Guest Anonymous Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Un sofer nu are voie sa se rastoarne, sau sa ajunga in sant. Asta inseamna ca a pierdut controlul asupra autovehicolului, fenomen deosebit de grav. Din pacate legislatia nu sanctioneaza accidentele cu pagube si raniti, cand paguba materiala e chiar la tine. Desi nu este nici o diferenta intre a derapa in sant sau peste un coleg la trafic! Vad ca esti impotriva soferilor de camioane,daca te comporti asa nu o sa fi bine primit printre noi!Si ca sa vezi ce ar insemna daca s-ar opri toate camioanele pentru o saptamana,te rog urmareste filmuletul asta! Am fost inca de la primul mesaj primit cu ostilitate. Singurul motiv pt care am intrat pe acest forum a fost sa imi fac o imagine despre caracteristicile principalelor marci de tracoare rutiere. Exista diferente majore in comportamentul unui TIRist in Romania, si al aceluiasi TIRist in Germania... asta inseamna ca legea e prea blanda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted February 2, 2012 Members Share Posted February 2, 2012 Un sofer nu are voie sa se rastoarne, sau sa ajunga in sant. Asta inseamna ca a pierdut controlul asupra autovehicolului, fenomen deosebit de grav. Deci atunci cand ii intra un turism in fata ar fi mai convenabil sa nu traga de volan?Sa nu apese frana? Din fericire multi soferi de camioane constientizeaza ca in acel turism, in afara de idiotul care l-a condus si a gresit poate mai sunt si copii. Si atunci , Monstrule , te intrebi retoric : oare de ce nu ma iubeste lumea pe aici? PS. de ce oare mai deraiaza si trenurile astea???Nici macar nu au volan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Extraordinar,dar trenurile de ce deraiaza?Un camion poate sa se rastoarne din multe cauze,chiar si de la vant!Am vazut la viata mea camioane rasturnate de vant!Daca ai o remorca goala si ai norocul sa prinzi un vant lateral de peste 100km/H ai multe sanse sa culci sandramaua!Pentru ca o remorca nu-i ca o masina mica,este de fapt o cutie inalta de aproape 4M,lunga si lata!Iar un vant puternic poate oricand sa o dea cu roatele in sus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members muki Posted February 2, 2012 Members Share Posted February 2, 2012 .....................upsss.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DucuHD Posted February 3, 2012 Members Share Posted February 3, 2012 Exista diferente majore in comportamentul unui TIRist in Romania, si al aceluiasi TIRist in Germania... Da tu de unde stii ma??? Ai stat aplecat la tiristii din germania??? Iti spun io ca daca aduci un tirist de al tau din germania in Romania sa lucreze in conditiile in care lucram noi ala in 2 sapt se arunca in cap de la volan, nu apuca sa prinda 90 de ore pe card....pe cand un sofer roman se descurca oriunde. Se vede ce mentalitate de birocrat ai.....casti gurita la tot ce e strainez, esti vertical ca ghiocelul de Mai. Fa bine da-i Log Out si nu mai intra veci pe aici!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted February 3, 2012 Author VIP Share Posted February 3, 2012 Un sofer nu are voie sa se rastoarne, sau sa ajunga in sant. Asta inseamna ca a pierdut controlul asupra autovehicolului, fenomen deosebit de grav. Din pacate legislatia nu sanctioneaza accidentele cu pagube si raniti, cand paguba materiala e chiar la tine. Desi nu este nici o diferenta intre a derapa in sant sau peste un coleg la trafic!Am fost inca de la primul mesaj primit cu ostilitate. Singurul motiv pt care am intrat pe acest forum a fost sa imi fac o imagine despre caracteristicile principalelor marci de tracoare rutiere. Exista diferente majore in comportamentul unui TIRist in Romania, si al aceluiasi TIRist in Germania... asta inseamna ca legea e prea blanda! Monstruas, cauta-ne in alta parte!