Jump to content
bestdriver1

"Stokker Logistics" SRL (fosta Rozatti SRL) Oradea

Recommended Posts

Buna ziua !

Stimati colegi, vreau sa dau o nota informativa despre firma data celor interesati de anunturile care le posteaza tot mai des pe diferite site-uri (unul din ele unde apar periodic anunturile este www.angajari-soferi.com).

Am avut si eu "FERICIREA" sa lucrez si eu ceva timp chiar acum recent, la dansii. Pasii urmati ca de obicei pentru angajare: 1. Covorbire telefonica in prealabil (doamna iti raspunde foarte hatru la toate intrebarile puse de tine, adica auzi aceea cam ce iti doresti sa auzi). 2. Interviul propriu-zis la sediul firmei din Oradea (str. Calea Borsului 43, chiar in spatele ANAF-ului intr-o curte unde mai arendeaza oficii si alte cateva firme ca: Ana Bus, West ..... etc, in cladirea de Schenker). Promisiuni mari cu salarii la timp si careva bonusuri (excelenta in lucru), camioane noi si ingrijite, te mai intreaba cam ce preferinte ai. Dar totul decurge foarte rapid ca sa nu iti dai seama de anumite lucruri care nu ar trebui spuse de ei ori intrebate de tine. Dupa care te indeamna sa treci rapid comisia medicala si sa aduni/depui doc. necesare pentru angajare deoarece trebuie sa pleci cat mai rapid in cursa (iti inventeaza pe loc motivuri anumite, in orice caz asa a fost in cazul meu). La necesitate, daca esti venit din alte localitati (asa era si in cazul meu) si urmeaza sa fii angajat, dar iti mai trebuie timp sa aduni acte ori nu ai reusit sa treci comisia medicala in acea zi, ei te asigura cu cazare absolut gratuita (cum spun ei) din contul firmei, la hotelul proprietarului firmei Stokker A.  3. Daca totusi ai fost hotarat si ai urmat pasii (ai depus doc, trecut comisia medicala) urmeaza sa semnezi contractul. Aici fii foarte atent!!!!!!!!! ca la varianta primara unde iti propun ei, nu este indicata suma diurnei (deci daca nu ai fost atent si ai semnat asa - vei risca sa primesti diurna minima pe economie stabilita in RO undeva la 35 Euro/zi). Apo vei lua in primire camionul (poate fi la Oradea ori undeva in extern) cu toate cele necesare.

Acum se incep surprizele........................

Odata fiind trimis la lucru sa duci marfa generala (asta promite ca o sa cari unul Mukki - hatrul pitic ungur de la birou) te pomenesti cu remorca firmei italiene Transmec pentru care tractioneaza Stokker Logistics, plina cu fel de fel carlige, ancore, 4 lanturi mari si grele, pături, 2 rampe a cate 50 kg fiecare daca nu mai mult, care cu greu le urnesti din loc, nu inca si sa le ridici. Totul ocupand undeva o patrime din trailer. Nu mai spun si de o multime de chingi necesare. Trailer-ul Krone care il ai tot nu este unul simplu - se lateste, largeste si se inalteste, special facut de dus containere (da da anume containere bagate in prelata - asa mai fac economie italienii pe seama romanilor), tractoare si stivuitoare de tip Manitou, Caterpillar, Komatsu etc, utilajuri de tot soiul. Deci cum ti-au promis "smecherii" din birou o sa cari doar marfa generala cu diurna de 55 Euro/zi (inca daca ai fost atent si ai specificat-o in CIM). Majoritatea incarcarilor/descarcarilor sunt pe lateral ori pe sus, foarte putine la rampa (deci prin usile din spate). Asadar ai de lucru enorm cu legare de chingi, desfacere si inchidere a prelatei, asigurarea tractoarelor, stivuitoarelor cu lanturi, ancore, carlige, manipularea in/din remorca pe rampile puse si scoase tot de tine. Iar daca remorca e full trebuie sa te gandesti unde sa le cladesti pe toate (ancore, lanturi, rampe etc.). Nu uita ca si lucrezi la timp iar marfa trebuie descarcata la data si ora stabilita. Iar dispatcherul te suna incontinuu si te intreaba permanent starea (ai inca de descarcat/incarcat ori pur si simplu te prosteste si te grabeste).

