Vizitator Anonymous Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Cateva poze cu noul ROMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Imi place romanul asta nou dar totusi nu se compara cu celelalte BESTII! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Timishan Postat Iulie 27, 2009 Members Share Postat Iulie 27, 2009 Frumoase Roman-urile !, dar nu inteleg de ce nu am vazut nici unul pe soselele nostre (eu, iau cazul meu).Imi place cum arata.Nu stiu cat sunt de bune si de ce nu am vazut asa ceva la noi pe sosele, dar imi plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 fff frumos Romanul dar ce motoare au?dar autobuzele sunt si mai frumoase:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Frumoase Roman-urile !, dar nu inteleg de ce nu am vazut nici unul pe soselele nostre (eu, iau cazul meu).Imi place cum arata.Nu stiu cat sunt de bune si de ce nu am vazut asa ceva la noi pe sosele, dar imi plac. Nici eu nu am vazut vreun Roman nou dar cred ca sunt destule pe soselele noastre! Nu cred ca se cumpara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 cei de la petrom aveau ceva camioane de la ROMAN.cred:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat August 17, 2009 Members Share Postat August 17, 2009 Salutare !!! Eu sunt de parere ca aceste noi modele de Roman arata chiar bine.Nu stiu cat de fiabile sunt si ce motoare au , dar cred ca au facut totusi un pas inainte cu noile aparitzii. Nici eu nu am vazut niciunul in trafic ( cu exceptia unei autobasculate , dar nu eram atent si nu am vazut decat putin din lateral si spatele). Totusi, ma surprinde foarte mult faptul ca cei de la Roman Brasov nu au postat pe site-ul lor nici o poza cu interiorul acestor masini sau date tehnice mai relevante. Ar trebui sa vedem mai multe Roman-uri pe soselele Romaniei macar prin simplul fapt ca sunt facute la noi si ar trebui sa fie cu mult mai ieftine decat cele importate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wibroken Postat Martie 16, 2010 Members Share Postat Martie 16, 2010 este o prostie unele modele au motoare de caterpilar altele de man dar au pastrat transmisia sasiul si suspensia batranei rabe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionut rm Postat Martie 16, 2010 Members Share Postat Martie 16, 2010 Transmisie cutie zf axa abu pentru cine stie Te rog frumos nu mai scrie cu CapsLock si incearca sa faci o propozitie din care sa inteleaga toata lumea ce vrei sa zici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mad_driver2009 Postat Martie 16, 2010 Members Share Postat Martie 16, 2010 este o prostie unele modele au motoare de caterpilar altele de man dar au pastrat transmisia sasiul si suspensia batranei rabe Nu stiu de ce spui ca este o prostie, multe firme de renume au folosit acest model (vezi Renault=motoare Mack, Opel=motoare Suzuki, Fiat, etc). De ce nu ar fi folosit si Roman aceiasi reteta. Si Roman Brasov nu are renumele acelor firme mai sus amintite. Personal am lucrat pe Roman ...am preluat-o la 70 000,SI am predat-o la 180 000 si nu am avut probleme cu transmisia. Daca ai grija de uleiuri si o gresezi la timp merge mult si bine.Cu toate ca sunt off-topic as vrea sa fac o completare la comentariul tau de la sectiune Tatra -ulei NU se baga in tubulatura (burlan), uleiul ajunge acolo din reductor si din diferentiale, pentru ca primele care cedeaza sunt simeringurile de pe arborele care transmite miscarea. De asta este recomandat sa verifici nivelurile de ulei din diferentiale si din reductor pana se egalizeaza. Am dreptate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wibroken Postat Martie 17, 2010 Members Share Postat Martie 17, 2010 cand am afirmat ca e o prostie nu m am referit la motoare ele sant foarte bune dar raba este vulnerabila in interaxial si foarte proaste in axa portanta poate tu ai avut raba ungureasca cu punte ungureasca asta e alta socoteala si la motor daca aveai un set de unguresca era cu totul altceva si la tatra uleiul din reductor nu comunica cu grupul pentru ca reductorul este montat pe burlan si este la un nivel mult mai sus decat grupul intre fiecare segment de burlan sant semeringuri dar cu timpul ele mai scapa ulei si mai pleaca uleiul din grup pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wibroken Postat Martie 17, 2010 Members Share Postat Martie 17, 2010 pote au scos mai multe tipuri ca tipurile astea din poze eu unu nu le am vazut dar cunosc doua firme care au rabe 8x4 si sant exact cum am spus decat motoarele sant de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mad_driver2009 Postat Martie 17, 2010 Members Share Postat Martie 17, 2010 Nu vreau sa intru intr-o polemica pe tema asta cu nimeni. Eu mi-am spus parerea si nu inseamna ca detin adevarul absolut. Dar hai sa le luam pe rand. Da, Raba este vulnerabila in interaxial si axa portanta, dar eu am spus ca trebuie gresate la timp ca sa nu ai probleme. Nu, nu am avut