Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Freightliner Cascadia


Driver-ul

Postări Recomandate

  • 1 month later...
Vizitator Anonymous

Repet acest post pentru ca sunt tare dezamagit ca apreciati lucrurile facute de mantuiala.normal ca au ditamai spatiu avand in vedere ca americanii sunt atat de grasi incat abia se tarasc pe picioarele din spate. cat despre calitatea materialelor folosite si a designului interior sincer cred ca noi europenii suntem mult mai sofisticati decat atat...cum mah sa pui o imitatie de lemn prost pe un plastic si mai infect gri tare(nu e si el capitonat cu buretel dala) ca dracu, sa faci niste sertare care iti iau ochii pe afara si inauntru o mocheta pe care nu o am nici macar in cotet la caine. Ce dracu au gandit cand au facut schimbaorul ala cat casa? Nu au auzit de imbinari universale(universal joints)? Oare un singur om a proiectat butoanele unitatilor de aer conditionat (cele de pe bord) la toate masinile americane ca ale dracu butoane rotitoare sau cum s-or numi seamana la toate?Peste tot in lume avem pe butoane semne conventionale...la ei nu... scrie in engleza ca parca engleza e folosita in toata lumea. In Europa avem faruri cu blocuri optice si nu reflectorizante cum aveau daciile pt ca alea implica consum mai mare de curent care este egal cu un consum mai mare de combustibil. si mai sunt o gramada de cretinisme la tirurile americane si la masinile lor in general dar mi-e lene si scarba sa mai scriu despre ele... sper sa nu supar pe nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Cat timp ai petrecut in America domnu'AMS,de stii asa de bine ca toti americanii sunt grasi si abia merg si cate camioane americane ai condus de esti asa de dezamagit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Nu trebuie sa petreci mult timp dincolo de ocean ca sa iti dai seama ca cele mai mari chestii sunt in statele unite.Cu afirmatia ca sunt grasi incercam doar sa explic nevoia lor pentru spatiu.De fapt... nici nu afirm eu... statisticile o fac. Despre industria auto din statele unite sunt foarte multe studii care arata cat de in urma sunt(motoare de 5 litri si 200 CP e doar un exemplu). Am avut curiozitatea de a ma sui prin toate masinile americane in care am avut ocazia(si au fost cateva) si am vazut ca sunt facute din PET-uri reciclate chiar si masini de cateva zeci de mii de dolari. Din pozele postate de voi pe aici si din ce am mai vazut si din alte surse constat ca acelasi lucru il fac si cu TIR-urile.Imi cer scuze daca te simti jignit de postul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • VIP

Chestia cu ''Motoare de 5 L si 200 hp'' nu tine de cat pot ei ,sau cat is de buni,avand multe autostrazi,circuland mult  pe autostrazi ,un motor cu capacitate mai mare ii mult mai fiabil decat unul cu o capacitate mai mica, la aceeasi putere.Ia un motor de 1.4l/100 hp si un motor de 2.0l/100hp si circula cu ele un an pe autostrada,vezi care ii mai fiabil ;) + ca ei is permit motoare mari,combustibilul fiind ieftin. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

combustibilul nu va fi mereu ieftin...si economie adevarata nu se face astfel. eficienta nu este un cuvant care ii caracterizeaza in domeniul auto. un motor eficient si fiabil este unul cu capacitate mare si putere pe masura sa nu depuna efort pe accelerare. motorul de 5l si 200Cp era pe un autoturism(cu care se mergea in oras) oricum nu are rost sa intram in detalii tehnice. eu m-am referit in mare parte la calitatea constructiei si la atentia la detalii precum functionalitatea fiecarui element (nu cromuri si mai stiu eu ce zorzoane). imi placeau mult camioanele americane si speram sa fie bine facute nu ca autoturismele... dar cand am vazut interioarele si mai ales cele pe care ei le considera de show-room... m-am razgandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Pai sunt bine facute,din moment ce fac treaba pentru care sunt proiectate si majoritatea sar de 2 milioane km.la sfarsitul carierei....Carburantul va fi intotdeauna mai ieftin aici decat in Europa datorita zacamintelor imense de petrol(si nu ma refer la cele din Golful Mexic  sau Alaska ci la cele din Canada,vezi Alberta sau Newfoundland si Labrador).Si aici se fac tot felul de experimente cu camioane care merg pe gaz(comprimat sau lichefiat)sau cu biodiesel sau hibride!Dar in ceea ce ma priveste,nimic nu se compara cu un motor diesel old-school,fara valve EGR,fara uree(ad-blue),fara prea multa electronica.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Pai sunt bine facute,din moment ce fac treaba pentru care sunt proiectate si majoritatea sar de 2 milioane km.la sfarsitul carierei....Carburantul va fi intotdeauna mai ieftin aici decat in Europa datorita zacamintelor imense de petrol(si nu ma refer la cele din Golful Mexic  sau Alaska ci la cele din Canada,vezi Alberta sau Newfoundland si Labrador).Si aici se fac tot felul de experimente cu camioane care merg pe gaz(comprimat sau lichefiat)sau cu biodiesel sau hibride!Dar in ceea ce ma priveste,nimic nu se compara cu un motor diesel old-school,fara valve EGR,fara uree(ad-blue),fara prea multa electronica.......

