Members balas tudor Postat Iunie 18, 2011 Members Share Postat Iunie 18, 2011 Roman diesel sau raba in denumirea soferilor. Masina care tinea cu casa stiti la ce ma refer. Trebuia incercat la motoarele cu care erau echipate rabele o pompa si un set de injectoare BOSCH asta ar fi transformat in cu totul altceva biata Raba. Poate si o turbosuflanta sau un intercooler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Septembrie 19, 2012 Members Share Postat Septembrie 19, 2012 Activitatea inca continua la Roman Trucks si nu mi se par deloc asa invechite tehnologic, am vazut ca au motoare de pana la 500 cp unele Caterpillar unele MAN, cutie viteze ZF sau Alisson Automatic Shift. Si distribuie la nivel international, mai putin in Europa si America de Nord. Au si pagina de facebook daca vreti sa vizitati acolo is mai multe detalii. http://www.facebook.com/pages/Roman-Autocamioane-Brasov/159502050849133?ref=ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members L6TT Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 Care a fost motivul pentru care camioanele de la Roman au cazut in defavoarea soferilor sau a companiilor de transport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 29, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 29, 2012 Care a fost motivul pentru care camioanele de la Roman au cazut in defavoarea soferilor sau a companiilor de transport? De ce a cazut imperiul Roman ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members L6TT Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 Intrebarea mea s-a referit la vinzari, nu la ce se intimpla actual in cadrul companiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lucian1975 Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 salut. odata cu intrarea in ue statul roman sa obligat sa fie piata de desfacere pentru europa de vest. daca sar fi mentinut roman ar mai fi avut man si mercedez profiturile actuale??? suntem mana de lucru ieftina pentru cei din vest si problema e ca vom ramane in continuare. Lucian , ma faci sa rad , cu gura pina la urechi ........cum dreq compari Roman, cu Man si Mercedes.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 29, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 29, 2012 Pai cine sa cumpere un camion non-competitiv pe o piata deja saturata de marcile europene . Ai avut ocazia sa vezi diferenta intre cabinele Roman si MAN, ca au pornit de la un model comun , nemtii au ajuns unde au ajuns ,noi am ramas in epoca bronzului, sa nu zic epoca de piatra . Numai vb de confort, motorizare,accesorii , ca incepe sa ninga ,si tot nu terminam cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members lascu Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 pai Lucian ar fi vrut sa tina statul fabrica roman si noi prostii sa platim cum platim pentru oltchim de exemplu ca tot e de actualitate,ca sa nu mai vorbim de competitivitate ,daca face marfa buna nu ar trebui sa aiba probleme daca face marfa proasta si nu pot vinde marfa atunci sa o inchida.eu unul m-am saturat de toate hotiile din firmele detinute de statul roman si pentru care plateste romanul de rand, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members L6TT Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 Pe cei care achizitioneaza camioanele (patronii) nu ii intereseaza nivelul de confort al cabinelor. Cel mai important lucru pentru ei este marginea de profit. Cu o discrepanta mare la pretul de achizitie al camionului, costurile finale o sa fie mai mici, de unde implicit un profit mai mare. Avantaj Roman, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 29, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 29, 2012 Pe cei care achizitioneaza camioanele (patronii) nu ii intereseaza nivelul de confort al cabinelor. Cel mai important lucru pentru ei este marginea de profit. Cu o discrepanta mare la pretul de achizitie al camionului, costurile finale o sa fie mai mici, de unde implicit un profit mai mare. Avantaj Roman, zic eu. Care avantaj si care profit, tu ai condus in viata ta un camion romanesc si unul strain ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 