Members Petre_bio Postat Iunie 7, 2013 Members Share Postat Iunie 7, 2013 Danchi , depinde peste cine dai . Normal , daca ai facut pana vineri 6 programe nu mai ai voie sa incepi altul pana duminica la ora 24 UTC. Dar daca ai noroc , poti sa mergi mult si bine si de sambata de la ora 14.01. Drumuri bune , fara controale riguroase !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iunie 7, 2013 Administrators Share Postat Iunie 7, 2013 Danchi , depinde peste cine dai . Normal , daca ai facut pana vineri 6 programe nu mai ai voie sa incepi altul pana duminica la ora 24 UTC. Dar daca ai noroc , poti sa mergi mult si bine si de sambata de la ora 14.01.Drumuri bune , fara controale riguroase !!! Salutare! Nu vreau sa fac un alt topic dar am o problema!Dupa o pauza de 48 ore de vineri pana duminica la pranz incep practic saptamana mea de lucru. Deci pana vineri am 6 perioade. Ma opresc vineri la ora 14 . Stiind ca trebuie sa fac o pauza de 24 ore minim, cand am voie sa repornesc deoarece vreau ssa vin la baza, pauza de 24 fiiind prins in alta localitate. Duminica la ora 00.00 sau pot sa plec sambata la ora 14.01? lasa aetr-ul in pace , esti in ue si actionezi ca atare . incepi duminica la pranz , sa zicem ora 14 .00 ai timp pentru munca (maxim )6 perioade de 24 h , atentie , perioade nu programe , limita maxima ora 14.00 sambata , dupa care pauza , redusa sau normala dupa bunu plac. daca faci pauza normala nu te doare capu 'dar , si acum e acum cu pauza redusa , daca ai in saptana aceea un maxim de 56 h conduse , sau 90 in bisaptamanal stai pe loc dupa pauza redusa , deci duminica dupa 14 .00 continuii cu pauza pana dupa ora 00.00 a zilei de luni cand intrii in alta saptamana , iar calculul orelor conduse iti permite miscarea. nu ai orele , poti porni . deci ue permite pentru munca continua maxim 6 perioade de 24 h , iar pauza nu mai e conditionata de locul unde se desfasoara , 24. 36 si 45 , ci doar sunt 2 posibilitati , redusa - mai putin de 45 dar niciodata mai putin de 24 si normala - minim 45 pana la cat vrei . ps : regulamentul Ue / Ce 561 / 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members danchi72 Postat Iunie 7, 2013 Members Share Postat Iunie 7, 2013 Nu depasesc cele 56 ore sau 90 in una sau 2 saptamani. Duminica este prima perioada, vineri a 6-a. Ma opresc vineri la ora 14.00. Pot sa plec sambata la ora 15 spre baza (?) sau trebuie sa am o zi stationata total, sambata, cum am auzit de la alta persoana, si atunci plec duminica la ora 00.00. In saptamana curenta as avea deci tot a 6-a perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iunie 7, 2013 Administrators Share Postat Iunie 7, 2013 Nu depasesc cele 56 ore sau 90 in una sau 2 saptamani.Duminica este prima perioada, vineri a 6-a. Ma opresc vineri la ora 14.00. Pot sa plec sambata la ora 15 spre baza (?) sau trebuie sa am o zi stationata total, sambata, cum am auzit de la alta persoana, si atunci plec duminica la ora 00.00. In saptamana curenta as avea deci tot a 6-a perioada. de ce sa muncesti pana vineri , stai 24 h , si sa pornesti sambata la ora cutare cand poti fi deja la baza ? reciteste ce am scris mai sus . si fa diferenta intre ue si aetr . