Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

MAN Erori


leobango

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Members

Salut ! am un man tga 18.440 din 2007 cu 600.000 km .de scurt timp mi-a aparut edc 00094-02 cu galben numai in sarcina maxima , iar in ultimul timp apare cu triunghi rosu si la relanti si in turatie mica si mare . am schimbat toate filtrele , am verificat sita de la pompa de alimentare ( era curata , inclusiv filtrele : decantor , si cel de motorina ) . cand apare reduc un pic acceleratia si dispare . Masina nu isi modifica mersul si nici puterea in timpul cand apare edc-ul .Ma poate ajuta cineva cu o informatie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

buna ziua

rog putin ajutor din partea unui cunoscator.

am schimbat pe partea dreapta spate placutele de frana, asta in parcare sa intamplat...si de atuncia imi apar tot felu de erori din cand in cand, daca oprec motorul si il repornesc dupa 5 secunde...erorile dispar.

erorile sunt urmatoarele: EBS 1066-03 EBS 4546-00 ZBR597-08 si FFR-3515-08

astea vin apar una dupa alta...si mentionez ca cutia de viteze este automatica si dupa ce apar erorile nu mai merge decat pe manual sa schimb vitezele. am un MAN TGA 18-440 din 2007 EURO4

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • Members
@cata1

salut

codurile tip EBS se refera la senzorii de uzura a placutelor de pe puntea spate.inlocuirea placutelor nu a fost facuta in mod corespunzator si sunt decalibrati .nu sunt defecti.

codul de tip EDC se refera la senzorul care masoara presiunea atmosferica mai exact cablul electric .

codurile ZBR si FNR se refera la aceeasi problema respectiv presiune de aer pe circuitul 3 este prea mica sau senzorul defect.

succes

Ma puteti ajuta cu un sfat de remediere pentru eroarea edc 03046-06 ? Ce cablu spuneti ca ar fi problema ?

La reprezentanta au zis ca e senzorul de presiune atm defect si trebuie inlocuit tot sistemul, ma sperie costul aflat pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

Am un MAN TGA DIN 2006 DE 350 CAI bascula am urmatoarea problema : coduri active pe display EDC03779-10, EDC 03778-10 SI ZBR 00111-10. AM schimbat toate filtrele am reparat injectoarele (diagnoza cod 1) am schimbat supapa de presiune din capul rampei(cod 2). NICI UN REZULTAT. Masina porneste greu dimineata doar cu sprai si dupa ceva timp de dat la automat, la cald tot la fel cu sprai. Mentionez ca rezervorul arde dupa 100km cand iau busonu iese vapori de motorina din el. cei de la servis nu stiu ce este pe tester nu arata nimic anormal. Daca cineva stie vreun remediu VA ROG SA PUNETI AICI NU STIU CE SA MAI FAC!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Revin cu rugamintea anterioara : am codul 03046-06, mi s-a spus si am citit ca este vorba ce senzorul de presiune atmosferica, cei de la man spun ca trebuie inlocuit edc cu totul ca nu se umbla in edc, am fost totusi la cineva care l-a desfacut si a schimbat ceva in el(zice el ca ala e senzorul) insa acum masina porneste si fie se opreste stand pe loc dupa 10-15 minute, fie dupa ce plec cu ea incepe si intrerupe iar apoi se opreste si nu mai porneste decat dupa ce sta cateva minute.

Va rog mult sa imi spuneti, cei care stiu sau au avut problema aceasta si au rezolvat, cum ati procedat ? Am vazut ca s-a mentionat ceva despre cablul de la senzorul de presiune, unde e acest cablu si unde este senzorul respectiv pana la urma ? Pana la urma exista cineva care repara aceste edc-uri sau trebuie schimbat direct ?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

vreau un sfat pentru un MAN TGA 410 arunca anntigelul pe toba. Am fost la un mecanic si cica ar fi modulul AGR . Trebuie schimbat? Costa o gramada de bani (8000 +TVA). VA ROG MULT SE POATE REPARA ? Dati niste sfaturi eventual niste meseriasi(Bucuresti). Multumesc din suflet .

[/quote

Are dreptate mecanicul . Daca o conducta din interiorul EGR se rupe (de obicei acolo unde e sudata) umpli autostrada de abur. Mi s-a intamplat mie asta . Se poate remedia prin obturarea doar a conductei respective dar mai usor si ieftin il suspenzi total .Asa am procedat eu la MAN TGA480 (euro3) . EGR sau AGR ajuta la performanta masinii din punct de vedere a noxelor , nu influenteaza puterea sau consumul !

da mi voie sa te contrazic...racitorul de gaze la egr,asa cum si ii spune,raceste gazele care merg din evacuare in admisie...cu cat aerul din admisie este mai rece cu atat implozia este mai mare...deci influenteaza puterea/consumul motorului...

si nu este neaaparat sa umplii soseaua de abur...daca este doar o fisura mica care se deschide la temperaturi ridicate nu o sa observi pe unde pierde apa/antigel...

Bunazia sunt nou pe forum am vazut aceasta discutie si va zic sincer eu mam lovit de cazul acesta,nu vreau sa contrazic pe nimeni sa nu ma judece cineva gresit vreau doar sa ajut daca este cu putinta .

