Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

EUROPA vs AMERICA


MANV10

Care din cele 2 continente credeti ca face camioane mai fiabile?  

179 membri au votat

  1. 1. Care din cele 2 continente credeti ca face camioane mai fiabile?

    • 50%-50%
      25
    • America 60% Europa 40%
      11
    • Europa 60% America 40%
      14
    • America
      39
    • Europa
      107


Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

    ISXeste un motor mult modernizat,cu destula electronica!Adevaratul CUMMINS este,dupa parerea mea,N 14,care nu se mai fabrica,din pacate,un motor foarte solid,un motor care tragea tare,era aproape violent,nu cum e CAT-ul(care-i mai lent,un pic),sau ca seria 60 de la Detroit(de-a dreptul lenes dar rezistent la tavaleala) si mai avea si un zgomot super misto!Ca sa  nu mai vorbim de jake-uri(retarder),N14 avea cea mai buna frana motor din toate motoarele pe care le-am condus,plus ca facea un zgomot infernal pe jake-uri,mai ales daca era straight pipe(esapament liber)asa cum imi plac mie!Dupa parerea mea ISX-ul nu se mai ridica la inaltimea lui N14!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • EX Staff

Hai ca usor usor se merge catre off-topic......ken face recenzii la motoare, savimbi si guvis au felia lor e tort.......50-50 e cea mai buna varianta.

Cine nu crede, exista blogul meu.....si am cateva poze unde un " american ",isi lasa cateva piese de baza ......plus semiremorca ......discutie placuta in continuare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

ISXeste un motor mult modernizat,cu destula electronica!

Eu stiu de Cummins ISX din 2001, iar unul din 2004 am vazut cu ochii mei.  ??? Probabil sunt versiuni si versiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Crede-ma ca te inseli.

Parerea mea este ca manevrabilitatea unei masini intr-un spatiu dat, depinde indiscutabil de dimensiunile ei.

Prin urmare, tractoarele europene sunt inerent mai manevrabile decat cele americane, gratie dimensiunilor mai reduse. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu n-am votat nimic, da ia fiti atenti aici ce va invata mosu!!! Fiecare camion sau model in parte e bun si fiabil pt zona sau pozitia geografica pt care a fost construit. Daca vine savimbi si kenworth zic una, daca venim toti astialalti zicem alta... Daca inginerii de pe la firmele de renume ar fi pusi acolo numa de florile marului, toti astia de pe aici am fi ingineri pe la cate o firma de camioane... Vb aia: fiecare cu aia a masii... Astept injuraturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

@volvo_freak

Pai si care-i diferenta intre un camion care face autostrada in America de Nord si unul care face autostrada in Europa de Vest la aceeasi latitudine ?

Nu e impropriu sa comparam fiabilitatea lor doar pentru ca cele doua fac un trasee similare pe autostrazile unor continente diferite. Vorba vine "sa comparam" pentru ca-n realitate foarte putini dintre noi au avut ocazia asta. Vorbim din date si statistici elaborate de altii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 4 months later...
  • Members

Merg pe Europene, fara nici un dubiu. De ce? Am condus in Europa 6 ani, mai toate marcile. Sunt in Canada de trei ani si am mers cu multe camioane. Am camionul meu acum. Un Volvo 770 care arata destul de decent.

  In privinta fiabilitatii la camioanele americane, sa nu uitam cateva lucruri.

- sunt zile cand faci 700 de mile si cu exceptia a 10-15 minute cat intrii si iesi din truckstop, mergi pe control cruise. Asadar, schimbari de viteze si turatie, aproape zero.

- Sunt camioane in US care nici macar nu stiu cum arata o strada ingusta. Fac numai highway.

- Stare tehnica buna aici cuprinde : curgeri de ulei sau alte lichide, frane care scartaie, cauciucuri pentru care BAG-ul te-ar baga in service in secunda doi, rugina peste tot, daca nu mai este vopsea pe cabina, nu este o problema. Daca scoate fum ca pe maneca, nu este o problema. Amortizoarele sunt folosite pana se rup. Camionul nu intra in service decat atunci cand se opreste el singur sau pierde piese pe sosea. O aripa care flutura, este acceptata. Si multe altele pentru care in Germania te-ar costa la cateva mii de euro o intalnire cu BAG.

