Jump to content

COM DIVERS AUTO PITESTI


Recommended Posts

  • 4 months later...
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Guest Anonymous

Alex63fanvw, banuiesc ca esti nepotul domnului Dan de ridici in slavi firma... :o de ce nu specifici ca pe timp de iarna nici motorina pt sirocol nu aveti,lipsa se iese pe banda rulanta,la motorina,avand taiat destul de mult din motorina la 100 de km,de ce nu specifici ca cei noi sunt obligati sa semneze "cateva" acte la notar,in avantajul total al lui Dan,ca cei ce-si impun punctul de vedere sau isi spun doleantele sunt luati la bataie chiar de Dan?????DE CE nu se spune adevarul???U probabil nu ai parte de un astfel de tratament de incurajezi prostia!!!Fratilor,mergeti la Lazar Company,stiu ca patronul e frate cu cel de la Com Divers dar...nu se compara!Sau la Dianthus,se plateste mult mai bine si conditiile sunt cat se poate de omenesti!Inca ceva...probabil tu ajungi cu diurna la 850-1000 E pe luna dar restul nu,iar daca,prin absurd,ajung la o astfel de performanta...mai bine de 3 sferturi o inapoiaza datorita lipsei la motorina,motorina pe care nu o vad ci o consuma,mai ales pe timp de iarna numai cu lipsa se termina cursele si cine lucreaza acolo stie ca nu aberez,precum fac altii!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Imi cer scuze ca nu am raspuns pana acum, dar am fost plecat in cursa si nu am avut net.

Pana acum totul mi se pare OK la ComDiversAuto si eu consider ca este chiar o firma serioasa.Oricum, sigur este singura firma serioasa care angajeaza incepatori si nu isi bate joc de ei.

Motivul declarat pentru care sunt acceptati in special incepatorii este dorinta firmei de a-si forma angajatii dupa modul propriu de organizare, intrucat se considera ca soferii cu multa experienta pe la diferite firme, vin si cu naravuri de care nu se mai pot dezvata.

Ca un argument poate sta si faptul ca a fost aleasa "Firma de transport a anului 2010 in Romania", iar acum lupta pentru nominalizarea la nivel european.

Am in 3 saptamani 4 curse: una cu incarcare la Sibiu si descarcare la Timisoara, incarcare de aici pentru Slatina, de unde am incarcat pentru Cehia, iar de aici am incarcat pentru Uzina Dacia(a doua cursa). Apoi incarcare luni de la Slatina, descarcare in Cehia, incarcare de acolo, tot pentru Dacia. Saptamana care a trecut am facut in echipaj o cursa in Polonia,  iar in aceasta seara plec in PRIMA MEA CURSA, singur.

Banii pentru cursa sunt primiti intotdeauna inainte, ai la dispozitie carduri pentru taxe, carburanti sau alte cheltuieli care privesc strict transportul, masinile sunt in stare tehnica foarte buna, intrucat au service propriu. De exemplu, am avut o problema cu compresorul in Ungaria, a venit mecanicul (care se intorcea de la o alta interventie din Germania), a cumparat imediat compresor si s-a rezolvat problema. Anul acesta aduc 40 de MB Actros model 2010, din care au sosit deja vreo 10 bucati.

A randuit Bunul Dumezeu sa am parte de  colegi cumsecade si super-meseriasi, care m-au invatat o groaza de lucruri fara sa faca fite sau sa isi dea aere de mari cunoscatori. Mai mult, primul meu coleg meu a avut o problema cu permisul, asa ca in primele 2 saptamani am condus numai eu, insumandu-se aproape 8000 de kilometri, ceea ce a insemnat foarte mult penntru perfectionarea mea.

  Programul nu il incalci decat daca vrei, nu te obliga nimeni, chiar iti este interzis, cel putin in mod formal.

Consumul de motorina s-a restrictionat dupa ce au fost prinsi unii care vindeau cu sutele de litri.

Consumul actual este unul in care sa te poti incadra daca mergi corect cu masina, si poti face chiar si economie de motorina.

Bani: salariul minim pe tara pentru incepator: 50-100 euro pentru fiecare cursa efectuata in afara, in perioada de instruire. Dupa ce ti se da masina in primire, salariul minim pe economie + diurne ce pot ajunge la maxim 850 euro pe luna(nu ai cand face mai multe curse).