DECI Modulu EGR AGR cum vreti sai ziceti are rolul de a recircula o parte din gaze,adica le mai baga odata in camera de ardere toata chestia asta este pentru noxe,tot modulul asta este format din 2 manunchiuri de tevi de grosimea degetului mic cred ca sunt in jur de 20 de tevi atentie prin care circula gazele din evacuare spre admisie ,pentru a avea o buna eficienta lA ardere aceste gaze sunt racite de atingel,DECI TEVILE PRIN CARE CIRCULA GAZELE STAU IN ATINGEL .DAK SE OBTUREAZA INTRarea si iesirea din aceste tevi cu o tabla adica se anuleaza recircularea gazelor EGR, motoru va merge numai cu aer curat plin de oxigen ,nustiu dak ati inteles ok putei verifica foarte simplu va explic acum cum.EXIsta pe modulul |EGR UN PISTONAS CU O TIJA CARE ACTIONEAZA CLAPETELE CARE LASA SA TREACA GAZELE SPRE ADMISIE ,DAK DESFACETI TIJA SI DESCHIDETI CLAPETELE O SA OBSRVATI CA MOTORU NU MAI MERGE BINE SCOATE MULT FUM NEGRU ,DAK INCHIDETI CLAPETELE ADICA NU MAI LASTI GAZELE SA MAI INTRE INCA ODATA LA ARS O SA VEDETI CA MOTORU MERGE PERFECT FARA GRAM DE FUM.

TOTU AR FI BINE DAK NU AR APAREA DEFECTIUNI ,ATENTIE DAK SE STRICA PISTONASU SI NUMAI LUCREAZA APARE FUMUL NEGRU LA O ANUMITA TURATIE IN SARCINA ,SE POT GRIPA CLAPETELE SI RAMAN DESCHISE IARA O SA APARA FUMUL NEGRU .SE POT SPARGE TEVILE SI ANTIGRELUL VA FI ELIMINAT PRIN TOBA SE VA OBSERVA LA PRIMA PORNIRE ABUR MAI MULT DECAT NORMAL CAM DUPA 3 MIN DUPA CE AM PORNIT,ATENTIE PT MODELELE MAI NOI SE POT DUCE ORINGURILE CE ETANSEAZA ACESTE TEVI SI VETI PIERDE DEASEMENEA ATIGELUL PE TOBA SUB FORMA DE ABUR :D ,LA MINE ASTA A FOST PROBLEMA ,AM INLOCUIT ORINGURILE SI TOTU E OK .

ASTA VARA SA DEFECTAT PISTONASU CE ACTIONEZA CLAPETELE DE LA EGR SI MERG CU CLAPEPTELE INCHISE,MOTORU MERGE PERFECT FARA GRAM DE FUM .

ALTA OBSERVATIE SE POATE ANULA EGR CUM AM ZIS PUNANDUSE LA CAPETE TABLA ASTFEL IL VETI SCOATE DIN SCHEMA FARA CA MOTORU SA SIMTA CEVA INCA CHIAR VA MERGE MAI BINE FARA ACELE GAZE IN ADMISIE,VETI ELIMINA TOATE RISCURILE DEFECTIUNILOR CE IMPLICA MODULL EGR AMINTITE Mai sus .dak nu am fost destulo de clar alexandrusantuzo85 id de skipe va ajut cu orice sfat dak imi e in putinta :ymhug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Pentru a veni in ajutorul posesorilor de MAN voi incerca sa interpretez codurile de eroare ce apar pe displayul de bord.In urma experientei voi posta cateva din codurile mai des aparute:

EDC 00647 urmate de o liniuta si diverse terminatii:01;10;08;31=probleme cu primul injector ,cel cu senzor(uzual e terminatia 08- devalorizarea senzorului

ZBR 00111 sonda nivel apa- intrerupta

FFR 00647 probleme cu cuplajul ventilatorului de racire

FFR 00033 senzor traductor ambreiaj

EBS 03161 senzor ABS fata dreapta

EBS 03171 senzor uzura frane fata dreapta

Pentru alte coduri, puteti posta pe forum.

imi pare rau ca am scris cu caps lock nu am stiu imi cer scuze moderatorului

ma ajuta si pe mine cineva cu codurile astea am ramas fara ABS

ebs 04355-00 si 04546-00 abs aprins plus triunghi rosu plus senzor placute frana rosu ,pe calculator imi mai arata numai axa 1 uzura placute .este un man tga 440 2007

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members
Am un MAN TGA DIN 2006 DE 350 CAI bascula am urmatoarea problema : coduri active pe display EDC03779-10, EDC 03778-10 SI ZBR 00111-10. AM schimbat toate filtrele am reparat injectoarele (diagnoza cod 1) am schimbat supapa de presiune din capul rampei(cod 2). NICI UN REZULTAT. Masina porneste greu dimineata doar cu sprai si dupa ceva timp de dat la automat, la cald tot la fel cu sprai. Mentionez ca rezervorul arde dupa 100km cand iau busonu iese vapori de motorina din el. cei de la servis nu stiu ce este pe tester nu arata nimic anormal. Daca cineva stie vreun remediu VA ROG SA PUNETI AICI NU STIU CE SA MAI FAC!!!!!!

Salut aceiasi problema am avut si eu la masina, am un man din 2006 de 350 cai common rail:codurile active edc 03779-10,edc 03788-10 am fost la un service bosch si dupa diagnoza miau schimbat ventil limitator presiune vine pe returul injectoarelor,problema sa rezolvat masina merge foarte bine,codul zbr 00111-10este de la senzorul de pe bazinul de antigel,al meu este defect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.