Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • Members

Dragi colegi e o firma de rahat,o spun din proprie experienta, o firma unde pentru  cei 60 de euro care ii ai diurna pe zi trebuie sa muncesti dublu ca la alte firme.La ei trebuie sa muncesti zilnic 15 ore pe zi,nu ai concediu de odihna stai pe comunitate 8 saptamini iar cind vii acasa pe cele 2 saptamini libere care ai dreptul te pune sa iiti faci cerere de concediu desi zilele care stai acasa sunt zile libere la care ai dreptul dupa cele 8 saptamini.Nu ti se respecta contractul de munca la ei in fiecare luna depasesti 220 de ore lucrate efectiv.La ei soferul e considerat sclav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Members

Essers...cu toata rautatea pe care o sa o atrag asupra mea...firma de cacao...ma refer la incarcare si la programul de condus care pe ei..de la birouri nu ii intereseaza...experienta proasta la cargo..insist la firma mea sa nu ma mai trimita la ei...essers genk...turcii de acolo au monopolul!

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Noutăți despre H. Essers :

-diurnă 65€/zi, fără act aditional

-salariul minim de încadrare

-se mai adauga niste bonusuri( maxim 300ron soferi noi, maxim 600ron soferii vechi)

La angajare aștepți 2-3 săptămâni, pe salariul minim, chiar daca ai experiență, iar pregatirea necesara ar fi de 2 zile maxim.

Pleci in echipaj din Oradea, cu bagajele claie peste grămadă in niste camioane imputite.

Ajungi in Belgia, unde ai baza, intr-o benzinarie, la etaj. Suna bine. Dormitorul nu are niciun geam de aerisire, bucataria in ultimul hal, baia un jeg de zici ca nu a spalat-o de cand au montat gresia, 2 masini de spalat la 300 oameni. Te lasi lipsit si mai bine stai in parcari.

Dispecerii, niste Dumnezei ai transporturilor, care nu au habar de cele mai elementare lucruri. Esti platit sa stai la cheremul lor. Ti se da mesaj ca va plati firma, pentru depasirea programului, mers pe restrictie,lucrul care il vei constata ca vei primi avans diurna pentru a achita tot ce este necesar. La salariu, vei constata, ca ai luat avans diurnă, drept urmare ti se opresc din bani, vor urma n sedinte sa se hotărască daca iti vor pune banii sau nu. De orice esti vinovat, chiar daca nu ai legătură, ci doar pentru faptul ca lucrezi la ei.

La flota sunt persoane incompetente pentru care soferul este o placa de înmatriculare, nimic mai mult. 

La departamentul farmaceutic plătești parcarile,taxele de drum cu cardul tau. Primești ,,avans diurnă''  pentru treaba asta, bani care ti se opresc din diurnă,evident. Dupa in urma unor ședințe, iti vei primi banii înapoi, la vreo 2-3 săptămâni dupa ce isi ia lumea banii. Si muncit si cu banii luati. Daca ai temperatura de 8 grade, primesti mesaj sa mergi pe restricție, un coleg a fost oprit dupa o ora de mers in A, si a luat 800€, de la flota i s-a spus ca are parte de vina pentru ca a mers pe restricție. Asta dupa ce s-a certat cu dispecerul, care insista ca trebuie sa respecte instrucțiunile primite, altfel va suporta consecințele. Era nou colegul.Drept urmarea a platit 400€ el si 400€ firma.

La departamentul air cargo, se merge non stop pe restricție. Chiar daca detin formularul de a merge pe restricție, acela este valabil cat esti încărcat cu marfă pentru aeroport. Lucru recunoscut de dispecerii nemti si belgieni. Pleci din B in D gol pe restrictie, sau din F in B pe restricție, te pun dispecerii sa faci un cmr pe naspa, si un sigiliu pe remorcă si îi dai bătaie. Chiar daca este dreptul tau de a te odihni. Bani mai multi nu vezi. Programele full maxim, stres maxim.

