Members leobango Postat Octombrie 2, 2012 Autor Members Share Postat Octombrie 2, 2012 Nivel de umplere rezervor ad-blue nu e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ioan calin Postat Octombrie 2, 2012 Members Share Postat Octombrie 2, 2012 Buna ziu am si eu o problema cu un man tga din 2002 imi apare in bord EDC 00637-03 imi puteti rspunde careva va rrig frumos 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members stefanoiu sorin Postat Octombrie 7, 2012 Members Share Postat Octombrie 7, 2012 ENGINE BREAK FAILURE de culoare rosie pe bord. stiti cumva ce reprezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Octombrie 7, 2012 EX Staff Share Postat Octombrie 7, 2012 Buna ziu am si eu o problema cu un man tga din 2002 imi apare in bord EDC 00637-03 imi puteti rspunde careva va rrig frumos Codurile 00637 se refera la " Timing sensor "-senzorul de moment ,sau rotatie /turatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Octombrie 7, 2012 EX Staff Share Postat Octombrie 7, 2012 ENGINE BREAK FAILURE de culoare rosie pe bord. stiti cumva ce reprezinta? EGR valve above/below position-posibil sa nu lucreze cum trebuie din cauza lipsa tensiune / tensiune insuficienta , de verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vali2012 Postat Octombrie 22, 2012 Members Share Postat Octombrie 22, 2012 sunt nou pe forum am un man tga 440 din noiembrie 2007 pe care lam achizitionat in ianuarie 2012 va rog recomandatim un servis cu mecanici care stiu sa citeasca codurile si sa remedieze defectele masina merge bine acum dar eu cred ca am un consum cam mare 38l la suta pe taramai am si niste coduri care apar din cand in cand ebs ret s 04001-10si altele pe care nu le am notate eu sunt din craiova va rog sa imi recomandati mecanici seriosi in tara sau afara va multumesc vali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Dorin49 Postat Octombrie 24, 2012 Members Share Postat Octombrie 24, 2012 Buna ziua, imi cer scuze, sunt incepator... Ma intereseaza daca poate sa ma ajute cineva cu informatii privind urmatoarele coduri de pe display : FFR 00647-05 SI FFR 03300-10 la un MAN TGA 28.430. Va multumesc, O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bogdanelw Postat Octombrie 26, 2012 Members Share Postat Octombrie 26, 2012 salut stie cineva cum se schimba garniturile la termoflot(racitor ulei).am vazut putin ulei in vasul de expansiune si am cumparat garniturile.......poate exista o procedura mai inginereasca....sau se schimba normal...nu stiu exact cum si ce trebuie desfacut ..etc si la lichidul de racire stie cineva....ce cantitate trebuie,cum se schimba,,,mai are si alte busoane in afara de cel de la radiator? mentionez ca este vorba despre un man tga 410 din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bogdanelw Postat Octombrie 27, 2012 Members Share Postat Octombrie 27, 2012 salut stie cineva cum se schimba garniturile la termoflot(racitor ulei).am vazut putin ulei in vasul de expansiune si am cumparat garniturile.......poate exista o procedura mai inginereasca....sau se schimba normal...nu stiu exact cum si ce trebuie desfacut ..etc si la lichidul de racire stie cineva....ce cantitate trebuie,cum se schimba,,,mai are si alte busoane in afara de cel de la radiator? mentionez ca este vorba despre un man tga 410 din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members galileo Postat Octombrie 29, 2012 Members Share Postat Octombrie 29, 2012 Codurile 00637 se refera la " Timing sensor "-senzorul de moment ,sau rotatie /turatie in situatia unui asemenea mesaj,se mai poate continua drumul?mototr merge in continuare ok. masina este incarcata,in drum spre Spania,undeva ling budapesta.se poate ajunge cu ea in siguranta acasa? mesajul afisat este EDC00637-03. va multumesc anticipat pt raspunsurile dvs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mr.tech Postat Octombrie 29, 2012 Members Share Postat Octombrie 29, 2012 salut se poate merge.acest sezor regleaza decat 10% din avans. