Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Members

am lucrat eu la ei.in genk belgia.acolo au baza principala.trebuie sa stiti din start ca au reguli.dar reguli care ii pune pe ei in castig.poti sa faci si 20.000km ca nu o sa vezi mai mult de 900-1100.se plateste incarcari,descracari cuplari remorca decuplari,50 euro ziua in care nu primesti de munca daca ai roata oprita 24 ore si imi pare ca 5-6 centi la km dar asta nu mai stiu sigur si 10euro la tren freiburg-de-novara-it.suna bine nu???????.acum urmeaza partea frumoasa:daca cuplezi-decuplezi;incarci-descarcidin bazele lor nu primesti nimic.si asta faci de obicei ca au ceva baze in europa.caci vagoanele incarcate le fac belgienii,italienii,olandezii sau romanii de pe intern de la centrum cu salar de ro.daca esti la centrum oradea si faci extern nu iei mai mult de 7-8 centi km si bagi ucraina ,moldova.iti spune ca iti ridica km trece anul si tu mergi inainte.mai departe...inainte sa faci 24 ore cu 2-3 ore inaite ai incarcare.chiar daca e la 3-4 dimineata.nu e o problema te bucuri ca ai de lucru si o sa iei banul asta crezi la inceput.misti roata si pleci adio 50 euro pentru ca trebuie sa incarci vreo cativa paleti in halele lor acolo sau te trimite la 15-30 km sa incarci sau sa descarci ceva.apoi pleci sa spunem spre freiburg,daca pleci ceva mai tarziu trebuie sa bagi ca la 8 seara ai tren.ajungi acolo pui camionul pe tren il asiguri,la nemti te mai ajuta aia dar la broaste nu ,si pleci spre nova ra noaptea aia pentru care primesti 10 euro.dar aici atentie vagonul dormitor e langa locomotiva.in elvetia se schimba locomotiva de 2 ori au loc cateva socuri la agatare si dezgatare.te trezesti incerci poate sa adormi din nou caci a doua zi ai de bagat cel putin 500 kmsa spunem.a doua zi esti in italiaas zice ceva obosit.dupa cate curse de astea cedez si te opresti sa atipesti putin sa nu faci vreo bucurie.aici cu trenul au avantaj cei care dorm bustean.te intorci in genk belgia vezi ca toti belgienii au parcate camioanele decuplate si plecati acasaei au weekend .restul la munca.corect ca de aia mergi la munca acolo.si calculezi ca ai de luat 1410 euro si te simti ceva mai bine.apoi te uiti la cont .987 euro.te superi incerci sa afli de ce.care stie engleza e bine caci va seziza ca mai esti si injurat.apoi te pune sa astepti si vine unul tinerel cu niste calcule unde iti demonstreaza ca nu e asa.aici se mai pune cateodata si problema cu motorina caci nu prea coincide ,motorina din rezervor cu cea de pe bordul camionului si obligat nu iese consumul.si uite asa care se prinde repede pleaca sa nu fie sclavii imputitilor de belgieni,care ramane n-are unde merge sau n-are experienta.si de asta tot vedeti anunturi ca H.ESSERS angajeaza constant.are interviuri tot timpul.patrick ala din belgia a mers la iasi .si a facut greseala sa vorbesca urat,a mancat bataie si acum merge la piatra neamt in curte la vin alcool se da probe.alege cativa cu sau fara experienta vorbitori de engleza dar mai bine nu,sa nu stie si sa nu inteleaga.ASA CA CEI CARE VRETI H.ESSERS AVETI GRIJA UNDE VA BAGATI.

PS.nu spun ca nu ar fi si multumiti dar sant putini si poate care pupa fundulete sau rude ,neamuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

camioanele sant frumoase pentru essers cel batran are 12 la suta actiuni la man.si de aia are numai ultima generatie dar atentie fara frigider.dar le are si din alea vechi.si inca ceva salarul din ro tu il platesti din aceiasi bani.si mai nou paznicul la intrare la centrum vine si iti masoara cu metrul motorina in rezervor apoi face cubajul .asa ca atentie cu motorina.chiar da ca ai facut transport comunitar si stii europa pe de rost tot mergi cu unul pe camion 2-3 luni caci patrik are un perete cu numele fiecaruia unde aranjeaza soferii dupa tari si camioane.cel mai bine o duceau niste baieti de la o firma belgiana cumparata de HEssers care erau platiti 50 euro la zi ca munceau ca nu munceau dar asta pentru ca patronul lor nu a vandut tot si a pastrat baietii vechi.dar la centrum controlul a fost preluat de belgian care face asa cum vrea el.