La departamentul grupaje pauzele de recuperare nu se respecta. Primesti mesaj pe transics mesaj ca raspunde firma. Sunt in stare sa te faca sa mergi 24-45-24-45. Au pretentia sa fugi pe dupa remorca cu chingile in brate, mereu pe grabă, mereu pe stres. Daca iei amenda ca nu ai chingi evident este vina ta, daca cei din hala nu pun paleti peste marfă, este vina ta, tragi de timp.Podul de la Duisburg trebuie ocolit obligatoriu !! Datorită profesionalitatii turcilor din hala, care incarc super remorcile. Am avut 14t de suruburi pe prima pozitie, evident ca au pocnit 2 cauciucuri pe motrica. Investiții minime profit maxim, motto-ul companiei. Remorcile in stare jalnică, iti rupi mâinile in ele.

Odihna zilnica la vapor/tren se intrerupe, cea de 9 ore. Cu mesaj de la dispecer ca plătește firma.

Daca problema la camion, pentru webasto astepti 3-4 zile, sunt colegi care au stat si 2săptămâni fara in luna februarie, pentru anvelope2-3 săptămâni, retarderul care tinea doar in treptele mari 5si 6 s-a terminat sezonul si nu a fost reparat, etc. Anuntul lor de angajare este frumos, dar probabil este dintr-un stat paralel.

Esti binevenit, daca nu ai coloană vertebrală, aviz amatorilor. Eu daca mi-am cerut drepturile si nu am vrut sa ma implic in circul lor, am căpătat un post de șofer de curte dupa mai bine de 5 ani la ei, drept urmare, am plecat.

Diurna nu apare in niciun act aditional, probabil este cea maxima declarata, sa mai manance si burta lor ceva. Salariul minim evident, fara a plăti in totalitate orele si sporurile aferente, sunt plătite cca 60%. Din diurna ti se inputa jumătate daca pleci din Ro dupa ora 12:00. Diurna externa 65€,diurna interna 40€ impozabil (-47,5% adaugata la salariul de încadrare). 

Angajează mereu, cred ca si in ziua de Crăciun. Pe toate gardurile scrie ca angajează șoferi.

Daca ai respect pentru tine, îți recomand sa eviți această firmă, care lucreaza cu contracte directe, nu ca cele românești,subcontractoare, cu mentalitate de cartoane. Multa bafta si drumuri bune.

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Multumim pentru informare. Sunt sigur ca daca nu plecai de la ei nu ziceai nimic..dar e bine si asa..Tu spui ca ai rezistat 5 ani la ei..In aceleasi conditii urite..?? sau au fost mai bune si acum in ultimele luni s-au schimbat..Mai e o chestie pe care eu unul nu o inteleg neam..De ce accepta soferii ,constienti,sa depaseasca sau sa incalce regulamentele ..?? Doar ca zice dispecerul..?? sau patronul..Hmm..Aici e ''buba'' cred eu...Sa vezi ce se intimpla daca tu te opresti linistit  si dispecerul poate sa tipe cit vrea..scurt..am terminat programul..la fel cu ''avans diurna''...Pai e avansul soferului..nu al patronului..sa iti dea card separat ..eu unul nu as folosi nici cardul nici banii mei...Din pacate se accepta...si atunci aici am ajuns...din vina noastra..nu a altora..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna Cico, am dorit sa anunt colegii care vor dori sa opteze pentru un job acolo, pentru ca pe facebook aplica cenzura, si doar asa isi pot gasi oameni noi. Lucrurile au fost ok o buna perioadă, cat au condus belgienii firma. In ultimul an, un an jumătate, le-au dat frâu liber romanilor de a conduce. De aici si haosul. Atât timp cat esti sub contract stii bine ca nu poti spune prea multe pentru ca sunt niste clauze. La departamentele unde am lucrat respectam programul, eu cel putin. Si le dadeam cu flit cu paragrafe din art 561/2006 si din codul muncii. Însă pentru ei, tu trebuie sa execuți , fara sa gândești. Am refuzat sa platesc din banii mei, si s-au adunat, ultima data insa am platit, 100€cca, o amenda, apoi am avut surpriza la diurna, fara 100€. Am oprit masina pentru vreo 3 ore până au intrat banii, pentru ca nu aveau nici o hotărâre judecătorească pentru a umbla la munca mea. Nu am fost lăsat sa imi termin sezonul, mi s-a luat masina, apoi dupa ce m-am intors din recuperare am aflat ca voi fi sofer de curte. Evident ca am plecat pentru ca nu avea rost sa imi pierd timpul. Fiecare face cat il duce capul, unii au credite, sunt in vârstă, nu cunosc nici o limba de circulatie internationala. Eu nu am avut de pierdut nimic. Un Paste Fericit tuturor

