Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Transportul deşeurilor periculoase cu atestat ADR


Postări Recomandate

  • Members

Bună ziua,

Mă numesc Biro Lorena Roxana, sunt studenta la Universitatea Politehnică din Timişoara, anul 2 de studii masterale şi realizez un studiu privind transportul deşeurilor periculoase cu atestat ADR. Apelez la acest forum deoarece acest studiu va fi cuprins în lucrarea mea de disertaţie şi aş avea mare nevoie de ajutorul câtorva şoferi cu experienţă în domeniu. Ceea ce vă rog este doar completarea unui chestionar foarte scurt despre ADR, care m-ar ajuta foarte mult la realizarea disertaţiei. 

Am sa las tot aici un link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenkXDZeR4ieB4_fE2bAw1MFRwrmufpXf4KDx7xRgBSnCGyLA/viewform

Mulţumesc foarte mult pentru înţelegere şi bunăvoinţă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Acum 10 ore, cico_3504 a spus:

daca se doreste o lucrare de studiu de ce credeti ca este nevoie de nume,prenume   ma abtin in legatura chestionarului care mie mi se pare o testare a cunostiintelor,

Nu este o testare a cunostintelor, pentru ca intrebarile puse de mine in chestionar sunt de baza. Nu am experienta practica cu privire la ADR, insa am studiat versiunea volumelor din 2019 si daca ar fi vorba de testare a cunostintelor chestionarul ar trebui sa fie asemanator cu cel pentru promovarea lui, dupa participarea la un curs specializat ADR.