Members TirExpress Posted July 25, 2011 Members Share Posted July 25, 2011 Adevarul este ca programul de condus nu este joaca. Oboseala la volan este inca nu motivul numarul unu al accidentelor grave facute de camioane. Poate ca tu si alti cativa gandesc bine. Sunt obosit, ma culc. Dar sunt o gramada de disperati de viata care au adormit la volan. Sincer, intre a avea posibilitatea sa mai fac 2-300 euro pe luna si a ajunge acasa intreg, aleg sa ma lipsesc de aia 300 de euro. Si birocratii au partea lor de vina dar nici soferii nu sunt usa de biserica. Stiu ca ne place sa credem ca sunt profesionisti cu totii. Dar cu toate astea, sunt pline service-urile de fiare contorsionate si vaduve care umbla pe la asigurari sa isi ia banii. Eu cred ca nu ar trebui sa ne plangem in primul rand de program si tahografe (sau alte device-uri) ci de cum suntem platiti, de nivelul profesional si mai ales, sa imi fie cu iertare, de lipsa de profesionalism a nou-veniti in meseria asta. sincer, nu cred ca s-ar mai plange nimeni de program daca ar face bani indeajuns, respectand programul. eu, cand eram in Romania, imi faceam calculul ca daca merg noua ore pe zi, mai mi-ar trebui vreo trei ore la ultima tura ca sa ajung acasa. Si atunci, o lasam moale, mergeam relax si mai putin de noua ore pe zi. Opream in truck stop-urile care imi placeau, mai vizitam ceva, mai ma distram si eram acasa OK, odihnit, multumit. Patronul era si el OK ca veneam cu consum bun si ma simteam bine, nu eram stresat. Si tot banii aia ii faceam. Dar cand ajungeam acasa, nu aveam nevoie sa dorm ca ursul doua zile. Eu, aici in Canada, ma bucur ca o sa bage EOBR. Sunt cateva tipuri de soferi care merg si cate 18 ore pe zi, baga ca Berila. Si idiotii nu isi fac calculul "cat muncesc pentru banii astia?". Gandesc la cati bani fac pe zi. Si astfel, soferii de companie lucreaza pe bani putini iar cei care au camioanele lor iau curse care eu unul, nici macar nu ma obosesc sa ma uit la ele. Cand o sa am timp o sa va spun mai multe despre cei care merg pana pica de la volan. E incredibil cat de inconstienti sunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted July 25, 2011 Members Share Posted July 25, 2011 exista in mod normal o balanta de fiecare data,numai ca ea de multe ori inclina in partea celor care nu stiu meserie, ;D dau doar din pix si nu stiu despre ce e vorba,oricum cred ca cu superimbunatatirile anuale o sa ajungem ingineri in loc de soferi,o sa tot puna la electronica de o sa ingradeasca foarte mult actiunile tale.multumiri pentru lamuririle din sistemul american, cu placere, Cico. Insa, vezi tu, ingineri... ne-ingineri asta este situatia creata tot de soferi. Nu spun ca tu sau eu sau Kenworth. Dar nu cred ca nu este nici unul dintre noi care sa nu fi vazut cel putin un nou-venit care lucreaza pe bani putini si baga ca Berila. Si care dupa 3-4 luni, il gasesti prin copaci sau in remorca altuia. Si baietzashul nostru se lasa de meserie si se intoarce de unde a venit : zugrav, tractorist, chelener, cofetar... Insa, raul a fost facut. Statistica a mai adaugat un accident. Cine trage ponoasele? Inginerii ca noi. Poate fi tolerata asemenea situatie? Stii bine ca nu. Si atunci se ajunge la reguli si legi care mai de care mai restrictive. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted July 25, 2011 Members Share Posted July 25, 2011 Dar nu inteleg de ce!Nordicii nu sunt cu nimic peste noi,intelectual vorbind.Cu absolut nimic.Poate doar mai incapatanati in a-si primii drepturile.Cateva legi si ar schimba totul.Chestia e ca firmele de transport nu or sa propuna asta in vecii vecilor.Deci ar trebui sa vina tot de la sindicate sau ...UE.Altfel slabe sperante. Nordicii, ca si alte natii nu invoca tot timpul tampitul motiv "Ce sa fac, am familie acasa!?" De parca nordicii sau altii nu ar avea familie. In plus, nu sunt atat de autodistructivi cum suntem noi romanii si mai aleas, sunt uniti. Ma uit la americani si canadieni. Sunt in urma Europei la ani lumina, insa, daca ii intrebi, ei sunt cei mai tari si cei mai cei mai. Au o parere buna despre ei si tara lor si atunci cand dau in gropi. De ce? pentru ca este