Members Mtndw Postat Martie 1, 2017 Members Share Postat Martie 1, 2017 Asa cum spune si titlul .Am fost declarat inapt la testul ishihara pentru obtinerea dosarului auto..pentru ca nu am putut sa vad nimic pe acele placute,totusi in viata de zi cu zi pot distinge culorile semnelor,sa vad semafoarele,si sa vad in spatiu cat si ziua/noaptea,s.a.m.d . Ce m-a durut cel mai rau a fost faptul ca nu am stiut lucrul asta in 18 ani , iar variantam mea era tirul.Sunt disperat,nu stiu ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Martie 2, 2017 Administrators Share Postat Martie 2, 2017 Si ce esti ? Nagel sau Dalton ? Ce exa nu vezi tu ? Rosu -Verde - protanopia ( dalton ) tonul rosu sau deuteranopia ( nagel ) tonul verde unde totul se vede gri . . Deficienta asta nu o poti repara , dar poti determina ce ton iti lipseste . Pentru a trece testul trebuie sa identifici clar culoarea rosie cu derivatele ei Problema cu semaforul nu e sa vezi o culosre aprinsa si dupa pozitionare si sa deduci ce culoare este ( ca apoi sa treci sau nu ) problema reala este in ce moment percepi in tot campul vizual acea lumina dupa care fixezi atentia pe semafor si cat de repede o intelegi ca atate apoi viteza ta de reactie si timp in care uiti de trafic . Fiecare om are un ochi de comanda , desi vede cu amandoi clar , doar ce vede unu e procesar de creier , iar celalant nefolosit , oarecum ,, in timp isi pierde rolul si trece in rezerva . E posibil , ca pe ochiul de comanda sa ai lipsa un ton si sa il vezi cu celalant , dar cum imaginea nu se proceseaza egal nu iti dai seama de lipsuri , iar in timp ce vei inainta in varsta ochiul de comanda oboseste si problema se accentueaza . Cum il trezesti pe celalant ? Intai trebuie sa determini care iti e ochiul de comanda , , inchide pe rand cate un ochi , si priveste in jur , cel cu care te orientezi mai bine si clar e ochiul de comanda , apoi zi de zi trebuie sa faci exercitii prin inchiderea ochiului de comanda sa sa fortezi creieeul sa il puna in functionare . ( Asa fac eu ) Nu te gandi ca poti face asta muncind ,, sau cand te apropii de semafor sa inchiz ba unu ba altu sa apreciezi tonurile Pe langa semafor mai apare problema luminor de semnalizare frana etc , dupa cum se vede nu e un stas si fiecare constructor scoate cate o lampa cum o vrea el ,si apar accidente , nu percepi tonul si nu il vezi pe ala ca franeaza , la semafor treci pe rosu , etc etc Nu privi acest lucru ca un handicap ci ca o deficienta , poti teaii destul de bine cu ea , e adevarat ca se pune mai mult accent pe treaba asta in anii acestia dar nimic nu e capat de lume , cauta ajutor specializat si nu te lua dupa ,, vraci ,, cu suc de morcovi si rosii . Pe mine ma ajuta munca de noapte si fundalul inchis . Bafta Maxima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mtndw Postat Aprilie 4, 2017 Autor Members Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Revin cu rezultate de apt de data asta , am fost altundeva si am luat totul pe drept.Nu stiu cum dar am reusit sa vad plansele care mi le-a dat in fata , buba e ca la calculator nu le pot vedea ... sau cele care mi-au fost date prima oara de o baba.Acum pot incepe si scoala. On 3/2/2017 at 4:03 AM, Mario Bandit said: Pe langa semafor mai apare problema luminor de semnalizare frana etc , dupa cum se vede nu e un stas si fiecare constructor scoate cate o lampa cum o vrea el ,si apar accidente , nu percepi tonul si nu il vezi pe ala ca franeaza , la semafor treci pe rosu , etc etc Nu am patit nici macar pe timp de zi .. zi torida de vara chiar .. le vad Off:Mi-ar fi placut daca pe forum ar fi fost mult mai multi oameni care sa raspunda nu doar administratorii . Se simte lipsa de useri .. probabil din cauza dezinteresului Editat Aprilie 4, 2017 de Mtndw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 4, 2017 Administrators Share Postat Aprilie 4, 2017 Salut , intre o plansa si calculator e diferenta de contrastul unde tot gri -ul da batai de cap , te poti juca cu luminozotatea ecranului si ai sa-ti dai seama