Per ansamblu, cred ca este un loc de munca foarte bun, la o firma serioasa, care isi respecta angajatii, dar care pretinde la randul ei seriozitate.

Va doresc numai bine si spor binecuvantat in cele ce veti face!

Doamne ajuta!

Am citit povestioare multe din acest forum, dar asta e tare si imi place cum caracterizeaza "poetul" aceasta firma, cita pasiune si dragoste pune in faptul de a o lauda si ma impresioneaza cel mai mult cat de mult iubeste cea ce face, adica munca care o face si aia de a fi ''sofer'' ... oare stie cu ce se mananca ???:))) Propun un premiu din partea noastra pentru cea mai buna caracterizare a unei firme de transport din Romania, hai sa nu fim rai ... dar asta era buna la subiectul  "bancuri" nu aici ... :)))))

Link to comment
Share on other sites

  • Members

va salut, lucrez la ei de cateva luni bune , a ajuns foarte rau aceasta firma...ieri(09.03.2012) erau 10 masini fara soferi, noi avem curse regulate : Romania-Turcia(la bursa) 220 euro, Romania-Cehia(210 euro), Romania -Polonia-210(la torun da 245)...de la a 2-a descarcare pe extern da cate 5 euro...si cu motorina e jale...nu e sofer la aceasta firma care nu a platit motorina, dupa ce ca nu prea ai cum sa te incadrezi la aceste consumuri..mai este si un Inginer(un mare idioat cu 2 clase) care iti umbla la softul masinii si ti-o strica de tot...salut

Link to comment
Share on other sites

  • Members

daca vreti sa faceti experienta...si va convine sa luati pe luna 1000-1500 lei este bine...daca aveti experienta, cautati in alta parte.O cursa de turcia o faci in 2 sap(cu incarcare si descarcare la pitesti), si motorina platesti minim 20l

Link to comment
Share on other sites

  • Members

experienta nu prea am "pe hartie"....asta ma intereseaza macar daca raman cu ceva bani in mana...pentru ca din cate mi-a zis cristi ala ca salariu de baza pe tara mie mi se pare o mizerie sa iei 540 lei pe luna si restul ce iti mai ramane din diurne...asta in cazul in care nu iesi prea mare gaura la motorina...Ca ce ne-a explicat el cu consumul la motorina si cum sa mergi cu masina, mi s-a parut o aberatie si o prostie totala...vorbind teoretic nu se compara cu realitatea, practic. Iar nea' dan spune ca are consumurile probate, insa eu cred ca sunt probate la ei pe foaie la birou ca sa nu dea bani...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

la com divers depinde de ce masina primesti  daca ai masina buna nu prea ai treaba cu motorina, dar masinile bune sunt rare si cei care le au in primire nu le mai lasa. drumuri bune la toti colegii

salut colegu'...da asa mi-a zis si un prieten care o lucrat la ei acum un an de zile...acum nu stiu cum o fi norocul...dar iti dai seama ca multe is naspa si o sa consume ca vaca plus ca mai umbla aia pe la ele si le strica de tot....acum oi vedea, maine ma duc sa dau o proba la ei...macar cu banii aia sa fie seriosi, asta ma intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • Members

Este o mare mincuna faza cu camionele proaste care consuma ca vaca,,,,totate camionele sunt noi in cel mai rau caz de 2008.Am o intrebare pentru colugul ala care a zis ca sunt camioanele proaste si consuma mult:oare tu vezi omule mininm 10 camione diferite de a le lor zilinic ca sa stii cum sunt?ITI SPUN EU CA NU FIINDCA AU SERVICE PROPRIU SI INGRIJESC FOARETE MULT CAMIONELE CEI DE ACOLO.Are drepatate un coleg cand zice aici pe forum cand a zis  ca iti ofera asistenta rutiera oriunde ai fi!!!!

