Vizitator Anonymous Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Din revista TRANZIT martie 2009 (Cum tot mai multi soferi ramân fara loc de munca, companiile de transport profita pentru a-i angaja pe cei mai buni în locul celor pe care au fost nevoiti sa-i ia din lipsa de personal. La Dunca au sosit peste 500 de CV-uri din care au fost alesi pâna acum 40 de conducatori auto) cu criza asta aleg soferi cu experienta dar în urma cu un an te lua daca aveai 6 luni experienta!? Oare nu se mai intoarce roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Martie 27, 2009 VIP Share Postat Martie 27, 2009 eu zic ca da! se va intoarce roata, criza nu o sa tina mult si iar vor angaja soferi pe banda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 angajeaza iar astia de la dunca.va spun din surse sigure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Timishan Postat Iulie 19, 2009 Members Share Postat Iulie 19, 2009 Nu stiu de mai lucreaza varu-meu la ei, la Dunca, da` sper sa fie sanatos,...Pentru ca am fost in cursa cu Iveco (plin cu anvelope de la Continental), mi se par slabute camioanele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 un video facut de mine..Dunca expeditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Imi place acest filmulet. Foarte reusit acest video ,sa faci si cu celelate firme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Septembrie 9, 2009 Members Share Postat Septembrie 9, 2009 Nici mie nu mi se par a fi niste camioane prea bune, asemanatoare chiar cu Rabele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Dunca are numai rable de camioane pe tara!Se chinuie colegii cu ele. De INTERNATIONAL LAZAR COMPANY ce parere aveti Eu am o parere foarte proasta!Astept comentarii si intrebari de la colegi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members apostol Postat Decembrie 23, 2009 Members Share Postat Decembrie 23, 2009 Vezi ca este subiect separat pentru Lazar Company Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vasy99 Postat Noiembrie 6, 2010 Members Share Postat Noiembrie 6, 2010 colegi ce stiti despre dunca expeditii?am fost chemat la un interviu si o proba de lucru.sunt seriosi se merita sa lucrezi la ei ? eu sunt incepator si nu prea stiu cum merg treburile pe la ei si sunt si din baia mare si pana la timisoara i drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nicu83 Postat Noiembrie 6, 2010 Members Share Postat Noiembrie 6, 2010 ca sa iti faci experienta merge plateste prost dar e bine de inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vasy99 Postat Noiembrie 6, 2010 Members Share Postat Noiembrie 6, 2010 nicu83 ai putea sa mi spui cum fac cursele? RO- UE sau stau si pe comunitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Noiembrie 6, 2010 Members Share Postat Noiembrie 6, 2010 Fac comunitate fac si dus-intors,au si curse fixe tur-retur.Am vazut ca tracteaza si semiremorci de Ewals,cu cei de la Tir Express au terminat colaborarea. Parerile de la colegi sunt impartite...unii sunt cat de cat multumiti altii deloc.Se fac opriri de bani pe la motorina,se mai taie km etc.Totul in functie de cat de bine stii sa pupi sau sa dai cotizatia lunara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members TIRIST Postat Noiembrie 14, 2010 Members Share Postat Noiembrie 14, 2010 ce conditii inpun , am inteles ca au instalat aparate instalate la consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Noiembrie 15, 2010 Members Share Postat Noiembrie 15, 2010 Foarte multe firma au instalate diverse apartate de localizare si masurare combustibil,dar in general se da o lista de consum sau o formula in functie de greutatea transportata.Acest consum este de obicei foarte mic si ajungi sa platesti motorina oricat de economic ai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Truck Driver Postat Ianuarie 27, 2011 Members Share Postat Ianuarie 27, 2011 Ceva detalii despre cum platesc daca sunt seriosi?Am vazut ca angajeaza in perioada asta.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mikeandrei Postat Mai 30, 2011 Members Share Postat Mai 30, 2011 Am sa va prezint pe scurt c am cum se desfasoara activitatea la Dunca Expeditii,precizez tatal meu lucreaza acolo: 1.Salariul minimum pe economie exact cum se procedeaza c am pe la toate firmele. 2.0,20bani/km se plateste, indiferent daca esti incarcat sau gol. 3. Diurna este de 20 RON pe zi se da un avans de 200 RON la pleacare in cursa, aceasti banii fiind calculati c am pentru 10 zile dupa acestea esti chemat la Timisoara. 4.Decopertat prelata se plateste 15 RON. Acestea sunt tarifele pentru cei care fac intern in medie se scot in jur de 8500-9000 KM pe luna. 5.Consumul daca sti sa mergi cum trebuie cu masina nu ai treaba sunt destui soferii care habar nu au si platesc motorina la greu.Tatal meu are un Iveco Eurostar si are consum de 28% +0,5l pt fiecare tona in plus, pana acum nu a platit nici un leu motorina. 6.Se ofera la masina tot ce are nevoie soferul pentru a si desfasura meseria aici ma refer la chingi, truse de scule, stingatoare, bocanci cu bombeu metalic, veste reflectorizante etc. 7. Mai nou sunt multi noi veniti care habar nu au sa faca o foaie de parcus si un decont, apoi fac gura ca de ce li s au imputat kilometri. 8.La angajare se cere garantie de 300 eur, cei care nu dispun nu este problema ca se opreste pe parcurs din salariu. 