- Greautatea pusa pe camion. Ca americanele care mai greu, este doar un mit. Un dry van, care ar fi echivalentul de transport al prelatei europene, incarca mai putin. Maxim 44000 de pounds adica, 21, 5 tone. Greuatatea totala a camionului trebuie sa se incadreze in 80000 pounds, adica 38,5 tone. ca sunt exceptii de greutate, exista pe ambele continente.

- Inspectia tehnica anuala este circ in comparatie cu cea din Europa. Am vazut cu ochii mei, de mai multe ori. Dureaza intre 5 si 15 minute, cu tot cu scartaiala pe hartii.

- Nu de putine ori vezi roti zburate pe autostrada. Camioane care stau pe burta si multe altele.

  In privinta manevrabilitatii :

  Am facut descarcari prin Europa unde, oricat de meserias ai fi fost nici macar nu ai fi ajuns la descarcat cu un camion american dar sa mai si bagi la doc. Am avut situatii in care de abia am reusit sa urc camionul cu jumatati de viteza, in intaia si a doua. Cutie sincronizata, asistata si tot de abia reuseam sa ii dau o jumatate. Cu o transmisie americana... as putut sa incerc numai pe low, dar nu garantez ca as fi reusit.

Tot in Europa am avut situatii in care suspensia ajustabila m-a scos de pe sub balcoane, cabluri, poduri si alte cele. Cele americane se ajusteaza la modul "scoate aerul din perne, baga aerul in perne" si atat. Majoritatea remorcilor nici macar nu poti sa scoti aerul din perne. Care are asa ceva, este un lux optional.

  Camioanele europene au unghiul de virare mai mare al axei fata, apreciabil mai mare.

  Unghiurile moarte nici nu exista in comparatie cu cele americane.

  In plus, soferul sta in fata axei viratoare, ceea ce ii da un plus de manevrabilitate.

  Parbrizul, cu exceptia Volvo si Prostar este incomparabil mai mare.

  Franele.... Ooooo, franele. Camioanele americane au frane pe tambur. ABS-urile camion/remorca nu comunica intre ele. Asadar, spatiul de franare este cel putin dublu. Nici macar nu se pune problema de franare asistata. E complicata dom'ne... E multe electronice... Electronica nu e buna.

  Suspensia. Nu au decat un singur cantar, care echilibreaza camionul doar pe lungime. Desi au vanturi laterale puternice aici, inca nu si-au dat seama de ce camioanele europene au si pentru ajustare laterala.

  Directia. Modelele mai noi si Volvo au pinion rack. restul celebra directie de la Buceag. Dar e clasica. Asta inseamna ca e buna si fiabila. Neaparat!!! E atat de precisa ca in europa sigur ai lua oglinzile de turisme dupa tine

  Dupa toate astea, vorbim si de confort? OK... Spatiul in americane este apreciabil mai mare. Dar ce putem spune despre ergonomia cabinei si a sleeper-ului. La pamant. De altfel, si turismele americane sunt la fel. Nu stiu cum dracu reusesc sa le faca ditamai balenele pe dinafara si Tico pe dinauntru. Plus ca, majoritatea comenzilor sunt pe bord. Si nu stiu... cum naiba pun scaunele in ele ca oricat de buna ar fi tapiseria tot incomod stai. Pozitia fata de volan si comenzi  e aiurea.