mai care nu crede sa mearga si sa vada.dar eu nu cred ca s-a schimbat ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salutare tuturor truck driver-ilor. Nu am intentii rele si nici nu vreau sa supar pe nimeni, doresc doar sa aduc in atentia soferilor de tir, a incepatorilor cat si a profesionistilor cu experienta, faptul ca “H. Essers Groep” este o companie de transport si logistica care cauta in mod special forta de munca din Europa de est – dar problema nu este aici: adevarata controversa a lor este ca la angajare promit salarii mari, dar false si pe deasupra, soferii cad in capcana si in necunostinta de cauza, accepta si semneaza contracte pentru 3 luni facute pe Polonia, care ii obliga sa ramana pana la indeplinirea acestora cu o mizerie de salariu si fara a avea obtiunea de a se intoarce acasa mai repede. Este dureros si rusinos sa fim folositi ca sclavi, pentru bunastarea si bogatia strainilor si celorlalti “mandatari”. ATENTIE! ... oameni buni ce contracte semnati, pentru ca ele sunt arma impotriva voastra.

“H.Essers Groep” are mai multe filiale in diferite tari din UE, tocmai, ca investitia sa fie minima si profitul maxim; ei cauta soferi carora sa le plateasca cat mai putin posibil. De ce credeti ca nu fac contracte de munca pe Belgia? De ce credeti ca au inmatriculate camioanele pe Romania si Polonia? De ce credeti ca se fac preselectii pentru soferi in fiecare luna? De ce credeti k contractele de munca se semneaza in Polonia si nu in Romania?....... RASPUNSUL il gasiti chiar in aceste intrebari.

“H.Essers Groep”, selecteaza soferi, ii aduce la Oradea pt 1 saptamana de instructaj si apoi se pleaca in Polonia, unde se semneaza contractele, tocmai ca dumneavoastra sa nu puteti sa va rasganditi si oricum nu puteti pt k riscati sa ramaneti cu tot cu bagaje in strada – in Polonia; deci chita lor – deja ati cazut in plasa daca ati acceptat sa semnati contractul in Polonia. Si al 2-lea aspect ar fi ca daca nu va primiti banii potriviti pt munca prestata, NU aveti cum sa reclamati in instanta romaneasca un contract facut pentru Polonia.

Pentru cei care sunt familiarizati cu viata de tirist de comunitate, probabil ca nu e o “tragedie”  la tot ce am facut referire, dar VAI pentru cei care aleg “H.Essers Groep” si vor sa lucreze pt k li se pare fain, au camioane noi si isi doresc o experienta noua (aventura + adrenalina), caci vor avea un vesnic regret.

Dragii mei colegi, concetateni, haideti sa fim solidari si macar in ultim ceas sa nu mai acceptam mizeria altora, exploatarea omului de catre om si sa fim verticali. Romania nu este groapa de gunoi a Europei.

In speranta ca aveti aceasta informatie, (chiar daca vreti sa va convingeti si personal, o puteti face), cred ca va veni si “ziua cea buna”, cand cei de la “CEDO” (Consiliul European pentru Drepturile Omului), se vor autosesiza de aceste incalcari grave si vor aplica legea.

ATENTIE! FERITI-VA DE “H.ESSERS GROEP”.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut. Eu am un prieten care lucreaza la ei in Belgia la expres "numai aeroporturi face" si ia in jur de 1700-1800 euro si el este multumit . Ma cheama si pe mine dar eu acum am ceva bun in tara si nu m-as duce dar daca se schimba treaba aci ma duc . Lucreaza de 6 luni acolo iar contractul il are facut in tara la oradea . Parerile sunt impartite . Dcaca esti pe industriale atunci salarul e mai mic cu 2-300 euro . dar esti mai liber la wk-end . Bafta colegilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