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members iulia2013 Postat Iulie 2, 2013 Members Share Postat Iulie 2, 2013 Am si eu o intrebare. Stiu ca in echipaj trebuie sa iei pauza de 9 h, la max 21h de la plecare. Timpii de condus saptamanali de max. 56h si odihna de 45h raman aceeasi si daca se merge in echipaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Iulie 2, 2013 Moderators Share Postat Iulie 2, 2013 Si unde-i intrebarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members iulia2013 Postat Iulie 3, 2013 Members Share Postat Iulie 3, 2013 Intrebarea exista si este cu semnul "?". Si la echipaje timpurile saptamanale raman aceleasi (56;45) sau se modifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mit Postat Iulie 3, 2013 Members Share Postat Iulie 3, 2013 Da si la echipaj timpii de conducere saptamanali de maxim 56 ore pe saptamana, sau 90 ore pe doua saptamani, pauzele saptamanale de minim 24 sau normale de 45 ore ( inclusiv faptul ca trebuie recuperate orele de pauza reduse ), cat si pauzele zilnice de 9 sau 11 ore toate raman ca la soferul singur. Exceptia apare doar cand vine vorba de pauza zilnica ce trebuie sa se incadreze intr-o perioada de 30 de ore in loc de 24 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators sxn Postat Iulie 4, 2013 Moderators Share Postat Iulie 4, 2013 Repausul zilnic e de numai 9 ore in echipaj, toate repausurile zilnice. Orele pe una si doua saptamani raman aceleasi ca si intervalul de 6 X 24 ore de la ultimul repaus saptamanal. P.S. scuze pentru intrebarea anterioara, nu a sesizat semnul intrebarii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mit Postat Iulie 4, 2013 Members Share Postat Iulie 4, 2013 Corect sxn si imi cer scuze. N-am studiat chiar asa de detaliat munca in echipaj se pare. Articolul 8:(2) Pe parcursul fiecărei perioade de douăzeci și patru de ore de după perioada de repaus zilnic sau săptămânal, conducătorul auto trebuie să efectueze o nouă perioadă de repaus zilnic. (2) În cazul în care perioada de repaus zilnic care intră în această perioadă de douăzeci și patru de ore este de cel puțin nouă ore, dar mai puțin de unsprezece ore, perioada respectivă de repaus zilnic este considerată perioadă de repaus zilnic redusă. (5) Prin derogare de la alineatul (2), atunci când vehiculul este condus de un echipaj, un conducător auto trebuie să fi efectuat o nouă perioadă de repaus zilnic de cel puțin nouă ore pe parcursul celor treizeci de ore de după perioada de repaus zilnic sau săptămânal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members denilson Postat Iulie 15, 2013 Members Share Postat Iulie 15, 2013 Am si eu o intrebare referitoare la pauza saptamanala redusa de 24h.. Am inceput programul saptamanal marti la ora 05:00. Cand trebuie luata pauza saptamanala redusa de 24h? Pana luni la ora 05:00 sau in cursul zilei de luni? Intreb pentru ca eu avand frig urgent am mai condus pana aproximativ ora 12:00. Ar fi in regula sau risc sa fiu amendat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Iulie 15, 2013 Members Share Postat Iulie 15, 2013 pana la max 6x 24 ore trebuie luata pauza ,,,,dar mai sant multi factori de care trebuie tinut cont,,,,,,,,ore lucrate ,,,,,,,,recuperari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members denilson Postat Iulie 15, 2013 Members Share Postat Iulie 15, 2013 Deci optim ar fi fost sa ma fi oprit la maxim 05:00 ca marti la 05:00 sa fi avut 24h pauza. Ore de recuperat nu am avut, nici toate orele din saptamana de lucru nu le-am folosit doar ca sa lucrat mai dezorganizat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members luca constanta Postat Septembrie 10, 2013 Members Share Postat Septembrie 10, 2013 colegii am fost oprit la regulare in elvetia dinspre basel spre como si eram la echipaj asta sa intamplatanul trecut programul era facut