  Faruri. Am o mare problema cu ele. Or fi ele ieftine si usor de schimbat dar sunt chioare rau de tot. Modelele mai noi parca sunt ceva mai bune. Dar la clasice... mergi ca orbul. Toti isi pun nu stiu de care becuri, nu stiu de care proiectoare. Doar, doar or vedea mai bine. Si asta in conditiile in care de multe ori pe autostrazile de aici ai impresia ca mergi prin Safari Park. Trec animale, ca pietonii pe bulevard. mai ales primavara si toamna. Sute de accidente si camioane facute praf din cauza animalelor. Iar asfaltul, nu m-as incumeta sa spun ca este de calitate buna. Oricum... pentru nord americani, gropile, sinele de tren, bordurile, jandarmii culcati, nu sunt o problema. Nici macar nu se obosesc sa scoata de pe control cruise. trec peste ele ca la raliu. Sunt absolut sigur ca o sosea ca centura Pitestiului ar fi acceptabila pentru orice nord american.

  Cat despre tot felul de prajiturici pe care le ai pe camioanele europene si care aici inca nu au aflat ca exista... nici nu are rost sa imi bat capul.

  Si ar fi multe de spus dar deja simt cum incepe sa fiarba sangele in unii, care nu au condus camioane europene dar stiu ca astea americane sunt mai bune. 

  Dar asa ca idee, camioanele europene sunt la Euro 5, poate chiar 6. Aici, acum 8-9 luni au descoperit ADBLUE. Vad ca mai toti producatorii de camione eruropene au motoare cam la 600 de cai, in medie. Aici, 550 de cai inseamna ca ai camion super puternic.

  Kenworth (marca de camioane) a scos un model nou care este de fapt un vechi clasic modificat, pe care a pus, spun ei un motor Pacarr. Care este de fapt prima versiune cu care au fost echipate Daf XF. Soferii spun ca sunt excelente. Descarcam intr-o sambata dimineata in Montreal. Vad un Ontarian cu camionul in cauza. Foarte fericit cu motorul ala. Nu stia cum sa il mai laude. Si ii zic ca e de fapt motorul de DAF. " Nu imi place ca e cam putoros la panta". Mai e nevoie de comentarii???

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Am votat Europa pentru ca nu prea suport camioanele americane(exceptie facand volvo vt). Mi se par prea invechite. Dar m-am gandit si la camioanele din discutie. Eu cred ca daca puneai un longline in locul acelui topline scorul era si mai mare pentru cele europene. Vad ca ati dus discutia catre niste puncte tare aiurea...ca faci milioane de kilometrii cu un motor. Pai pana si un motor de sprinter apuca milionul daca e mers pe persoane si e ingrijit, atat de sofer cat si de patron. Aici cred ca stiti  la ce ma refer. Da ia povesteste-ne despre jacob brake sau despre cutia nesincronizata, sau despre trepidatiile simtite in cabina....etc pe care le ai intr-un camion american. Cu atat mai mult intr-un oldschool. Eu zic ca as da toate camioanele din lume pentru un longline V8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

  adevarul este ca realitatea se schimba pe zi ce trece. Atat au balarit motoarele astea cu normele eco si cu tot felul de prostii de nu mai stii ce sa alegi. Am vazut CAT-uri cu 2 mil de km, fara reparatii. Dar am vazut si CAT-uri cu 200 mii de km si erau pentru rebuild.

  Pe de alta parte, trebuie sa o spun desi e deranjant, generatiile noi de soferi nu au decat o singura scula (universala) in camion si anume : telefonul mobil. Asa ca, e destul de greu de apreciat care cum si ce. Stiu soferi (de camion) care se intreaba "daca am un motor V8 la masina, inseamna ca trebuie sa ii pun 8 L de ulei?". Si nu e gluma, mie mi s-a pus intrebarea asta. Asa ca... Dupa ce am tarait tot felul de camioane si remorci nu pot sa spun decat un singur lucru : nu mai conteaza marca si unde e fabricat, este numai loterie. Acum ani de zile, stiam o treaba. Azi, vorba lui Toma Caragiu (Dumnezeu sa il odihneasca!) "Statea... se uita... si zicea : dracu' sa ma ia, daca inteleg ceva!"