1500-1600 iau numai cei vechi de 5-6 ani nu cei noi veniti chiar daca au experienta.acolo nu exista egalitate.de exemplu moldovenii din basarabia fac numai spania aproape dar mai e si cate o schimbare.pt ca subaltern la patrick e un basarabean toti iau acolo pana la 1100 facand numai tura de noapte 1 an de zile la schimbare de vagoane in germania sau chiar aeroporturile plus comisionul de vechime care e numai pentru cei care trec de 4-5 ani.cred ca intelegeti.cine e Patrick?

e omul de incredere a essers cel batran.el este mai mare peste toti la coloana auto.multi au plecat din essers la firme din belgia .dar care are noroc sau care stie engleza sau franceza..mai care nu crede sa incerce poate s-or fi facut seriosi dar eu nu cred.eu am scuipat pe ei si nu mai ling.ar trebui sa fim uniti sa ne cerem drepturile si ceea ce ni se cuvine.si aici cer si ajutorul celor nevoiasi cu banci si alte datorii care le avem toti caci daca o sa avem toti aceeasi idee cerinta si punct de vedere.daca cedam la tot felul de cerinte doar de dragul banilor suntem luati de prosti.ceea ce se intampla de fapt in momentul de fata cu majoritatea dintre noi.si asta se intampla chiar de la unii care vorbesc limba noastra si au ajuns mari pe ici pe colo si au uitat de unde au plecat.

bafta baieti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

grumeza costel cristinel, nu cumva stai pe langa tesatura-podu ros si ti se mai spune si "sarpe"?...nu stiu cand sau daca (dar nu contest asta) ai lucrat la hessers-centrum dar pana asta vara (cand ti ai luat ADR la IFPTR) ai lucrat mai mult la "negru" pe extern (ca si mine de altfel) si din cate stiu ai fi vrut si tu sa lucri la hessers...

Flyboard...stii cum se zice : ce este pun este "pont"  si nu se da pe net ziare etc nu se aude nik iar ce este rau se aude peste tot..asta este realitatea la noi la romani ca nu ne prea ajutam intre noi..la fel si la tine ca la colegul de mai sus i ti zic ca nu contest ca ai fi lucrat la hessers dar eu am colegi care lucreaza la ei de peste 4 ani si un prieten bun de al meu abia a venit acum in concediu dupa 9 luni..face numai pe industrial la prelata si ia intr adevar numai 1350-0450 pe luna(la cargo este mai bine dar numai cei mai buni si mai veki lucreaza acolo). Cel mai rau mi se pare a fi Leopold care este mai mult rece-sictirit vis a vis de noi soferii..in rest m8i se par afi toti maleabili si se poate discuta cu ei in caz de nemultumiri sau ...in fine... de angajat se angajeaza destul de greu nu atat de usor cum se zice si stiti de ce? Nu ar trebui sa ma ascund  am fost si eu la acel examen ultima sambata din august..am fost vreo 170 de candidati.. s a facut o prima triere: cei care nu stiu engleza germana sau rusa n au ce cauta la examen..au plecat vreo 40-50 dintr un foc..apoi cei care n au ADR, au mai fost exclusi inca cativa zeci de candidati..apoi s a mai picat la tematica studii de caz(mecanica) pana am ajuns 17 oameni..Au luat numai 6 restul AM picat la proba de lucru.. Printre care si EU sofer de 21 de ani cu experienta (si mult prea sigur pe mine totul mi se parea o bagatela) ce i drept ultimii ani am facut mai mult transport pers pe extern taxi si transport marfuri pe camioane fara remorci sau semiremorci...ideea este ca am picat mai multi din aia 17 care aveam destula experienta ( nu este numai cazul meu erau vreo 2-3 numai stiu exact care aveau TIR in spate vreo 9 ani numai pe italia si franta si au picat si aia la practica) Dcei angajarile nu se fac atat de usor cum zici tu...sau macar spuneti indicativele pe care le ati avut si in ce perioada a ti lucrat la ei ca sa va spun exact daca e real ceea ce ziceti.. in momentul acel;a eu imi voi cere scuze public pe acest forum (nu pe mesaje).. Ar trebui sa i cunoasteti pe cei mai veki romani care lucreaza la ei...Pe Radu, Catalin, Cristi(kioru) Cornel etc...indicativele lor care sunt?