tara lor, buna sau rea, tot buna e. Am vazut drumuri aici de m-am crucit. Mai proaste decat soseaua de centura a Pitestiului. Dar sunt mandri ca au autostrazi si nu oricum, cele mai bune din lume. Au camioane... un pic mai avansate decat Buceagul. Dar pentru ei, sunt cele mai bune camioane din lume. Ca sa nu mai spun ca isi imagineaza ca toata planeta asta mananca hamburgeri si bea Coca Cola, pentru ca asa fac ei. In plus, totul (pentru ei) de pe planeta asta a fost inventat de catre Nord America. Sincer, pentru chestia asta am un fel de simpatie pentru ei. Isi apara interesul national. Fata de noi romanii, care facem sluj pentru doi euro si orice a fost produs in Romania, pute. Pe astia aici, e asa de greu sa ii convingi sa cumpere altceva decat facut in Nord America. Chiar daca este mai ieftin si mai bun. Tot pe ale lor le cumpara. Nu spun ca tot timpul dar preponderent, asta fac. Mai ales cand e ceva facut in Europa. Il sucesc, il testeaza, il critica pana nu mai pot pana sa dea banii pe ceva facut in Europa. Si sa vezi atunci cand ii gasesc un mic defect! Insa daca scrie made in USA, nici macar nu se obosesc sa citeasca pretul. Bravo lor! Cam asta este diferenta dintre Nord America si Romania. Orice ar fi, a lor e mai mare si mai tare. Noi... cum e o mica problema ne punem imaginatia la incercare, cautand sa gasim noi injuraturi la adresa Romaniei. Poate ca si Roman ar fi facut camioane mai bune, daca noi romanii am fi avut rabdare si am fi incurajat economia proprie. Oricat de mult ne-ar manca de fund strainii, atat timp cat noi tinem de tara asta si facem ce trebuie pentru ea, nu au cum sa ne faca. Dar daca noi tot ce este romanesc pute si tot ce este strain e super... ne meritam soarta. Stiu, eu traiesc in Canada (apropo, ieri am facut trei ani) si pare ca fac morala politica. Dar tocmai de aia am plecat din Romania. Ma saturasem de mentalitatea asta bolnava. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Aici trebuie sa-i dau dreptate lui Robert,programul in Canada este mult mai bun pentru soferii cu experienta,care isi cunosc limitele si care stiu sa-si dozeze efortul!Pentru incepatorii care nu stiu cand sa se opreasca este ceva mai periculos! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted July 27, 2011 Members Share Posted July 27, 2011 Pai, daca nici nu s-a uscat cerneala pe permis si il pune sa plece in California!? Crede ca e iepurasul Energizer, schimba bateriile si e fresh. Am lucrat la o companie care a avut 3 accidente intr-o luna, toate din acelasi motiv. A adormit la volan. Cum? Obosit mort, opreste 3 min in truck stop, timpul necesar ca sa isi cumpere energizante. Le ia merge alte 3-4 ore, si efectul energizantelor dispare brusc. In momentul ala a si inchis ochii. Si acum, la ultima cursa. Am strans din fund ... pana l-am depasit pe unul. Era pe toata autostrada. Da-i claxoane, faruri, pe CB... N-avea nici o treaba. Cand am trecut pe langa el, la o distanta respectabila si cu mana pe maxibrake, l-am vazut cum se chinuia sa tina capul drept. Pai scuzati-ma fratilor! Dar eu vreau EOBR si program cand vad asa ceva. Vreau sa ajung acasa "in one piece", imi bag picioru' in ei de bani sau ca dorm la 200 mile de casa. Precizez ca era ora 18,00 cand s-a intamplat treaba asta si eram prin PA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Aici sunt si nu sunt de acord cu tine Robert!Log-book-ul electronic(sau tachi)ingradeste libertatea de decizie a soferului!Si asta nu-i bine!E drept ca pe unii mai zelosi ii si tempereaza!Si atunci,cum vad eu lucrurile,aceste dispozitive ar trebui sa echipeze doar camioanele incepatorilor(primii 5 ani de zile de soferie,sa zicem)si al celor care au avut probleme in trecut cu depasirea timpilor de conducere!Dar nu mi se pare normal ca un sofer responsabil,care stie cand sa se opreasca si cand nu,sa fie obligat sa-si puna in camion o dracie de-asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members spoonvil Posted July 28, 2011 Members Share Posted July 28, 2011 Pe de alta parte, cred ca e bine. cred ca multi dintre punjabi se vor lasa de meserie. Si asta e bine, ca astia lucreaza pe niste preturi de