EX Staff VT880 Postat Mai 1, 2012 EX Staff Share Postat Mai 1, 2012 -prima eroare este legata de temperatura combustibilului -a doua de computerul camionului ,CAN data bus: EDC message EDC5, byte 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Mai 8, 2012 Members Share Postat Mai 8, 2012 daca ma poate ajuta cineva si pe mine cu EDC.00174.02 SI FFR.03124.08. O sa dau si eu un raspuns...sper sa nu se supere vt880 ca ii editez mesajul... -prima eroare este legata de temperatura combustibilului (senzorul citeste o valoare prea mica,senzorul este defact sau cablajul acestuia are o problema) -a doua de computerul camionului ,CAN data bus: EDC message EDC5, byte 2 (computerul camionului nu primetse /nu primeste corect un mesaj de la EDC,pe byte ul 2 ,rezolvi prima problema dispare si a doua.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members steluste2005 Postat Mai 9, 2012 Members Share Postat Mai 9, 2012 Daca arunca antigel pe toba in primul rand verifica chiulasele,poate fi si modulul agr, dar incepe cu chiulasele daca arunca destul de mult si scoate ca un abur!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gabriel1 Postat Mai 13, 2012 Members Share Postat Mai 13, 2012 care ma ajuta si pe mine imi apare la bord la man tgx MALFUNCTION ACC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gabriel1 Postat Mai 17, 2012 Members Share Postat Mai 17, 2012 care ma ajuta si pe mine la un man tga nu mai indica acele la bord nici la aer si are cutie automata si nu schimba vitezele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bebetir Postat Mai 19, 2012 Members Share Postat Mai 19, 2012 ai rezolvat problema k si mie imi apar aceste coduri..?? edc o3778-10 si edc 03779-10 posteaza si tu dak esti amabil cand remediezi problema!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bebetir Postat Mai 19, 2012 Members Share Postat Mai 19, 2012 si mai am o ..mica mare problema.. imi face presiune foarte mare in vasul de expansiune majoritatea mecanicilor zic k ar fii qlasa fisurata sau o camasa fisurata nu am apa in ulei nu da cu abur pe esapament ...dar face presiune foarte mare in vas motorul e comonnrail 18430 va multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members steluste2005 Postat Mai 19, 2012 Members Share Postat Mai 19, 2012 Purjeaza buteliile, daca ai lichid de racire in ele tre sa schimbi chiulasele compresorului!!!! S-au chit compresor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members bebetir Postat Mai 19, 2012 Members Share Postat Mai 19, 2012 am anulat si instalatia de aer si instalatia de racire cu apa a compresorului si tot face presiune !! multumesc steluste2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members hermanflorin483 Postat Mai 20, 2012 Members Share Postat Mai 20, 2012 Ce insemana?FFR 00770-06am nevoie sa stiu cat mai repede,la un man tga 480 din 2004 manual ,nu mai schimba jumatatile si imi apare acel cod. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 20, 2012 Administrators Share Postat Mai 20, 2012 split H Short circuit to Ubatt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members hanebu Postat Mai 21, 2012 Members Share Postat Mai 21, 2012 posibil garnitura chiulasa care nu mai etanseaza din cauza de chiulasa corodata sau fisurata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cosmin1971 Postat Iunie 7, 2012 Members Share Postat Iunie 7, 2012 Buna ziua. V a rog daca poate cineva sa ma ajute. Am cumparat un MAN tga440 din germania din 2007 si pe bord mi a aparut cu rosu cand pun contactul urmatoarele coduri; EDC-03673-08 EDC-03821-01 GDK-PDF 5002-13 ZBR-0011110 Mentionez ca apar toate odata cand pun contactul dar masina functioneaza perfect. Asa am venit cu ea din germania pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mr.tech Postat Iunie 8, 2012 Members Share Postat Iunie 8, 2012 @ cosmin salut codul tip ZBR se refera la senzorul de nivel al lichidului de racire respectiv fir intrerupt sau piesa defecta.este montat in partea superioara a vasului de expansiune. celelalte coduri sunt in cascada si se refera la senzorul care