P.S. e valabil pentru toti (nu mai scrieti comentari doar ca aveti chef sa scrieti cv )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Members

Salutare colegii!Am trimis si eu un CV sapt trecuta la ei , dar avand drum in zona Pitesti acum cateva zile in urma  am trecut personal pe la firma Com Divers Auto. Acolo am mai completat un CV tip iar astazi de dimineata m-au sunat ca daca ma mai intereseaza angajarea sa ma prezint vineri la sediul lor pt. un interviu.Sa-mi spuna si mie un coleg care lucreaza la ei in ce consta interviul acela.Se mai da vreo testare ceva?Drumuri bune sa aveti si Doamne ajuta!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu stiu cum e sistemul la Com Divers. Interviu o sa conste in ce au facut altii si ce nu trebuie sa faceti voi etc...vine nea Dan Lazar si va spune el multe si late sau daca nu Cristi Simionescu, tipu ala e de treaba. Da o sa dai o proba scrisa si una practica. Proba scrisa consta elemente generale despre camion, axe, tonaj, incarcatura, timpii de condus, ce sti despre Com Divers, localizare geografica (test la harta), si un chestionar auto la calculator. Apoi proba practica consta, in cuplarea/decuplarea capului tractor de semiremorca, o parcare si o iesire din parcare, si te mai scoate pe strada sa vada cum conduci la drum. Cam astea sunt. Daca esti incepator si nu ai experienta, le vei face pe toate la rand. O sa stai vreo 2 zile pe la ei pe la garaj sa inveti lucrurile elementare, rabatarea cabinei etc pana iti face actele de angajare si apoi o sa pleci in echipaj cu cineva. Daca ai experienta, o sa pleci in echipaj cu cineva sa-ti arate regulamentul de lucru la Dacia Automobile ca ei cu aia lucreaza...si apoi o sa-ti dea masina in primire. Salariu minim pe economie restul la cursa sau la km, numai stiu sistemu lor de plata. Stiu ca mie pentru o cursa in Turcia la Bursa mi-au platit 250 E plus salariu pe tara minim pe economie. Ce sa ai in vedere cand te vei angaja cu consumul de motorina, ca altfel vei plati motorina si cel mai nesimtit lucru mi s-a parut ca iarna trebuia sa platesti motorina la sirocol daca vrei sa ai caldura, ca cica si acasa platesti gaze sau lemne. Penibil. Au deschis coloana auto si la Rm. Valcea, cred ca jumatate din parcul lor auto de la Bascov s-a mutat la Valcea, e plina parcarea.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