  Am condus Volvo noi si acum am un Volvo din 2000. Sa moara Jamaica si Suzuki, fetele lu' Mercedesa si Televizor, daca nu e mai bun ala din 2000. Poate din cauza ca e al meu, dar pare mai solid, mai pus pe treaba. Si apropo de VT880, aveam doua la firma unde lucram. Motorul D16 este un dezastru iar ceea ce a facut Volvo este o rusine. Are fuel dillution si Volvo a modoficat spec-urile pentru ca nu stie ce are. Ala este motor care crapa mai devreme de 500 mii km. Ia de intelege ceva, daca poti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    Bey robert,iarasi povestim povesti de adormit copiii?Chestia cu cauciucurile,eu nu stiu ce DOT te-a oprit pe tine,dar daca limita de uzura legala este depasita iti spun eu ca nu mai pleci cu camionul ala de la balanta!Chestia cu camioanele care fumega si e legal  iarasi este o poveste,afla ca sunt anumite limite admise(date de vechimea camionului si de motorul care-l echipeaza)si daca la control nu te incadrezi in limite iarasi nu mai pleci cu camionul din balanta!Chestia cu aripile care flutura,da am mai vazut si eu,asta nu inseamna ca e legal si daca ii prinde baietii pot sa ia tichet!Chestia cu 80000lbs este adevarata pe Statele Unite(nu toate,in Michigan de exemplu banuiesc ca ai vazut remorci pe 8 axe,incarcate la 80T,nu lbs care sunt perfect legale)dar in Canada nimeni nu merge cu 2 axe 80000lbs,decat cei care fac cross-border,aici stii foarte bine ca majoritatea merg pe 3 -4 axe,cu marfa de 60-70000lbs(25-30T)si aici vorbesc doar de payload,nu de gross!Asta ca sa nu mai vorbim de b-trenuri sau de tren rutier,care sunt din ce in ce mai raspandite in Canada!Da,camioanele americane sunt mai greu de manevrat,dar eu personal nu am gasit inca clientul unde sa nu pot sa dau cu spatele!Iar chestia cu"daca strazile de aici ar fi stramte ca cele din Europa"este ca aia "ca daca baba avea roate se chema tramvai".Daca ar fi mai stramte ar fi ceva mai nesuferit,dar nu sunt!A propos de ontarianul cu motor Paccar,n-avea dreptate ca-i puturos?Eu am mers in spatele unuia care abia urca,e drept ca era pe 4 axe,30T,dar eu eram in B-tren,100000lbs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

OK, spune si cat e adancimea legala pentru cauciucuri, tinand cont ca aici sunt state in care viteza legala a camionului este de 120 km/h. Stii foarte bine cum e cu controalele. DOT-ul din QC a fost dotat cu aparate de masurare a noxelor acum 6 luni. Scrie in cateva reviste de trucking canadiene. La fel de bine stii ca in 9 din 10 cazuri, cand opresc un camion control tehnic, vine atelierul mobil.

Cat despre greutate... da-mi tu 100 $ pentru fiecare data cand mi s-a cerut sa plec overweight. Singurul cantar pe care nu poti sa il eviti in Canada este la Nippigon, dar am auzit ca si la ala ar fi o varianta. Nu ai vazut niciodata parcarea plina la intrarea in Ontario, camioane care asteapta sa inchida statia de inspectie? Crede-ma ca nu este ceva nou pentru mine. Este un deja vu, la fel era si pe Romania. Bu ai auzit niciodata pe statie cum intreaba daca e deschisa sau nu? Mai, sa fie!!!

  De motor puturos am auzit si in Europa, de MAN de Iveco... Si aici am auzit de Volvo. Daca nu stii sa ii povestesti... nu urca. Da-mi mie un Ken cu Paccar si sa vedem daca urca sau nu. Ca la Volvo am vazut ca urca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • Members

Am votat America, nu pt ca as stii ceva despre fiabilitatea celor americane, versus cele europene.

Am votat America, pt ca sunt superbe camioanele lor, cu acel bot ce mananca parca asfaltul, dar si goarna aferenta celor de pe acel continent... UUUU....

Am votat America, pt ca au sosele de rotesti camionul pe loc, am votat America, pt ca nu am auzit ca umble ca cei din Europa, cu fabrici prin China, numa pt ca mana de lucru e mai ieftina.