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

E foarte bine ca ai adus lamuriri de actualitate cu conditiile din firma..de aceea iti si multumeam.Cu cit mai multe informatii avem despre o firma cu atit le va fi mai usor colegilor sa isi formeze o opinie..Din pacate,dupa cum spuneai si tu sunt colegi cu rate...fara o limba straina..neprofesionisti..si aceia vor accepta multe magarii..Pacat ca ei depasesc numarul soferilor profesionisti si fac de rusine meseria.Foarte bine ai procedat neacceptind si plecind din firma..din ce spui tot ''romanii' te-au sapat..aia de pe la birouri..dar tot de-ai nostri..pfff...noi ca natie numai sa ne sapam intre noi stim...rar cazurile cind ne ajutam..Drumuri bune ..bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • Members

Recent si eu am incheiat colaborarea cu ei, (din fericire pentru mine) experienta foarte proasta, disponentul cu care am lucrat cel putin era dezastru (iti da mesaj si cand opresti sa iti faci nevoile, repausurile saptaminale nu sunt normale 45+45, se face 45 24 45 24 ,fara recuperare ,atentieee, cand am intrebat care-i baiul am primit raspuns ca 'la noi nu se recupereaza' si ma intrebam cum naiba la ei nu se recupereaza daca asa spune regulamentul 561/2006)  intr-o luna buna se pot face si 300 de ore de munca ca ei nu platesc decat vreo 190, la angajare mi-au spus ca orice incarcare si descarcare se plateste 8 lei brut, intr-o luna am avut cam 90 î+d si salariu 1500 de lei :))))) se cara ADR mult mai ales in Germania cel putin jumate din cursele avute de mine au fost cu incarcaturi periculoase, la semnarea contractului iti mai dau o foaie pe care am vazut ca din 10 oameni care eram decat eu am citit-o si am pus ceva intrebari(prin semnarea foii soferul este de acord cu opriri din diurna pentru consumul cu +3% fata de testul BBS care se da cand te angajezi si acolo am scos cam 29%) diurna nu este trecuta niciunde, in firma sunt multi 'Basarabeni' (sa nu inteleaga nimeni ca am ceva cu ei dar la teorie sunt apa de ploaie, si nici nu prea ii intereseaza, pe ei ii doare mai tare de mama Rusiaa) si baietii de la birouri au observat ca 'merge treaba brici' volum de munca enorm si plata execrabila, cine nu crede vorbele mele si a celor dinainte sa mearga sa simta pe pielea lui!!

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • Members

Una spune la interviu si alta spune cand deja esti angajat,au spus ca diurna ii trecuta in contract,i-am aratat la ala cu interviul unde ii trecuta in contract ca eu nu vad,s-a blocat un pic si mi-a zis ca "iti face ordin de deplasare cand vi din cursa ",aiurea sa te abureasca,au masini euro 6 care chiar sunt imputite si uzate pe interior de zici ca acuma or venit de la cariera,am vrut sa ma bag pe cisterna dar mi-a zis la interviu un salar si la oradea alt salar.i-am zis pe banii astia ma duc mai bine pe salubrizare. vor sa lucrii pe sapte masini daca se poate(cel putin in cazul meu asa mi-a zis ,si prelata si cisterna si container)daca ai ADR si vrei sa mergi pe comunitate nu-ti mai da nimic in plus,ei zice ca iti fac adr pe banii lor dar defapt iti opresc bani din salar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • Members

Hai sa mai facem un update din cand in cand pentru cei interesați:

 

Salariu: ajunse la 70e / zi + salariu țară minim.

 

100 lei per an la vechime.