Care avantaj si care profit, tu ai condus in viata ta un camion romanesc si unul strain ? - Nu inteleg pe ce faci afirmatii, crezi ca actualele camioane Roman mai sunt ca cele dinainte care le-ati condus voi, submotorizate si obosite? Eu am vazut cateva la autostrada Sibiu si trag roata la roata cu Iveco MAN si altele si fac foarte bine fata, rezistente comparabil cu Iveco, Roman e peste la rezistenta. Si nu in primul rand, folosesc motoare noi la norme europene Euro 5. Am vorbit acum de curand cu un oficial de la Roman, incearca sa faca contracte pentru a trece la Euro 6 si proiectarea unei Cabine noi. Va urma generatia 6-a. Si faptul ca nu se cumpara in Europa si la noi in tara, ca in trecut au avut imaginea patata, ca in Europa nu au loc de concurenta, ei bine vand in alte tari si inca supravietuiesc. Eu cred ca pe patron nu-l intereseaza comfortul, LCD, scaun cu masaj etc....sa-i faca banii asta e important. Poate pe strainii da ii intereseaza, dar la noi nu cred. In Romania de multe ori am vazut camioane de import cu minimul de dotari, unele nici AC-u nu aveau. La Roman AC-u e standard cu clima standard, bord cu afisaje digitale. Oricum in 8 ani de la privatizare, nu vad cum poti sa te ridici asa de repede, fiind o companie cu multe gauri de astupat, de altfel multe companii mari din Romania detinute de stat. Uite si la Dacia s-a ridicat, dar in cati ani dupa privatizare, primii 5 ani se fabricau tot modelele clasice, dabi acum poti sa zici ca a evoluat Dacia, dar e a francezilor, Roman macar a ramas in Romania si se cumpara mult camioane militare de la Roman, eu am vazut cum le imbarcau la Constanta luna de luna. Mai lipseste si promovarea la Roman si publicitatea, multi cred ca au dat faliment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members L6TT Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 Folosesc motorizare moderna din Vest. Nu am condus niciodata un camion Romanesc. Nu am termen de comparatie aici. Dar sint convins ca cele noi nu mai sint precum erau cele de acum 30 de ani. Si la fel se poate spune si despre cele din Vest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 29, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 29, 2012 Folosesc motorizare moderna din Vest. Nu am condus niciodata un camion Romanesc. Nu am termen de comparatie aici. Dar sint convins ca cele noi nu mai sint precum erau cele de acum 30 de ani. Si la fel se poate spune si despre cele din Vest. Corect ! Numai ca nu se poate compara , chiar si cu motorizare straina, camionul in sine este la nivelul anilor 70, cabina si sasiul se mai fac la Brasov , macar cabina aia ar putea fi redesenata , si oferii ceva decent soferului...ca pina la urma el este pionul principal, el aduce banii . Volvo are un concept f. sanatos, totul dedicat soferului, confort,manevrabilitate ,vizibilitate ..etc, la fel si resyl producatorilor occidentali , pina si China produce la acest nivel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 Pai China produce tot dupa Volvo, Mercedes si altii, nu ca ar avea ei conceptii proprii de tehnologie...abureli, si chiar daca ar avea, iti spun ca sunt sub nivelul camioanelor noastre facute la Brasov. Sasiul acelas? nu cred ca exista mari deosebiri intre sasiuri la un Iveco, Daf, Volvo si Roman? toate pornesc de la aceeasi constructie si apoi pot fi facute in fel si fel de variante cu nu stiu cate axe. De curand Roman a livrat un autosasiu conceput pentru extractii petroliere, cu 7, 8 axe pe sasiu si pe el montata o mega instalatie. Doar despre cabina se mai poate spune ca a ramas aceeasi, cu diferite imbunatatiri, dar la sasiu, poti vedea ca s-a evoluat si la Roman si au o gramada de versiuni in fel si fel de configuratii la fel ca si Volvo. Am studiat cu amanunt evolutia noilor camioane de la Roman si am fost la Muzeul din Brasov in la sediul companiei si ai ce vedea. A pai comparatia cu Volvo nu se poate face nici cu marci din Vest precum Iveco, Daf, Renault MAN etc...si astia sunt la un nivel mai inalt fata de Roman. Dar daca la noi s-a umblat cu hotii si clanuri mafiote, ce sa faci din