nu ai cum sa concurezi cu ei. Si daca vezi ce camioane au... Zici ca sunt luate direct din cimitir. :) :) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Emiliano2 Posted July 28, 2011 Members Share Posted July 28, 2011 Si cine sa hotarasca cine e si cine nu e responsabil? La fel este si cu alcoolul,......unul poate sa conduca la fel de bine dupa ce a consumat 5 beri, iar altii conduc rau chiar si cind nu au consumat nimic. Cind se iau asemenea masuri, se analizeaza per ansamblu, nu individual. Asta este o tema pe care o poti lungii zile intregi. Cunosc soferi care au permis si conduc regulat de peste 10 ani, dar nu sint in stare sa parcheze lateral,.......dupa mine le-as anula permisul,....dar nu am puterea asta,...... asemenea cazuri sint foarte multe si se mai pot da multe altele. Totusi, NU avem voie sa uitam caci toti facem greseli,......intentionat, sau din nestiinta,.....tot greseli se numesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted August 31, 2011 Members Share Posted August 31, 2011 Din pacate, raul a fost deja facut. Si acum trebuie sa tragem ponoasele. Haideti sa fim un pic mai responsabili si sa ne uitam si in curtea noastra, inainte de a da vina pe nu stiu cine. Nu imi place cand statul isi baga nasul in ciorba mea dar nici cand zbor cu rabla in copaci din cauza unor manevre de evitare obligate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mmc66 Posted August 31, 2011 Members Share Posted August 31, 2011 emiliano , nu anula tu permisului nimanui ca asa vrei tu mare scolit in parcari ,o manevra nu trebuie neaparat sa-ti iasa din prima , o faci din mai multe miscari daca este cazul , ca nu esti doctor sa tai ce nu trebuie si sa moara cineva, asa ca i ti recomand sa nu fii tu ala care da verdicte militianule , ca si aia magarii tot de la un sofer obosit de drum si nu ia iesit din prima au invatat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted September 1, 2011 Members Share Posted September 1, 2011 salut colegii, daca va spun ca am fost director de radio si de ziar(pe local,bineinteles),ma credeti? a fost o ambitie ptr mine dar nu si o satisfactie.prefer sa fac un lucru mai greu,mai riscant,mai obositor decat sa nu fiu implinit profesional sau material. vreau sa fac lucrul care-mi place,sa-l fac cu placere.asa ca unii sunt mai tzicnitzi si aleg sa nu traiasca in monotonie si insatisfactie. Niko, trebuie sa te dezamegsc, nu esti singurul. Aceleasi motive le-am avut si eu cand parasit presa si publicitate. Toata lumea m-a considerat nebun. N-am regretat nici o secunda ca am facut pasul asta. Ma saturasem sa le vad moacele alea hulpave de carieristi obositi. Am mers cam pe aceeasi traiectorie ca tine. Daca ar fi sa le raspund in cateva cuvinte as spune asa : voi radeti de mine ca sunt diferit; eu rad de voi ca sunteti toti la fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Si cine sa hotarasca cine e si cine nu e responsabil? La fel este si cu alcoolul,......unul poate sa conduca la fel de bine dupa ce a consumat 5 beri, iar altii conduc rau chiar si cind nu au consumat nimic. Cind se iau asemenea masuri, se analizeaza per ansamblu, nu individual. Asta este o tema pe care o poti lungii zile intregi. Cunosc soferi care au permis si conduc regulat de peste 10 ani, dar nu sint in stare sa parcheze lateral,.......dupa mine le-as anula permisul,....dar nu am puterea asta,...... asemenea cazuri sint foarte multe si se mai pot da multe altele. Totusi, NU avem voie sa uitam caci toti facem greseli,......intentionat, sau din nestiinta,.....tot greseli se numesc. Pai cum cine sa hotarasca?Dosarul tau!Ai sub 5 ani experienta,iti trebuie tahograf,ai antecedente la dosar,la fel, daca nu ai probleme si ai peste 5 ani de experienta,merge si o fisa jurnaliera!Pana la proba contrarie!Nu,nu trebuie analizat per ansamblu,ca nu suntem masini si nu suntem toti la fel,ci trebuie analizat individual!Si cu alcool-ul in Canada este analizat de la caz la caz,0 toleranta pentru incepatori,0,8 pentru cei cu vechime,0 toleranta si/sau aparat etilometric pentru cei cu permis probatoriu/recidivisti!Si crede-ma ca unul care conduce de peste 10 ani fara