Daca ai avut fericirea sa tragi remorcile de la Gruber te mai asteapta pe langa toate asta si o alta surpriza - camioanele nu au autorizatia de a duce marfa agabaritica. Iar care le au sunt doar niste hartii xeroxate cu o stampila care nu are nici o valoare juridica. Deci risti sa ramai fara permis de conducere, cu o amenda de 2000 Euro si camion sechestrat, daca vei fi prins la un control in Italia.

Cei care fac returul, au batai de cap mai putine (evident si salariul corespunzator cam in medie la 1200 Euro) dar si acestia sunt rugati ori mai bine spus obligati sa se mute temporar ori la Transmec ori Gruber din motivul neaverii soferilor pentru departamentele respective.

Daca totusi ai fost descurcaret, ai lucrat bine, nu ai avut amenzi ori pe scurt totul a fost OK, nu spera la bonusuri ori chiar la salariul promis deoarece:

1) Firma se mai greseste la calculul sumei diurnei (o zi sau 2 sunt uitate intamplator de contabila sa ti le puna in calcul).

2) Au naravul sa te tina pe carlig, deci plecand in concediu intind cu plata cat se poate mai lung pana vii inapoi la cabina, esti permanent cu banul la ei in buzunar.

3) Mai nou chiar nu achita deloc ori intind destul de mult cu salariului pe Romania !!!!!!!!!!!! (cred ca nu cunosc de ITM).

4) Daca totusi ai hotarat sa pleci de la ei si ai avut necazul sa le spui asta inainte de salariu sa stii - ca o sa-ti scoata bani din tot ce este posibil (supraconsum, extrakm, daune facute la camion - chiar daca nu le ai oricum ti le gasesc, inventeaza si iti scriu amenzi false sau achiti oricare alta amenda o caruiva coleg etc).

Nu vreau sa mai lungesc povestirea data dar chiar nu merita de lucrat la o asemenea firma jalnica din toate punctele de vedere.

Nu indemn pe nimeni sa nu se duca sa lucreze acolo dar va spun cum a fost la mine si au patit altii care au lucrat la ei. Pur si simplu CATEGORIC NU VA RECOMAND FIRMA "STOKKER LOGISTICS" SRL.

 

Drumuri bune sa aveti !!!!!! colegilor si paziti-va de Nemernici.

Multumesc celor care au citit pana la capat si mi-au apreciat staruintele !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect informatia am fost si eu fericit  pentru o perioada scurta la ei (si mai fericit cind am plecat), dl stokker si vamesu (anabus) lucreaza impreuna, se cred inteligenti (mint,fura,insala) soferul si statul, ei nu gandesc pe termen lung vrea sa se inbogateasca rapid fara sa ofere aproape nimic.conditii de munca aproape de zero la aceste firme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, am citit cu atentie topicul dumneavoastra si  sunt curios daca aveti si dovezi la cele afirmate.

Este usor sa faci acuzatii in spatele unui pseudonim, mai greu este sa faci si dovada celor afirmate.

 

Edited by Alex Purdi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, Alex Purdi a spus:

Buna ziua, am citit cu atentie topicul dumneavoastra si  sunt curios daca aveti si dovezi la cele afirmate.

Este usor sa faci acuzatii in spatele unui pseudonim, mai greu este sa faci si dovada celor afirmate.

 

Ca sa te convingi angajează-te la aceasta firma și după ce ai lucrat la ei spune tu care este realitatea 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MARR a scris destul de corect..eu nu observ nici o greseala..si chiar daca ar fi avut o remediam noi, important e mesajul transmis..nu gramatica

Apoi..poate comenta. poate da o idee..un sfat...e membru al forumului..si de asta suntem aici..sa discutam si sa ne dam cu parerea,uneori sa ne spunem ofurile...noi suntem destul de permisivi..poate lasa comentariu si un vizitator..totul tine insa de limita bunului simt..

Daca tu cunosti alte date despre aceasta firma le poti spune si detalia...