9. Nu se angajeaza fara proba de traseu aceasta consta in ocolirea unui sens giratoriu si parcarea intre 2 masini. 10. Respecti pe toata lumea si te faci sa fi respectat nu iti zice nimeni nici da te mai incolo faci tampenii esti ars. Sper ca v am fost de folos cu aceste informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CatalinFCS86 Postat Mai 31, 2011 Members Share Postat Mai 31, 2011 cam greu cu ce spui tu acolo , cu cati soferi am vorbit de la Dunca nu stiu daca am gasit vreunu sai injure de mai putin 250 de Dumnezei pe minut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mikeandrei Postat Mai 31, 2011 Members Share Postat Mai 31, 2011 Catalin eu iti spun exact cum sta treaba cu tatal meu.La cati habarnisti sunt prin firma aia se poate.Nu am nici un interes sa fabulez sau sa vorbesc aiurea.El lucreaza acolo eu sunt la alta firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Regii-Soselelor Postat Iulie 26, 2011 Members Share Postat Iulie 26, 2011 Am sa va prezint pe scurt c am cum se desfasoara activitatea la Dunca Expeditii,precizez tatal meu lucreaza acolo: 1.Salariul minimum pe economie exact cum se procedeaza c am pe la toate firmele. 2.0,20bani/km se plateste, indiferent daca esti incarcat sau gol. 3. Diurna este de 20 RON pe zi se da un avans de 200 RON la pleacare in cursa, aceasti banii fiind calculati c am pentru 10 zile dupa acestea esti chemat la Timisoara. 4.Decopertat prelata se plateste 15 RON. Acestea sunt tarifele pentru cei care fac intern in medie se scot in jur de 8500-9000 KM pe luna. 5.Consumul daca sti sa mergi cum trebuie cu masina nu ai treaba sunt destui soferii care habar nu au si platesc motorina la greu.Tatal meu are un Iveco Eurostar si are consum de 28% +0,5l pt fiecare tona in plus, pana acum nu a platit nici un leu motorina. 6.Se ofera la masina tot ce are nevoie soferul pentru a si desfasura meseria aici ma refer la chingi, truse de scule, stingatoare, bocanci cu bombeu metalic, veste reflectorizante etc. 7. Mai nou sunt multi noi veniti care habar nu au sa faca o foaie de parcus si un decont, apoi fac gura ca de ce li s au imputat kilometri. 8.La angajare se cere garantie de 300 eur, cei care nu dispun nu este problema ca se opreste pe parcurs din salariu. 9. Nu se angajeaza fara proba de traseu aceasta consta in ocolirea unui sens giratoriu si parcarea intre 2 masini. 10. Respecti pe toata lumea si te faci sa fi respectat nu iti zice nimeni nici da te mai incolo faci tampenii esti ars. Sper ca v am fost de folos cu aceste informatii. Andrei, la faza cu foaia de parcurs sau decontul, nimeni nu s-a nascut invatat si pana la urma daca vezi odata o foaie de parcurs sigur sti sa o faci si deconturile nu sunt o istorie dar ce e foarte adevarata ca tinerii astia incepatori daca apuca la un "tir" cum se zice popular, ei sunt soferi de cand e lumea, nu vad numai decuplarea, sa vanda motorina cat mai multa si treburi dinastea de grandomani subnutriti. In rest, ai facut o impresie buna despre firma, acuma poate si tatal tau am gandesc ca are o varsta la care seful de coloana pleac putin urechea si nu numai varstei ci si experientei. NUMAI BINE SI DRUMURI BUNE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 oare asa bine sa fie la domnul romeo? si tatal meu a lucrat acolo, dar de cate ori vorbeam cu el numai se plangea. si nu e vorba ca daca esti mai in varsta te respecta, taicamiu are 30ani de soferie, ultimii 15 numai pe tir, deci e uns cu toate alifiile. o singura intamplare va povestesc: a incarcat in timisoara, cu descarcare in ploiesti, ca sa treaca pe acasa, in brasov. cand a ajuns pe la fagaras, l-au sunat si l-au intrebat unde e.cand au auzit k e la fagaras, l-au pus sa se intoarca la cluj, ca se modificase descarcarea, desi pe foaie scria clar ploiesti. si inca ceva, il sunau non-stop sa-l intrebe unde e, strasant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dansorin Postat Ianuarie 21, 2012 Members Share Postat Ianuarie 21, 2012 Salut colegi... ma puteti ajuta cu ceva informati despre dunca.....daca fac angajari?daca se merge in echipaj?salarizare?etc.... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Cypryano Postat August 6, 2012 Members Share Postat August 6, 2012 Salutare tuturor soferilor. Am si eu o intrebare legata de Dunca Expeditii Timisoara,as vrea sa merg si eu la ei ca SOFER TIR daca se poate,AM PERMIS CATEGORIA B C+E ATESTAT DE MARFA SI AGABARITIT CARTELA TAHOGRAFICA TESTUL PSHICO SI FISA MEDICAL LA ZI. As putea sa spun ca sunt incepator dar tot o data sunt angajat la o firma pe un T R A K K E R cu 4 luni de experienta,dar as vrea sa merg sofer pe TIR. Daca ar putea un coleg ce lucra la Dunca Expeditii sa imi dea un sfat stiu eu ias fi recunascator. NUMAI BINE SI DRUMURI BUNE VA DORESC !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Yuryke Postat Septembrie 14, 2012 Members Share Postat Septembrie 14, 2012 Acum am sunat la ei,au nevoie de soferii...le am zis ca nu am experienta foarte multa (6 luni). Nu a zis nimic de asta..sa ma prezint la sediul din Timisoara pentru mai multe informatii. Si sa am la mine suma de 200 E pentru "garantie" ca mi da Tir-ul pe mana ! E normal sa ceara garantie ? Care cunosc mai bine firma...asteptam mai multe detali..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.