Members Constantin13 Postat Septembrie 16, 2010 Members Share Postat Septembrie 16, 2010 Da un bun exemplu pentru mine la urmatorul traseu pentru CE http://www.220.ro/faze-tari/Sofer-Profesionist/4H5kjRX2Jv/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mik23n2 Postat Septembrie 30, 2010 Members Share Postat Septembrie 30, 2010 e tare intoarcerea eu am vazut filmul nu cred ca as putea sa fac si eu asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members balas tudor Postat Iulie 11, 2011 Members Share Postat Iulie 11, 2011 Protap remorca ramas intreg la fel si lampi camion. Cam asta inseamna meserie.Oare stia ca este filmat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 11, 2011 Moderators Share Postat Iulie 11, 2011 dupa siguranta manevrelor nu era prima data cind o facea,remorca avea un alt protap,nu cel normal,avea mai multa manevrabilitate ca unghi,si intradevar si experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ady_lkw Postat Iulie 11, 2011 Members Share Postat Iulie 11, 2011 dupa siguranta manevrelor nu era prima data cind o facea,remorca avea un alt protap,nu cel normal,avea mai multa manevrabilitate ca unghi,si intradevar si experienta Da de unde stii tu ca avea un alt ,,protap,, si nu era cel normal........ stii macar unde a fost facut filmul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members zdroby Postat Iulie 11, 2011 Members Share Postat Iulie 11, 2011 problema e ca nu multi pot face asta.indiferent de protap. Drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Jan68 Postat Iulie 11, 2011 Members Share Postat Iulie 11, 2011 Remorca are ROATA a-v-a (cinci -cu ,,ci,,) !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Iulie 11, 2011 Moderators Share Postat Iulie 11, 2011 dragul meu coleg ady-lkw,nu stiu unde a fost facut filmul si nu ma intereseaza,daca ma poti lamuri tu ai multumirile mele,eu pot totusi observa ca a fost facut intr-o zona de munte ,unde sa facut un loc ptr intoarceri,pot observa la inceputul manevrelor protapul,ca doar se vede destul de clar cind da cu spatele ca acesta difera,il mai poti observa si atunci cind face ultima manevra si pleaca,o sa observi cred ca difera de cele normale,gen remorca frig,etc.Daca as fi lucrat intr-o zona muntoasa si pe masini care carau lemne as fi putut sati spun mai multe despre tipul de remorci folosit.Si inca ceva colegul,sper ca ai observat ca singura data cind a fost mai atent a fost la ultima manevra cind a dat in fata,sa asigurat ca nu da peste perete stinca,asta ptr mine personal inseamna ca el a facut de n.. ori acea manevra si in alte dati.Nu pun la indoiala meseria lui,ci doar spun ca a avut ceva atuuri cu remorca,asta nu e jignire pentru nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.