Deci nimic legat de fiabilitate, doar de aspect si confort in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

50-50 ptr consum,sunt cu cele europene,dar in rest,cu cele americane....sa nu mai vorbim de impact frontal(doamne fereste)...cu cele europene,cam esti victima. cabinele nu se pot compara. din nefericire m-a lasat lap top-ul,dar cand o sa-l primesc de la reparat,promit sa va postez poze cu truck-uri adevarate,atat exterior cat si interior si apoi comparati-le voi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Members

Am votat America, nu pt ca as stii ceva despre fiabilitatea celor americane, versus cele europene.

Am votat America, pt ca sunt superbe camioanele lor, cu acel bot ce mananca parca asfaltul, dar si goarna aferenta celor de pe acel continent... UUUU....

Am votat America, pt ca au sosele de rotesti camionul pe loc, am votat America, pt ca nu am auzit ca umble ca cei din Europa, cu fabrici prin China, numa pt ca mana de lucru e mai ieftina.

Deci nimic legat de fiabilitate, doar de aspect si confort in trafic.

  Liliana, imi pare rau sa te dezamagesc dar esti intr-o totala eroare. Cand gasesc pe aici ceva facut in USA sau Canada este un eveniment special. Acum sunt in camion si ma uit in jur sa gasesc ceva facut pe aici. Extinctor, statie, filtru cafea, convertor curent, radio satelit, telefoane mobile, mapa logbook, cooler, filtru de aclimatizare, sac de dormit, haine, scule, furtun de aer, tot e facut in China. Singurul lucru pe care il am in cabina si nu e facut in China este un filtru de motorina.  E facut in India.

  Stiai ca si unele piese de la avioanele de vanatoare F16 sunt facute in China??? Nu ai vrea sa iti trimit niste usturoi facut in China? Crede-ma ca nu glumesc. Vorbesc cu diversi pe aici (imigranti sau bastinosi) si majoritatea, cand vine vorba de provenienta produselor spun " incep sa cred ca si noi insine suntem facuti in China"

  Iar despre confort, dupa o zi de mers intr-un camion american o sa mergi ca maimuta si o sa auzi in urechi ton de ocupat. In parcare, daca trage unul o basina langa camionul tau, te trezeste din somn, asa sunt izolate.Modelele noi sunt ceva mai acatarii dar asamblarea este absolut jenanta.  Care asfalt sa il manance!? Adunatura aia de gropi si petice?

  Stiai ca singurul camion construit in intregime in USA este .... Volvo???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Liliana, imi pare rau sa te dezamagesc dar esti intr-o totala eroare. Cand gasesc pe aici ceva facut in USA sau Canada este un eveniment special. Acum sunt in camion si ma uit in jur sa gasesc ceva facut pe aici. Extinctor, statie, filtru cafea, convertor curent, radio satelit, telefoane mobile, mapa logbook, cooler, filtru de aclimatizare, sac de dormit, haine, scule, furtun de aer, tot e facut in China. Singurul lucru pe care il am in cabina si nu e facut in China este un filtru de motorina.  E facut in India.

  Stiai ca si unele piese de la avioanele de vanatoare F16 sunt facute in China??? Nu ai vrea sa iti trimit niste usturoi facut in China? Crede-ma ca nu glumesc. Vorbesc cu diversi pe aici (imigranti sau bastinosi) si majoritatea, cand vine vorba de provenienta produselor spun " incep sa cred ca si noi insine suntem facuti in China"

  Iar despre confort, dupa o zi de mers intr-un camion american o sa mergi ca maimuta si o sa auzi in urechi ton de ocupat. In parcare, daca trage unul o basina langa camionul tau, te trezeste din somn, asa sunt izolate.Modelele noi sunt ceva mai acatarii dar asamblarea este absolut jenanta.  Care asfalt sa il manance!? Adunatura aia de gropi si petice?

  Stiai ca singurul camion construit in intregime in USA este .... Volvo???

