Members leobango Posted September 24, 2010 Author Members Share Posted September 24, 2010 EBS 03022 -este vb de probleme la fire sau chiar senzorul de presiune ce se afla intr-o perna pe spate. Codul cu FFR se va stinge imediat ce ati rezolvat asta cu EBS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members bila Posted October 17, 2010 Members Share Posted October 17, 2010 EBS 03067-04 03059-04 03069-04 03068-03 03070-04 FFR 03088-00 03089-00 03279-04 ZBR 06004-08 03502-02 04005-02 04001-10 DIAG 02023-08 03404-02 TCU 04105-08 03175-04 04103-08 03196-04 03111-04 04181-09 03210-04 ASTEPT UN SEMN DE LA TINE MS ANTICIPAT ESTE VB DE UN MAN TGL 8.180 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted October 19, 2010 Author Members Share Posted October 19, 2010 Ar fi bine sa-mi postezi numai codurile active, nu si cele memorate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members bila Posted October 19, 2010 Members Share Posted October 19, 2010 care sunt alea active ??alea ce le-am scris sunt cele din comp masinii la diagnostic altele pe bord nu am decat ala cu galben care imi zice sa merg pana la service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted October 19, 2010 Author Members Share Posted October 19, 2010 Codurile active sunt cele ce ti le arata pe display dupa ce pui contactul.Unele coduri sunt prioritare fata de altele,in sensul ca nu afiseaza de ex. ca nu-ti merge vreun bec daca ai probleme cu EBS-ul sau cu circuitele de aer.Daca tu nu ai decat triunghiul galben si (presupun) service necesar, atunci e bine, nu ai coduri active. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Am o eroare la bord la un MAN TGA 480 cu motor comonrail din 2007 codul este STOP EDC 03778 - 01 cu triunghi rosu si as mai vrea sa stiu daca de la acest cod scoate si fum motorul in sarcina. Vreau sa precizez ca codul apare numai in sarcina, adica incarcat pe panta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted December 7, 2010 EX Staff Share Posted December 7, 2010 Pierdere presiune in conditii de supraincarcare ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted December 7, 2010 Author Members Share Posted December 7, 2010 Bine vt, dar era mai simplu sa zici ca acest lucru a fost explicat in pagina 2 tot pe aici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Speedy Gonzales Posted December 7, 2010 Members Share Posted December 7, 2010 Am o eroare la bord la un MAN TGA 480 cu motor comonrail din 2007 codul este STOP EDC 03778 - 01 cu triunghi rosu si as mai vrea sa stiu daca de la acest cod scoate si fum motorul in sarcina. Vreau sa precizez ca codul apare numai in sarcina, adica incarcat pe panta. Un defect comun la motoarele rail D20 si D26-mesajul de eroare EDC 03778 dute la service nu e o pb de rezolvat pe genunchi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted December 7, 2010 EX Staff Share Posted December 7, 2010 Pai crezi ca tin evidenta la defectiuni,am gasit explicatia la polonezi ... ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 cine am poate ajuta mia aparut la u nman tga 460 2002 FFR 00171-01 si numi mai merge termometru cu temperatura de afara.cateoadata apare si dispare imediat si un cod ZBR.stie cineva??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted December 17, 2010 Author Members Share Posted December 17, 2010 Ai defect senzorul de temp.exterioara sau firele intrerupte.Senzorul se afla langa farul de pe partea stanga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members florinman Posted December 22, 2010 Members Share Posted December 22, 2010 Pentru a veni in ajutorul posesorilor de MAN voi incerca sa interpretez codurile de eroare ce apar pe displayul de bord.In urma experientei voi posta cateva din codurile mai des aparute: EDC 00647 urmate de o liniuta si diverse terminatii:01;10;08;31=probleme cu primul injector ,cel cu senzor(uzual e terminatia 08- devalorizarea senzorului ZBR 00111 sonda nivel apa- intrerupta FFR 00647 probleme cu cuplajul ventilatorului de racire FFR 00033 senzor traductor ambreiaj EBS 03161 senzor ABS fata dreapta EBS 03171 senzor uzura frane fata dreapta Pentru alte coduri, puteti posta pe forum. Salutare, soferi! Eu sunt nou pe forum si as dori sa va rog sa imi raspundeti la o intrebare. Stiti cumva ce inseamna codul " FFR Diagnose 03449-03" la un MAN TGA 18 480 din 2004... Va multumesc anticipat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members 82sas Posted December 22, 2010 Members Share Posted December 22, 2010 Ca sa vin in ajutorul colegilor din tara si nu numai pot sa va spun ca la reprezentantele MAN din Strainatate cel putin se gaseseste de cumparat o carticica de buzunar cu absolut toate codurile de eroare care le detine MAN si cu explicatia lor binenteles! Pretul anul trecut pentru o asemenea carte era in jurul a 100 si ceva de euro! Intr-adevar unii vor spune ca e scump dar credeti-ma ca faceti economie mult mai mare decat daca va duceti la service pt orice cod aparut pe display! