Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tractionisti pentru Olanda


Marius25

Postări Recomandate

  • Members

Cautam tractionisti pentru Olanda

Cerinte:

1.       Cap tractor  minim euro 5

2.       Trailer (se poate inchiria contra cost de la noi= 595€/luna)

3.       Materiale necesare in trailer :chingi minim 17, antiderapanti pentru toata lungimea trailerului, coltare minim 34

4.       Sofer profesionist care detine atestat marfa (cod 95), ADR, card tahograf, cunoscator al unei limbi de circulatie international

5.       Licenta transport deseuri pentru a avea mai mare flexibilitate.

6.       Asigurare CMR

7.       Trusa ADR in camion, extinctoare valabile, ochelari de protective pentru sofer, casca de protective, incaltaminte de protective, vesta reflectorizanta etc

8.       Contract legea Macron in Franta

 

 

 

 

Oferim:

·         Un loc de munca in cadrul unei echipe profesioniste

·         Contract semnat pentru a evita neintelegerile

·         10.000 km lunar (minimum)

·         Curse Benelux, Franta, Germania si rareori Spania

·         Card de motorina (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii)

·         Go-box/Toll collect (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii)

·         Plata corecta a km (Incarcat si gol) dupa 45 zile de la primirea CMR-ului (calcularea km se face conform programului avizat de guverul Olandez, Map & guide TLN planner)

·         Pretul pe km cu tot inclus de la tractionist (cap tractor + trailer + diesel + taxe de drum) este de 0.98€/km

·         Dispecerat in limba romana NON STOP => furnizat de catre noi OBLIGATORIU (contra cost 300€/luna)

 

 Delatii la: marius@maydenlogistics.com  sau +40757972797

 

Cu Stima

 

 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Cautam tractionisti pentru Olanda

Cerinte:

1.       Cap tractor  minim euro 5

2.       Trailer (se poate inchiria contra cost de la noi= 595€/luna)

3.       Materiale necesare in trailer :chingi minim 17, antiderapanti pentru toata lungimea trailerului, coltare minim 34

4.       Sofer profesionist care detine atestat marfa (cod 95), ADR, card tahograf, cunoscator al unei limbi de circulatie international

5.       Licenta transport deseuri pentru a avea mai mare flexibilitate.

6.       Asigurare CMR

7.       Trusa ADR in camion, extinctoare valabile, ochelari de protective pentru sofer, casca de protective, incaltaminte de protective, vesta reflectorizanta etc

8.       Contract legea Macron in Franta

 

 

 

 

Oferim:

·         Un loc de munca in cadrul unei echipe profesioniste

·         Contract semnat pentru a evita neintelegerile

·         10.000 km lunar (minimum)

·         Curse Benelux, Franta, Germania si rareori Spania

·         Card de motorina (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii)

·         Go-box/Toll collect (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii)

·         Plata corecta a km (Incarcat si gol) dupa 45 zile de la primirea CMR-ului (calcularea km se face conform programului avizat de guverul Olandez, Map & guide TLN planner)

·         Pretul pe km cu tot inclus de la tractionist (cap tractor + trailer + diesel + taxe de drum) este de 0.98€/km

·         Dispecerat in limba romana NON STOP => furnizat de catre noi OBLIGATORIU (contra cost 300€/luna)

 

 Delatii la: marius@maydenlogistics.com  sau +40757972797

 

Cu Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
La 21.02.2017 la 13:41, Marius25 a spus:

calcularea km se face conform programului avizat de guverul Olandez, Map & guide TLN planner

Asta e cea mai tare. Că guvernul olandez nu are altceva nimic mai bun de făcut decât să ''avizeze'' softul englezilor, renumiți dealtfel pentru ineficiența sistemelor de transport cu flote mari pe care le folosesc.

Eu nu știu de ce mințiți în halul ăsta? Chiar credeți că dacă aruncați o astfel de afirmație într-o ofertă o să se arunce lumea cu capul înainte să lucreze cu voi? Chiar credeți că punem botul la prostia asta? Auzi și tu... ''program avizat de guvernul olandez''??!!!!! Ăla e un soft care ESTIMEAZĂ costurile unui transport (asta este de fapt principala lui funcție), dar, ca și celelalte softuri de pe piață, în multe cazuri e departe de realitate. Și nu e avizat de nici un guvern, din nici o țară (nici nu există conceptul ăsta).

Și în plus... cum vedeți voi colaborarea asta cu tracționiștii? Softul zice X km, Y timp și Z costuri și aia e realitatea?! Păi în cazul ăsta, eu ca tracționist, o să vreau să văd licența de la softul respectiv, o să vreau să văd log-ul de la actualizări, o să vreau o formă grafică a traseului de urmat plus alternativele și o să vreau monitorizare/asistență 24 din 24. Că deh, dacă voi vă considerați mai buni la planificare decât mine și insistați să lucrăm așa, păi mergem până la capăt, nu? Vreți totuși 300€/lună de la mine.