sa fi avut accidente,fara sa aiba puncte de demerit si care are cateva milioane de km la centura inseamna ca este sofer!Si se prea poate ca uneori,intr-o companie necunoscuta,la un dock la care da prima data cu un camion sau o remorca noua ,pe intuneric,ploaie sau ceata si la oboseala sa faca manevra din cateva incercari!sau sa nu fie 100% sigur ca intra si sa se dea jos sa vada cu ochii lui!Si ce daca?Atata timp cat manevra ii reuseste fara sa agate inseamna ca e OK!Tu dai de fiecare data cu spatele din prima,one-shot,oriunde,oricand,pe orice vreme,la orice ora din zi si din noapte,blind-side,si cu orice tip de remorca/semiremorca sau ansamblu rutier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 Eu, trebuie sa recunosc, nu sunt asa de meserias. Ma dau jos si ma uit. zii sau noapte, larg sau strans, nu conteaza. Compania mea ma baraie la fiecare newsletter sau revista cu G.O.A.L. Adica Go Out And Look. Probabil asta a facut ca in toti anii astia sa nu am nici un fel de rupturi pe remorca??? Da, am mai avut niste zgarieturi si de fiecare data din ambitie, nu ca nu as fi vazut sau altceva. Dar mi-am pus ambitia ca trec la mm. Da' al dreacu mm a fugit un pic mai incolo exact cand treceam eu. Eu cred ca ar trebui data o lege sa se mai potoleasca mm astia. Pe de alta parte Kenworth, stii si tu ca au adormit la volan si cu 20 de ani de experienta. Nu cred ca trebuie sa facem pariu pe urmatoarea chestie. Daca am fi intrebat soferul cu 2 minute inainte de accident "Mai poti?" ar fi raspuns cu siguranta "Aaaa, daaaa. Mai bag doua-trei ore linistit! Am experienta, stiu cat pot!" Este la fel ca alergatul. Azi fugi mai repede si mai mult, maine mai putin dar esti ferm convins ca poti pana in momentul in care cazi lat. In fine, e de discutat. Dar e miza prea mare Dane ca sa dam cu presupusul si sa luam asa riscuri. Stii si tu cum e. Poti sa mergi la vale de 10 mii de ori prea incet. Nu poti sa mergi prea repede decat o sigura data. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 Corect Robert,dar nu un log-book electronic(tachi)o sa inlature oboseala la volan!Sunt foarte multi care au tachi,si sunt in orele legale de conducere si care adorm la volan (si aici si in europa).Poti sa-ti fi terminat programul de condus si sa fi perfect odihnit si dispus sa mai conduci o ora 2,sau sa fi obosit de cand te trezesti(n-ai dormit bine,ai multe probleme acasa care te framanta,nu te simti bine,etc)Sunt foarte multi care adorm in primele ore dupa ce au inceput programul!De aia eu sunt impotriva draciilor astora electronice!Pot fi utile la inceput ,in primii ani,pana cand soferul invata sa-si cunoasca limitele!Sunt utile si in cazul celor care au "dovedit" ca,poate isi cunosc limitele,dar le depasesc constant ca sa faca un banut in plus!Dar nu in cazul cuiva care stie sa aprecieze situatia cu capul,care stie ca poate sa mai impinga un pic masina(nu mult,o ora,maxim 2),pana ajunge acasa la o masa si o baie buna,sau intr-un truck-stop unde-l asteapta un dus in loc sa opreasca pe marginea santului si sa pericliteze securitatea rutiera!Sincer,recunosc cu mana pe inima ca mi-am depasit orele de conducere"de cateva ori" in viata mea!Dar am facut-o intotdeauna cand m-am simtit in stare si perfect odihnit!Si crede-ma ca atunci cand eram cu musca pe caciula(putin ilegal cu timpul)eram inca si mai alert si concentrat la condus ca de obicei! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members andrey22 Posted September 3, 2011 Members Share Posted September 3, 2011 pt colegu kenworth,as vrea si eu sa stiu cum pot sa ajung in canada,aid-ul meu este andrey_tir_09,sa fiu si eu in tema ce sa fac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ciocanel Posted October 29, 2011 Members Share Posted October 29, 2011 colegii circula un zvon ca se doreste infiintarea unor societati de tip err care sa controleze precum in germania si mai nou cica vor sa scoata acea hirtie de concediu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Tahograful si limitarea de viteza, are rolul esential de a impiedica concurenta intre firme pe aceste doua domenii sensibile! Viteza de deplasare, si odihna