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted December 22, 2010 Author Members Share Posted December 22, 2010 Stiti cumva ce inseamna codul " FFR Diagnose 03449-03" la un MAN TGA 18 480 din 2004... Probleme pe clapeta de frana motor(evacuare gaze). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 am un maN TGL12.240 la care a aparut codul FFR 03279-04. poate cineva sa-mi spuna ce reprezinta si daca se poate remedia personal, fara mers cu el al service. multumesc anticipat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members florinman Posted January 5, 2011 Members Share Posted January 5, 2011 Va salut!puteti sa ma ajutati inca odata?ZBR 01089-01 impreuna cu triunghiul rosu intermitent pt un TGA 18 480?multumesc anticipat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted January 5, 2011 Author Members Share Posted January 5, 2011 senzor sau firele rupte la senzorul de presiune aer ,circuitul 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members florinman Posted January 5, 2011 Members Share Posted January 5, 2011 Multumesc tare mult domnul Leo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members florinman Posted January 9, 2011 Members Share Posted January 9, 2011 Salutare!am o nelamurire!am deblocat clapeta de la retarder dar tot nu functioneaza!oare daca o sa o pun pe tester si o sa-i stearga eroarea din memorie e posibil sa mearga?Si inca o problema!Stie cineva unde e amplasat senzorul de presiune aer circuitul 4?va multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted January 10, 2011 Author Members Share Posted January 10, 2011 Nu este o clapeta retarder, este un obturator, un dispozitiv electronic ce contine un motor si un senzor de presiune> Senzorul face diferenta de presiune in re intrare si iesire , sesizeaza ca aveti o presiune marita pe evacuare si de acolo eroarea. Senzorul de aer pe circuitul 4 se afla undeva pe mijlocul sasiului,intre traversa transversala si gura de lup si se poate identifica dupa cifra 4 aplicata pe un burete mic ce este montat pe cablul electric ce duce la senzor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members italtony_service Posted January 17, 2011 Members Share Posted January 17, 2011 BUNA ZIUA MERCI PT RASPUNSUL IN LEGATURA CU ENGINE BREAK FAILURE. MAI AM O NELAMURIRE DACA POTI SA MA AJUTI DIN MOMENTUL SCHIMBARII FLTRULUI DE MOTORINA SE MARESTE CONSUMUL DE COMBUSTIBIL CONSIDERABIL ADICA LA O GREUTATE DE 21T AM AVUT UN CONSUM DE 44% DUPA VREO 10000KM A SCAZUT LA 41% ,CONSUMUL L-AM FACUT LA POMPA, CE PARERE AI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Salut, Nu stiu nimic despre camioane si nici nu intentionez sa aflu (explicatia: lucrez la IT) dar am fost rugat de shefi sa gasesc explicatia pentru cateva coduri de eroare ale unui camion MAN. Am tot cautat codurile despre care se vorbeste in thread-ul asta. Ideea ca in afara exista contra cost o brosura cu toate codurile m-a pus pe ganduri... mi-a luat 3 minute sa o gasesc in format PDF (cred ca asta e..) M-am gandit sa ii dau share astfel incat cei care au nevoie si stiu engleza sa nu mai piarda vremea cautand... O puteti accesa aici: http://www.google.ro/url?sa=t&source=web&cd=2&sqi=2&ved=0CBwQFjAB&url=http%3A%2F%2Fextranet.man-last.se%2FWeb%2FService%2F812en.pdf&rct=j&q=DATA%20COMPENDIUM%20FAULT%20MESSAGES%20TRUCKNOLOGY%20GENERATION%20filetype%3Apdf&ei=aWRSTfTREcXxsgai25HiBg&usg=AFQjCNH-jqchxUyKjpmADEqN1BF7i1xpxw&cad=rja Spor la treaba ! [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted February 9, 2011 Members Share Posted February 9, 2011 Salut, Nu stiu nimic despre camioane si nici nu intentionez sa aflu (explicatia: lucrez la IT) dar am fost rugat de shefi sa gasesc explicatia pentru cateva coduri de eroare ale unui camion MAN. Am tot cautat codurile despre care se vorbeste in thread-ul asta. Ideea ca in afara exista contra cost o brosura cu toate codurile m-a pus pe ganduri... mi-a luat 3 minute sa o gasesc in format PDF (cred ca asta e..) M-am gandit sa ii dau share astfel incat cei care au nevoie si stiu engleza sa nu mai piarda vremea cautand... O puteti accesa aici: http://www.google.ro/url?sa=t&source=web&cd=2&sqi=2&ved=0CBwQFjAB&url=http%3A%2F%2Fextranet.man-last.se%2FWeb%2FService%2F812en.pdf&rct=j&q=DATA%20COMPENDIUM%20FAULT%20MESSAGES%20TRUCKNOLOGY%20GENERATION%20filetype%3Apdf&ei=aWRSTfTREcXxsgai25HiBg&usg=AFQjCNH-jqchxUyKjpmADEqN1BF7i1xpxw&cad=rja Spor la treaba ! Multumim frumos pentru link, este foarte util. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 vreau un sfat pentru un MAN TGA 410 arunca anntigelul pe toba. Am fost la un mecanic si cica ar fi modulul AGR . Trebuie schimbat? Costa o gramada de bani (8000 +TVA). VA ROG MULT SE POATE REPARA ? Dati niste sfaturi eventual niste meseriasi(Bucuresti). Multumesc din suflet . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.