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted February 3, 2012 Moderators Share Posted February 3, 2012 Monstru1, nu ai fost primit cu ostilitate,poate doar mesajele tale si ideile pe care le-ai expus,ori asta inseamna democratie.Din cite stiu nu ti s-a interzis accesul doar pentru ca nu faci parte din aceiasi ramura cu noi,ai avut dreptul sa intri si ai intrat.Concluzia este ca si tu ai aceleasi drepturi ca si noi,ideile lansate de tine insa....au deranjat colegi.Si de aici ati pornit o discutie contradictorie,si retine au discutat cu tine doar citiva,restul au tacut.Acum nu vreau sa fii pus la zid dar vreau sa gindesti.Spui ca un sofer nu are voie sa se rastoarne sau sa ajunga in sant printre altele.O sa incerc sa iti explic contrariul.Ce te faci cind esti incarcat iarna cu 30 tone,esti pe drumul Buzau-Braila,polei pe jos si tu esti pe axul drumului dar ai de la est spre vest un vint puternic?Mai adaug ca ai rotile virate spre stinga total,....Iti raspund tot eu,te duci incet ,incet spre dreapta,adica in sant,si nu stii cum sa faci pentru a scapa,pune si noaptea in ecuatie si o sa intelegi cit de cit amploarea gindirii.Retine si faptul ca in accident conteaza decizia luata in secunda premergatoare,dupa....si tu singur iti dai seama ca puteai lua mai multe,dar atunci ai ales doar una,ca s-a dovedit rea,buna ,asta este..dar e decizia luata atunci.Circulatia aglomerata din aceste timpuri a facut ca sa existe o animozitate intre soferii de pe turisme si cei de pe camioane,unii,nu toti.Acum daca unii din noi ii sicaneaza pe cei mici,aia le taie fata si fac multe depasiri periculoase,nu cred ca e cazul sa generalizam.Sunt oameni care gresesc in ambele tabere,pregatiti sau nepregatiti,problema este ca impartim aceleasi drumuri si trebuie sa lucram impreuna nu sa ne sicanam.O sa te rog sa te gindesti la asta.Mai am o rugaminte,incearca macar de citeva ori sa gindesti prin prisma unuia cu camionul cind ti se intimpla ceva in trafic,incet,incet vei descoperi o alta fateta si imi vei da dreptate.Mai adaug ca luna trecuta in uk datorita unui vint de 120km/ora s-au rasturnat citeva camioane incarcate,si acolo chiar se pun anunturi si se merge incet.Adica tu mergi cu 20/ora si simti ca te tooooottt lasi spre o parte,nu ti-as dori sa ai acest sentiment si morcovii pe care ii simti atunci.Bafta si succes in continuare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 Un sofer nu are voie sa se rastoarne, sau sa ajunga in sant. Asta inseamna ca a pierdut controlul asupra autovehicolului, fenomen deosebit de grav. Din pacate legislatia nu sanctioneaza accidentele cu pagube si raniti, cand paguba materiala e chiar la tine. Desi nu este nici o diferenta intre a derapa in sant sau peste un coleg la trafic!Am fost inca de la primul mesaj primit cu ostilitate. Singurul motiv pt care am intrat pe acest forum a fost sa imi fac o imagine despre caracteristicile principalelor marci de tracoare rutiere. Exista diferente majore in comportamentul unui TIRist in Romania, si al aceluiasi TIRist in Germania... asta inseamna ca legea e prea blanda! Du-te pe Cartoon network ! Nu ne mai plictisi cu ineptiile tale ! Mai bine te uiti la Tom si Gerry soferi de TIR si faci comentarii in revista ,,Ciresarii" sau ,, Arici Pogonici". Nu intelegi ca aici se discuta in mare parte despre o meserie , cu care tu nu ai tangente ? Ori ( desi nu cred ) esti culegator de folclor si tii mortis sa ne auzi ,,repertoriul". Cam greu sa ne starnesti ! Intelege ca noi, in ciuda multora , chiar daca suntem soferi , stim sa ne abtinem , suntem stilati ,cititi, educati si nu facem pereche sceleratilor ! Sa ai drumuri bune , insa diferite de ale noastre ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 Si cand se mai si lauda ca e inginer si probabil a absolvit Facultatea de Transporturi te apuca plansul.