probabil ca ai dreptate si sunt astia invidiosi pe la emisiunile astea cu profil auto. treb e ca ei nici nu prea se baga in competitii auto sa arate ce pot. iar la interior... ti-am zis toate mi se par super cheap. la faza cu, carburantul nu e vb numai de asta e mult mai mult de spus... e in natura lor sa consume cat mai mult indiferent de impactul asupra mediului...oricum imi cer scuze daca te-ai simtit ofensat e doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    Nu ma simt deloc ofensat!Este o mentalitate diferita!La camioanele din America de N practic iti montezi tu camionul(cand il cumperi de nou)Iti alegi tu ce motor vrei pe el(poate fi caterpilar,cummins,detroit,mack sau europenele volvo,mercedes,paccar sau maxx-force,o varianta a motoarelor man)tu iti alegi transmisia,tu iti alegi diferentialele!Si tot asa tu iti alegi tipul de cabina si dotarile interioare!Un camion nou nout poate sa coste peste 200000$,sa arate si sa fie super lux cum poate sa coste doar 100000$ si nu numai sa para dar sa si fie cheap!Dar,parerea mea,cineva care stie sa-si configureze camionul la marele fix pentru aplicatiile la care vrea sa-l foloseasca,si mai si economiseste cateva zeci de mii de dolari renuntand la unele dotari mai mult sau mai putin utile si alegand un interior standard este mai castigat decat cel care-si umple camionul cu gadget-uri inutile si la sfarsit plateste dublu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Ideea e ca o cunostiinta de-a mea si-a cumparat un MAN TGX XXL 440 euro 5 acum 2 ani si a dat pe el 120000 euro. Consuma cam 30l/100km in medie sau 7,5 mpg (sper ca am transformat bine). Ideea e ca arata mult mai bine interior si materiale muuult mai misto decat ce am vazut in aceste tiruri americane. Materialele folosite erau mai bune decat cele dintr-un cadillac CTS chiar. Finisajele erau bine facute si atent gandite cu covorase de cauciuc pe rafturi ca sa nu alunece lucrurile puse acolo... suportul de bauturi la indemana nu jos pe podea... si multe alte detalii... nu mochete dezlipite pe margini ca cele din camionul "de showroom". despre asta vorbeam la finisaje. iar despre partea tehnica stii prea bine caci cu masinile americane nu e indicat sa iei viraje :) dar aici vb despre camioane asa ca tu stii cel mai bine cum merg... pacat ca nu e cineva care sa fi mers pe ele apoi sa fi venit in europa sa fi mers si pe astea sa zica efectiv care se conduc mai bine si foarte obiectiv nu sa apere locul unde traieste sau mai stiu eu ce... Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  120000E inseamna cca 200000canadieni!La banii astia iti iei (in Canada)modelul cel mai luxos la oricare marca de camioane!Nu stiu de unde ai scos prostia cu curbele!Eu m-am dat cu camioane americane prin Stancosi(si pe partea canadiana si prin Alaska),prin Labrador,pe Cote Nord,iar pe coasta de E americana(new england)cam pe toate coastele din Apalasi si Adirondack!si crede-ma ca ai coaste si serpentine!Si nu am avut niciodata probleme in curbe,poate doar probleme de adaptare la volvo care balanseaza prea tare,efectin imi dadea rau de mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

eum ziceam de automobile... si ma gandeam ca daca fac si cu tir-urile la fel...de tiruri nu stiu decat ce am vazut prin diverse locuri despre interioare. chiar am intrat pe toate siturile si la kenworth ,mack, freightliner si stii ce mi s-a mai parut ciudat... cum se vad suruburile alea peste tot si pe bord chiar...nush mi se par cam arhaice... chiar si la modelele pe care le aveau in prezentari care cred ca erau de top.oricum difera calitatea constructiei la interior orice ai zice... europenii sunt mai atenti la detalii si la materialele folosite. legat de pret credeam ca zici de USD nu dolari canadieni. da la bani inseamna ca sunt mai bune poate de aici si economia la materialele folosite si investitia in design (cam seamana bordul ala la toate). succes si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    in ceea ce priveste bordul,ai de ales,daca vrei un bord modern iti iei volvo(care are bordul la fel ca in Europa)sau unul dintre noile modele de la international sau freightliner!Insa multi prefera bordurile "arhaice"!De ce?intretinere mai simpla si costuri mai mici,mult mai usor de demontat in caz de probleme,si foarte usor de schimbat fiecare ceas(indicator) separat,daca se strica,asta se traduce prin pret mai mic si timp pierdut mai putin!Este si o chestie de gust,mie personal imi plac bordurile clasice,mi se par potrivite pentru un vehicol greu,seamana mai mult a post de pilotaj de avion si mai putin a bord de masina mica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Imi place Cascadia la exterior, nu si la interior in ce priveste bordul (zona ceasurilor). Arata primitiv. Oricum, nu-mi plac botoasele cu foare mici exceptii. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.