soferilor. Sincer? Daca nu ar exista aceste doua restrictii, marea majoritate a camionagiilor ar goni ca descreieratii de le-ar sari rotile in mers, si ar adormi la volan pe capete. Observ insa ca multi soferi nu pricep, din rea vointa sau obtuzitate, ca aceste norme nu sunt indreptate impotriva lor, ci impotriva firmelor, si au rolul de a-i proteja pe acestia de abuzuri! Amenzile trebuiesc inasprite, si dublate de alte restrictii inclusiv pt dotarea tehnica precare a trenurilor rutiere, deoarece tot mai multe firme concureaza intre ele prin: Cauciucuri tot mai uzate, cauciucuri inadecvate, probleme la frana si directie, probleme la motor si evacuare de natura a polua mediul chimic si fonic Si xenoanele.... neuronul a tot mai multi tiristi ramane in intuneric, si apeleaza la modificari ilegale pt a-si lumina mintea! Va recomand o carte, ca xenonul daca era pt tiruri, il puneau fabricantii! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Tahograful si limitarea de viteza, are rolul esential de a impiedica concurenta intre firme pe aceste doua domenii sensibile! Viteza de deplasare, si odihna soferilor. Sincer? Daca nu ar exista aceste doua restrictii, marea majoritate a camionagiilor ar goni ca descreieratii de le-ar sari rotile in mers, si ar adormi la volan pe capete. Observ insa ca multi soferi nu pricep, din rea vointa sau obtuzitate, ca aceste norme nu sunt indreptate impotriva lor, ci impotriva firmelor, si au rolul de a-i proteja pe acestia de abuzuri! Amenzile trebuiesc inasprite, si dublate de alte restrictii inclusiv pt dotarea tehnica precare a trenurilor rutiere, deoarece tot mai multe firme concureaza intre ele prin: Cauciucuri tot mai uzate, cauciucuri inadecvate, probleme la frana si directie, probleme la motor si evacuare de natura a polua mediul chimic si fonic Si xenoanele.... neuronul a tot mai multi tiristi ramane in intuneric, si apeleaza la modificari ilegale pt a-si lumina mintea! Va recomand o carte, ca xenonul daca era pt tiruri, il puneau fabricantii! Monstrule,atata timp cat nu ai nici cel mai mic habar despre viata de sofer,aceasta meserie si in general transportul rutier nu cred ca esti persoana indicata sa-si dea cu parerea!Imi place ca vorbeste de poluare si poluare fonica unul care vrea sa-si ia un tractor pe post de masina mica!Tu nu vezi cat de penibil esti?De unde stii tu ce ar face marea majoritate a camionagiilor daca nu ar exista programul de conducere?Ii cunosti tu pe toti,ai vorbit cu ei si marea majoritate ti-au spus tie ca ar merge ca descreieratii?Si de unde stii ca limitatorul de viteza este o chestie buna?Eu care am mers si cu si fara si am cateva milioane de km iti spun ca nu e o chestie buna!Si pot sa argumentez,si sa-ti dau date statistice si sa-ti dau exemple concrete in care limitatorul de viteza este periculos pe camioane!Dar nu cred ca are rost sa-mi bat capul cu explicatii,tu esti domn'injiner,le stii pe toate,banuiesc ca esti specialist si la fotbal si la politica,nu numai la transport! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted February 2, 2012 Author VIP Share Posted February 2, 2012 Tahograful si limitarea de viteza, are rolul esential de a impiedica concurenta intre firme pe aceste doua domenii sensibile! Viteza de deplasare, si odihna soferilor. Sincer? Daca nu ar exista aceste doua restrictii, marea majoritate a camionagiilor ar goni ca descreieratii de le-ar sari rotile in mers, si ar adormi la volan pe capete. Observ insa ca multi soferi nu pricep, din rea vointa sau obtuzitate, ca aceste norme nu sunt indreptate impotriva lor, ci impotriva firmelor, si au rolul de a-i proteja pe acestia de abuzuri! Amenzile trebuiesc inasprite, si dublate de alte restrictii inclusiv pt dotarea tehnica precare a trenurilor rutiere, deoarece tot mai multe firme concureaza intre ele prin: Cauciucuri tot mai uzate, cauciucuri inadecvate, probleme la frana si directie, probleme la motor si evacuare de natura a polua mediul chimic si fonic Si xenoanele.... neuronul a tot mai multi tiristi ramane in intuneric, si apeleaza la modificari ilegale pt a-si lumina mintea! Va recomand o carte, ca xenonul daca era pt tiruri, il