Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Bring / ex- Blomquist Trucking


Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Bring in 2 cuvinte realiste ar fi ....au masini bune nu treci peste program ai multe incarcari salariul e 55 euro la zi calendaristica au microbuz de plecare din Bucuresti si retur doar ca se plateste 100 din salariu care se si impoziteaza in Slovacia.

Nu se lucreaza in echipaj....

Drumuri bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna seara! Comentariul cum ca la Bring nu se lucreaza in echipaj este fals, dar trebuie ca in privinta acestui lucru sa va puneti de acord cand luati legatura telefonic cu ei. Da, sunt 55 euro/zi, dar apoi se adauga bonusul pentru km. parcursi( daca se depasesc 10.000 km./luna). Apoi urmeaza bonusul de fidelitate, care variaza in functie de vechimea fiecarui sofer; acest bonus incepe cu suma de 50 euro/luna si poate ajunge la 250 euro/luna. Una peste alta, sunt o firma serioasa(asta este parerea mea si nu provine din auzite sau "povesti de parcare").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da,Mario Bandit asa i se spune. Sporul de vechime este de fapt exprimat in procente care se aplica salariului de incadrare, dar aici e vorba de sume fixe, care se adauga la salariul lunar, sume care variaza in functie de perioada de activitate neintrerupta in firma. Daca mai ai nelamuriri, iti stau la dispozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

e o companie unde e de munca non stop. unde muncesti si la sfarsit de luna te alegi cu munca si atat, e o companie unde trebuie sa fi curwa de om, e o companie unde doar cei care fac lobby fac vechime si primesc salariu intreg ca de primit tot primesti ceva, nimic sau ceva adica, niste oameni care profita de noi venitii, cei care se angajeaza la blomquist sau asa zisul bring sunt inchiriati nu apartin nimanui, mergeti la munca ca de munca e.... o sa fiti batjocoriti si trimisi pe cursele unde nu merge nimeni, succese asa cum zice si ploiesteanu. aaa si bucuresteni care sunt soferii de recrutreaza... ma abtin, o sa va convingeti voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Scuze pentru ca vreau sa te corectez, soferaustria. De munca este, e drept, dar plecam de acasa sa muncim, nu sa taiem frunza la caini. Eu am lucrat la o alta firma unde munca era mult mai grea decat la Bring si pentru o suma sensibil superioara. Momentan, nu mai lucrez la Bring(am avut o oferta mai avantajoasa din punct de vedere financiar) si nu le fac lobby, dar ce e corect, e corect si trebuie spus. 1 an de zile am facut curse DK-UK si nu am avut probleme deloc cu ei. Chiar si dupa ce am demisionat mi-au virat pe card suma aferenta muncii prestate pana la ultimul cent, deci nu vad unde e problema cu neseriozitatea. Cat priveste faptul ca sunt inchiriate camioanele, as vrea sa fac o precizare: Bring e firma de tractionisti, deci, cu mici exceptii, nu are semiremorci proprii, deci iar nu vad unde e nelamurirea. Dar daca sunt soferi care, dupa perioada de repaus saptamanal, nu pornesc in cursa decat odata cu rasaritul(sau mai tarziu) sau soferi care obisnuiesc sa "traga mata de coada" pe principiul "Las-o, mai, ca merge si asa, sa treaca ziua si sa ne luam banii", sfatul meu colegial este SA NU INCERCE sa se angajeze la Bring. Cat despre program, se respecta, afara doar de faptul ca soferul, la incercarile directe sau voalate ale speditiilor, accepta incalcarea lui. Mi s-a cerut si mie de catre speditie(nu de catre coordonatorul de la Bring), sa fac ceva de genul acesta. Le-am spus ca nu pot pentru ca e ilegal, au verificat spusele mele impreuna cu coordonatorul si mi-au dat pace, ba mai mult, cand am discutat cu ei despre problema, au spus ca nu au stiut ca e ilegal ce imi cerusera(nu ca i-as fi crezut) si totul a fost fara urmari neplacute. Dar pentru asta trebuie cunoscut Reg. 561, Reg. 1072(referitor la operatiunile de cabotaj) si nu ai probleme. Camionul e al angajatorului, cardul din tahograf e al soferului. Nu spun ca Bring e firma care indeplineste in totalitate doleantele soferilor, dar nu cred ca idealul exista in acest domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut Mihai,daca ai intrebat de" cargo" banuiesc ca mai mult ca sigur inseamna transport intre aeroporturi nu numai loco ci in toata EUROPA,in cazul tau partea de nord+Germania,Benelux,munca nu e grea dar se cam face la 15 ore deoarece pierzi mult timp cu incarcat+vami,remorcile dotate cu role pentru incarcare/descarcare,si un aspect deloc neglijabil ,foarte mult se lucreaza noaptea,programul poate incepe pe la 17,18 si il termini dupa 15 ore.Eu unul am facut munca asta,singurele echipamente de care ai nevoie sunt :vesta reflectorizanta si manusi.Intrebarea la angajare a fost:Cum stai cu somnul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • Members

Cristi, rescrie mesajul te rog ca sa intelegem si noi ceea ce ai vrut sa zici. Personal sunt foarte interesat de problemele care sunt si colectez orice informatie despre ceea ce se intampa in compania asta, iar daca ai avut ceva probleme le putem dezvolta chiar si in privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Nu mai pot edita:

M-a sunat inapoi si am ratat apelul, l-am sunat inapoi si un rezumar ar fi:

Saptamana viitoare pleaca microbuz de la Bucuresti spre Slovacia pentru o testare, promovam semnam contractul si stam acasa pana in februarie cand vin masinile.

Stie cineva in detaliu in ce consta testarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Testare? Asta e ceva nou. Esti primul de la care aud de asa ceva. Singura testare de care stiam era cand veneai la munca si trebuia sa faci traducerea catorva propozitii in limba pe care ai zis ca o stii: engleza sau germana. De ce v-ar chema acum pana in Slovacia degeaba, chiar nu stiu.

Perioada asta a anului e un pic cam dificila pentru gasirea unui loc de munca pentru ca lipsurile apar abia cand trebuie sa se faca primul schimb, iar asta se intampla abia dupa vreo 6 saptamani de la inceputul anului. Poate ca cei de la birouri se plictisesc, pentru ca oricum nu au nimic mai bun de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.