Sau voi de fapt îmi dați un traseu (de cele mai multe ori de tip way-points), un termen limită și un tarif pe tona kilometrică și... descurcă-te băiete! Și dacă, obligat de situația din teren, nu mă încadrez în condițiile voastre, sunt bun de plată, nu?

Eu zic așa... terminați-o cu prostiile. Sunteți doar niște căpușe în industria asta. Intermedierea în transporturi este o practică legală, dar voi vă bateți joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna ziua,

 

Dumneavoastra vedeti o modalitate pentru a raspunde la aceste afirmatii de defaimare? Daca da, va rog sa imi puneti intrebari la subiect, concrete, fara afirmatii jignitoare ! Inainte de a face astfel de afirmatii, verificati inainte de a le scrie aici, pentru ca dati dovada de.....

 

Multumesc 

O zi buna va doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators
Acum 51 minute, Marius25 a spus:

pt ca dati dovada de.....

Dovadă de... ce?!

Întrebări la subiect, concrete... poftim:

1. Care este numărul de înregistrare al avizului acordat de guvernul olandez programului PTV Map & Guide, și pentru care versiune?

2. Sub ce formă oferiți cei 10000 de km minimum? Există o clauză în contract în care vă asumați acordarea de tranzite care să acopere această distanța, sau doar plata lor? Și ce se întâmplă când dvs. nu vă puteți îndeplini obligațiile asumate?

3. Tariful este fix și doar pentru distanța parcursă? Ce se întâmplă când (inevitabil) greutatea va depăși limitele legale? (Îmi rezerv dreptul de a verifica independent greutatea declarată în acte)

4. Ce se întâmplă când numărul de km oferit la plata/cursă este depășit? (Să nu uităm că din ce în ce mai multe companii aplică sisteme de sens unic pentru circulația vehiculelor în perimetrul lor. Ori o suprafață de câteva mii de metri pătrați, înconjurată cu 20km/h și 24t, de cel puțin 2 ori înseamnă mult combustibil și timp consumat)

5. Ce se întâmplă atunci când șoferului îi este solicitat să încarce/descarce mărfuri, folosind mijloace mecanice/hidraulice/electrice pentru care nu este autorizat? (vorbim totuși românește aici)

6. Puteți estima, în procente, raportul dintre curse în regim FTL și PTL? De asemenea, puteți estima un număr de operațiuni (încărcare/descărcare)/cursă? Și, de exemplu, de câte ori, într-un interval de timp oarecare, se tranzitează A7 (D), în zona Kassel? (indiferent de direcție)

7. Eu sunt operator de transport autorizat. Cum verific bonitatea companiei dvs. (nu a clientului pentru care lucrați)? Și în ce măsură vă asumați bonitatea clientului? (La urma urmei pe mine mă interesează să lucrez bine cu dvs., nu vreau să primesc ridicări din umeri când clienții dvs. sar calul)

Una peste alta, anunțul cu oferta dvs., pe lângă că conține cel puțin o informație falsă, este foarte ambiguu, omite informații importante (numele companiei dvs. de exemplu) și cel mai important, nu oferă nici un motiv plauzibil pentru care eu mi-aș băga mașinile la voi. Mai bine le dau, cu șoferi cu tot, pentru 350€/zi la truncking pentru Aldi (cu program de femei gravide, că la ora 15:00 deja depozitele încep pregătirile pentru livrările de dimineață).

Eu vă înțeleg până la un punct, am spus și mai sus, activitățile de intermediere în transporturile rutiere sunt reglementate legal, dar totuși, asta nu vă dă dreptul să dansați cum vă cântă clientul ziua și să vă bateți joc de transportator noaptea. Căci voi sunteți tari în gură cu tracționistul, dar mielușei cu clientul, ori treaba asta e cam aiurea, să zic așa. Nu m-ar deranja să fiți bățoși în fața mea, atâta timp cât facturile sunt grase și la timp, dar când voi îmi dați de lucru de 5-6000 de km amărâți și în rest doar scuze... atunci o să fiu eu cel bățos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bună ziua domnilor. Cristian, nu ai cu cine... , băieții ăștia vin din afara " circului pe asfalt ". Vor să bijnițărească, nu să intermedieze. Vezi - dacă ai timp - și " oferta " lui Alin Cauneac, mai ales partea cu ADR-ul. La 10.000 de km " pedalați ", ai posibilitatea să câștigi suplimentar 200 de euro, ca tractionist !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.