Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Bună ziua colegi. În urmă cu două zile am telefonat la Trans Car pentru o eventuală angajare la transport marfă-prelată comunitate. Mi-au spus că fac angajări, o lună /o săptămână, 60€/zi plus minim pe economie. Orice informație ar fi benefică. Plată la timp, reguli, regulițe, seriozitate? Mulțumesc anticipat. Drumuri bune să aveți. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

firmele transcar si atlasib apartineau lui carabulea...impreuna cu carpatica.......toate merg cam prost..sau mergeau...poate aduce ceva informatii proaspete vreun coleg...din cele vechi ai pe aici    

 

https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjdk6yIv-LSAhWHKsAKHVt-BZEQFgg_MAQ&url=http%3A%2F%2Fforums.soferii.ro%2Findex.php%3F%2Ftopic%2F1604-cum-merg-treburile-la-transcar%2F&usg=AFQjCNGd51aZ2KQQNYCcPk2YTvhkonHgsA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Eu as complecta la raspunsul lui "cico_3504", ca daca se ofera din start salariu de necalificat, nu poate fi o companie serioasa. Daca iti spuneau, de exemplu, ca se acorda un salariu minim ca si muncitror calificat, cu sporurile si deducerile de rigoare (adica 150% din salariu minim pe economie+ sporurile de ore suplimentare, de noapte, etc.) si se va renegocia salariul dupa evaluarea activitatii in  perioada de proba, cred ca era ok. Asa cum ai primit raspunsul eu zic sa uiti de ei.

Diurna cu care va tot amagesc acesti "stapan si vanzatorii de scalvi", si de multe ori o ofera ca si salariu, nu e plata muncii depuse, e doar indemnizatie de deplasare+ cazare (+transport) a lucratorilor care isi desfasoara activitatea departe de sediul companiei o anumita perioada de timp.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bună ziua domnilor. Dacă avem în vedere plafoanele de cazare practicate în Uniunea Europeană, adică minimum 100 euro la clasa A, și minimum 200 euro la clasa B ( plafonul 100-200 este valabil pentru Bulgaria, Croația, - pentru Anglia, Franța, Germania, este 150-300 ), și faptul că diurna nu are legătură cu indemnizația de cazare ( dar nici salariu nu este ), avem o imagine de ansamblu cu sumele " sifonate " cu acoperire " legală " din contabilitatea firmelor de transport. Apropo, și acea diurnă minimă de 35 euro/zi ( oricum nu cred că mai lucrează nimeni pe atât ) este valabilă pentru categoria I-a, la a II-a, este minimum 56 euro. Deci loc de negociere este berechet, și mai ales pe partea cu salarizarea, care nu trebuie acceptată la nivelul de minim pe economie. Nu suntem necalificați, nu lucrăm 8ore/zi - 40ore/săptămână, nu efectuăm întotdeauna repausul săptămânal redus/normal la sfârșitul săptămânii ca orice angajat normal, pentru această profesie este prevăzut în lege nivelul de studii II, etc. Deci , fără minim pe economie, mai ales dacă de lucrează pe ansambluri de tonaj mare, in trafic internațional, câteodată și ADR-uri sau agabaritice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.