fabrica aia, mai ales daca chioru a vrut sa o falimenteze si pe aia. Oricum au mai umblat si la cabina aia ,nu mai e aceeasi ca cea din 70, are parbriz fara cheder, bord nou, afisaj digital, clima, sunt dotate si cu cutii automate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 29, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 29, 2012 Pai China produce tot dupa Volvo, Mercedes si altii, nu ca ar avea ei conceptii proprii de tehnologie...abureli, si chiar daca ar avea, iti spun ca sunt sub nivelul camioanelor noastre facute la Brasov. Sasiul acelas? nu cred ca exista mari deosebiri intre sasiuri la un Iveco, Daf, Volvo si Roman? toate pornesc de la aceeasi constructie si apoi pot fi facute in fel si fel de variante cu nu stiu cate axe. De curand Roman a livrat un autosasiu conceput pentru extractii petroliere, cu 7, 8 axe pe sasiu si pe el montata o mega instalatie. Doar despre cabina se mai poate spune ca a ramas aceeasi, cu diferite imbunatatiri, dar la sasiu, poti vedea ca s-a evoluat si la Roman si au o gramada de versiuni in fel si fel de configuratii la fel ca si Volvo. Am studiat cu amanunt evolutia noilor camioane de la Roman si am fost la Muzeul din Brasov in la sediul companiei si ai ce vedea. A pai comparatia cu Volvo nu se poate face nici cu marci din Vest precum Iveco, Daf, Renault MAN etc...si astia sunt la un nivel mai inalt fata de Roman. Dar daca la noi s-a umblat cu hotii si clanuri mafiote, ce sa faci din fabrica aia, mai ales daca chioru a vrut sa o falimenteze si pe aia. Oricum au mai umblat si la cabina aia ,nu mai e aceeasi ca cea din 70, are parbriz fara cheder, bord nou, afisaj digital, clima, sunt dotate si cu cutii automate. Nu vb de masinile speciale, unde inca se mai face ceva la Brasov, vb de camionul de rand, autosasiu sau tractor stradal .....cu cheder sau fara cheder la parbriz...tot peste 30 ani are cabina aia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 O fi avand cum zici tu, dar e bine ca se mai misca ceva si nu au ingropat-o precum Tractorul unde numai e nimic. Dar Roman dabi a scapat de imensele datorii catre stat, are decat 8 ani de cand s-a privatizat si daca nu produci sa vinzi si sa modernizezi nu ai cum sa supravietuiesti, am dreptate? Crezi ca Volvo si altii reuseau daca nu erau ajutati sau erau distrusi de catre stat? Eu cred ca nu. Pe anul urmator ne asteptam si de la Roman cu ceva nou, pana atunci ramane tot la stadiu actual. Noroc ca divizia militara inca merge bine ca nah au inceput conflictele prin lume. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 29, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 29, 2012 ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members iceman 13 Postat Septembrie 29, 2012 Members Share Postat Septembrie 29, 2012 frumoase sant ROMAN astia noi dupa cum arata in poze,dar termen de comparatie cu marii producatori gen,VOLVO SCANIA ETC,cred ca nu se poate face deocamdata pt ca acele renume ei le-au facut treptat si in atatia ani de munca si avansare treptata ,pe cand roman a trebuit sa sara de acum 30 de ani pana in zilele noastre.........e prea mare saltu din toate punctele de vedere financiar reclame etc.. ...asta e parerea mea,dar bv lor ca inca mai rezista pe piata si mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Septembrie 30, 2012 Members Share Postat Septembrie 30, 2012 frumoase sant ROMAN astia noi dupa cum arata in poze,dar termen de comparatie cu marii producatori gen,VOLVO SCANIA ETC,cred ca nu se poate face deocamdata pt ca acele renume ei le-au facut treptat si in atatia ani de munca si avansare treptata ,pe cand roman a trebuit sa sara de acum 30 de ani pana in zilele noastre.........e prea mare saltu din toate punctele de vedere financiar reclame etc.. ...asta e parerea mea,dar bv lor ca inca mai rezista pe piata si mult succes Nu a zis nimeni ca Roman e la egal cu Volvo sau Scania, sau mai tari ca ei. Dar nici nu se poate spune ca actualele camioane Roman mai sunt ca cele care le-au condus vechii soferi prin santiere, la ITIA, IRTA si ce mai era atunci in epoca de glorie....Roman e undeva aproape de Iveco, eu