Members Phraeudian Posted February 7, 2019 Members Share Posted February 7, 2019 http://incont.stirileprotv.ro/transporturi/cea-mai-cautata-meserie-a-momentului-transportatorii-rutieri-solicita-bani-de-la-stat-pentru-pregatirea.html Iar e criza de șoferi? Sau e criza de muncitori care sa accepte salarii mici? Vreți profesioniști, creșteți salariile nene! Uite aici a condus lăcomia firmelor din România cărora le-a făcut o deosebita placere sa exploateze șoferii romani tinandu-i 24/7 in vestul Europei, dar pe salarii de Est! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members calatorul Posted February 7, 2019 Members Share Posted February 7, 2019 Statul sa plateasca pentru scolarizarea soferilor si patronatul sa beneficieze de profitul de pe urma lor....oare s-au gandit mult??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Phraeudian Posted February 20, 2019 Author Members Share Posted February 20, 2019 http://incont.stirileprotv.ro/joburi-romania/cea-mai-cautata-meserie-din-romania-salariile-ajung-si-la-7-000-de-lei-net-pe-luna-iar-firmele-au-45-500.html Șoferii... Mămăliga lor de șoferi, au plecat în străinătate și au lăsat firmele românești fără personal... Măi măi măi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted February 21, 2019 Moderators Share Posted February 21, 2019 ..pe linga ei vor ramine si fara altii... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Danny Posted February 22, 2019 Administrators Share Posted February 22, 2019 Sunt mai multi factori pentru care nu se mai gasesc soferi ... intradevar, cel mai mare factor e salariul, urmat, parerea mea, de conditiile de munca. Cand te duci la angajare ti se da un camion de ti-e frica sa deschizi portiera (sa nu pice din balamali), urmat de infrastructura (faci pauze pe unde apuci, te miri prin ce boscheti, asteptand sa ti se fure motorina), etc. Daca ar colabora putin patronii (prin cresterea salariului, asigurarea unor conditii si echipamente de lucru optime) cu statul roman (prin asigurarea infrastructurii, parcari, etc) alta ar fi situatia... insa pana atunci, suntem sclavi moderni prin vest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Phraeudian Posted February 22, 2019 Author Members Share Posted February 22, 2019 Corect, suntem sclavi moderni prin vest!!! Dar mai bine șofer sclav modern în vest pe salariu echivalent cu al președintelui României, decât șofer sclav modern în România pe salariu de necalificat (minimum pe economie pe cartea de munca suna familiar?) "Astfel, președintele Klaus Iohannis, are din luna ianuarie a anului 2018, o indemnizație netă de 13338 de lei. " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Danny Posted February 22, 2019 Administrators Share Posted February 22, 2019 Stai linistit, ca majoritatea celor care lucreaza prin vest, lucreaza cu contracte de Romania incadrati cu salariul minim pe economie + diurna. Cat despre salariu echivalent cu al presedintelui ... si aici e discutabil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members SXNel Posted February 26, 2019 Members Share Posted February 26, 2019 Pai intreb si eu ca 'omul liber' (inca), daca este asa de mare criza de soferi, inseamna ca este mult de lucru, nu? Daca este asa de mult de mult de lucru, care-i treaba de nu te duci sa incepi un leasing si sa lucrezi pe cont propriu?! Sau sclavia, in Romania, este echivalentul comfortului psihic in primul rand?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted February 26, 2019 Moderators Share Posted February 26, 2019 de munca inca este..numai ca nu se doreste o plata multumitoare pentru munca prestata,se doreste doar profit cit mai mult...cit despre leasing..pff..dupa cheltuieli...taxe...etc..spun oamenii ca iesi mai bine ca angajat decit patron.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members SXNel Posted February 27, 2019 Members Share Posted February 27, 2019 Pai ce sa zic Cico, tot oamenii, spun ca daca te-apuci sa numeri foile la placinta , nu te mai apuci de 'patiserie'. Pana una alta, sunt patiserii care prospera, iar noua ne plange sufletul dupa o placinta din cand in cand. De cand e lumea asta, treburile merg in directia dezvoltarii si a evolutiei, dar asta nu inseamna ca toata lumea participa la asta, chiar daca toti suntem martori. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Phraeudian Posted March 3, 2019 Author Members Share Posted March 3, 2019 (edited) http://incont.stirileprotv.ro/social/aproape-jumatate-dintre-angajatii-romani-sunt-platiti-cu-salariul-minim-pe-economie-muncitorii-necalificati.html A treia trâmbițare în decurs de o lună despre șoferi și criză acută de această rasă rară - șoferii !!! Chiar nu se găsește nimeni mai răsărit cu ceva funcție în stat să calmeze trâmbițarile astea? Șoferi sunt peste tot, gata de muncă, dar oamenii vor condiții contractuale decente, fără încălcarea legii și salarii care sa îți permită un trai decent în aceasta Românie în care preturile cresc de la o zi la alta! Dar firmele continua sa caute angajați care sa meargă cu maimuța, plata și la km dar și la caiet, cât și camioane vai de mama lor!!! Din proprie experiență vă spun: deși lucrez în străinătate de 7 ani, am fost recent în concediu în România și m-am prezentat (la mișto) la un interviu, la o firma locala din orașul în care locuiesc - Galați, pentru un post de șofer pe tir. Condițiile mi-au fost detaliate imediat cum m-am așezat pe scaun, fără nici un fel de perdeluta: plata la km, salariul minim pe cartea de munca și ceva diurna dacă ți se termina 15h și nu ajungi acasă în ziua respectiva, 3 curse locale pe zi cu încărcare și descărcare pe lateral plus 12-13 chingi pe cei 24-26 paleti...plus bonus funcție de KM și fără incidente! Iar camioanele...vai mamă mamă ... ce camioane...n-am cuvinte să descriu starea lor... Căci nu am cu ce să compar. Deci in Romania, țara membră UE de 11 ani împliniți, încă se mai merge cu maimuța si încă se mai plătește la km și la caiet...functie de când își încasează firma banii pe cursele pe care le-ai făcut... Pai mai nene, despre ce vorbim aici? Despre criza de șoferi sau despre criza de sclavi pe fata, cu niciun fel de drept legal și cu niciun fel de nevoi financiare? Bineînțeles, ARR doarme, ITM doarme, toate instituțiile care ar trebui sa îți apere drepturile ție, ca angajat, dorm!!! Poate pentru ca probabil le sunt plătite "drepturile" astfel încât somnul lor sa continue...la nesfârșit! Lumea striga recent prin strada un mesaj pentru PSD, un mesaj care începea cu M și se termina cu E. Nu e doar vina celor de la PSD pentru ceea ce se întâmplă în România, este și vina firmelor care nu se conformează legii cât și vina instituțiilor care nu verifica aceste firme și nu aplica legea! Pentru acestea din urma, din partea mea același mesaj care începe cu M și se termina cu E! Scandalos! Strigător la cer! În condițiile enumerate mai sus, sa lucreze membrii familiilor lor pe TIR, în special rudele de rang întâi! Edited March 3, 2019 by Phraeudian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted March 4, 2019 Moderators Share Posted March 4, 2019 Este vina noastra in primul rind...sunt printre noi oameni care accepta din diverse motive..asta e trist..daca nu ar accepta sa vezi atunci schimbare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members radustefan651 Posted July 31, 2019 Members Share Posted July 31, 2019 (edited) Soferii sunt in fiecare tara, dar nu este oferta avantajoasa pentru cei care cauta. Edited July 31, 2019 by cico_3504 semnatura cu reclama indirecta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.