Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 la coborarea unei pante cum ar fi oituzu,pe timp de iarna ce frana ar fi indicat de folosit?mai ales cand e tiru plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members truckerv Postat Noiembrie 9, 2010 Members Share Postat Noiembrie 9, 2010 se foloseste frina de motor ajutata de frina de serviciu, care se apasa finut nu brusc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Noiembrie 9, 2010 Members Share Postat Noiembrie 9, 2010 Eheheheheeeee, oituzul l-am coborat si urcat de mai multe ori, imi plac la nebunie acele locuri :.Cat despre camioane....asa am auzit si eu, ca se foloseste frana de motor mai mult.De exemplu la unele man-uri (tipurile mai vechi)exista un buton pe care calca soferul, butonul ala era pt frana de motor.....rog pe soferii care au condus astfel de camioane sa ne explice mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members voodoovanilla Postat Noiembrie 13, 2010 Members Share Postat Noiembrie 13, 2010 asa, se foloseste retarder-ul in mod normal in orice anotimp, la coborarea pentilor, pentru a nu suprafolosii frana de serviciu, dar acest lucru, indiferent de anotimp , dupa cum am mai spus, se face cu exceptia situatiei cand este umed/polei/zapada iar drumul este sinuos, catusi de putin....se schimba datele problemei si este posibil sa vezi numarul de la spatele semiremorcii daca folosesti retarder-ul!!! eu unul aproape am patit-o acum vreo 3 saptamani....dar asa este la inceput, inveti din greseli!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.