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 Si cand se mai si lauda ca e inginer si probabil a absolvit Facultatea de Transporturi te apuca plansul.... Daca baiatul e inginer ,eu sunt frate cu tata ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Bogdan Istratescu Posted February 11, 2012 Members Share Posted February 11, 2012 De aia nu ii bun limitatorul! Padure fara uscaturi nu exista,insa nu toti soferii sunt la fel,mai teribilisti sunt aia cu turismele si 'jmecheri cu q7,x5,x3 etc. Trenurile deocamdata sunt mai privilegiate fata de camioane,nu trebuie sa opreasca la bariera,nu stau 2,3,4 ore in Stau (ambuteaj) ,nu trebuie sa urce pe nu stiu ce coclauri ca sa duca marfa..etc Vad ca esti impotriva soferilor de camioane,daca te comporti asa nu o sa fi bine primit printre noi!Si ca sa vezi ce ar insemna daca s-ar opri toate camioanele pentru o saptamana,te rog urmareste filmuletul asta! Buna seara, Exact ca in filmulet s-a intamplat in Sicilia in urma cu 2 saptamani cand au facut greva transportatorii, ca in urmatoarea saptamana sa se intample identic in o mare parte din Italia. Aici, in Sicilia cred ca este pretul cel mare pentru un litru de motorina. Azi 11 februarie 2012 un litu de motorina este 1,78 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Gabi Posted March 1, 2012 Members Share Posted March 1, 2012 orice pentru 1km in plus ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted April 14, 2012 Members Share Posted April 14, 2012 se vede treaba ca omul asta nici macar nu stie cum arata soseaua printr-un parbriz de camion. Aici, in North America avem cateva sute de ametiti din astia care s-au pus sa ne reguleze (la propriu si la figurat) ca ei stiu mai bine cand un sofer e apt sa conduca si in ce conditii. Nu conteaza ca le ia un sfert de ora sa parcheze trotineta personala, ne invata pe noi. Mai, atoatestiutorilor, nu ati vrea sa castigati si voi o paine in mod cinstit si util pentru societate, in acelasi timp? Adica sa nu faceti nimic si sa stati pe craca voastra. Imi povestesti mie de atitudinea unui sofer de camion din Ro sau din D!!?? Hai sa iti povestesc eu de atitudinea unui conducator de autoturism din Ro versus a unuia din D. In Ro, la vreme de iarna si polei, dau semnal ca depasesc. Autoturism in spate la 300 m, viteza cam cu 10 kmh mai mare. Cum vede semnalul baga piciorul in acceleratie ca innecatul si merge paralel cu mine, indeajuns cat sa ma faca sa trag de volan si sa dau in stalp sau sant pentru a nu ma sui peste alt autoturism al carui onorabil ecologist conducator auto mananca, citeste ziarul si vb la tel in acelasi timp. In D : dau semnal scurt de doua ori ca depasesc, coloana de autoturisme in spate la 50 m. Toti incetinesc ca la ordin si ma lasa sa depasesc. Ii salut si ma saluta. Ei au pierdut 20 secunde si au castigat o viata, plus respectul meu. Asa ca, dragul meu compatriot civilizat, fa-mi te rog, o favoare : SCUTESTE-MA! Inainte de a injura brutele alea needucate ( a se citi "soferi" pentru tine) tine cont ca poate, unii dintre noi au zile de scoala cate nu ai tu de viata. Si fara falsa modestie il dau exemplu pe subsemnatu'. Si mai sunt si altii pe aici, si