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Speedy Gonzales Postat Noiembrie 7, 2012 Members Share Postat Noiembrie 7, 2012 sunt nou pe forum am un man tga 440 din noiembrie 2007 pe care lam achizitionat in ianuarie 2012 va rog recomandatim un servis cu mecanici care stiu sa citeasca codurile si sa remedieze defectele masina merge bine acum dar eu cred ca am un consum cam mare 38l la suta pe taramai am si niste coduri care apar din cand in cand ebs ret s 04001-10si altele pe care nu le am notate eu sunt din craiova va rog sa imi recomandati mecanici seriosi in tara sau afara va multumesc vali ai un cablu intrerupt la electrovalva de descarcarea uleiului din retarder sau mufa oxidata. cand te uiti din spate e in stanga cardanului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vasile76 Postat Noiembrie 7, 2012 Members Share Postat Noiembrie 7, 2012 vreau un sfat pentru un MAN TGA 410 arunca anntigelul pe toba. Am fost la un mecanic si cica ar fi modulul AGR . Trebuie schimbat? Costa o gramada de bani (8000 +TVA). VA ROG MULT SE POATE REPARA ? Dati niste sfaturi eventual niste meseriasi(Bucuresti). Multumesc din suflet . [/quote Are dreptate mecanicul . Daca o conducta din interiorul EGR se rupe (de obicei acolo unde e sudata) umpli autostrada de abur. Mi s-a intamplat mie asta . Se poate remedia prin obturarea doar a conductei respective dar mai usor si ieftin il suspenzi total .Asa am procedat eu la MAN TGA480 (euro3) . EGR sau AGR ajuta la performanta masinii din punct de vedere a noxelor , nu influenteaza puterea sau consumul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Noiembrie 7, 2012 Members Share Postat Noiembrie 7, 2012 vreau un sfat pentru un MAN TGA 410 arunca anntigelul pe toba. Am fost la un mecanic si cica ar fi modulul AGR . Trebuie schimbat? Costa o gramada de bani (8000 +TVA). VA ROG MULT SE POATE REPARA ? Dati niste sfaturi eventual niste meseriasi(Bucuresti). Multumesc din suflet . [/quote Are dreptate mecanicul . Daca o conducta din interiorul EGR se rupe (de obicei acolo unde e sudata) umpli autostrada de abur. Mi s-a intamplat mie asta . Se poate remedia prin obturarea doar a conductei respective dar mai usor si ieftin il suspenzi total .Asa am procedat eu la MAN TGA480 (euro3) . EGR sau AGR ajuta la performanta masinii din punct de vedere a noxelor , nu influenteaza puterea sau consumul ! da mi voie sa te contrazic...racitorul de gaze la egr,asa cum si ii spune,raceste gazele care merg din evacuare in admisie...cu cat aerul din admisie este mai rece cu atat implozia este mai mare...deci influenteaza puterea/consumul motorului... si nu este neaaparat sa umplii soseaua de abur...daca este doar o fisura mica care se deschide la temperaturi ridicate nu o sa observi pe unde pierde apa/antigel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cati Postat Decembrie 15, 2012 Members Share Postat Decembrie 15, 2012 mann tga 460 cutie automata coduri eroare 3198-08TCU 3101-08TCU ce probleme ar fii? masina este defecta in franta astept un cat de mic ajutor multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Decembrie 15, 2012 Administrators Share Postat Decembrie 15, 2012 mann tga 460 cutie automata coduri eroare 3198-08TCU 3101-08TCU ce probleme ar fii? masina este defecta in franta astept un cat de mic ajutor multumesc tcu - gear box automatic control unit , - unitatea de comanda a cutiei de viteze automata , desi in lista de erori nu apar acele numere cu tcu . 08 - semnal lipsa , probabil catre CAN - control unit network , - sa ii zicem reteaua comuna de gestiune a camionului http://files.ati.su/Forums/1028/-124179950/SPN.pdf http://files.ati.su/Forums/1028/-124179950/SPN.