ca sunt momente cand vezi , altele cand nu . Sunt si aplicatii android pentru a detecta fenomenul ... Iar la faza cu semaforul sau semnalizare / frana am generalizat , fiecare care poarta deficienta asta are lipsurile lui , doar am punctat marile probleme care pot aparea , probleme care pot degenera in tragedii . Legat de participarea la discutii , interesul e scazut din cauza ca multi au inteles forumul in alt mod decat ce se vrea a fi , sa pus un regulament si acum cica nu lasam soferii sa se exprime liberi , la ce tampenii zic UNII , offf offf ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Aprilie 4, 2017 Moderators Share Postat Aprilie 4, 2017 mai multi oameni care sa iti raspunda nu cred ca pot fi..asta din cauza ca nu poate sa profeseze unul cu problemele spuse...si atunci nu are..sau nu au...ce sfaturi sa iti dea...nu pot discuta doar de dragul de a spune ceva ca sa fie acolo..intelege acest lucru...rezolvarea ta o gasesti tot la un cadru medical..in plus nu trebuie sa fii disperat ca nu poti fi conducator auto..sunt si alte meserii care iti pot aduce o satisfactie si o salarizare buna..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ionutz90 Postat Aprilie 27, 2020 Members Share Postat Aprilie 27, 2020 Salutare tuturor! Si eu am fost declarat inapt la testul cu ishihara,intre timp am cunoscut pe cinéva si ma ajutat cu fisa medicala.(in Romania) Acum lucrez in Franta si la fisa medicala pentru angajare am reusit sa vad 6 din 7 planse(dupa care doamna de acolo a zis ça este ok)acum se apropie perioada cand trebuie sa merg din nou(au trecut déjà 3 ani😱)si nu pot decat sa va spun ça am foarte mari emotii. Poate sa-mi spuna cineva daca sunt declarat inapt,patronul poate sa ma angajeze pe propria raspundere,sau daca exista vreo metoda de angajare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members niros75 Postat Decembrie 26, 2020 Members Share Postat Decembrie 26, 2020 Sa fiu al naibii daca mi s-a facut vreodata testul acela in vederea obtinerii permisului. Dar probabil ca acest lucru este din cauza faptului ca eu am luat permisul de conducere (cat B ) demult, in 1998 iar atunci daca aveai cunostinte medici sau asistente ii rugai doar sa iti faca ei fisa aceea le plateai lor si nici nu te mai sinchiseai sa treci pe la nici un medic. Dar nu am nici o problema de genul, vederea cromatica mi-a fost testata in schimb la centrul militar la recrutare si nu am probleme. Probabil insa ca in privina permisului daca ai scapat de acest test prima data, a doua oara nu ti-l mai face nimeni indiferent de cite ori ai preschimba permisul sau cite categorii ai adauga caci nu e asa...un om caruia cica i s-a testat o data vederea cromatica si a iesit normal nu are cum sa devina ulterior discromat. Acuitatea vizuala insa scade cu virsta si/sau din cauza unor anumite boli iar de aceea acuitatea vizuala se verifica de fiecare data. Oricum eu nu cred ca este cinstit faptul ca discromatii nu au voie sa conduca. Dupa mine discromatia nici macar nu este un handicap, este facilitate...o fuctie in plus sau cum sa ii zic. Mie intotdeauna mi-au placut la nebunie imaginile numai in alb si negru si am urit intotdeauna faptul ca vad in culori....imi par atit de urite culorile, nu le suport. Daca as putea mi-as baga ochi artificiali care sa vada numai in alb-negru. Si cind unii au fost inzestrati de la natura cu capacitatea de a vedea lumea intr-un mod atit de frumos sa nu ii lasam sa conduca? Bine si semaforul imi veti spune, sa zicem ca se descurca cu toate celelalte, dar cum se descurca la semafor? Asta in mod evident dovedeste incapacitatea de a gindi "in afara cutiei". Pai cine a stabilit ca semaforul trebuie sa fie cu culori? NU puteau sa il fac cu un X mare pentru "stop" si o sageata mare in sus pentru "da-i bataie". Eventual puteau fi si colorate...Cine a gindit semaforul numai pe baza de culori evident a fost rau intentionat si a vrut din start sa interzica unei intregi categorii de oameni dreptul de a conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.