mai si ca mine. De ce ne-am facut camionagii? Pentru ca ne-am saturat de viperele din birouri. Ca sa o spun pe aia dreapta ... ni s-a facut scarba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 De acord cu Robert!Cu o simpla adaugare,parerea mea e ca nu conteaza cata scoala ai,unii pot avea si 3 doctorate si sa ramana soferi prosti,un sofer bun trebuie sa aiba bun-simt,rabdare,atentie distributiva,discernamant si rezistenta la oboseala si stress,daca ai aceste calitati,cu experienta si "cu scoala strazii" in cativa ani poti deveni un bun sofer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Robert,mai lucrezi la Landstar?Daca da,as avea sa-ti pun o intrebare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members hermanrazvan Posted April 21, 2012 Members Share Posted April 21, 2012 Peste program doar in anumite tari si conditi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members TirExpress Posted June 20, 2012 Members Share Posted June 20, 2012 Salut, KEN! da, mai sunt. daca se poate spune ca din cauza la rabla asta mea am lucrat mai mult prin shop-uri. Nu stiu, cred ca trebuie sa ma duc cu el la popa, zici l-a apucat damblaua. Ma chinui sa-l schimb da' mi-e ca sar din lac in put. Baga mare cu intrebarea aia de la Landstar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Salut Robert,la Trac World in curte(la Sainte Catherine)vad foarte multe flatbed-uri de la Landstar!Eu mai nou cand nu e de lucru pe containere mai fac voiaje pe flatbed(in special pentru Trac-World sau coil-uri pentru Nova Steel)Si din ce vorbeam cu baietii de la Landstar se pare ca plata ar fi ceva mai buna(pe unele voiaje).Bineinteles ca mi-am zis de ce nu?Asa ca am facut aplicatia aia interminabila pe internet(aia in care te intreaba si cati carnati ai mancat in ultimii 54 de ani),m-a sunat unul de la landstar de la resurse umane sa ma felicite ca am trecut cu succes toate etapele preliminare,dupa care m-a sunat o duduie sa-mi spuna ca sunt probleme cu asigurarile mele,ca din pacate asigurarile mele din Quebec nu sunt bune la Landstar si asa mai departe!Eu i-am spus "femeie,eu sunt asigurat de Marsh Canada(nu Quebec),unul dintre cei mai mari curtieri din Canada,Iar compania asiguratoare este Zurich,care este valabila cam peste tot in lume......!Am mai sunat si la asigurarile mele sa confirm,si mi-au spus ca nu se poate,sa ma cert cu ei,ca la ei la Marsh au multi clienti(brokeri)care lucreaza pentru Landstar si asa mai departe....Bineinteles ca am lasat-o moarta,eu nu m-am tiganit niciodata sa intru intr-o companie,ba din contra,cu Trac World,pentru care fac voiaje acuma m-am certat rau de tot si le-am spus ca daca nu-si baga mintile in cap si nu-mi platesc tarping-ul conform contractului(in contract e 60$,ei au crezut ca le merge cu noi si au vrut sa reduca la 45,dar nu le-a tinut figura)imi iau camionul si ma duc la concurenta asa ca m-au rugat ei sa ma calmez si mi-au promis ca nu se schimba nimic in contract,dar sunt totusi curios,care-i problema cu asigurarea mea si de ce nu ar fi buna la Landstar?Merci anticipat pentru raspuns! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Ideea e ca as cam pleca de la Trac-World,si acuma la ultima plata m-au fentat cu vreo 600$ din tarping(10 tarping-uri neplatite).E drept ca voiajele erau de la Laidlaw,la Laidlaw nu te lasa sa-ti strapezi si tarpezi tu voiajul,se ocupa baietii lor!Doar ca "meseriasii"lor pun intai tarp-ul(prelata)si dupa aceea pun strap-urile(chingile) peste!voiajele pe flatbed lucreaza,asa ca daca pleci cu un voiaj cu strapuri stranse pe deasupra tarp-ului risti sa tai bunatate de prelata de la chingi(prelata care costa bani).Asa ca eu ies de la ei din curte,dau jos strap-urile dau jos tarp-ul,imi atasez eu voiajul cum stiu eu si pun prelata peste!In felul asta nici nu risc sa deteriorez prelata,plus ca voiajul arata frumos,bine atasat,prelata perfect intinsa,ca la carte!Doar ca Trac-World nu vrea sa inteleaga asta,in contractul lor cu Laidlaw scrie ca ei ataseaza marfa asa ca nu vor sa ma mai plateasca si pe mine!Asa ca le-am spus ca eu voiaje de laidlaw nu mai fac! