Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Cum merg treburile la transcar ?


Postări Recomandate

  • Members

Salut colegii, cine poate sa-mi dea cateva detalii despre cum merg interviurile la Transcar ? Am fost chemat la interviu. Nu mi-e frica de probe , ca am experienta , dar nu stiu ce acte vor sa ai la tine.Daca e vreun coleg binevoitor sa dea ceva detalii .....si despre salarii , n-ar fi cu suparare .Multumesc si bafta la toata lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegii,stie cineva care a fost la interviu daca se conditioneaza angajarea cu contract pe trei3 ani??la Transcar,eu am fost luni la sibiu pt angajare  transport persoane si am fost obligat sa semnez un contract pe 3 ani cu ei, iar clauza de reziliere era de 100mil vechi asa ca am renuntat( in trei ani se pot intampla multe).

ps.astept un raspuns pt ca dupa ce am refuzat am fost sunat sa particip la un alt interviu pentru Transcar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pai de unde pana unde sa semnezi contract pe trei ani ? Dar daca ei dau faliment in trei ani sau renunta la tine ca nu mai au curse iti dau tie 100 milioane?

Nu cred ca e ok cu treaba asta ....

Eu merg vineri la interviu , o sa vedem care e treaba ....Chestia asta o practica Edy candva dar a renuntat pt ca mi se pare ca au reclamat si plus ca nu cred ca e legal.Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Rog pe cineva care a fost de curand la sibiu sa-mi raspunda daca si la Transcar se conditioneaza angajarea cu semnarea contractului pe 3trei ani ca la Atlassib.

pt V. valentin: da justificarea lor la obligarea semnari contractului era si asta ca-ti asigura locul de munca pe 3ani iar in caz contrar platesc ei 100mil despagubire.dar gandestete daca nu-i de lucru stai legat de ei pe 700lei impozabili pe luna trei ani si nu poti pleca.

ps.vineri sunt chemat si eu la interviu in buc la autogara Rahova.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Gata m-am lamurit cu Transcar, am fost la interviu. E o firma buna doar pentru cei care n-au familie , sunt vai de ei, sau care n-au experienta.Salariu e de 700 roni impozabili , din care se retine pt garantie 20 %, deci mai ramai cu vreo 300 roni.Diurna e de 9,25 doar pe exterior , dar nu ajungi la mai mult de 300-400 euro pe luna (mai faci si intern unde nu mai iei nimic, mai ai incarcari, descarcari, pauze...etc)Deci cam atat . Euroii ii cheltui pe extern pe mancare , tutun, spalat,telefoane, etc.. si ramai cu salariu ala de cacat care daca ai familie nu stiu ce poate face cu ei. Contract pe 3 ani obligatoriu, cu plata celor 100 mil daca pleci mai devreme.Ce parere aveti ? E bine ? Nu cred. Ganditiva ca in 3 ani se pot intampla multe... E prea riscant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

din cate am vazut eu trebuie sa semnezi un angajament ca platesti 3000 euro intr-o perioada de 3 ani (garantie la masina parca)...din salariul in lei iti ia 5-10% si din diurna iti ia 20%. in contract nu scrie nimic despre faptul ca trebuie sa stai 3 ani la ei, decat in cazul in care ai absolvit nu stiu ce cursuri de formare profesionala organizate de ei. la fel despre plata a 100 mil in cazul in care pleci n-am vazut nimic. oricum o sa mai intreb si eu pe la personal sa vad ce si cum. maine plec si eu in prima cursa  ;D

o sa revin cu detalii daca aflu ceva in legatura cu treaba asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

