Jump to content
Phraeudian

Iar e criza de șoferi?

Recommended Posts

http://incont.stirileprotv.ro/transporturi/cea-mai-cautata-meserie-a-momentului-transportatorii-rutieri-solicita-bani-de-la-stat-pentru-pregatirea.html

Iar e criza de șoferi? Sau e criza de muncitori care sa accepte salarii mici? 

 

Vreți profesioniști, creșteți salariile nene! 

Uite aici a condus lăcomia firmelor din România cărora le-a făcut o deosebita placere sa exploateze șoferii romani tinandu-i 24/7 in vestul Europei, dar pe salarii de Est!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt mai multi factori pentru care nu se mai gasesc soferi ... intradevar, cel mai mare factor e salariul, urmat, parerea mea, de conditiile de munca. Cand te duci la angajare ti se da un camion de ti-e frica sa deschizi portiera (sa nu pice din balamali), urmat de infrastructura (faci pauze  pe unde apuci, te miri prin ce boscheti, asteptand sa ti se fure motorina), etc.

 

Daca ar colabora putin patronii (prin cresterea salariului, asigurarea unor conditii si echipamente de lucru optime) cu statul roman (prin asigurarea infrastructurii, parcari, etc) alta ar fi situatia... insa pana atunci, suntem sclavi moderni prin vest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, suntem sclavi moderni prin vest!!!

Dar mai bine șofer sclav modern în vest pe salariu echivalent cu al președintelui României, decât șofer sclav modern în România pe salariu de necalificat (minimum pe economie pe cartea de munca suna familiar?) 

 

"Astfel, președintele Klaus Iohannis, are din luna ianuarie a anului 2018, o indemnizație netă de 13338 de lei. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit, ca majoritatea celor care lucreaza prin vest, lucreaza cu contracte de Romania incadrati cu salariul minim pe economie + diurna. Cat despre salariu echivalent cu al presedintelui ... si aici e discutabil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai intreb si eu ca 'omul liber' (inca), daca este asa de mare criza de soferi, inseamna ca este mult de lucru, nu? Daca este asa de mult de mult de lucru, care-i treaba de nu te duci sa incepi un leasing si sa lucrezi pe cont propriu?! Sau sclavia, in Romania,  este echivalentul comfortului psihic in primul rand?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

de munca inca este..numai ca nu se doreste o plata multumitoare pentru munca prestata,se doreste doar profit cit mai mult...cit despre leasing..pff..dupa cheltuieli...taxe...etc..spun oamenii ca iesi mai bine ca angajat decit patron..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce sa zic Cico, tot oamenii, spun ca daca te-apuci sa numeri foile la placinta , nu te mai apuci de 'patiserie'. Pana una alta, sunt patiserii care prospera, iar noua ne plange sufletul dupa o placinta din cand in cand. De cand e lumea asta, treburile merg in directia dezvoltarii si a evolutiei, dar asta nu inseamna ca toata lumea participa la asta, chiar daca toti suntem martori.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

http://incont.stirileprotv.ro/social/aproape-jumatate-dintre-angajatii-romani-sunt-platiti-cu-salariul-minim-pe-economie-muncitorii-necalificati.html

 

A treia trâmbițare în decurs de o lună despre șoferi și criză acută de această rasă rară - șoferii !!!

Chiar nu se găsește nimeni mai răsărit cu ceva funcție în stat să calmeze trâmbițarile astea? Șoferi sunt peste tot, gata de muncă, dar oamenii vor condiții contractuale decente, fără încălcarea legii și salarii care sa îți permită un trai decent în aceasta Românie în care preturile cresc de la o zi la alta!

Dar firmele continua sa caute angajați care sa meargă cu maimuța, plata și la km dar și la caiet, cât și camioane vai de mama lor!!! Din proprie experiență vă spun: deși lucrez în străinătate de 7 ani, am fost recent în concediu în România și m-am prezentat (la mișto) la un interviu, la o firma locala din orașul în care locuiesc - Galați, pentru un post de șofer pe tir. Condițiile mi-au fost detaliate imediat cum m-am așezat pe scaun, fără nici un fel de perdeluta: plata la km, salariul minim pe cartea de munca și ceva diurna dacă ți se termina 15h și nu ajungi acasă în ziua respectiva, 3 curse locale pe zi cu încărcare și descărcare pe lateral plus 12-13 chingi pe cei 24-26 paleti...plus bonus funcție de KM și fără incidente! Iar camioanele...vai mamă mamă ... ce camioane...n-am cuvinte să descriu starea lor... Căci nu am cu ce să compar.

Deci in Romania, țara membră UE de 11 ani împliniți, încă se mai merge cu maimuța si încă se mai plătește la km și la caiet...functie de când își încasează firma banii pe cursele pe care le-ai făcut... 

Pai mai nene, despre ce vorbim aici? Despre criza de șoferi sau despre criza de sclavi pe fata, cu niciun fel de drept legal și cu niciun fel de nevoi financiare? 

 

Bineînțeles, ARR doarme, ITM doarme, toate instituțiile care ar trebui sa îți apere drepturile ție, ca angajat, dorm!!! Poate pentru ca probabil le sunt plătite "drepturile" astfel încât somnul lor sa continue...la nesfârșit! 

Lumea striga recent prin strada un mesaj pentru PSD, un mesaj care începea cu M și se termina cu E. Nu e doar vina celor de la PSD pentru ceea ce se întâmplă în România, este și vina firmelor care nu se conformează legii cât și vina instituțiilor care nu verifica aceste firme și nu aplica legea! Pentru acestea din urma, din partea mea același mesaj care începe cu M și se termina cu E! 

 

Scandalos! Strigător la cer! În condițiile enumerate mai sus, sa lucreze membrii familiilor lor pe TIR, în special rudele de rang întâi! 

Edited by Phraeudian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vina noastra in primul rind...sunt printre noi oameni care accepta din diverse motive..asta e trist..daca nu ar accepta sa vezi atunci schimbare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.