puneau fabricantii! Intrebare,te-ai uitat in ultimu timp pe sosele sa vezi ce camioane circula mai nou?Toate camioanele din romania nu polueaza cat polueaza un Tanc Petrolier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Atitudinea iresponsabila a soferilor de pe autoutilitare si camioane o cunosc din trafic, ii vad cum se urca pe soferii de turisme ce merg legal in localitati, ii vad cum depasesc orbi in curbe si zone fara vizibilitate, cum se chinuie zeci de minute sa se depaseasca unul pe altul, unul avand limitarea la 89 si altul la 91. Nu imi inchipui ce ar fi fara limitare. Unul are 30 t, altul 37. Unul 430cp, altul 460.... Vreau sa imi iau camion in loc de masina, tocmai pt o siguranta mai mare, in cazul in care un coleg de-al vostru depaseste in curba, sa nu scape teafar! Daca in accidentul lui HUIDU, victimele erau intr-un ML, murea si Huidu! In facultate am facut managementul transporturilor , si psihologia traficului, cunosc foarte bine provocarile logistice ale transporturilor, si am facut parte din comisia de trafic a capitalei. Imi dau cu parerea, deoarece stiu cum se gandeste in legislativul ce promoveaza normativele rutiere. Eu am lucrat la ameliorarea aglomeratiei cauzate de traficul tramvaielor, si dupa un studiu stufos, CL a refuzat singura solutie, anume interzicerea virajului stanga peste liniile tramvaielor! Un mecanic de locomotiva, daca are viteza x maxima pe tronson, daca depaseste x cu 1 km, e penalizare de 10 % din salariu. O face de 3 ori intr-un an e somer. De asemenea, are un timp pt a se incadra, din gara x in y. Daca nu e in stare, tot asa... e eliminat. Trenurile sunt principalul competitor al camioanelor, si nu este cinstit ca unii sa goneasca cat vor, si sa conduca cat sunt in stare, devreme ce ceilalti se confrunta cu reguli stricte! Tahograful e important, deoarece in viitorul apropiat pe el se vor plati vignetele! Un tren, indiferent ca are 30 de vagoane sau e locomotiva singura, achita un TUI de 3,5 euro/tren-kilometru. Cat este Rovigneta pe camion pe km? Intrebare,te-ai uitat in ultimu timp pe sosele sa vezi ce camioane circula mai nou?Toate camioanele din romania nu polueaza cat polueaza un Tanc Petrolier! Ma refeream la acele camioane care sunt stricate, care au catalizatorul, filtrul de particule, turbina, etc stricate, motiv pt care elimina noxe, particule, si gaze peste normele de omologare. Camioanele circula stricate tot datorita lacomiei patronilor combinata cu cea a soferilor. Zilele astea, cu zapezile, daca nu aveam noroc si nu ma riscam sa merg pe contrasens, ramaneam inzapezit cu zilele datorita unui coleg de-al vostru care s-a rasturnat si a cauzat imobilizarea in zapada! De ce s-a rasturnat? Viteza, cauciucuri proaste, lenea de a pune lanturile... enumeram? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted February 2, 2012 Author VIP Share Posted February 2, 2012 Atitudinea iresponsabila a soferilor de pe autoutilitare si camioane o cunosc din trafic, ii vad cum se urca pe soferii de turisme ce merg legal in localitati, ii vad cum depasesc orbi in curbe si zone fara vizibilitate, cum se chinuie zeci de minute sa se depaseasca unul pe altul, unul avand limitarea la 89 si altul la 91. Nu imi inchipui ce ar fi fara limitare. Unul are 30 t, altul 37. Unul 430cp, altul 460.... Vreau sa imi iau camion in loc de masina, tocmai pt o siguranta mai mare, in cazul in care un coleg de-al vostru depaseste in curba, sa nu scape teafar! Daca in accidentul lui HUIDU, victimele erau intr-un ML, murea si Huidu! In facultate am facut managementul transporturilor , si psihologia traficului, cunosc foarte bine provocarile logistice ale transporturilor, si am facut parte din comisia de trafic a capitalei. Imi dau cu parerea, deoarece stiu cum se gandeste in legislativul ce promoveaza normativele rutiere. Eu am lucrat la ameliorarea aglomeratiei cauzate de traficul tramvaielor, si dupa un studiu stufos, CL a refuzat singura solutie, anume interzicerea virajului stanga peste liniile tramvaielor! Un mecanic de locomotiva, daca are viteza x maxima pe tronson, daca depaseste x cu 1 km, e penalizare de 10 % din salariu. O face de 