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 08.05.2018 la 18:51, Alex Purdi a spus:

Buna ziua, am citit cu atentie topicul dumneavoastra si  sunt curios daca aveti si dovezi la cele afirmate.

Este usor sa faci acuzatii in spatele unui pseudonim, mai greu este sa faci si dovada celor afirmate.

 

Buna ziua ! Dupa cate vad si inteleg faceti parte din firma data ori doriti sa schimbati imaginea "ponegrita" (mai sus) inspre bine (posibil la comanda administratiei). Tot ce este scris este adevarat si am dovezi. Nu este nevioe sa-mi afisez numele personal, suficient este ca sunt sofer care a activat o perioada in componenta firmei date. Sarcina forumului prevede comentarea si discutarea problemelor existente uneia sau ale altei firme de transport. Cred ca deja este suficient si ceea ce a scris mai sus membrul forumului wolfw (de fapt daca ai fost atent la cele comentate). Pur si simplu nu toti au curajul sa spuna realitatea in fata cat si putin dintre soferi cunosc despre acest forum !!! (Mukki nu esti cumva tu sub pseudonim-ul altei persoane, stiu ca esti capabil de asa ceva).

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09.05.2018 la 18:00, MARR a spus:

Ca sa te convingi angajează-te la aceasta firma și după ce ai lucrat la ei spune tu care este realitatea 

Probabil este cineva corect care e deranjat,,,si lucrează la firma asta,,,dar nu ca si sofer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut colegi! Am avut ocazia la o încărcare sa discut cu un coleg aflat pe flota de Germania, care prezenta totul destul de ok, deci alte păreri sunt bine venite! Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.05.2018 la 13:44, bestdriver1 a spus:

Buna ziua ! Dupa cate vad si inteleg faceti parte din firma data ori doriti sa schimbati imaginea "ponegrita" (mai sus) inspre bine (posibil la comanda administratiei). Tot ce este scris este adevarat si am dovezi. Nu este nevioe sa-mi afisez numele personal, suficient este ca sunt sofer care a activat o perioada in componenta firmei date. Sarcina forumului prevede comentarea si discutarea problemelor existente uneia sau ale altei firme de transport. Cred ca deja este suficient si ceea ce a scris mai sus membrul forumului wolfw (de fapt daca ai fost atent la cele comentate). Pur si simplu nu toti au curajul sa spuna realitatea in fata cat si putin dintre soferi cunosc despre acest forum !!! (Mukki nu esti cumva tu sub pseudonim-ul altei persoane, stiu ca esti capabil de asa ceva).

Buna ziua,

intr-adevar vreau sa shimb imaginea firmei, {ceea ce sper ca am si reusit pana in prezent}, nu sunt Mukky, m-am semnat cu numele si prenumele din C.I. deoarece nu am nimic de ascuns si nici nu fac comentarii si precizari la comanda cum insinuati mai sus.

Daca aveti pareri negative eu vi le respect, probabil ati activat pe o perioada scurta in aceasta firma  si eu avand o perioada in care am fost plecat si am revenit{dupa un an si jumatate}

Referitor la bani nu cred ca exista sofer care a lucrat la aceasta firma in ultimii ani sa nu-si fi primit drepturile cuvenite. 

Daca mai aveti nelamuriri va pot pune in legatura cu ceilalti colegi care lucreaza in firma {soferi} sa va confirme bonitatea firmei.

In prezent nu avem camioane fara soferi , ceea ce spune multe despre o firma cu peste 60 de camioane.

P.S. Lucrez in cadrul firmei de peste sase ani, excluzand perioada mai sus mentionata la inceput dispecer si mai apoi pe postul de coordonator transport, avand si cativa ani de soferie {poate mai multi decat cei care au avut experiente de scurta durata la noi la firma} Si in prezent imi ajut colegii cu o descarcare -incarcare , schimb de remorci, inclusiv sambata -duminica, scos camioane in vama pentru a evita sa stea soferul in cozi.

P.S 2  Cine doreste lamuriri suplimentare va rog sa-mi lasati un mesaj si in limita timpului disponibil va stau la dispozitie. Numai bine  si drumuri bune !

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.