 

Eu cu tot cu salariu am ieșit la o medie de 80.65e pe zi la 31 zile calculat. Deci fix 2500e. Daca nu va baga pe țară (si asta sa ai noroc, eu am prins o singura luna full de 31 zile fara condus pe Ro)

Bagat pe țară, pierzi cam 50% din diurna, deci daca stai 1 ½ saptamana... Plangi .. vii cu 1900e.

ATENTIE! NU O RECOMAND PENTRU INCEPATORI!

 

Nu ii intereseaza de programul in tahograf, ci doar de cursele lor. eliminat

Daca te bazezi ca ajungi undeva, rabdare... S ar putea sa n ajungi ca schimbi o remorca cu un coleg.

Dispecerii nu exista, sunt doar traducători pentru cei care nu  au pic de habar engleză. Fix intemediari pentru Belgieni. Unii habar n -au nici translateul sa il foloseasca. 

Ti se spune sa mergi pe restrictii, chiar daca tu esti gol, eliminat

NU o recomand incepatorilor (si o sa o mai repet),  ca nu o sa invatati nimic, ei doar incearca va impinga sa mergeti. Zi sau noapte, ei nu tin cont, nu va gandesc programul, nu va ajuta in caz de nevoi si lamuriri pentru pura voastra curiozitate si pentru intelegere., cei din spatele Transicsului au zero experiență in logistica si invata pe parcurs si pe amenda si cardul vostru. Nu stiu timpii de condus si multi sunt pe langa si sunt acceptati de catre firma chiar si asa.

Cand iti zic ca si o asuma, nu ii cred,eliminat

Banii de decont, intra uneori foarte greu, uneori usor... Dar intra. 

Iti deconteaza pașaport, parcari, analize, drumuri ici colo. 

Un decont mizer la tranport, 0.25 lei pe km la litru de combustibil... exemplu vii Craiova Oradea, ai 600+km x 0.25 lei- merita? 

Se deconteaza integral banii de tren... Dar trebuie sa fii ruda cu melcul sa vii cu ele in spate...

Weekendurile esti legat de camion, ca iti fac urat de nu, desi esti in pauza de 45. Iar de sari in gratii la ei, vii pe Romania sa faci putina miscare local... (Pedeapse de gen iti tot fac daca te dai rotund sau chiar ai ceva de spus).

Ca vorbim de cap, nu trebuie sa ai habar de ceva, inafara de sa bagi la rampa. Caci ei angajeaza FARA criterii! Mirosi sau esti analfabet. Ai permis, actele toate si bagi la rampa, esti deja format pentru ei. Daca nu latri la stăpân, te vor in echipa lor.

Camioanele sunt rupte multe si put a tigari. A urina, a mancare. Depinde cum ai noroc. La inceput iti dau mai ok, apoi te neglijeaza pentru ca "esti de al casei". Si la 120.000km erau vai mama lor in interior, ca asa angajeaza ei, varcolaci de cabina... 

Daca esti nefumător, speli perdele de ti se ia... 

Zic sa nu se fumeze in camion si toti fumeaza ca "e boși". Se face si mancare in cabina, in special la Hormann la Genk am văzut. Deci imagineaza ti o cabina dupa fumatori ciobani cu iz de tocăniță pe timp de vară. Angajeaza numai ciobani, deci daca esti cu 4 clase si bagi la rampa. Nu ti face griji, te angajeaza.Rar găsești oameni sa vorbesti cu ei, orice altceva inafara de "păi sa vezi ce am patit la o descarcare...."

NU AU conditii si NU AU BAZA Pentru SOFERI! Te speli pe unde apuci la alte firme ca ei au facut niste containere. 

Jeg mare la Genk. Te speli la benzinărie la Bruno, aia iti dau un jeton de duș GRATUIT (doar 5min) ca asa se spala si Henri in 1928, ca asa ajuns firma cu 928mil € in 2021. Iar pe al doilea il platesti... Ca deh, ai timp si spalat si clatit.

Jeg mare la Sofia. Gasesti parcare inainte de Sofia cu plata, pazita si mancare buna, nu merge la baza de acolo ca faci hepatită! Era cacat in dus ultima oara... Deci, mai se vrea detalii? Asa zic si eu.

