Members crystyansan Posted November 23, 2011 Members Share Posted November 23, 2011 Buna ziua tuturor, referitor la consum, sunt sofer incepator pe camion am fost 3 curse pe germania respectiv olanda in echipaj Nedumerirea mea este referitoare la schimbatul vitezelor la Mercedes Actros V8 1840,la ce turatie sa schimbi viteza :1.sa n-o bagi in bot,fiind incarcat 2.sa ai un consum de 31 % incarcat cu 22 tone, primul sofer mi a spus ca nu stiu sa merg cu masina,nimic mai mult, al doilea mi a zis sa n-o las sa treaca de 1450 de turatii pt ca dak trec consuma mai mult, si nu ne incadram Acum eu va adresez o intrebare soferilor de MB Actros, la ce turatie schimbati viteza sa va incadrati in consum Va multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Gasesti raspuns la adresele: http://www.roadtransport.com/ROADTESTSRESULTS/65/3/mercedes-benz-axor-1840ls-euro-5.html ; www.freightbestpractice.org.uk/companies ; Pare sa fie corectă schimbarea vitezelor la 1500 rpm indiferent de motorizare, pentru un consum redus de carburant Drumuri bune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted November 24, 2011 Members Share Posted November 24, 2011 consum cap tractor MAN 440CP 16%. In comditiile : sa fii incarcat cu 27 t , vant din spate , la vale si motorul sa fie oprit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members steluste2005 Posted December 10, 2011 Members Share Posted December 10, 2011 MAN tga 18.530 plin-gol fara suprasarcina ,in tara,drumuri mixte cheia+ a1+a2 32.5 l/100km ,34.5l/100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ar cobra 68 Posted December 21, 2011 Members Share Posted December 21, 2011 DAF-ul XF-105 410CP consuma inter 31 si 35-36 % cu incarcatura normala max 25T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members tudor Posted December 22, 2011 Members Share Posted December 22, 2011 La Iveco consumul acela instantaneu arata maxim 99 la suta, iar eu vorbeam de consumul de la final de zi.Acel consum mare a fost calculat cu pixul si hartia(e foarte usor de calculat).Ce vroiam eu sa zic este ca acele consumuri mari au fost cazuri izolate din cauza drumurilor foarte proaste(gropi de intra jumate de roata,pline cu apa de frecau camioanele cu burta) care pe tine ca sofer ,care vrei sa ai grija de masina ce puteai sa faci sa ii dai cu a 8 sau sa mergi incet cu a 3 si cu a 4. Un camion care va merge toata ziua incarcat cu 25 de tone de balastru pe drumuri de tie mila sa intri si cu tractorul,nu va scoate niciodata un consum la fel ca cel care merge pe asfalt.Si te asigur ca daca aceste camioane ar vedea si ele asfaltu ar scoate un consum la fel ca toate celelalte. Sefului nostru care crezi ca ia fost primul gand:voi furati!!! iar noi i-am raspuns ca atunci cand drumurile vor fi bune, camioanele nu vor mai scoate un consum asa de mare. Asa ca cel mai bine e sa se vada toate cauzele inainte de a invinovati pe cineva.Ce zici? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Scuzati-ma daca imi ofer si eu o parere...dar un exemplu ar fii :un cap-tractor cu o putere sub 400 de cai care trage o semiremorca basculabila dintr-o mina de carbuni sa zicem ca are incarcatura maxima si sa urce o panta cu inclinatie mare sa zikem 15-18% tinut in turatie si in viteze mici ca sa aibne cuplu sa traga la deal,sunt de o parere ca ar putea depasii lejer consumul pe care la avut colegu cu iveco.Ca eu cred ca la un moment dat cum camionul este echipat cu un motor slabut care trebuie ,,Cocsat" ca sa traga la deal si in conditi d suprasarcina poate sa consume cat un iaht sau ceva asemanator....parerea mea.va Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members julytu Posted December 22, 2011 Members Share Posted December 22, 2011 La Iveco consumul acela instantaneu arata maxim 99 la suta, iar eu vorbeam de consumul de la final de zi.Acel consum mare a fost calculat cu pixul si hartia(e foarte usor de calculat).Ce vroiam eu sa zic este ca acele consumuri mari au fost cazuri izolate din cauza drumurilor foarte proaste(gropi de intra jumate de roata,pline cu apa de frecau camioanele cu burta) care pe tine ca sofer ,care vrei sa ai grija de masina ce puteai sa faci sa ii dai cu a 8 sau sa mergi incet cu a 3 si cu a 4. Un camion care va merge toata ziua incarcat cu 25 de tone de balastru pe drumuri de tie mila sa intri si cu tractorul,nu va scoate niciodata un consum la fel ca cel care merge pe asfalt.Si te asigur ca daca aceste camioane ar vedea si ele asfaltu ar scoate un consum la fel ca toate celelalte. Sefului nostru care crezi ca ia fost primul gand:voi furati!!! iar noi i-am raspuns ca atunci cand drumurile vor fi bune, camioanele nu vor mai scoate un consum asa de mare. Asa ca cel mai bine e sa se vada toate cauzele