as putea sa spun mai sus, pentru ca Iveco sunt slabe ca masini si stricacioase cu electronica lor de doi bani am avut de a face numai cu Iveco. Da e bine ca se tin, si asa cum e Roman uite ca ei vand in Dubai UAE camioane Roman. Asta spune tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionut_31 Postat Septembrie 30, 2012 Members Share Postat Septembrie 30, 2012 Eu am condus pana ,,adineauri,, un Roman 10215 cu motor raba,nu am avut punte spate AB sau ungureasca .Romaneasca tata!Am mers cu ea de la autostrada pana la drum de camp.Daca e pusa la punct de cand pleci in cursa nu ai treaba 1000km cu ea.E adevarat ca i-am bagat acum 3 ani un set de man in motor si acum consumul de ulei e zero.La capitolul arcuri daca nu ai ce trebuie stai numai pe sub ea.pana si goala se rup.Eu i -am gasit la mana a doua niste arcuri bune si le-am schimbat dar inainte nu era cursa sa nu umblu la ele si cand se rupea o foaie se rupeau si altele 3-4 pe langa prima.Camioanele care s-au fabricat pt. noi au fost facute la norma nu privind si calitatea.Asta a fost romanica lu ceausescu.Acum e concurenta care a devenit mai acerba si presupune calitate mai buna.Stima pentru Niculae care mai trage de fabrica.Pacat ca nu se vad pe drumurile noastre mai multe Romanuri noi.Am vazut doar intr-o balastiera cateva bucati si decat una rutiera(camion cab dubla,axa spate AB,motor man turbo,suspensie fata arcuri,spate aer)si fugea omul ala de rupea cu ea incarcata.Unde e multa electronica e si multa bataie de cap .La nivel de siguranta ar trebui sa umble ei si de ce nu sa fie o promovare mai mare a celor de la brasov.Sa ne ,,lovim,, la tot pasul de panouri publicitare cu batrana ,,RABA,,.Numai bine colegii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 30, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 30, 2012 Se vand in Dubai , datorita americanilor, care au preferat un producator di zona NATO, ieftin si fara multe pretentii.....instalatii foraj-extractie si autospeciale ptr incendii .....hai sa vedem lucrurueile asa cum sint ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Septembrie 30, 2012 Members Share Postat Septembrie 30, 2012 Se vand in Dubai , datorita americanilor, care au preferat un producator di zona NATO, ieftin si fara multe pretentii.....instalatii foraj-extractie si autospeciale ptr incendii .....hai sa vedem lucrurueile asa cum sint ! Bun de acord cu tine, dar la cate fonduri si bani au ei, nu puteau sa contracteze de la alt producator european de camioane? Se oprira tocmai la Roman? Si tocmai unde, in tara bogatiei, Dubai unde aia isi permit orice mai mult decat autospecialele noastre ieftine. Dar vezi tu, sunt si bune asta e adevarul. Isi fac treaba la fel ca orice alt camion din Vest si costa pe jumatate cat ala si intretinere ieftina si rezistente la conditiile de lucru. Roman - Your partner in business!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 30, 2012 EX Staff Share Postat Septembrie 30, 2012 Bun de acord cu tine, dar la cate fonduri si bani au ei, nu puteau sa contracteze de la alt producator european de camioane? Se oprira tocmai la Roman? Si tocmai unde, in tara bogatiei, Dubai unde aia isi permit orice mai mult decat autospecialele noastre ieftine. Dar vezi tu, sunt si bune asta e adevarul. Isi fac treaba la fel ca orice alt camion din Vest si costa pe jumatate cat ala si intretinere ieftina si rezistente la conditiile de lucru. Roman - Your partner in business!!! Roman - Partenerul tau in afaceri, eu am altul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members AlexVAL Postat Septembrie 30, 2012 Members Share Postat Septembrie 30, 2012 Roman - Partenerul tau in afaceri, eu am altul !!! Ma bucur, :D sper sa-ti fie alaturi si de aici inainte. Dar nu te enerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members INGERASH1983 Postat Octombrie 17, 2012 Members Share Postat Octombrie 17, 2012 sapt asta am reusit sa prind si eu cu ocazia lucrarilor la drumuri o autobasculanta roman [img width=533 height=400]http://imageshack.us/a/img717/5861/20121015114821.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.