in felul urmator condus primul sofer 4si 30 min am schimbat cardurile a intrat soferu 2 ,a terminat si el de condus 4 si 30 minute dupa care am facut pauza 45 minute dupa care am schimbat cardurile si pol di elvetia a spus ca este corect va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tm06cristi Postat Noiembrie 9, 2013 Members Share Postat Noiembrie 9, 2013 Deschid acest subiect pentru a ma lamuri cineva ,ruta TIMISOARA-REPUBLICA MOLDOVA (2 soferi card tahograf) Am plecat marti la 0ra 13:00 din TIMISOARA am codus 4:30, colegul 4:30,eu 4:30,colegul 4:30, nu am facut pauze doar cat am stat in vama apoi in terminal destul de mult ,am ajuns la destinatie (descarcare) miercuri dupamasa pe la 17:30 cu o prelungire de vreo 30 min de conducere a cardului meu . de miercuri ora 17:30 pana joi la ora 9:00 stationare Am plecat joi ora 9:00 incarcati am mers (20 min ) in terminal si am stat 4 ore ,condus 2 ore pana in vama ora 15:00 stat la rand miscat masina cam la 1 ora pana sa ajungem in vama ora 23: 00 ,ajunsi la vama romana vineri ora 01:15 am stat cam 2 ore si ceva apoi am venit catre casa cu conducere de 4 :30 fiecare fara pauze Doresc sa va intreb unde am gresit trebuia sa facem pauza de 45 min dupa 9 ore de condus , sau nu este obligatoriu si daca la o singura cursa pe saptamana adica pot conduce ambi soferi cate 10 ore dus ,10 ore intors http://tachospeed.ro/pliki/Regulamentul_561_2006_timpul_de_lucru_al_soferului.pdf http://www.soferii.ro/program_conducere.html Nu inteleg dupa care sa ma iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 9, 2013 Administrators Share Postat Noiembrie 9, 2013 Pauza la schimbul de soferi in echipaj nu e obligatorie !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andy74 Postat Noiembrie 9, 2013 Members Share Postat Noiembrie 9, 2013 ... te rog citeste nota de orientare 2 care spune :,, Al treilea caz apare atunci când vehiculul este manipulat de mai mult de un conducãtor auto. Atunci când un al doilea membru al echipajului aflat la bordul vehiculului pentru a-l putea conduce, în caz de necesitate, este asezat lângã conducãtorul auto si nu este implicat activ asistând conducãtorul auto, o perioadã de 45 de minute din „perioada de disponibilitate” a acelui membru al echipajului poate fi consideratã „pauzã”." Cu alte cuvinte,dupa 9 ore de conducere nu mai este necesara pauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 9, 2013 Administrators Share Postat Noiembrie 9, 2013 Am plecat marti la 0ra 13:00 din TIMISOARA am codus 4:30, colegul 4:30,eu 4:30,colegul 4:30, nu am facut pauze doar cat am stat in vama apoi in terminal destul de mult ,am ajuns la destinatie (descarcare) miercuri dupamasa pe la 17:30 cu o prelungire de vreo 30 min de conducere a cardului meu . cate ore sunt de marti ora 13 pana miercuri la ora 17 .30 ?? Am plecat joi ora 9:00 incarcati am mers (20 min ) in terminal si am stat 4 ore ,condus 2 ore pana in vama ora 15:00 stat la rand miscat masina cam la 1 ora pana sa ajungem in vama ora 23: 00 ,ajunsi la vama romana vineri ora 01:15 am stat cam 2 ore si ceva apoi am venit catre casa cu conducere de 4 :30 fiecare fara pauze cate ore sunt de joi ora 09 pana vineri la ( din ce zici tu acolo ) ora 12:15 ?? Doresc sa va intreb unde am gresit ca nu ai fost atent la cursul de atestare , pune mana pe carte pana nu e prea tarziu !