Scuze dar nu vreau sa denigrez pe nimeni...vreau doar sa se arate cu poze daca se poate( cum a facut colegul care a lucrat 3 luni la Kim Johansen in dk si a aratat adevarata fata a lor) asteptam ceva poze cu locurile prin care ati fost..asa cred ca e cel mai corect(toti am facut poze pe unde am lucrat sau trecut si nu cred ca e vreo problema nu?)

drumuri line fara "capre"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

grumeza costel cristinel deci..am promis ca mi cer scuze daca se adevereste ca ceea ce zici este cat de cat real..

ESTE ADEVARAT !! Hessers se duce "la vale" cu s ar zice..am fost ultima sambata din octombrie(pe 30) cu niste amici la concursul lor...deja erau mult mai putin candidati(in jur de 20 fata de peste 100 cum erau de obicei) pt ca deja se auzeau numai lucruri rele despre ei

Asta vara de exemplu se angaja pe romania cu lucru in comunitate, aveai salar net in lei pe card de 740 lei si de la 1600 euro in sus plus diurna si bonusuri si ...etc

Acum surpriza !! deoarece posturile sunt aproape toate ocupate aveau nevoie doar de vreo 2-3 si care vrea sa vina la cat ofera ei si la ce cer, este ok. Acum se ajungea undeva la 1200 max la industrial si 1400-1500 la cargo..diurna..fiecare se descurca..bonusuri..numai exista in realitate decat cele de fidelitate(50-100 euro/an) pt cei care au  de la 2 ani in susdeci practic au ajuns sa plateasca mai jos decat multi alti "jemanari"..impresii la angajare sunt destule din partea lor, au pretentii mari acum se da afara pe rupte daca ai gresit nu se iarta indiferent de cat de mik este gafa,penalizarile si au facut aparitia mai des ca oricand si mai nou au inceput de prin toamna asta sa se lege si de consum(pana acum n a fost bai de asta)belgianca si Florin incercau sa ajute cat puteau pe cei care nu aveau experienta sau nu cunosteau o limba straina, dar interveneau promt distinsul domn Urda ( care era un super banatean si acum din nu stiu ce motive este scarba cea mai mare din lume) si acelasi sef coloana de la Genk domnul carici mik Lambert care este mai mult decat un idiot

Ca sa sar peste multe alte amanunte ceea ce au scris cei 2 colegi de mai sus se dovedeste a fi cat se poate de real, sunt multe kestii urate vis a vis de hessers dar nu cred ca s ar putea posta kiar toate aici din motive care pot fi intelese...ideea este ca pana si soferul lor care a venit cu MAN ul la proba avea 8 luni de cad era la ei si deja i si cauta alt lok de munca

ca un conspect... la 1000-1200 euro pe luna fara diurna ramai undeva la vreo 800 curat pe luna(asa mai bine stati in tara lucrati pe intern sau santiere balastiere pe articulate si iesiti mai bine(fizic si psihologic vorbind....)

Deci inca o data IMI CER SCUZE  dar este cat se poate de adevarat ce au scris cei 2 colegi mai sus..Militarie multa pe bani putini ( ca la pompieri la noi)

Drmuri line fara "capre"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

are  dreptate colegul darcam asa stau treburile ti se promite multe ..se lucreaza singur pe masina au man,tgx si,man tga in rest mai au 4 tandemuri si 2 iveco strailles masinile nu au frigider dar sut dotata cu.aer conditionat diurna nu este.salarul de pe tara vil scade din bani carei faci ,pe industriala ajungi max 1400eu nu te pune sa sari din program ,pe cargo se castigapana la 1800eu,masinile sunt impartite pe zone o parte fac ,franta ,olanda, belgia,,,altele belgia,-spania;altele belg-italia si faiserul care face toata europa exista masini ce fac cursa de noapte si de zi  cuplarile si decuplarile in baza genk nu vi le plateste,sambata si dumi nu va sunt platite ori ca esti in genk sau pe comunitate,din cand in cand vi se mai taie din bani si daca le spui spune ca numai noi romani si polonezi ne plangem ca suntem furati la bani,in rest drumuri bune si fara evenimente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Moderators

crysty ar trebui macar sa te abtii de la unele comentarii ca nici tu n ai fost as ...la inceput lucrai pe 12 t la dedeman si dupa un an te ai dus la unul cu 100 de lei  si dupa 1 ora de parcari cu spatele si laterala ti ai facut bagaje si plecat la Neamt la proba nu?