3 ori intr-un an e somer. De asemenea, are un timp pt a se incadra, din gara x in y. Daca nu e in stare, tot asa... e eliminat. Trenurile sunt principalul competitor al camioanelor, si nu este cinstit ca unii sa goneasca cat vor, si sa conduca cat sunt in stare, devreme ce ceilalti se confrunta cu reguli stricte! Tahograful e important, deoarece in viitorul apropiat pe el se vor plati vignetele! Un tren, indiferent ca are 30 de vagoane sau e locomotiva singura, achita un TUI de 3,5 euro/tren-kilometru. Cat este Rovigneta pe camion pe km? Ma refeream la acele camioane care sunt stricate, care au catalizatorul, filtrul de particule, turbina, etc stricate, motiv pt care elimina noxe, particule, si gaze peste normele de omologare. Camioanele circula stricate tot datorita lacomiei patronilor combinata cu cea a soferilor. Zilele astea, cu zapezile, daca nu aveam noroc si nu ma riscam sa merg pe contrasens, ramaneam inzapezit cu zilele datorita unui coleg de-al vostru care s-a rasturnat si a cauzat imobilizarea in zapada! De ce s-a rasturnat? Viteza, cauciucuri proaste, lenea de a pune lanturile... enumeram? De aia nu ii bun limitatorul! Padure fara uscaturi nu exista,insa nu toti soferii sunt la fel,mai teribilisti sunt aia cu turismele si 'jmecheri cu q7,x5,x3 etc. Trenurile deocamdata sunt mai privilegiate fata de camioane,nu trebuie sa opreasca la bariera,nu stau 2,3,4 ore in Stau (ambuteaj) ,nu trebuie sa urce pe nu stiu ce coclauri ca sa duca marfa..etc Vad ca esti impotriva soferilor de camioane,daca te comporti asa nu o sa fi bine primit printre noi!Si ca sa vezi ce ar insemna daca s-ar opri toate camioanele pentru o saptamana,te rog urmareste filmuletul asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted February 2, 2012 Members Share Posted February 2, 2012 Atitudinea iresponsabila a soferilor de pe autoutilitare si camioane o cunosc din trafic, ii vad cum se urca pe soferii de turisme ce merg legal in localitati, ii vad cum depasesc orbi in curbe si zone fara vizibilitate, cum se chinuie zeci de minute sa se depaseasca unul pe altul, unul avand limitarea la 89 si altul la 91. Nu imi inchipui ce ar fi fara limitare. Unul are 30 t, altul 37. Unul 430cp, altul 460.... Vreau sa imi iau camion in loc de masina, tocmai pt o siguranta mai mare, in cazul in care un coleg de-al vostru depaseste in curba, sa nu scape teafar! Daca in accidentul lui HUIDU, victimele erau intr-un ML, murea si Huidu! In facultate am facut managementul transporturilor , si psihologia traficului, cunosc foarte bine provocarile logistice ale transporturilor, si am facut parte din comisia de trafic a capitalei. Imi dau cu parerea, deoarece stiu cum se gandeste in legislativul ce promoveaza normativele rutiere. Eu am lucrat la ameliorarea aglomeratiei cauzate de traficul tramvaielor, si dupa un studiu stufos, CL a refuzat singura solutie, anume interzicerea virajului stanga peste liniile tramvaielor! Un mecanic de locomotiva, daca are viteza x maxima pe tronson, daca depaseste x cu 1 km, e penalizare de 10 % din salariu. O face de 3 ori intr-un an e somer. De asemenea, are un timp pt a se incadra, din gara x in y. Daca nu e in stare, tot asa... e eliminat. Trenurile sunt principalul competitor al camioanelor, si nu este cinstit ca unii sa goneasca cat vor, si sa conduca cat sunt in stare, devreme ce ceilalti se confrunta cu reguli stricte! Tahograful e important, deoarece in viitorul apropiat pe el se vor plati vignetele! Un tren, indiferent ca are 30 de vagoane sau e locomotiva singura, achita un TUI de 3,5 euro/tren-kilometru. Cat este Rovigneta pe camion pe km? Ma refeream la acele camioane care sunt stricate, care au catalizatorul, filtrul de particule, turbina, etc stricate, motiv pt care elimina noxe, particule, si gaze peste normele de omologare. Camioanele circula stricate tot datorita lacomiei patronilor combinata cu cea a soferilor. Zilele astea, cu zapezile, daca nu aveam noroc si nu ma riscam sa merg pe contrasens, ramaneam inzapezit cu zilele datorita unui coleg de-al vostru care s-a rasturnat si a cauzat imobilizarea in zapada! De ce s-a rasturnat? Viteza, cauciucuri proaste, lenea