Members aquabluedod Postat Februarie 14, 2011 Members Share Postat Februarie 14, 2011 Va salut,propun un subiect de genul ...La ce sa fim atenti atunci cand ne angajam pe un camion de care nu stim nimic. Nu de alta dar decat un drum cu diverse probleme......mai bine lipsa. Este o intrebare in special pt cei cu vechime si care din nefericire sau din motive strict personale au schimbat mai multe camioane decat si-ar fi dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Februarie 14, 2011 Members Share Postat Februarie 14, 2011 Buna idee, o sa facem un subiect pe aceasta tema.Pana atunci se poate scrie aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Vapaie Postat Februarie 14, 2011 Members Share Postat Februarie 14, 2011 Eu zic ca pana nu mergi cu camionul pe care vrei sa lucrezi e greu de spus, asta este parerea mea. Stiu ca atunci cand preiei un camion in primire ai un proces verbal, de predare-primire si atentie mare ce este trecut in acel proces cu ce se gaseste in camion sau pe camion (tripla crapata, cum se prezinta cauciucurile, chei etc ), deci atentie mare daca nu vreti ca mai apoi sa platiti din buzunar. Daca depistati ceva probleme la masina din garaj pana la locul de incarcare e bine sa va anuntati anuntati dispecerul sau de la cine a-ti preluat camionul pana sa incarcati si sa mergeti inapoi la garaj sa rezolvati problema. Asta depinde si de cati au lucrat inainte pe acel camion si cum a fost intretinut. Eu de exemplu la Dunca nu aveam lumini la bord pe timp de noapte trebuia sa ma uit cu lanterna la ceasurile de pe bord ( care mai functionau ) si cand le ziceam spuneau ca lasa ca mai merge cursa asta..., ca sa nu mai zic de faptul ca cand ploua afara ploua si in masina, cand batea vantul tare i-ti facea si freza dar as vrea sa ma opresc aici cu exemplele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Februarie 14, 2011 EX Staff Share Postat Februarie 14, 2011 De la primul prezon pina la ultimul.......si antena de pe plafon ...pentru restul clik pe acest link http://www.soferii.ro/Forum/http://forum.soferii.ro//viewtopic.php?t=5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Februarie 26, 2011 Members Share Postat Februarie 26, 2011 Largim putin subiectul MARE ATENTIE ! la preluarea unui camion de la un coleg.Nu luati nimic in gestiune fara proces verbal de dare-primire si mai ales nu dati ceva fara proces verbal. Notati orice neregula si orice defectiune altfel exista riscul sa platiti din propriul buzunar! NU trebuie tinut seama de scuzele predatorului(in general "asa am luat-o") Punctez cateva aspecte,rog completarea listei -faceti o inspectie vizuala detaliata asupra interiorului si exteriorului atat pentru camioane cat si pentru remorci. Acordati atentie aripilor axei tragatoare care se deterioreaza usor cat si scarilor si colturilor fata care se accidenteaza usor la manevre -verificati atent actele vehicolelor,a diverselor carduri si a marfii daca este cazul -verificati atent sigiliul tahografului si eventual al marfii -verificati atent starea avelopelor mai ales sa nu fie taiate la interior,daca au serie notati seriile -verificati pernele de aer sa nu fie sparte si decuplate,camerele de franare si discurile de frana sa nu fie crapate -verificati atent triplele sa nu fie crapate si lipite,parbrizul,faruri,proiectoare -verificati prezenta urmatoarelor:trusa de scule,trusa medicala,triunghi reflectorizant,placute reflectorizante,numere inmatriculare,cric,cheie roti,prelungitor,trusa becuri,,stingatoare,furtun aer,manometru,cui tractare,cale roti,echipament protectie,trusa adr,navigatie,antene,go box-uri,casetofon,difuzoare,frigider,perdele,parasolare,centuri siguranta,scaune,paturi,stargatoare,acumulatori,cabluri aer/abs/ebs si conectorii acestora -masurati combustibilul din rezervor si specificati-l in PV odata cu nr de km afisati pe tahograf,ideal e sa preluati cu plinul facut -chingi,clicheti,coltare,scanduri,lazi de scule/paleti -numarul de oglinzi-notati-l !E posibil sa aiba cateva lipsa si sa nu va dati seama functie de model si echipare -notati orice eroare afisata de display-ul Cb-ului Nu preluati masinile in graba si evitati pe cat posibil preluarea lor in locuri slab luminate sau noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Februarie 26, 2011 EX Staff Share Postat Februarie 26, 2011 Largim putin subiectul MARE ATENTIE ! la preluarea unui camion de la un coleg.Nu luati nimic in gestiune fara proces verbal de dare-primire si mai ales nu dati ceva fara proces verbal. Notati orice neregula si orice defectiune altfel exista riscul sa platiti din propriul buzunar! NU trebuie tinut seama de scuzele predatorului(in general "asa am luat-o") Punctez cateva aspecte,rog completarea listei -faceti o inspectie vizuala detaliata asupra interiorului si exteriorului atat pentru camioane cat si pentru remorci. Acordati atentie aripilor axei tragatoare care se deterioreaza usor cat si scarilor si colturilor fata care se accidenteaza usor la manevre -verificati atent actele vehicolelor,a diverselor carduri si a marfii daca este cazul -verificati atent sigiliul tahografului si eventual al marfii -verificati atent starea avelopelor mai ales sa nu fie taiate la interior,daca au serie notati seriile -verificati pernele de aer sa nu fie sparte si decuplate,camerele de franare si discurile de frana sa nu fie crapate -verificati atent triplele sa nu fie crapate si lipite,parbrizul,faruri,proiectoare -verificati prezenta urmatoarelor:trusa de scule,trusa medicala,triunghi reflectorizant,placute reflectorizante,numere inmatriculare,cric,cheie roti,prelungitor,trusa becuri,,stingatoare,furtun aer,manometru,cui tractare,cale roti,echipament protectie,trusa adr,navigatie,antene,go box-uri,casetofon,difuzoare,frigider,perdele,parasolare,centuri siguranta,scaune,paturi,stargatoare,acumulatori,cabluri aer/abs/ebs si conectorii acestora -masurati combustibilul din rezervor si specificati-l in PV odata cu nr de km afisati pe tahograf,ideal e sa preluati cu plinul facut -chingi,clicheti,coltare,scanduri,lazi de scule/paleti -numarul de oglinzi-notati-l !E posibil sa aiba cateva lipsa si sa nu va dati seama functie de model si echipare -notati orice eroare afisata de display-ul Cb-ului Nu preluati masinile in graba si evitati pe cat posibil preluarea lor in locuri slab luminate sau noaptea Guvis,nota 10 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members johny v.b Postat Martie 2, 2011 Members Share Postat Martie 2, 2011 bravo guvis ai omis sigiliul de la impulsor de pe cutia de viteze la unii s au rupt altii folosesc maimuta si eticheta care se pune pe stalp la portiera cu verificarea taho .personal am patito pe germania 500e amenda pt firma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members guvis Postat Martie 5, 2011 Members Share Postat Martie 5, 2011 La acel sigiliu ma gandeam...stiu ca se poate rupe usor si amenzile sunt imense Corecta obesrvatia cu verif taho...personal mi se pare un pic exces de zel sa pui amenda asa mare pt un abtibild,daca verificarea taho se poate dovedi cu actul corespunzator -am omis rotile de rezerva...sa se consemneze daca masina si remorca le are sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.