  Din 15  sept is si eu angajat la Transacr am facut o cursa si azi merg in germania in a 2-a cursa..am  contract pe 30 zile de proba in caz k pleci dupa o luna le platesti 150 lei vizita medicala ....dar cum m-au angajat fara experientza pt mine e bine...,de bani  o sa vedem mai tarziu....intradevar nu-s salarii stralucite:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
:))))))))))))) ce naivi sunteti mai:)))))) sa te oblige cnv sa stai 3 ani ,daca nu sa dai 100 mil :)))))))))) trebuia sal scuipi intre ochi pe taranul ala care ti-a zis asa ceva .bai fratilor .... daca tot vreti sa lucrati pe tir, mergeti in strainatate cu firme de recrutare, acolo salariu min 1200 euro pt romani, contract de la 3-9 luni cu posibilitate de prelungire ,nu va duceti sa lucrati la firme romanesti ca la astia nici apa din paine nu castigati,eu in 3 luni in danemarca am facut in jur de 2900 euro,fara garantii fara obligatii suplimentare.In danemarca se cauta soferi ca painea calda mai ales romani ,pentru ca danezii stiu fb ca nici un francez,englez,neamt,etc nu ar lucra pt 1200 euroi.ganditiva bine inainte sa va angajati la firme romanesti . Eu v-am dat o sugestie, fiecare are un cap pe umeri si face ce vrea...ce il duce mintea:)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu vreau sa descurajez pe nimeni dar sa te duci de unul singur sau sa trimiti cv la o firma straina , sincer nu aveti nici o sansa sau aveti sanse minime ca cv dvs sa fie bagat in seama.Eu va recomand firme de recrutare,cei drept, se plateste comision 200-300 euro +alte taxe in lei , dar dupa  3-6 luni tot iei ceva cam de 2-3 ori fata de cat ai castiga in tara. Pax trans zalau face recrutari saptamanal pt danemarca ,nu as putea spune exact la ce firme va duce , pe "noi",20 soferii fiind ne-au dus la Kim J. dar ei au contracte si cu alte firme de acolo.Eu intentionez sa plec tot cu ei, dar la Kurt Beier dar inca ma mai gandesc.aaaa, si inca ceva, nu va luati mai dupa pustani care nu au ce face si scriu ca nu e bn si ca nu platesc anumite firmedin UE,da, este adevarat platesc slab in comparatie  cu germania , franta etc ,dar pt romania e mai mult decat bn drept dovada , se fac SAPTAMANAL plecari in Danemarca.TREBUIE SA FITI REALISTI, NICIODATA nu o sa fim priviti la fel ca un neamt, englez s.a.m.d.va mai zic inca ceva 99 % din soferii romani care lucreaza in u.e la diverse firme niciodata nu o sa stea pe internet sa va explice ce si cum, multi sunt trecuti de 30 40 de ani si aia va zic eu ca nu stau si pierd vremea pe net ducand munca de lamurire cu diversi indivizi care cred sau nu cum e si cum se plateste,si alte chestii .Am tot auzit de Blomquist ca ar plati mai bn pana in 1700 dar nu am inf certe si nici nu am gasit vreo firma de recrutate care sa ma duca la ei ,cel mai probabil ma voi intoarce la KJ sau Kurt beier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegi,uitati ce se discuta in anul 2009 despre firma Pax Trans pe bestjobs:

http://www.bestjobs.ro/forum/topic/idtopic/1247/paxtrans-zalau

Da si este una si aceeasi firma cu POP si FII,despre care iara se aude peste tot "numai de bine".Parerea mea despre firmele care cer comision de la sofer este foarte proasta.In mod normal firma de recrutare este angajata de firma angajatoare sa ii gaseasca acesteia un numar de x soferi.Firma de recrutare primeste pentru serviciile ei un comision de la angajator pentru fiecare din cei x soferi.Asa ca in concluzie scuipatii direct in ochi pe aceeia care va cer comisioane de gen:mediere,taxa de dosar si cate si mai cate.

Cel mai sfant este sa cautati firme de afara care au coloane in ROMANIA ,si sunt destule ,ca sa va angajati de aici si sa vedeti exact care este situatia.TIR EXPRESS,CENTRUM-ESSERS,STADLER,NORBERT si lista continua.Nu spun ca astea sunt firme bune dar cel putin vezi ceva concret.La recrutare ai dat 200-300 de euro si teapa e a ta. >:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

am revenit...faza cu contractul pe 3 ani si cu plata a 100 mil nu e adevarata.ce sa zic nu e prea stralucita treaba la transcar, dar pentru incepatori merge. astept acum sa vad cum ies la bani si cred ca o sa mai stau cat pot de mult ca sa prind ceva experienta. daca va intalniti cu vreun sofer de la ei sa-l intrebati de Continental din Timisoara...sunt unii care stau aproape o saptamana in parcare acolo ca sa descarce  :o

acum am aflat si eu mai multe chestii care se intampla la ei (am facut abia 2 curse). patronul de la Transcar are si Atlassib-ul in caz ca nu stiati si lucrurile nu prea merg bine acolo (sunt unii care stau si 2 saptamani pe afara ca sa stranga pasageri pentru intoarcerea in tara)

masinile sunt majoritatea Mercedes Axor/Actros de prin 2006 si mai au cateva Volvo-uri,dar majoritatea vagoanelor sunt prelate (d-alea vechi ca sunt mai ieftine cica). am aflat si eu pe pielea mea ce inseamna sa decopertezi o nenorocire din asta.