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted June 20, 2012 Members Share Posted June 20, 2012 chingi peste prelata ¿ Cum mai vad sa faca bine asigurarea marfii ¿ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Mario Bandit,cand vorbesc de prelata nu vorbesc de remorci cu prelata tip"perdea",care culiseaza pe sine,ci de prelata care se pune peste marfa,ca sa nu ploua pe ea!Am sa incerc sa pun poze,nu sunt sigur ca reusesc,pentru ca nu aveam camera de facut poze cu mine,le-am facut cu telefonul,si din telefon nu stiu sa descarc!off,doamne,tehnologia asta moderna ma doboara! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted June 20, 2012 Moderators Share Posted June 20, 2012 Ken, vezi ca gasesti si pe acolo niste cititoare multicard,au mai multe zloturi pentru diferite tipuri de card,pe urma dupa ce ai acest cititor e usor,il atasezi la un laptop sau pc si pui cardul de tel sau alt tip in cititor,sper ca e de ajutor sugestia mea,bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Merci,Cico,plec acuma la contabil si cand ma intorc intru si pe la un magazin Bell(cu astia am eu contract de mobil)sa vad ce pot sa rezolv!Problema e ca eu am un telefon special,cand l-am distrus pe ultimul telefon(mi-a cazut din buzunar chiar sub camion,in timp ce-mi atasam marfa,si l-am zdrobit cu rotile),le-am cerut la astia de la Bell sa-mi dea cel mai solid telefon de pe piata!Si mi-au dat un Sonim(o firma din california,disponibil peste tot in lume,daca dati cautare pe internet sigur il gasiti).telefonul este foarte OK,rezista la apa(stiu sigur,l-am luat cu mine la pescuit,la socuri,am trecut cu masina peste el ca sa-l testez,bateria rezista foarte mult,il incarc la 5 zile si vorbesc destul)problema este ca nici o alta piesa nu se potriveste la el!Merge numai cu incarcator sonim,casti sonim,etc!Sa vad acuma ce cablu imi dau astia ca sa transfer pozele pe laptop!Verific si va tin la curent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mario Bandit Posted June 20, 2012 Members Share Posted June 20, 2012 ken , exact la aia ma gandeam si eu , nu faceam referire la o semi normala cu prelata cum o stim toti , am inteles termenul de flatbed , chiar si eu car diferite utilaje , la care sunt obligat sa decopertez tot , pun chingi ( chiar mai multe decat trebuie ) dar una e sa pui marfa si sa pui o chinga direct pe marfa , cu coltare sau aparatoare , si una e sa pui prelata si sa pui chinga , peste prelata , sa nu mai zicem de zornaitul pe care il face aerul in contact cu chinga . banuiesc ca si acolo pun coltare si aparatori , dar cu prelata pusa vine cam ,, orbeste ,, . oricum interesat concept !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Exact Mario,la asta ma refeream,intai pui chinga si dupa aia prelata peste!Ceea ce fac aia de unde mai incarc eu este o mare prostie,desi nu este neaparat ilegal(pun numarul excact de chingi),doar ca ai mari sanse sa faci praf prelata(care nu e chiar ieftina).De aia eu reiau munca lor de la cap!Si munca asta vreau sa fie platita,mi se pare corect! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.