lumea i mika colegule si kiar daca nu ma cunosti am sa te blitez din spate vreodata si atunci sigur ai sa ma recunosti :P

anyway ar trebui sa le mai zici colegilor la essers v au scazut din bani ca luati numai 1200 far diurna si ca va u dat si consum de 27 incarcat la man cu automata

haideti  nu va fie rusine sa recunosteti ca numai este atat de bine cum era odata...

toate bune crysty  and no ofense man..

drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

nu vb daca nu sti- mamitzoiu.daca vb de centrum bh (H.Essers)asa este leau dat cu dedicatie!dar pt cei care lucreaza in BE lucrurile nu stau chiar asa.intradevar sint niste reguli cam greu de respectat dar nevoia e mai mare.Pt cei ce stiu sa se adapteze nu intimpina mari greutati pt alti ,cedeaza psihic.Ar fi multe de zis si de povestit despre aceasta firma dar dupa cum vad eu prea putini sint cei interesati, ce si cum e treaba.Mai ales cind ai nevoie de bani !lasati prostiile si mai intrebati!

P.S.:crysty esti un mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Ba eu nu stiu de ce va harjoniti, eu am venit de acolo dupa 3 luni de contract, daca sti sa iei viata la misto e ok si la essers, buni sunt simpli  8euro la 100km si care ti se adauga manevrele cate 10 euro de bucata, trenul si barca cate 10 euro, daca nu ai de lucru 24h iti da 50 euro, nu se plateste we. daca iti vezi de treaba si stai cu gura pe ei sa iti dea curse, sau mai ai si bafta de un disponent calumea faci cam 1600 euro pe luna, din care Irun oricum o sa iti taie cam 50-100 de euro in fiecare luna ca asa este el invatat, pana cand ii sari in gat prima data si ii demonstrezi ca a gresit, dupa care nu iti mai umbla la bani.

Cat despre zvonurile de consum 27 % e vrajeala, nu se uita nimeni la consumuri singura conditie ca tot ce intra in rezervor sa si iasa pe esapament.

Cam saptamanal sau la 2 sapt tot prinzi macar o zii la baza sa iti speli hainele, asta daca lucru la pfiezer sau la industriale.

Cand am plecat eu era o gasca super acolo poate intre timp lucrurile s-au mai schimbat.

Pentru incepatori este un loc ok in care sa isi faca ceva experienta, iar acel examen de la neamt e o vrajeala cretina,  soferia nu sta intr-o manevra cu spatele.

Daca mai vreti detalii ... intrebati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

cu parere de rau dar cred ca ai putina dreptate ciprian swe.  ;)  elprypas:apropo de consum  sti cumva si cit tre sa fie sau cit iti cer ei?dar care au fost motivele care teau determinat sa nu mai lucrezi?daca le poti spune.dupa cum descri situatia e oarecum buna.ca din cite am auzit de curind a fost cineva care avut  un consum de vreo 3-4 t  ;D ;D di nefericire sa aflat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Consumul ideal pentru ei ar fi undeva intre 30-32%, m-am dus si cu consum de 40% dupa cursa de italia, cu transitul frantei pe nationale pana la bourg-en-bresse, si cu toate astea nu a comentat nimeni nimic.

Nu am mai ramas pentru simplul motiv ca nu imi place cand mi se umbla la banuti indiferent cat de putin sau de mult, ceea ce se intampla acolo(@burebista:daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca am scris in postul anterior) se face ca uita sa iti bate zilele de stationare, ori de garaj, ori mai taie niste manevre, oricum taie cam vreo 100 euro la fiecare salariu, ti da inapoi dar tre sa te duci sa te tiganesti cu ala de la conta care se ocupa de pontaje si salarii.

Nu mai vorbiti din basme, bancuri si alte chestii, uneori lucrurile nu sunt mereu atat de negre precum vor uni sa le expuna. Intradevar nu sunt nici roze.... dar nici negre....

Cat despre consumull de 3-4 tone este imposibil doar daca se defecteaza calculatorul de bord si iti arata avioane, submarine si alte chestii ciudate, numai consumul aproximativ real nu.

Nu stiu de ce am impresia ca tu mr Burebista esti un fel de carcotas si instigator, as vrea sa stiu defapt tu pe ce bani lucrezi sau unde lucrezi, si de ce nu pe ce camion lucrezi de iti permiti sa sari in gatul tuturor si sa vb din basme nemuritoare si bancuri seci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.