consumul la Axor este de 24 L% +0.4/tona (ce consumi peste platesti la pret de benzinarie)

cam atat deocamdata...concluziile le trageti singuri.

scuze pentru postul destul de lung si scris cam aiurea, dar abia am venit din cursa si sunt cam terminat cu somnul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

am revenit...faza cu contractul pe 3 ani si cu plata a 100 mil nu e adevarata.ce sa zic nu e prea stralucita treaba la transcar, dar pentru incepatori merge. astept acum sa vad cum ies la bani si cred ca o sa mai stau cat pot de mult ca sa prind ceva experienta. daca va intalniti cu vreun sofer de la ei sa-l intrebati de Continental din Timisoara...sunt unii care stau aproape o saptamana in parcare acolo ca sa descarce  :o

acum am aflat si eu mai multe chestii care se intampla la ei (am facut abia 2 curse). patronul de la Transcar are si Atlassib-ul in caz ca nu stiati si lucrurile nu prea merg bine acolo (sunt unii care stau si 2 saptamani pe afara ca sa stranga pasageri pentru intoarcerea in tara)

masinile sunt majoritatea Mercedes Axor/Actros de prin 2006 si mai au cateva Volvo-uri,dar majoritatea vagoanelor sunt prelate (d-alea vechi ca sunt mai ieftine cica). am aflat si eu pe pielea mea ce inseamna sa decopertezi o nenorocire din asta.

consumul la Axor este de 24 L% +0.4/tona (ce consumi peste platesti la pret de benzinarie)

cam atat deocamdata...concluziile le trageti singuri.

scuze pentru postul destul de lung si scris cam aiurea, dar abia am venit din cursa si sunt cam terminat cu somnul

Carabulea nu are doar Transcarul si Atlassibul....... are tot Sibiul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bravo MANv ai dreptate ing. ilie carabulea are tot sibiul incepand de la CARPAT air si banca carpatica pana la ferme cu animale si livezi  :)

eu ce sa zic ca am terminat si a 2 cursa ca sofer 2 si astept ca marti sa imi iau masina mea dar de cele zi se de alti colegi nu stiu ce sa cred ca eu cat am fost in cursele astea am avut duisburgul de 2 ori si cu incarcari de retur in aceeasi zi si ultima a fost in Olanda la Geleen pentru Henkel romania iar de ce a vazut colegu cu continentalu nu stiu ce sa zc ca nu am carat cauciucuri si appo cu consumul eu am un Mercedes Actros 1841 mega si am consum dat de 26% cu 0,4 /t plus un coeficient de tara care variaza de la 0,98 pana la 1,05 sincer am papat ca ma ajutat masinuta la consum da puturoasa (si de papat nu va asteptati ca friptura ci de o fasolo )

Drumuri bune sa aveti am sa revin cu informatii noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Si eu mam  angajat la  transcar, am fost o  cursa  pana in Slovenia in doi,viata  nu  ie asa  grea  la  ei dar  am inteles  ca  platesc  prost.toti  se  vaita  ca  ii ard  la  motorina si  ca le  mai  iau  si  20 la  suta  din salariu,acum nu  stiu ce  sa  zic oameni sau purtat  frumos doamdata cu mine sper in continuare  sa  fie  bine.totusi  viata  pe  tir nui roza  cei care nu sant facuti pentru asta  ii sfatuiesc sa nu se  aventureze  doar din curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...
  • Members

salut . Vreau sa va zic cam cum stau treburile la transcar sibiu si sa va dati seama cam despre ce este vorba in cadrul acstei societati.

Sa incep cu inceputul cum sar zice , acm un an de zile m-am angajat la ei ca ori care alt naiv si ori care alt incepator disperat fara sa aibe unde sa munceasca fara experienta .

Nu pot sa injur pe nimeni si nici nu doresc pentru ca acolo am facut o experienta si timp de un an de zile a fost o sursa de venitpentru mine si familia mea

Treburile sut in felul urmator acolo , cand te duci iti promit marea cu sarea si unele sunt adevarate altele nu mai sunt adevarate din luna aprilie 2011

sa incep cu cele care sunt ne adearate , cele cu privire la reparatiile masinilor care se face cu chiu si vai pentru ca nu se mai baga bani in masini deloc

iar oameni care muncesc acolo ca si mecanici sunt numai dupa cerseala cand te duci sa carpesti masina nu sa o repari ,

cauciucuri daca ai de schimbat ti le schimba doar daca au galma si daca ies sarmele din ele si atunci pun numai resapate ca sunt mai ieftine , daca

te opreste neamtu si ai probleme la masina esti direct raspunzator si bun de plata , daca incarci teava sa o duci in germania si patesti ce au patit cativa colegi

adica sa fie opriti de BAG si sa nu aiba chingi bune si fara eticheta sau fara paleti intre tevi esti bun de plata

