Members vonk Postat Martie 19, 2017 Members Share Postat Martie 19, 2017 Bună ziua colegi. În urmă cu două zile am telefonat la Trans Car pentru o eventuală angajare la transport marfă-prelată comunitate. Mi-au spus că fac angajări, o lună /o săptămână, 60€/zi plus minim pe economie. Orice informație ar fi benefică. Plată la timp, reguli, regulițe, seriozitate? Mulțumesc anticipat. Drumuri bune să aveți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Martie 19, 2017 Moderators Share Postat Martie 19, 2017 firmele transcar si atlasib apartineau lui carabulea...impreuna cu carpatica.......toate merg cam prost..sau mergeau...poate aduce ceva informatii proaspete vreun coleg...din cele vechi ai pe aici https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjdk6yIv-LSAhWHKsAKHVt-BZEQFgg_MAQ&url=http%3A%2F%2Fforums.soferii.ro%2Findex.php%3F%2Ftopic%2F1604-cum-merg-treburile-la-transcar%2F&usg=AFQjCNGd51aZ2KQQNYCcPk2YTvhkonHgsA 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vonk Postat Martie 19, 2017 Autor Members Share Postat Martie 19, 2017 Da, mulțumesc cico_3504. Ceva nou nu găsesc nicăieri. Să înțeleg că nici un coleg de acolo nu este prezent astăzi!!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Martie 20, 2017 Moderators Share Postat Martie 20, 2017 Eu as complecta la raspunsul lui "cico_3504", ca daca se ofera din start salariu de necalificat, nu poate fi o companie serioasa. Daca iti spuneau, de exemplu, ca se acorda un salariu minim ca si muncitror calificat, cu sporurile si deducerile de rigoare (adica 150% din salariu minim pe economie+ sporurile de ore suplimentare, de noapte, etc.) si se va renegocia salariul dupa evaluarea activitatii in perioada de proba, cred ca era ok. Asa cum ai primit raspunsul eu zic sa uiti de ei. Diurna cu care va tot amagesc acesti "stapan si vanzatorii de scalvi", si de multe ori o ofera ca si salariu, nu e plata muncii depuse, e doar indemnizatie de deplasare+ cazare (+transport) a lucratorilor care isi desfasoara activitatea departe de sediul companiei o anumita perioada de timp. 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Martie 20, 2017 Members Share Postat Martie 20, 2017 Bună ziua domnilor. Dacă avem în vedere plafoanele de cazare practicate în Uniunea Europeană, adică minimum 100 euro la clasa A, și minimum 200 euro la clasa B ( plafonul 100-200 este valabil pentru Bulgaria, Croația, - pentru Anglia, Franța, Germania, este 150-300 ), și faptul că diurna nu are legătură cu indemnizația de cazare ( dar nici salariu nu este ), avem o imagine de ansamblu cu sumele " sifonate " cu acoperire " legală " din contabilitatea firmelor de transport. Apropo, și acea diurnă minimă de 35 euro/zi ( oricum nu cred că mai lucrează nimeni pe atât ) este valabilă pentru categoria I-a, la a II-a, este minimum 56 euro. Deci loc de negociere este berechet, și mai ales pe partea cu salarizarea, care nu trebuie acceptată la nivelul de minim pe economie. Nu suntem necalificați, nu lucrăm 8ore/zi - 40ore/săptămână, nu efectuăm întotdeauna repausul săptămânal redus/normal la sfârșitul săptămânii ca orice angajat normal, pentru această profesie este prevăzut în lege nivelul de studii II, etc. Deci , fără minim pe economie, mai ales dacă de lucrează pe ansambluri de tonaj mare, in trafic internațional, câteodată și ADR-uri sau agabaritice. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.