Rasism maxim in baze, la Genk esti un paria, saluti si uneori mai bine tragi o bășină ca sa fi vazut decat un Hello!     Asa zisele "baze" sunt containere.

Te plangi ca n ai "x lucru", ti se zice "Da o sa discut. O sa propun in sedinta..." Pana te saturi si schimbi tu firma, ca ei nu se sinchisesc sa schimbe ceva. Toata lumea se plange, dar nimeni nu latră. 

Te înțelege Razvan dar atat, are puterea sa schimbe ceva, ca Pițurcă la națională.

Pe restul ii doare n **** si timpul trece leafa merge.

Fac sa para un conflict intre dispecerii-traducatori si soferii de camion si arunca vina unii pe altii si apoi tot mai sus pe sefi, nimeni nu si asuma responsabilitatea, dar toti comanda pe cardul tau.

Daca esti incepator, repet, nu te incurca cu ei. Pentru ca profit daca nu stii cand sa faci pauzele si ei zic doar, Da, da .. du te!     Nu ai bonusuri deloc! 

Daca iti ceri drepturile, te pedepsesc si faci Romania, unde iei diurna impozitata si vii acasa cu max.2000e. (daca ceri, ei te ard in stil mafiot si acoperiti) ceea ce luai in 2010.

Multe de spus, dar astea sunt prezentate in mare si doar, doar ce ma apasau.

 

Eu consider ca firma este serioasa doar financiar pe partea de salarizare, dar la 2300-2500e pe luna si zero conditii de igiena, trai si liniste, mergeti in alta parte. Ca o sa stati prost cu rabdarea si nervii, iar eu sunt un tip calm. Mie mi a ajuns! 

Succesuri altora! 

Sau e succes? ... Nu conteaza, oricum te angajează!.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Lăsând la o parte condițiile în care AI ACCEPTAT să lucrezi și faptul că din cauza celor ca tine, care acceptă astfel de apucături a ajuns meseria asta ce a ajuns... altceva mă uimește...

Seninătatea cu care descrii cum dădeai ”în program” și mergeai ”pe OUT”. Și ipocrizia cu care dai vina pe alții.

Eliminat  

 Să nu îndrăznești să te numești șofer, ai înțeles? eliminat 

Ești o rușine pentru meseria asta. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Dupa felul in care vorbesti cu un om, se vede ce educatie ai. Eu iti spun ca sunt situatii in care ai nevoie personal, sa te muti de ici colo ca unora nu le pasă de linistea ta. Iar tu fiind ca fix oamenii de ii mentionam, ai sarit in gard ca dau eu pe OUT in curtea lor.

eliminat 

 Eu nu te jignesc, am vrut doar sa prezint situatia lor, eliminat

Tu ......... urli la mine si te bati cu pumnul in piept ca sa nu ma numesc sofer, nici nu vreau asta. Ma numesc Tomberon si atrag oameni ca tine! Bine ai venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

La baze, n -ai masina pentru uz personal si gasesti magazin aproape oarecum cat sa fugi pentru  aprovizionare, ramai fara apa, mancare ceva, pastile durere etc. Masina s- a propus de niste baieti la un moment, au facut scandal ceva si au plecat si tot nimic. Apoi am plecat si eu la scurt timp si se pare ca nimic nu se schimba, doar soferii.  eliminat

Iar meltenel asta care vede ghiocei la volan, te va injura jumatate de comunitate se pare, ca el se vede imaculat de corect si ar face foamea si setea. Numai numai sa fie corect! 

Tinere, sa ti amintesc. Ai plecat de acasa sa ti schimbi tabla de pe casa, nu sa ti mai iei un McLaren Mercedes. Termina cu povestile ca esti tu zeul soselelor fara greseli. 

