cabine in timpul mersului si fura tot ce apuca la mana in cateva secunde. Apoi dispar fara ca soferul sa poata interveni. Tot aici se foloseste metoda carutelor care blocheaza traficul, in timp ce spatele camioanelor este "operat"

B) Zona BucureSti-FeteSti Si BucureSti-BuzAu

sunt controlate de hoti profesionisti care fura la comanda din TIR-uri care transporta marfuri scumpe. Opereaza din mers, chiar si la 90 de kilometri la ora, fara ca soferul sa simta. Actioneaza doar noaptea

c) Zona SAcele, lAngA BraSov

in tiganie, este periculoasa din cauza ca se circula cu viteza mica, iar camioanele singuratice sunt jefuite in spate, indiferent de ora

d) Zona BucureSti - PiteSti

cunoscuta pana de curand drept raiul hotilor de motorina din rezervoare. Mai nou au aparut indivizi care jefuiesc TIR-uri dupa ce adorm soferii cu spray halucinogen. Aici a avut loc primul incident dintre soferii organizati in potere si talhari

e) Zona BacAu - Suceava

in apropiere de Falticeni, era cunoscuta pentru hotii de motorina, mai nou insa au inceput si acolo sa foloseasca metoda spray-ului

f) Zona Tecuci - BArlad

este raiul hotilor de motorina. "Trebuie sa fii cu ochii pe rezervor chiar si ziua. Nu e bine sa adormi prin partile astea ale Moldovei"

SURSA:www.newspad.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Impotriva hotilor nu exista cheie sau antifurt, metoda mea preventiva este de a cala rezervoarele, dar nu este o metoda sigura de a fi protejat impotriva furtului de motorina doar ca ii incetineste si poate am noroc sa ii observe cineva. Drumuri bune si bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

se fura foarte mult la barbulesti  ( ialomita) , e o cale ferata unde tiganii spargeau asfaltul sa te faca sa incetinesti , acolo  te operau ! si daca nimereai si bariera la tren , sigur incepeai sa te ingrijorezi ! prin zona urziceniului mai auzisem de niste tigani aruncau cu ulei de motor parBRIZ  , si din instinc dadeai de stergatoare si trebuie sa opresti..... :(  .... in ultima perioada am inteles ca s-au mai rarit cazurile de la barbulesti , asta dupa ce cativa soferi mai indrazneti au "luat la plimbare cativa tigani cu ei " si ce s-a intamplat cu ei nu se stie .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Intr-adevar situatia a luat o turnura periculos ascendenta !Un coleg de-al meu a patit-o ,a fost drogat cu aceste sprayuri si a fost usurat de motorina dar nu in Romania ci in Italia .El lucreaza la o firma din Spania si imedit dupa intamplare patronul a dotat masinile cu nush ce aparat cu senzori contra acestor gaze ce declanseaza o alarma puternica !O fi adevarat ,exista astfel de aparate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

Intr-adevar situatia a luat o turnura periculos ascendenta !Un coleg de-al meu a patit-o ,a fost drogat cu aceste sprayuri si a fost usurat de motorina dar nu in Romania ci in Italia .El lucreaza la o firma din Spania si imedit dupa intamplare patronul a dotat masinile cu nush ce aparat cu senzori contra acestor gaze ce declanseaza o alarma puternica !O fi adevarat ,exista astfel de aparate ?

Exista,mai toate camioanele noi au asa ceva,detector de gaze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

sincer este destul de serioasa treaba cu motorina si nu numai cu bateriile,cu marfa cu tot ce ii intereseaza pe hoti..nu are rost sa faci pe viteazul si sa stai prin spitale dupaia...daca are cineva habar ...pe ruta arad-bratislava.. pe unde ar trebui sa ma feresc..deocamdata nu am patito dar nici nu as vrea..ms anticipat drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de italia ... imi povestea un coleg acum vreo 2 ani exact faza cu sprayul ... era practicata indeosebi in zona de sud ... daca avea curse mai jos de napoli isi lega usile intre ele cu o chinga din aia mica.

la motorina si marfa tot pot sa iti umble ... dar macar esti in siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

era sa o patesc si eu in vara in loc Courtacon(franta), aveam probleme cu masina si am stat 4 zile parcat pe marginea drumului...in a 2-a zi de stat au venit 2 tiganusi de ai nostri sa ma intrebe(erau solizi rau) de ce stationez acolo..le-am explicat ce am patit..si foarte cuminti ei..s-au oferit sa merg ca sa stau la ei pana vine asistenta si eu  le-am spus ca stau in cabanuta mea si ca nu am nevoie de ajutor, eu vorbeam cu unu si celalalt imi dadea tarcoale la camion...si toata seara au stat de paza sa nu vine politia, dar nu am fost furat deloc(am stat cu chinga pe usi toata noaptea)..a 3-a zi am oprit o masina de jandarmerie si le-am explicat ce am patit...si jandarmi m-au pazit, facand pe schimburi pana in a 4-a zi cand au venit cei de la firma.La noi te fura cu ajutorul politiei..Tot respectul pentru Franta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

traiasca JANDARMERIA FRANCEZA !!!  poi de aia au stat in schimburi langa masina ka pe 3000 e un subofiter isi face datoria. Sa fii oprit un echipaj de Jandarmi de la noi k pe 15 mil pe luna niki nu te intrebau de sanatate ! Drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

mi sa furat motorina de doua  ori si bateriile o data in 9 luni de zile .....cine ???? nu se stie ...desii curtea dsv din coslada madrid e pazita , si parcam afara langa gard , nimeni nu a vazut nimic !