masoara temperatura gazelor evacuate de motor la trecerea prin sistemul AD-blue.acest defect influenteaza insa parametrii de functionare ai motorului si iti recomand remedierea lui.nu cunosc acest sistem in detaliu ca sa iti pot explica cum sa iti rezolvi singur problema . succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cosmin1971 Postat Iunie 8, 2012 Members Share Postat Iunie 8, 2012 Multumesc pt raspuns. Am fost cu masina la reprezentanta MAN in timisoara si au un electrician se pare foarte priceput si a rezolvat toate defectele din calculator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DanR Postat Iunie 12, 2012 Members Share Postat Iunie 12, 2012 Buna ziua Detin un MAN TGA. 18.410 din 2001, si imi produce un consum de pana la 45 %- 46%. Vreau sa spun ca am facut toate verificarile posibile la reprezentanta, (inlocuit intercooler, inlocuit senzer turbo, ...) , nu apare nici o eroare pe EDC. La testele ce le-au facut cei de la reprezentanta nu apare nici o eroare. Injectorele functioneaza normal, precum si pompa de injectie, nu scoate fum, porneste la prima cheie, motorul are putere..... , si cu toate astea am consumul amintit. Daca cineva am mai intampinat prob. aceasta va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa mai verific. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Zake Postat Iunie 12, 2012 Members Share Postat Iunie 12, 2012 Buna ziua. V a rog daca poate cineva sa ma ajute. Am cumparat un MAN tga440 din germania din 2007 si pe bord mi a aparut cu rosu cand pun contactul urmatoarele coduri; EDC-03673-08 EDC-03821-01 GDK-PDF 5002-13 ZBR-0011110 Mentionez ca apar toate odata cand pun contactul dar masina functioneaza perfect. Asa am venit cu ea din germania pana acasa. Multumesc pt raspuns. Am fost cu masina la reprezentanta MAN in timisoara si au un electrician se pare foarte priceput si a rezolvat toate defectele din calculator. din calculator sau cu calculatorul?? a facut o resetare a sistemului de ADBlue...unul din senzorii de temperatura de pe evacuare a inregistrat valori mai mari decat trebuia...o sa mai ai problema asta...o sa o rezolvi mergand tot la reprezentanta sa iti faca adaptare cu un senzor care functioneaza pe o scala mai mare de temperatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DanR Postat Iunie 13, 2012 Members Share Postat Iunie 13, 2012 Chiar nu avut nimeni probleme cu un consum asa mare? Nu are nimeni nici o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gti Postat Iunie 13, 2012 Members Share Postat Iunie 13, 2012 daca zici ca masina nu are nici un defect si functioneaza bine eu zic sa verifici si rotile sa nu fie vreo roata infranata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DanR Postat Iunie 14, 2012 Members Share Postat Iunie 14, 2012 Multumesc de interes. S-a verificat si asta si este ok. Ma gandeam.... nu ar putea fi din softul masinii? Poate transmite niste comenzi gresite sau intarziate!!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gti Postat Iunie 14, 2012 Members Share Postat Iunie 14, 2012 si inca o intrebare poate cea mai importanta.....de unde alimentezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DanR Postat Iunie 15, 2012 Members Share Postat Iunie 15, 2012 Nu cred ca are importanta.... Lukoil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gti Postat Iunie 15, 2012 Members Share Postat Iunie 15, 2012 ba are foarte mare importanta.....schimba mototrina si dupa trebui sa dai o bere....eu am un tga de 460 si bagam motorina de la lukoil si nu reuseam sa scot consum sub 38%....acum alimentez de la mol,omv si petrom si ma incadrez la nu 31-32% cu 24t tur retur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members DanR Postat Iunie 16, 2012 Members Share Postat Iunie 16, 2012 Si altceva nu ai mai facut? Crezi ca daca schimb motorina ajung la un consum normal? Este prea simplu sa fie bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gti Postat Iunie 16, 2012 Members Share Postat Iunie 16, 2012 eu asa am patit...nu pierzi nimic daca incerci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.