Invata tinerii aici ce sa nu faca, ca eu am ales sa scriu aici pentru ca tocmai imi povestise ieri in masina un puști care era tot sofer pe camion si cauta un loc de munca. Am stat cu el de vorba, 23 ani si era bulversat asa. Mi a zis o poveste uratica cu un patron roman.Oameni ca tine cu sfaturi si ura si prostie sunt zeci. Am venit aici sa spun o poveste de ceva vreme si sa tragă lumea ce doreste din ea. eliminat

Am fost in 2019 plecat in State, doar vizita si curiozitate, care fu si cu gandul sa raman in Chicago la un santier f bine platit. Erau toate ok, trebuia iar sa fac pregatirea la ei, scoala de soferi cu retestare , preschimbat permis cu viza de munca etc., O sumedenie de nebunii timp si bani care nu erau deloc ieftine. Am venit in țară ca mi a expirat viza si asa si apoi am amânat ca veni altele.eliminat

 

Dumnezeu sa fie cu voi si feriti va de accidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Bla, bla, bla...

Realitatea rămâne. Adică tot mânuitor de volan.

Și continui să persiști în ipocrizia ta, deși speram că dacă te ia cineva mai tare poate realizezi ce-ai făcut. Dar răspunsurile tale confirmă că nu ești capabil să înțelegi ce promovezi tu de fapt.eliminat

Scuză-mă că nu sunt impresionat de suferințele tale, dar am ales de bunăvoie să respect meseria asta dincolo de vorbe goale, dacă ești capabil să înțelegi. La nivelul la care am încheiat prietenii cu oameni care s-au urcat băuți la volan pentru 2 străzi până acasă, la nivelul la care am schimbat 3 firme într-o singură lună pentru ”propuneri și insistențe” ilegale, la nivelul la care am dormit în cabină la 11 km de casă și încă destule altele. Și n-o să mă dezic de ceva în care cred, de dragul intențiilor tale prietenoase, dar cu 0 respect pentru meserie.

Diferența între noi este că eu am coloană vertebrală iar tu nu. Cu tot dragul pentru anii de chinuială prin străini, pe care i-ai trăit, dar asta nu-ți dă dreptul să promovezi și să perpetuezi o stare de fapt, care a coborât standardele în meseria asta la un nivel mult prea jos. Recomandă mucoșilor să învețe, să citească regulamentele, Codul Muncii, să se educe și să se autodepășească, recomandă-le să tragă și ei de urechi la rândul lor pe alții mai bătrâni și tot așa. Dacă nu poți fi un exemplu, măcar recomandă exemple bune.

Nu povesti aici cum mergeai tu pe ”OUT” și alte rahaturi. Le-ai făcut?!... Să fii sănătos! Mucles și dă-i sandale. Știi doar tu.

Și n-are rost să-ncerci să mă jignești cu invective, n-o să reușești.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Moderators

As putea face o mica completare,indiferent de experienta, NU faceti rabat de la meserie.NU acceptati mizerii,ilegalitati si presiuni asupra voastra chiar daca sunteti incepatori[mai ales].O spune o persoana care a fost in litigii nenumarate cu sefii,directorii,patronii,etc.Ori e legal..ori nu e si ma apuc de alta meserie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members

Am lucrat la ei in perioada 2016-2018 tanar fiind am suportat conditiile mizere de la Genk baza Bruno si El Paradiso doar cu scopul de a strange un ban! In afara faptului ca luam banii la timp si  aveau camioane bune nu a fost nimic bun ! Bagai la cargo ca turbatu numai noaptea, erau raritati zilele cand conduceai pe zi ! Planerii de la Oradea erau niste cretini care nu aveau habar de program si iti terminau creierii cu tot felul de lucruri absurde pe care le luai in seama daca erai mai slab de inger( in general mdovenii puneau botul si faceau ceea ce li se zice sa nu se puna rau cu ,,boss-ul,, lor Vasile  care ii aducea din Republica Moldova ! Iar un lucru de cacao e ca te chema de acasa sa revii la munca dupa 2 saptamani de concediu dupa cum era normal si ajungeai la Oradea si nu aveau de munca sa iti dea si stateai pe camera la hotel ca prostu cu bagajele dupa tine cate 3 zile, in loc sa te mai lase acasa si sa te cheme cand aveau camion disponibil ! Sunt multe de povestit dar mi-ar lua 1 zi sa scriu asa ca ma opresc aici ! NU AS REVENII NICI PE SALAR DE 3000 DE EURO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.