pe international , o singura data au incercat sa ma fure , nu au reusit sa deschida capacele ( cele cu cheie pe lateral . nu in mijloc ) si au rupt tzeava ce unea rezervoarele .......un coleg a inceput sa claxoneze si au fugit ......eu eream la wc !!!! oprisem pentru pauza de 45 minute in aire de la palme  langa iesirea /intrarea 40 din a9 dupa narbonne in directie spania !!!

cat despre a sta in camion si sa te fure , eu unu nu m-as infrunta cu hotii , din motive lesne de inteles , as da din goarne , lumini , sunat la 112 , zgomot  ,etc  de ce sa fac pe viteazu ..?????

eu am folosit acele chingi din usa in usa , niciodata vara geamu intredeschis , doar trapa , si cand plecam undeva ,dupa incidentu cu motorina , lasam radio deschis la un nivel razonabil pentru a crea impresia ca sunt in cabina cu perdele trase ..!!!

daca ar fii dupa mine sa decid pedeapsa la un hot , indiferent de natie , sau etnie , i-as oferii 2 optiuni ......ruleta ruseasca  sau  puscarie ca lumea cu munca in folosul comunitatii ,munca grea in cele mai grele sau rudimentare domenii ;  daca scapa de ruleta , sa vada pe dracu !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

eu unul m-am gandit sa merg noaptea si sa dorm ziua.In cazul in care ai tir-ul tau si ai de platit leasing ,iar la iesirea din tara faci rezervoarele ochi nu cred ca poti dormi in liniste noaptea- macar ziua e lumina .. asta e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Pistol cu bile sau gaz. E foarte simplu de obtinut si pistolul si permisul de port arma. Daca va intereseaza puteti da search pe google.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

>>daca ar fii dupa mine sa decid pedeapsa la un hot , indiferent de natie , sau etnie , i-as oferii 2 optiuni ......ruleta ruseasca  sau  puscarie ca lumea cu munca in folosul comunitatii ,munca grea in cele mai grele sau rudimentare domenii ;  daca scapa de ruleta , sa vada pe dracu !!!!<<

Daka ar fii dupa mine sa decid pedeapsa unui hot :  i-as taia degetele de la mana cu care a furat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

daca ar fii dupa mine sa decid pedeapsa la un hot , indiferent de natie , sau etnie , i-as oferii 2 optiuni ......ruleta ruseasca  sau  puscarie ca lumea cu munca in folosul comunitatii ,munca grea in cele mai grele sau rudimentare domenii ;  daca scapa de ruleta , sa vada pe dracu !!!!

Eu as propune ruleta ruseasca cu 3 gloante in butoi. Sa vada ei atunci pe dracu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • Members

Eu as propune ruleta ruseasca cu 3 gloante in butoi. Sa vada ei atunci pe dracu!

Eu as opta pt 7 gloante din 7, sau cate dreaq sunt, sa nu mai aiba nicio sansa. Lasand gluma la o parte cred ca trebuie preluat modelul soferilor americani, majoritatea sunt inarmati, pistoale, pusti .... Etc. Bineinteles ne trebuiesc si niste legi care sa ne permita sa le si folosim .

Si apropo de furturile din Italia, in zona de Sud de la Napoli in jos, cum spunea un coleg, sunt ''teronii'', care sunt un fel de tigani ai nostri. Si cand spun asta ma refer la toate punctele de vedere, dar si tigani, care sunt peste tot, mai nou prin Autogrilluri, ei fura si pirandele cersesc......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

colegi firma din Dambovita de care v-am spus este BENTRANS  are sediul si parcarea la Pucioasa dar nu are scrisa firma pe masini numai numarul de pe capu de tractor si remorca sant ca exemplu DB-01-BEN majoritate lor sant cu BEN acesti colegi au montate pe masine pompe cu furtune pana la 1oo m lungime si te lasa fara nimic in rezervor si nu numai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

de peste tot se fura!

eu eram cu masina mica si ma duceam in R.Moldova avand marfa cu cauciucuri!Si cum la ei nu vezi politie decat de sarbatori ,noaptea am vazut o masina pe avarii si 2 tipe sau pus in mijlocul soselei sa ma opreasca sa le ajut!Nam apucat sa ma dau jos si a aparut 2 tipi ceafa groasa pe partea din stanga si dreapta noroc ca am avut spreiul lacrimogen in masina langa casetofon si motorul pornit,am dat un jet in dreapta si am calcato iar apoi am deschis toate geamurile ca asa ma cam loase si pe mine un pic,si gaz pana la destinatie!Cam asta a fost singura isprava patita in afara si nu cu camionul dar cu masina mica.Ce sa mai zic daca ai fi cu tirul?acolo cu 200 dolari cam faci legea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.