        Da colegu AlexVAL mersi de raspuns!Intre timp(adica Vineri)am fost la interviu la ei la Pitesti.Patronul mi s-a parut de treaba,i-ti spune de la inceput cum sta treaba la ei si cu asta basta.Daca vrei ramai in continuare daca nu i-ti iei talpasita.In privinta consumului mi s-a parut cam nasol dar masinile sunt ok.Din cate am inteles au 2 tipuri de consumuri.Unul de vara si altul de iarna.Acuma ma gandesc ca aici intra si sirocolul ca nu stam cu lemnele dupa noi prin cabina.Una peste alta tre sa dam un test teoretic si dupa unul practic.Am auzit ca tre sa le mai vina vreo 40-50 de masini volvo dar cumparate de la Edy.Colegu AlexVAL mai lucrezi la COM DIVERS?Sa auzim numai de bine!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Colegu Ionut, numai lucrez la Com Divers. Am fost doar o cursa in Turcia cand ma angajasem la ei si au incercat sa ma faca la motorina si de-atunci mi s-a parut nesimtita treaba. Deoarece seful de coloana mi-a spus ca totul este ok, si stiu ca m-am incadrat in consum. Am intrat cu peste 500 de litri in Turcia si nu am bagat nici mana, ca stiam ca daca o fac platesc. Am vrut sa nu platesc, dar au incercat ei sa ma faca si nu le-am platit nici un litru ca mi-am dat demisia. Nu pot sa lucrez intr-o firma si la fiecare data cand vin din cursa sa le platesc motorina, pai ce afacere am facut atunci? Merita sa incepi pentru inceput la ei decat Dumagas, mai bine Com Divers. Am plecat de la ei din iarna si m-am angajat la valcea la un remat, am lucrat pana acum o luna. Patronu Lazar asa e, la inceput se da de treaba...defapt si mie mi s-a parut de treaba, respectabil, chestia e ca te mananca altii la ei din firma si apoi iti face imagine proasta si la patron. Ai grija ca sunt multi latrai pe-acolo care te poate sapa. Nu vorbesti despre ce faci tu, ce ai facut...iti vezi de treaba. Vorbesti cu ei doar chestii de colegialitate, nu merita sa te intinzi mai mult ca nu stii cine da cu ciocu. Au ei lingaii lor de ani de zile si stiu bine pe cine sa faca. Nu te lauzi ca ai scos consum si nu ai platit, ca te face vreunu si data viitoare iesi gaura. Tii totul pentru tine si ai sa vezi ca e bine, o sa-mi dai dreptate. In rest ce sa zic, bafta si ai grija. Salut, toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Colegu Ionut, numai lucrez la Com Divers. Am fost doar o cursa in Turcia cand ma angajasem la ei si au incercat sa ma faca la motorina si de-atunci mi s-a parut nesimtita treaba. Deoarece seful de coloana mi-a spus ca totul este ok, si stiu ca m-am incadrat in consum. Am intrat cu peste 500 de litri in Turcia si nu am bagat nici mana, ca stiam ca daca o fac platesc. Am vrut sa nu platesc, dar au incercat ei sa ma faca si nu le-am platit nici un litru ca mi-am dat demisia. Nu pot sa lucrez intr-o firma si la fiecare data cand vin din cursa sa le platesc motorina, pai ce afacere am facut atunci? Merita sa incepi pentru inceput la ei decat Dumagas, mai bine Com Divers. Am plecat de la ei din iarna si m-am angajat la valcea la un remat, am lucrat pana acum o luna. Patronu Lazar asa e, la inceput se da de treaba...defapt si mie mi s-a parut de treaba, respectabil, chestia e ca te mananca altii la ei din firma si apoi iti face imagine proasta si la patron. Ai grija ca sunt multi latrai pe-acolo care te poate sapa. Nu vorbesti despre ce faci tu, ce ai facut...iti vezi de treaba. Vorbesti cu ei doar chestii de colegialitate, nu merita sa te intinzi mai mult ca nu stii cine da cu ciocu. Au ei lingaii lor de ani de zile si stiu bine pe cine sa faca. Nu te lauzi ca ai scos consum si nu ai platit, ca te face vreunu si data viitoare iesi gaura. Tii totul pentru tine si ai sa vezi ca e bine, o sa-mi dai dreptate. In rest ce sa zic, bafta si ai grija. Salut, toate cele bune!

   

O sa vad cum ies din iarna colegu la capitolul motorina si salariu.Daca se ingroasa gluma plec cu varu-meu pe comunitate din iarna sau din vara viitoare.Macar stiu ca stau 3 luni(din care o luna acasa) si vin cu 3 mi si ceva de euro la buzunar.Si luna care o stau acasa mai lucrez draq cate ceva.Da nu ma pronunt deocamdata in privinta com divers-ului.Drumuri bune sa ai colegutu!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Salut Ionut, tu ai mai lucrat pe undeva?? In acte ma refer...?? Le-am lasat si eu un CV , tot la ei la sediu , dar niciun semn pana acum....si intelesesem ca au nevoie de soferi. :)

  Pai jovi am inteles ca ar angaja numai din judetele Arges si Valcea(de unde sunt si eu).Sti se pune problema sa fi la dispozitia lor si sa ajungi intr-un timp cat mai scurt la ei la sediu. Tu unde locuiesti?Am din 2003 pana in 2000 vechime in cartea de munca dar pe camion 18T. E-ul l-am luat in vara asta,deci incepator pe 40T.Oricum am ceva experienta ca sa zic asa pe drumurile Romaniei.Poti sa mai treci pe la sediul lor personal daca esti din zona si sa-i mai intrebi sau prin tel.Eu maine ma duc la ei la 10 jumate sa dau testul ala.Numai bine!
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ar trebui sa mai insisti colegu la com divers.sau la dumagas mai fac angajari dar e cam nasol cu contractul ala de 1000 E.Am dat testarea aia azi.Raspunsai la un chestionar despre tonaj,timpi de conducere,cati metri are o semiremorca,etc.Apoi i-mi dadu sa fac 26 de intrebari pe calculator ca la ex auto si ceva orientare pe harta.Fu ok zic eu,mai gresi eu unele pe acolo dar putine.Ramase sa ma duc cu actele pt angajare.Bafta la toti colegii!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.