Jump to content

prezentare

calin1

Recommended Posts

• Members

salut sint din cluj sint nascut pe 03 01 1972 am permis categoriile b c e din anul 1989 si in prezent lucrez ca sofer pe intern ,va multumesc ca ma-ti primit printre voi cu mult respet calin1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                va doresc drumuri si descarcari usoare

Guest Anonymous

Salutare tuturor!  Ma Numesc Cristian cei mai multi ma cunosc sub numele de ``Cristanu`` sunt din Maramures am 19 ani si sunt sofer din anul 2010! In prezent Muncesc pe o masina de Distributie!  Stima si Respect pentru toti colegii! 

Si...

``Numa Drumuri BUne!``

• Members

Salut toti colegii de forum. Bine v-am gasit. Ma numesc Greceanu Eduard (Edy numele prescurtat), nascut la data 21.05.1971, locuiesc in Ploiesti si sunt posesor permis conducere categoriile B, C, E din 1989 si categoria D, din anul 2003. Va doresc tuturor, sa aveti drumuri bune, fara evenimente tehnice sau rutiere.

• 2 months later...
  • Members

Salut tuturor!

Ma numesc Mariana,sunt din Oradea.Mi-au placut intotdeauna masinile mari (posed categ.B din '85,CE din '94,A si DE din 2004)dar pana acuma nu am avut suficienta ambitie sa incep munca pe un camion.Am condus cel mai mult microbuze cu remorca si am crezut ca-mi va fi foarte usor sa trec pe ''tir''.Azi am exact o luna de cand am condus prima data o Scania (ADR),apoi un Volvo si in sfarsit nu mai sunt atat de stresata ca as putea urca bordurile din sensurile giratorii sau ca as ramana fara oglinzi in locurile foarte inguste...