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andy74 Postat Noiembrie 9, 2013 Members Share Postat Noiembrie 9, 2013 Am plecat marti la 0ra 13:00 din TIMISOARA am codus 4:30, colegul 4:30,eu 4:30,colegul 4:30, nu am facut pauze doar cat am stat in vama apoi in terminal destul de mult ,am ajuns la destinatie (descarcare) miercuri dupamasa pe la 17:30 cu o prelungire de vreo 30 min de conducere a cardului meu Am plecat joi ora 9:00 incarcati am mers (20 min ) in terminal si am stat 4 ore ,condus 2 ore pana in vama ora 15:00 stat la rand miscat masina cam la 1 ora pana sa ajungem in vama ora 23: 00 ,ajunsi la vama romana vineri ora 01:15 am stat cam 2 ore si ceva apoi am venit catre casa cu conducere de 4 :30 fiecare fara pauze 28,30 ore dus.Programul unui echipaj se desfasoara pe parcursul a 30 ore,aceste 30 ore incluzand si pauza de 9 ore. Presupun ca la intoarcere ,de la plecarea de joi de la ora 9: 00 si pana acasa nu ati mai facut pauza.De caruta cu cai ati auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Noiembrie 9, 2013 Members Share Postat Noiembrie 9, 2013 (Deschid acest subiect pentru a ma lamuri cineva ,ruta TIMISOARA-REPUBLICA MOLDOVA (2 soferi card tahograf) Cursa a fost in Rep. Moldova care nu este stat membru UE deci dupa,, parerea mea ,,trebuia condus dupa AETR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andy74 Postat Noiembrie 9, 2013 Members Share Postat Noiembrie 9, 2013 Raspuns gresit domnule mariusdaf.Modova este tara semnatara a acordului SEE.Si in moldova se aplica reglementarile reg,561 si 3821.Inainte de a face afirmatii,trebuie sa va documentati(ca un bun profesionist ce sunteti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 9, 2013 Administrators Share Postat Noiembrie 9, 2013 Marius , conform regulamentului 3820 pe 85 , baza aetr-ului, care este maximul unei zile de munca in echipaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Noiembrie 9, 2013 Members Share Postat Noiembrie 9, 2013 In 30 de ore cel putin 8ore pauza,dar parca aetr spune altceva despre pauza la schimbul intre soferi. Cit despre faptul ca rep.moldova este membra in spatiul economic european,sincer nu am stiut,eu stiam ca din SEE fac parte statele UE si cele trei state AELS(Islanda,Norvegia,Lichtenstein).Asa se intimpla cind nu prea mai ai timp sa te documentezi,ramai in urma cu noutatile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andy74 Postat Noiembrie 10, 2013 Members Share Postat Noiembrie 10, 2013 Eu nu am spus ca Moldova este membra a SEE domnule mariusdaf.Am spus ca este semnatara a acordului SEE.Asa cum semnatare sunt si Elvetia,Norvegia,Finlanda si inca alte cateva tari Europene.Faptul ca tarile respective nu fac parte din UE nu inseamna ca in tarile respective nu se aplica regulamentele la care faceam referire in mesajul anterior.Daca vroiai sa te documentezi vedeai ca la semnarea acordului SEE a fost impusa de catre Comisia Europeana si abrogarea reg 3820 si adoptarea reg 561 si 3821. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members stefan_iceman2004 Postat Aprilie 17, 2014 Members Share Postat Aprilie 17, 2014 salut ! sper sa pun bine problema in acest topic. Eu sunt incepator, iar cineva mi-a propus sa ma angajez pe distributie in Bucuresti la el pe un camion de 7,5 t. Intrebarea este urmatoarea: cum se procedeaza cu pauzele( unii mi-au spus ca distributia desfasurandu-se in oras si nedepasind 50 km nu trebuie sa tin cont de acele pauze de 45 de min, ci doar de sfarsit de program si de sfarsit de saptamana, iar altii ca as putea sa o impart in 3 perioade de 45 de min) .......Sper sa ma ajutati sa ies si eu din ceata asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.