Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

eu


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • Members

Eheheheheeeee, oituzul l-am coborat si urcat de mai multe ori, imi plac la nebunie acele locuri  ::) ::)::).Cat despre camioane....asa am auzit si eu, ca se foloseste frana de motor mai mult.De exemplu la unele man-uri (tipurile mai vechi)exista un buton pe care calca soferul, butonul ala era pt frana de motor.....rog pe soferii care au condus astfel de camioane sa ne explice mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

asa, se foloseste retarder-ul in mod normal in orice anotimp, la coborarea pentilor, pentru a nu suprafolosii frana de serviciu, dar acest lucru, indiferent de anotimp , dupa cum am mai spus, se face cu exceptia situatiei cand este umed/polei/zapada iar drumul este sinuos, catusi de putin....se schimba datele problemei si este posibil sa vezi numarul de la spatele semiremorcii daca folosesti retarder-ul!!!  ;D eu unul aproape am patit-o acum vreo 3 saptamani....dar asa este la inceput, inveti din greseli!!! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.