Nu e chiar asa cum spui tu!E drept ca piata este invadata de produse chinezesti,dar,daca esti dispus sa platesti mai mult poti avea acelasi produs facut in Canada sau USA!La mancare,eu cumpar doar produse din Quebec si Ontario cu exceptia citricelor care vin din sud!La imbracaminte nu glumesc si nu am glumit niciodata,in special la imbracamintea de munca!Impermeabilul meu de munca,portocaliu si cu benzi de securitate,este marca Viking si fabricat in Canada,British Columbia!Pantalonii de munca de iarna impermeabili sunt marca North Face facuti in Canada!Iar ghetele de munca de iarna,rezistente pana la -60C,impermeabile(cu membrana gore-tex),anti-derapante,rezistente la uleiuri(talpa vibram)si cu varf de protectie din material compozit,nu de metal ca sa nu tina rece sun marca TERRA si sunt facute in Quebec!E drept ca le-am cumparat dintr-un magazin specializat si m-au costat cam de 3 ori mai mult decat chinezariile de la Wal-Mart!In rest,la mine pe camion cam toate piesele sunt facute in Canada sau USA!Ultima piesa pe care am schimbat-o este filtrul de motorina si pe el scrie Proudly made in USA!E drept ca puteam sa cumpar si made in China la pret mai mic!Daca stau sa ma gandesc bine,in afara de cauciucuri care sunt chinezesti(Aeolus,decizia mea,pentru ca fac multe santiere unde sunt mari sanse sa tai cauciucurile in cuie si alte fier-betoane care zac pe jos deci nu merita sa dau dublu pe un cauciuc bun si de marca)toate celelalte piese sun americane sau canadiene!Pana si becurile sunt americane,de obicei sunt Piranha de la Peterson!Chiar si bateriile sunt originale CAT si acuma termin a 3 a iarna canadiana cu ele!Deci poti sa cumperi chinezarii putin spre deloc,dar trebuie sa platesti mai mult si sa cumperi din magazine specializate si nu de la Wal-Mart,Sears si alti mamuti comerciali!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

  Liliana, imi pare rau sa te dezamagesc dar esti intr-o totala eroare. Cand gasesc pe aici ceva facut in USA sau Canada este un eveniment special. Acum sunt in camion si ma uit in jur sa gasesc ceva facut pe aici. Extinctor, statie, filtru cafea, convertor curent, radio satelit, telefoane mobile, mapa logbook, cooler, filtru de aclimatizare, sac de dormit, haine, scule, furtun de aer, tot e facut in China. Singurul lucru pe care il am in cabina si nu e facut in China este un filtru de motorina.  E facut in India.

  Stiai ca si unele piese de la avioanele de vanatoare F16 sunt facute in China??? Nu ai vrea sa iti trimit niste usturoi facut in China? Crede-ma ca nu glumesc. Vorbesc cu diversi pe aici (imigranti sau bastinosi) si majoritatea, cand vine vorba de provenienta produselor spun " incep sa cred ca si noi insine suntem facuti in China"

  Iar despre confort, dupa o zi de mers intr-un camion american o sa mergi ca maimuta si o sa auzi in urechi ton de ocupat. In parcare, daca trage unul o basina langa camionul tau, te trezeste din somn, asa sunt izolate.Modelele noi sunt ceva mai acatarii dar asamblarea este absolut jenanta.  Care asfalt sa il manance!? Adunatura aia de gropi si petice?

  Stiai ca singurul camion construit in intregime in USA este .... Volvo???

