Jump to content

MAN Erori


Recommended Posts

  • Administrators

man TGA 430 EURO4 la o urcare mai puternica  apare pentru o secunda si dispare imediat  codul : FFR 00647-10 DIAGNOSIS , - dupa cod  FAN CLUTCH  - contact intrerupt !! cine a mai patit asa ceva ?? multumesc anticipat !

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

inlocuieste senzorul presiune turbo(este scurtcircuitat).este montat in galeria de admisie in partea din fata stanga!

Posted Images

  • Members

Salut. Am si eu o problema. am un Man TGA 18 430 din 2005 si mi-a facut scurt la priza de 12 V si nu gasesc siguranta sa o inlocuiesc. In tabloul de sigurante toate sunt ok si cele 3 de la baterie la fel. Stie cineva cum pot remedia si eu problema? Ca nu mai am nici statie nici Mp 3. multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites
  • Members

@pitigoiu

masina este echipata cu un converter de la 24V la 12V.mai mult ca sigur are protectie si siguranta montata pe el.in general este localizat sub tabloul de sigurante la picioarele pasagerului.

succes

Link to post
Share on other sites
  • Members

@ mr.tech

Am cautat acolo dar nu am gasit convertorul. In alta parte ma poti sfatui sa caut? Multumesc anticipat.

La modelele mai vechi convertorul este amplasat in fata,sub capota in partea dreapta sub capacul cel mare...incearca si acolo...

Link to post
Share on other sites
  • Members

Mai intai tb explicat omului ca acel converter este un radiator de aluminiu de app. 20cm lungime si 7-8 cm latime,pe care e fixat un circuit electronic;e usor de identificat.

La mine e in cabina, langa tabloul de sigurante

Link to post
Share on other sites
  • Members

ieri am patit si eu asa,tgx 440.am pus o priza de bricheta suplimentara,pentru 12 V,adaptorul e incomod de folosit ,datorita pozitiei mufei respective.am scos panoul,stiam pozitionarea invertorului.nu l-am scos de la locul lui,nu am surubelnita potrivita insa am scos si pus inapoi mufa de 24 si merge.ma rog,am verificat daca intra si iese curent in prealabil.presupun ca are protectie in caz de scurt,in felul asta se reseteaza.eu asa am rezolvat,poate nu e neaparat cea mai buna solutie

Link to post
Share on other sites
  • Members

@cata1

salut

codurile tip EBS se refera la senzorii de uzura a placutelor de pe puntea spate.inlocuirea placutelor nu a fost facuta in mod corespunzator si sunt decalibrati .nu sunt defecti.

codul de tip EDC se refera la senzorul care masoara presiunea atmosferica mai exact cablul electric .

codurile ZBR si FNR se refera la aceeasi problema respectiv presiune de aer pe circuitul 3 este prea mica sau senzorul defect.

succes

Link to post
Share on other sites
  • Members

@cata1

la jumatatea masinii este o traversa fixa intre sasie pe care sunt montate doua supape de limitare.le poti identifica usor avand in partea inferioara doua suruburi de reglaj cu cap in cruce.cea de pe stanga este pentru circuitul 3 iar cealalta pentru circuitul 4.pe ele sunt montati si senzorii de presiune.daca accesezi meniul de bord poti vizualiza presiunile pe aceste circuite.trebuie sa se inscrie in plaja intre 7-9 bar.

succes

Link to post
Share on other sites
  • Members

Buna ziua

Daca cineva a mai avut astfel de probleme?

La un MAN 440 am schimbat la reprezentanta EDC,GDK

/PDF si inlusiv sonda de nivel din rezervorul de ad blue.

Masina a plecat pe comunitate si problemele au reaparut pe bord.

Dar, cand apare afisajul cu defectiunile mai sus mentionate cand dispare si totul se stinge pentru o perioada de timp

Se pare ca ar fi o problema electrica sau de contacte cred eu.

A mai patit cineva asa ceva?

Link to post
Share on other sites
  • Members

buna ziua ma poate ajuta si pe mine cineva am un man 2002 si imi apare urmatoare le coduri edc 03063-01 cand apare se opreste si motorul cand vreau sa pornesc din nou apare edc 03076-09 care imi da voie sa pornesc dar mi-l opreste imediat am verificat releele din tabloul de siguranta este unul care se incalzeste lam schimbat dar la fel face cand se incalzeste releul se opreste motorul . multumesc

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

am si eu o intrebare, am un MAN TGA 18.430 din 2006 si imi apare pe display "air presure too low". am duso la tester si nu imi da nici o eroare cum ca ar fi stricat ceva senzor sau vreo piesa. va rog daca poate cineva sa imi spuna ce sa fac. va multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites
  • Members

salut sorin 2000

cu ce tester ai facut scanarea? pentru ca odata ce ai eroarea ar fi trebuit sa o gaseasca macar pe instrumente!!!

mergi la un tester dedicat MAN care sa-ti faca un test de continuitate.

Pe ce sistem de aer ai eroarea 1,2,3 etc?

Mai multe detalii

Link to post
Share on other sites
  • Members

am si eu o intrebare, am un MAN TGA 18.430 din 2006 si imi apare pe display "air presure too low". am duso la tester si nu imi da nici o eroare cum ca ar fi stricat ceva senzor sau vreo piesa. va rog daca poate cineva sa imi spuna ce sa fac. va multumesc anticipat

Mergi la alt tester...90% din programele de testare care au si zbr in grila de diagnoza pot vedea parametrii pe circuitele de aer...iar daca ai ecam si ai presiune scazuta in bord trebuie sa ai si o eroare referiroare la ecam...de unde esti...daca ajungi pe langa Ploiesti iti rezolv eu pb gratis...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Members

Stima am si eu un Man TGA 480 commonrail din 2005 care porneste umpik mai lung . la relantiu merge ceas dar in turatie scoate fum negru si nu merge in sarcina. nu trage. imi apar coduri la bord cum ar fii 03779-10 si 03780-10 si 04013-10. daca ati putea sa ma ajutati cu cva ar fii minunat. Stima

Link to post
Share on other sites
  • Members

@ghitabrudasca

primele doua coduri mai mult ca sigur au extensia EDC si se refera la presiunea in rampa comuna.cauzele pot fi mai multe si iti recomand o citire a parametrilor pe un tester .te poate ajuta utilizatorul ZAKE .codul 4013 pentru a-l putea explica am nevoie de extensia lui (zbr, ebs,etc)

succes

Link to post
Share on other sites
  • Members

Salut. Am si eu o problema. am un Man TGA 18 430 din 2005 si mi-a facut scurt la priza de 12 V si nu gasesc siguranta sa o inlocuiesc. In tabloul de sigurante toate sunt ok si cele 3 de la baterie la fel. Stie cineva cum pot remedia si eu problema? Ca nu mai am nici statie nici Mp 3. multumesc anticipat.

o alta solutie ar fi intreruperea curentului de pe general,il lasi cateva secunde si cuplezi la loc

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.