Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Members

Salutare la toata lumea!                                     

Las si eu un comment aici, in speranta de a prevenii alti colegi Tractionisti cu unul sau mai multe camioane sa nu treaca prin experienta urata care am trecut eu si alti colegii de-ai nostri. Atrag atentia asupra firmei NDQ Logistics  (cu sediul in Zeebrugge-B) si Timlog Logistics (cu sediul in Timisoara-RO), satelitul de racolare al Tractionistilor pentru NDQ Logistics,reprezentata in persoana D-lui Florin Panduru(fost dispecer la Ewals Cargo). Am avut o experienta foarte urata, practic am fost racolat de catre D-nu Panduru  (si eu si alti colegii de la Ewals Cargo), cu promisiuni foarte profitabile financiar si care s-au dovedit a fii numai minciuni,pentru a lucra la NDQ Logistics.                              Tin sa precizez ca D-nu Panduru are ca si "Fundament de baza " al existentei lui de zii cu zii MINCIUNA. Practic ce se intampla la NDQ Logistics:    -se pun la dispozitie carduri de motorina  (IDS) de catre NDQ dar sunt cateva dedesubturi pe care D-nu Panduru nu le spune , efectiv minte cu un scupule de Escroc Calificat,spunand ca NDQ-ul factureaza Tractinistul la "NET" si nu exista comisioane ascunse, in ideea de a ajuta Tractionistul......promitea D-nu Panduru.                                                                                                               

  1. Factura de motorina este trimisa de NDQ catre tractionist, dar nu factura originala de la IDS, o factura facuta la calculator in sistem "XWord"                         

2.Se factureaza de catre NDQ la "pretul standard de lista" , "fara discount de 10-12%" , acel discount il incaseaza NDQ la factura.                       3.Se factureaza de catre NDQ "comision de 3%" la suma bruta, in realitate la IDS nu exista acest comision.                                                            4.Se factureaza de catre "NDQ" la "pretul standard de lista" ,"fara Acciza de 21%" ,acea Acciza o incaseaza NDQ  (in cazul alimentarilor din Belgia).                     

5.Comision de 3% pentru plata la 14 zile  (platile intarzie frecvent cu 14 -28 zile dar comisionul de 3% tot se factureaza de catre NDQ.              6.Tonajul si de 27 ---28 tone  consum de 36 %.(Tonaj mediu promitea D-nu Panduru ).                                                         

7. Km calculatii dupa "Google Maps ",niciodata nu "pusca cu realitatea".           

 8.Perioada de preaviz este de 4 luni, iar fara preaviz plata se face dupa 6 luni.    Tin sa precizez ca este imposibil sa stea un Transportator 4 luni in preaviz in conditiile de mai sus. Tin sa precizez ca banii mi i-am recuperat dupa 8 luni, cu multe insistente si rugamintii la NDQ Logistics.    Tin sa precizez si sa subliniez ca eu si alti colegii de la Ewals Cargo si din alte parti am venit la NDQ in baza promisiunilor D-ului Florin Panduru, dupa ruptura de NDQ, D-nu Panduru "s-a dat la fund complet", nu mai raspundea la telefon, la e-mail, nimic. Pentru tot ce am scris aici vin cu dovezi, acte,facturi motorina, paymant-uri,CMR-uri, mail-uri,coversatii. etc.                                     Mare grija!

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.