Daca ar fi tot ce zici tu acolo ca se face in China si in USA nu se mai face nimic, inseamna ca America ar fi fost faliment si rata somajului ar fi depasit 50%. Ai auzit de concurenta? evident ca unele produse chinezesti ca au invadat tot globul sa fie si in SUA sau cei din SUA sa-si deschida o mica fabrica prin China, dar marea lor majoritate sunt tot in U.S.A si se mai duc pe la mexicani sa le mai dea de lucru. Multe dintre masini si camioane americane sunt facute in SUA, de unde zici tu ca numai Volvo se face in SUA? eu stiu o gramada care sunt facute in SUA pentru ca si unica lor piata de desfacere este SUA, Canada, Mexic si putin din Australia. Am votat America pentru ca simplitatea lor te face mai sofer si nu prea e complicat daca esti si priceput in domeniu. Ce te incanta cand iti apar erori in bord si nu sti ce inseamna sau nu sti de unde vine sau cum sa-l repari si il poti rezolva numai la reprezentanta....crezi ca americanii daca ar fi vrut sa faca camioane mai tari ca noi, nu ar fi facut? eu zic ca da, numai ca la ei nu se pune baza prea mare pe asta....la ei sa produca. Consumul hai sa nu exageram, nu e chiar asa cum spun unii, mai sunt si basme....nu toate americanele daca au motorul mare, trebuie sa consume si mult...Am votat SUA ca nu sunt nici atatea legi tampite ca la noi in Europa unde soferia nu mai e un lucru chiar foarte simplu si in plus de asta am ajuns sa fim si sclavi sa muncim pe ultimu' leu. Nu e nici in State pentru cine crede cainii cu covrigi in coada sau asa zisul "VIS American" depinde cum te descurci asa o duci...dar e mult mai bine ca pe la romania. Daca as avea bani mi-as lua masina americana si bineinteles daca nu am trai intr-o tara cu sute de taxe aberante, in care jumate din salariu il dai la stat inapoi. Salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Daca ar fi tot ce zici tu acolo ca se face in China si in USA nu se mai face nimic, inseamna ca America ar fi fost faliment si rata somajului ar fi depasit 50%. Ai auzit de concurenta? evident ca unele produse chinezesti ca au invadat tot globul sa fie si in SUA sau cei din SUA sa-si deschida o mica fabrica prin China, dar marea lor majoritate sunt tot in U.S.A si se mai duc pe la mexicani sa le mai dea de lucru. Multe dintre masini si camioane americane sunt facute in SUA, de unde zici tu ca numai Volvo se face in SUA? eu stiu o gramada care sunt facute in SUA pentru ca si unica lor piata de desfacere este SUA, Canada, Mexic si putin din Australia. Am votat America pentru ca simplitatea lor te face mai sofer si nu prea e complicat daca esti si priceput in domeniu. Ce te incanta cand iti apar erori in bord si nu sti ce inseamna sau nu sti de unde vine sau cum sa-l repari si il poti rezolva numai la reprezentanta....crezi ca americanii daca ar fi vrut sa faca camioane mai tari ca noi, nu ar fi facut? eu zic ca da, numai ca la ei nu se pune baza prea mare pe asta....la ei sa produca. Consumul hai sa nu exageram, nu e chiar asa cum spun unii, mai sunt si basme....nu toate americanele daca au motorul mare, trebuie sa consume si mult...Am votat SUA ca nu sunt nici atatea legi tampite ca la noi in Europa unde soferia nu mai e un lucru chiar foarte simplu si in plus de asta am ajuns sa fim si sclavi sa muncim pe ultimu' leu. Nu e nici in State pentru cine crede cainii cu covrigi in coada sau asa zisul "VIS American" depinde cum te descurci asa o duci...dar e mult mai bine ca pe la romania. Daca as avea bani mi-as lua masina americana si bineinteles daca nu am trai intr-o tara cu sute de taxe aberante, in care jumate din salariu il dai la stat inapoi. Salutare.

  OK, vrei poze? Stiai ca datoria SUA este mai mare decat pot ei plati? Stiai ca acum cateva luni au facut o re-finantare a datoriilor? Vorbesti de legi tampite? Nu stiu pe ce planeta traiesti tu dar SUA sunt celebre pentru legile aberante. Sa iti dau un exemplu. Daca te prinde cu o sticla de bautura in camion, te leaga. In schimb gasesti bautura in truck stop, la lada, bax si alte cantitati industriale. Cand treci din Canada in SUA nu ai voie sa treci cu mancare, chiar daca a fost produsa in SUA. Se pare ca traiesti in Europa. Te rog frumos, mai lumineaza-ma si pe mine cum e pe aici prin Nord America. Dar inainte de asta, las-o mai usor cu filmele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.