raba ungureasca si nici puntile unguresti ,nici macar AB, am avut axe normale de Raba. Vizavi de Tatra am spus ca NU se baga ulei in burlan el ajungand acolo din reductor si diferentiale si am si spus de ce se intampla asta. Si reductorul este montat intre cele doua segmente de burlan, si uleiul care scapa pe la simeringuri ajunge in burlan.Cu timpul ajunge sa se egalizeze uleiu din reductor, burlan, diferentiale. Pt. raspunsul cu reductorul uita-te aici http://soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewtopic.php?t=9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wibroken Postat Martie 18, 2010 Members Share Postat Martie 18, 2010 scuze mad-driver daca m am exprimat gresit ai ne spunem parerile atata tot la raba la axa portanta de fapt lagarele la arcuri degeaba gresezi ca acolo sant niste rulmenti care ei nufac o rotatie complecta si chiar daca schimbi astazi rulmentii si umbli peste7 '8 luni gasesti camasile la rulmenti pe partea inferioara uzate cu urme de bile pe ele pentra ca toata greutatea acolo sta daca lucrezi pe asfalt cu raba sa fie bine pusa la punct nu e nici o problema dar daca tragi de ea in conditii grele cum era la canal atunci spune tot acolo motor facut la an interaxial bride foi de arc la ordinea zilei pana acum vreo 5 ani am avut un cap tractor raba era batrana din 85 daca nu ma insel i am facut revizie cu mana mea din fata pana spate avea motor turbo cutie cu gv finale de fuga am colindat tara in lung si lat cu ea nu m a lasat dar daca trageam de ea cum se tragea odata de scotea flacari pe asapament cadea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members wibroken Postat Martie 18, 2010 Members Share Postat Martie 18, 2010 Asa este reductorul este montat intre cele doua burlane dar se continua mult in sus.Cutia de viteze este montata pe reductor are o priza micuta, eu am avut odata probleme la cutie s-a spart un rulment si am dat-o jos cutia se desface in doua ca la dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Aprilie 2, 2010 Members Share Postat Aprilie 2, 2010 Ca sa revenim, mi-au facut astia de la Roman o oferta la o basculanta 8x4 cu motor Man de 410 la vreo 71 000 E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Aprilie 2, 2010 VIP Share Postat Aprilie 2, 2010 Mai bine iti iei TATRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members tudor Postat Aprilie 3, 2010 Members Share Postat Aprilie 3, 2010 Pai asa iti iei IVECO ca tot sunt mai bune.Am facut la scoala practica in uzina Roman si ca motoare au Man euro 2si3 cu cutii tot de man(asa ne-au zis).motoarele le-am vazut da cutiile de viteza nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Mie chiar imi plac am vazut pe un site de vanzari un cap tractor de la Petrom si cerea 6000 de euro , sunt curios de fiabilitatea lor in comparatie cu alte oferte la aceiasi bani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 11, 2010 Share Postat Iulie 11, 2010 Si chiar nimeni nu a condus sau a aflat nimic despre cap tractorul de la ROMAN ?(in special de modelele galbene care au fost in dotarea Petrom ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Coman Postat Octombrie 25, 2010 Members Share Postat Octombrie 25, 2010 Roman-urile sunt masini rezistente. Cele proiectate pentru o sarcina maxima de 7 tone rezista si la 10 t si isi duc misiunea la bun sfarsit, mai greut, mai incetut...dar rar se intampla sa te lase. O raba sau un saviem intretinute te tin o viata de om.....vorbesc din experienta proprie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Am citit ce zic unii de Raba.........unii au dreptate si altii vb prostii...habar nu au.........la 21 de ani cati am am lucrat pe Actros,Kerax(nou) si acum sunt pe Raba frate......da pe Raba de 16 tone..........si de cand lucrez pe ea nu am avut probleme cu ce ziceti voi......axa portanta sau interaxial.....la fel ca orice masina sunt de parere ca daca ii dai tot ce ii trebuie merge.......am prins o Raba de 16 ca cea pe care lucrez eu si pariez ca proprietarul nu este toata ziua pe sub ea,ci sta mai mult la volan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members levlev Postat Aprilie 12, 2011 Members Share Postat Aprilie 12, 2011 Si chiar nimeni nu a condus sau a aflat nimic despre cap tractorul de la ROMAN ?(in special de modelele galbene care au fost in dotarea Petrom ? am un var care lucreaza la petrom pe un cap tractor galben cu motor caterpillar,cv caterpillar,merge motorul si cv de rupe nu ai treaba cu ele,ramane sasiul si confortul,RABA fraticule,iti sparge coloana,antifonarea 0,zgomotul il suporti,electronica putina ,asta e,cu asta defileaza,isi castiga banu,asa cum si altii cu RABA 16215,isi rupeau sanatatea pe canal...ca mine,dar am invatat meserie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 cateva poze de la mine [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 .................. [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.