inainte de a invinovati pe cineva.Ce zici? am lucrat 2 ani pe un mercedes actros 4141 si numai in conditi de balastiera si de cariera niciodata cu mai putin de 32 t de material(punea pe el pana cadea pe 3 parti) daca intro zi am consumat 60 l motorina si am facut 48 de km cat am avut consum ? repet doar in conditii de cariera si balastiera drumuri bune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members tudor Posted December 22, 2011 Members Share Posted December 22, 2011 Ai avut un consum de 125 la suta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members julytu Posted December 22, 2011 Members Share Posted December 22, 2011 Ai avut un consum de 125 la suta. eu am vrut sa accentuez ce spunea colegul nostru cu IVECO desi mercedes este mai econom decat Iveco eu am reusit sa scot consumul asta fara sa fur motorina deoarece camionul era al frateului finutului meu si nici macar o secunda nu mia trecut prin cap sa il fac de motorina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted January 16, 2012 Members Share Posted January 16, 2012 Am eliminat toate mesajele ce nu aveau legatura cu subiectul. Mercedes Actros Mp3 1951 , 510 CP, motor V8 ,bluetec5, consum in gol cu remorca cereale- 25l in plin cu 24T ,drum de campie si putin deal, 30-32l. In cazul in care ad-blue-ul nu functioneaza normal consumul creste cu cca 3-6 l! PS. un motor extraordinar de stabil si centrat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members claus Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 man tga 26 480 camion si reorca goale 24-25l media si incarcat 36-42l mentionez ca am 43 la picior Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members albert_303 Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 actros 18.440 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cosmin88 Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 Gol 22-24l% iar plin la drum intins 27-30% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leoca_g Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 mercedes actros 4141 cifa.... oras 100% iar in afara orasului 55- 60 % in functie de traseul pe care il am Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members guvis Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 Asta cu pozatul bordurilor e de rasul curcilor.Puneti mana si calculati consumul la pompa daca vreti sa va laudati cu niste prostii irelevante atat timp cat sunt atatia factori care influenteaza consumul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Ar fi cel mai bine daca va puteati abtine cu consumurile vaoastre si cei cu asa zisa experienta laudativa ce tari sunteti,mai citesc si alti aici si imi doresc sa va dea 20% sa va linisteasca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mariusdafxf Posted February 5, 2012 Members Share Posted February 5, 2012 Propun sa se schimbe numele subiectului din Consumul la diferite modele de camioane in Ai sa ne laudam cu consumuri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted February 5, 2012 VIP Share Posted February 5, 2012 Propun sa se schimbe numele subiectului din Consumul la diferite modele de camioane in Ai sa ne laudam cu consumuri. Cine este pentru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 salutera colegi as dori sa aflu daca sepoate sa imi spuna si mie un goleg cit are consumul un IVECO TRAKKER 410 % Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members duma Posted February 18, 2012 Members Share Posted February 18, 2012 DAF XF 105/410 Timisoara-Luxemburg , tur 23.500 to, retur 24.000 to , consum 30 -32 % , dupa cateva discuti cu cei de la Daf din Venlo . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 mercedes actros 360euro3,1 mil km ,viteza max 96km/h,consum gol 30%,pe autostrada fara vant din fata.....man 360tgx euro 5,1 mil km,viteza max 89km/h,consum gol 28% pe autostrada fara vant din fata.la man nu functioneaza ad blue-ul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Petre30 Posted March 11, 2012 Members Share Posted March 11, 2012 Renault Magnum AE 480, 27 T incarcatura , Franta-Romania ,tur-retur 35 -37 blanit la max Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members AlexVAL Posted March 11, 2012 Members Share Posted March 11, 2012 DAF XF 95.430 Euro 3, 20.500 kg incarcatura, mers la blana 90 km/h consum 33% Daf XF 95.460 Euro 3, 18Tone, 80-90 km/h in jur de 30,31%. Volvo FM 440 Euro 4, 20T , 80, 90 kmh in jur de 32,33% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mariusdafxf Posted March 11, 2012 Members Share Posted March 11, 2012 Renault Magnum AE 480, 27 T incarcatura , Franta-Romania ,tur-retur 35 -37 blanit la max 27T?? . sint curios si ce traseu ai avut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.