Alta problema ar mai fi consumul la masin era o formula de calcul care multi sau crucit cate calcule trbui sa facem

era in felul urmator( km X coeficient de tara X consum gol + 0,4 pentru fiecare tona ) sa fie mai pe ntelesul tuturor este ceva de genul

daca trebuia sa consumi sa zicem 100 l de motorina pana la bucuresti de la sibiu tu trebuia sa imultesti cu 0,98 pentru ca asta era coeficientu pe romania

Sa trecem acum si la partea salariala , pe tara aveai minim pe economie care era dupa cum vroiau ei sa fie uni luau 7 milioane alti 11 si alti 13 se dadeau

cica in functie de km pe tara dar eu am facut numai curse de bucuresti si icarcari si descarcari pe tara dar luam mai putin ca alti care de la buc mergeau

goi pana la timisoara , diurna era 9,25 pe km extern pe tara nimic dar din astia aveai 20% opriti sub forma de garantie adica aveai 7,4 pe 100km si nu faceai

mai mult de 10000 km cu tot cu intern pe luna faceai maxim 12 000 dar mai multi pe tara , daca erau bani putini problema mai grava a fost din aprilie cand

sa ajuns in situatia de luai diurna si la 0 de zile distanta pentru ca nu ii bagau pe card la toti ii bagau dupa cum vroiau si la cine vroiau ei

si acum sa o dau si mai rau in penibil ca asa sunt eu ,dupa ce am acceptat singur ne silit de nimeni sa ma chinui la firma asta , cand am bagat preavizul pe

data de 1 august 2011 am plecat in cursa facandumi socoteala ca 20 de zile lucratoare vin pana pe 24 sau 26 august dar surpriza mare a fost cand i-am anuntat

ca trebuie sa vin sa predau masina au zis ok vino si predao da incarci de la gaesti si descarci la sibiu la marsa p data de24 august

am zs ok am incarcat am descarcat si m-am dus in curte sa predau masina , m-au vrajit cu comunitate si aproape ca acceptasem dar m-am sucit la timp ca trebia sa fac germania - italia

cu tranzit prin austria adica italia aveam 0,96 coeficient , austria 0,96 coeficient si germania 0,98 si trebuia sa urc si sa cobor pe brennero pana la padova cu 24t

lucru care nu mi-a convenit si am renuntat , si sa revenim la preaviz ca acolo ramasesem m-am trzit ca ei lau aprobat din data de 9 august si trebuia sa tau pana pe data de 6 sep.

lucru care mi sa parut revoltator si am predat masina atunci in 24 dupa care la cateva zile amprimit pot spune o amenintare prin posta ca imi desface contractul

de munca pentru cumul de absente ne motivate , ne respctarea preavzului si ne supunerea ordinelor de serviciu parca eram in armata nu la un loc de munca ,

PENTRU MAI MULTE DETALI SI INFORMATII VA POT DA CAND DORITI deci asta este SC transcar sibiu . Drumuri bune si sanatate sa veti cu totii si scuze de ortografie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

acel coeficient de drum se da pentru ca se considera ca sunt sosele mai bune si nu ai de urcat si coborat si chesti dastea deci un fel de a lua bani din salariu tau

ca sa intelegi am sa iti fac calculul la normal cum fac mai toate firmele si calcul cum se face la transcar

prima data calcul normal , zicem ca ai 20t X 0,4l = 8l +sa zicem 25,5 cons masina = 33,5 la 100 km corect ?

la transcar este asa : 20t x 0,4l = 8l +25,5 = 33,5 x 0,98 =32,83 l la 100 km deci la 100 km tiau furat aproape 1 litru

si aveam doar 2 tariunde coeficientul depaseste 1 pe austria aveam 0,96 germania 0,98 romania0,98 deci ........

asta este transcaru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

la transcar este asa : 20t x 0,4l = 8l +25,5 = 33,5 x 0,98 =32,83 l la 100 km deci la 100 km tiau furat aproape 1 litru

Multumesc , o chestie interesanta dupa parerea mea .........si care tine cu firma (sustin asta pana vine unu/a sa-mi demostreze contrariul ) si chiar as fii curios dupa ce sistem sa facut calculul ...

B39LFK ce stii de concursul facut de mercedes , pentru soferii ,,economici ,, ??? E un coleg de al tau pe acolo  ;) ;) poate reusesc sa dau de el sa vina cu detalii !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.