de a pune lanturile... enumeram? Despre ce vorbesti? Nu ai treaba cu meseria asta ! Ai te rog bunul simt si nu face afirmatii nefondate ! Daca vrei sa te luam in seama , nu te baga singur in seama ! Si ar fi bine sa nu mai jignesti ! Desi se spune ca soferii sunt mai golani de felul lor si mai repetenti , nu cred ca ti-ai dori sa intram in polenici si nici nu cred ca vrei sa ne starnesti vocabularul ! Multumesc de intelegere ( poate ne lasi cu ale noastre) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DucuHD Posted February 2, 2012 Members Share Posted February 2, 2012 Atitudinea iresponsabila a soferilor de pe autoutilitare si camioane o cunosc din trafic, ii vad cum se urca pe soferii de turisme ce merg legal in localitati, ii vad cum depasesc orbi in curbe si zone fara vizibilitate Sfatul meu ar fi sa nu generalizezi. In general generalizarile sunt periculoase. Oare ti-ar placea ca noi toti soferii de pe camioane sa va generalizam pe voi cu turismele?? Aia ar insemna ca toti cu turismele sunt niste pusti rasfatati cu q7 sau X6 care fac figuri pe drum, de multe ori sicaneaza soferii de TIR cu bolizii lor (multi dintre acesti posesor de permis nici nu stiu de ce sunt in stare propriile masini) acestia fiind nevoiti sa franeze cu cine jtie cate tone in spate. Deci sa nu generalizam!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DucuHD Posted February 2, 2012 Members Share Posted February 2, 2012 Zilele astea, cu zapezile, daca nu aveam noroc si nu ma riscam sa merg pe contrasens, ramaneam inzapezit cu zilele datorita unui coleg de-al vostru care s-a rasturnat si a cauzat imobilizarea in zapada! De ce s-a rasturnat? Viteza, cauciucuri proaste, lenea de a pune lanturile... enumeram? Hai nu serios?!?! Ne spui tu de ce sa rasturnat acel coleg.....Esti tu cumva clarvazator in lipsa de cazuri si te-ai gandit sa anchetezi acest accident?? Cauciucuri proaste? Jura-te ca te-ai dat tu jos sa vezi ce cauciucuri avea Lene??? Asta de unde ai mai scos-o?? Cat despre enumerat ar fi bine sa enumeri cam cati km faci tu pe zi si cati km fac unii dintre utilizatorii acestui forum si apoi sa vii sa ne explici despre transporturi. Nu te da cunoscator al Europei din fata monitorului daca n-ai parcurs macar cateva sute de km la volanul unui camion sau n-ai legat o chinga in viata ta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Monstrule,nu vezi ca iti dai singur raspunsuri la intrebari si nici nu iti dai seama?Depasirile intre camioane sunt lungi si comporta un risc?Bineinteles,si asta numai DIN CAUZA limitatorului de viteza,care daca nu ar exista ar permite o depasire mai rapida,mai securitara si pe o distanta mai scurta!Soferii de camion o calca ceva mai tare in localitate?Uneori poate,dar asta doar pentru ca au un limitator de viteza,in afara nu pot sa o calce chiar daca conditiile meteo si de trafic o permit si ii mai preseaza si clientii,dispecerii si mai trebuie sa se si incadreze in program!Deci e bun limitatorul de viteza?In ceea ce priveste defectiunile mecanice se vede ca habar n-ai,serios acuma,ai mers vreodata cu un camion(chiar si gol)cu turbo sarit,sa vezi cum trage?Iti spun eu ca abia se tara,daca ajungi cu el la primul service e mare lucru!Si tu spui ca nenorocitii de camionagii merg cu turbo sarit si valvele EGR duse ca sa-ti polueze tie planeta!Las-o jos ca macane!Iar studiile tale in gestiunea transportului sunt pura teorie,practica ne doboara!Pe vremuri,cand lucram la o companie din Ontario si faceam long-distance aveam un mucos de dispecer cu cas la gura care tot asa,avea un master si un MBA in logistica si transport!Si vroia el sa faca,sa dreaga sa revolutioneze transportul!Si intr-o zi cand m-a enervat cu prostiile lui am vorbit cu seful lui,seful de la resurse umane,fost camionagiu cu vreo 25 ani de experienta la volan si i-am spus,Mike,asta micu'face pe smecheru'nu-l trimiti intr-o cursa cu mine sa-si mai schimbe putin ideile si sa revina cu picioarele pe pamant?Si vreau sa-ti spun ca dupa o saptamana pe camion asa nu mai vroia sa revolutioneze nimic si asa-i injura pe automobilisti de numa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.