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cati Postat Decembrie 16, 2012 Members Share Postat Decembrie 16, 2012 asta ce inseamna? ca are probleme cutia? sau este vreun senzor? nu am patit niciodata asa ceva partea electrica? este foarte greu de reparat masina in franta ,nu fac reparatii fara acordu celor din germania de la mann multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Decembrie 16, 2012 Autor Members Share Postat Decembrie 16, 2012 aveti probleme fie cu senzorul ABS de pe partea stanga spate fie cu intreg modulatorul spate-depinde si de alte coduri EBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cati Postat Decembrie 16, 2012 Members Share Postat Decembrie 16, 2012 apare in bord erorile scrise mai sus si abs ul cu galben alt ceva nu mai apare iar la tahograf apare A423 multumesc sper sa nu ne omoare servisul cu bani in frantaBW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members alexszm04 Postat Decembrie 16, 2012 Members Share Postat Decembrie 16, 2012 Am un MAN din 2001 manual si de cateva zile am presiune de aer ZERO pe ceasul din stanga dar totul functioneaza. care este cauza si cum pot remedia defectiounea!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Decembrie 18, 2012 Autor Members Share Postat Decembrie 18, 2012 D-na Cati, sper ca sotul sa nu dea foc la masina la cat am inteles ca sunt francezii de la garage-ul ala de priceputi. Daca ar fi avut un senzor de kilometraj ar fi fost mai usor. Altadata incercati sa dati toate explicatiile referitoare la ceea ce s-a intamplat (inclusiv ca masina a fost pe la service-ul din Braila) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members hermanrazvan Postat Februarie 13, 2013 Members Share Postat Februarie 13, 2013 Buna seara!Pe display imi apare urmatoarea eroare:FFR-000 33-06,cine s-a mai confruntat cu astfel de probleme?Rog ajutor! Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cristianypy Postat Aprilie 6, 2013 Members Share Postat Aprilie 6, 2013 Salut ! Am si eu o problema la un MAN TGA14.410 din anul 2004. cand pun contactul imi apare cu rosu codul edc 03087-05 insotit de triunghiul rosu cu semnul exclamarii si martorul motor.in mers cu motorul cald cu temperatura care nu depaseste limita normala (sta in 90 grade permanent) dupa mers in sarcina,dupa ce urci o panta incarcat,de exemplu,daca o lasi la relanti apare martorul ulei (pompita rosie).care sa fie problema am schimbat sonda de ulei schimbul de ulei este facut d 1000km si tot la fel imi apar in bord. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members deka Postat Aprilie 6, 2013 Members Share Postat Aprilie 6, 2013 man este oricum un pom de iarna cu ce se aprinde in bord.cine intreaba despre dereglari sa spuna si daca a pus magnetul ca de acolo vin cele mai multe probleme la afisaj.numai se aprind nu se si deregleaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Aprilie 7, 2013 Autor Members Share Postat Aprilie 7, 2013 Salut ! Am si eu o problema la un MAN TGA14.410 din anul 2004. cand pun contactul imi apare cu rosu codul edc 03087-05 insotit de triunghiul rosu cu semnul exclamarii si martorul motor.in mers cu motorul cald cu temperatura care nu depaseste limita normala (sta in 90 grade permanent) dupa mers in sarcina,dupa ce urci o panta incarcat,de exemplu,daca o lasi la relanti apare martorul ulei (pompita rosie).care sa fie problema am schimbat sonda de ulei schimbul de ulei este facut d 1000km si tot la fel imi apar in bord.multumesc anticipat Este posibil sa aveti probleme reale cu presiunea de ulei. Verificati la un service bun cu un manometru de presiune ulei ce valoare reala aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.