Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Nota intre 1 si 10 firmei la care lucrati


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Members

SUCEAVA LOGISTIC  - NOTA 2, ...... obligatia de a folosi magnetul; timpii de conducere si pauza - nerespectate; semnarea unor documente la angajare, ce au rolul de garantie in locul asigurarilor; neasigurarea transportului dus-intors la baza din Austria, respectiv intoarcerea spre casa; contract de munca cu clauze numai in favoarea angajatorului; inselaciune in privinta salariului - a calculului raportat la km parcursi, consumul de motorina si diurna care nu exista. (Imi cer scuze pentru sinceritatea dezarmanta).   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

TRANSPORT POPOVICI INTERNATIONAL - Sfintu Gheorghe (Covasna) - NOTA 2, ........ se retine aprox. 200 euro lunar din salariu (pana la suma de 2500 euro) - ce reprezinta garantia pt eventualul furt de motorina sau daune ale camionului, provocate din culpa soferului, [de retinut ca orice sofer are statutul de HOT inca dinainte de a fi angajat]; obligativitatea semnarii unui document la angajare, din care rezulta ca esti "condamnat" sa lucrezi pt ei timp de 6 luni indiferent de "urmari"; se dau incarcari de 30 tone, pt care calculul consumului se face pt doar 25 tone de incarcatura; in fiecare luna ti se opresc bani din salariu pt ca ai depasit consumul standard facut de "sefi"; daca pleci mai devreme de la ei, ti se imputa 300 euro alocati pt cele 3 zile de pregatire la baza (curs de pregatire si siguranta auto inainte de angajare); garantia oprita din salariu, care insumeaza 2500 euro - nu se mai restituie; clauze contractuale doar in favoarea angajatorului; diurna nespacificata in contract - nu exista.   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Moderators

Kurt Beier nota 8 (in ascensiune)..

De la nota 4-5 au ajuns cred la nivelul asta pt ca pe langa faptul ca se plateste la timp(nu se taie la bani chiar daca se mai greseste,ca in cazul meu ca m am abatut 180km sa ajung in Soragna, pe langa Fidenta pe la neamuri sa le vad....)masinile sunt toate noi(max 1 an).

-Mai nou acum numai comenteaza cand i ti iei o amenda din vina ta si ti o deconteaza fara

      prea multe investigatii.

-Se lucreaza in program(NU SE MAI DEPASESTE nici tonajul kiar daca unii disponenti insista,soferul ia ultima decizie fara repercusiuni asupra sa)

-Nu se mai pune "maimutza" nici macar la manevre!!

Fata de acum 1 an cand erau printre cei mai...huliti acum sunt intr un top 20 cred..pacat ca salariile numai cresc au ramas 1500 (all inclusive) chiar daca se tot aude de vreo 4-5 luni ca se maresc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

aaaa...si pentru colegul claudiuklf

cred ca Blomqoist ar merita cumva 8-9 daca ar fi sa du crezare la colegii din Padborg..aveti 1500 la 9000km si restul 0.19/km?!?! e mai mult decat convenabil se stie ca si la voi se respecta cam tot...pacat insa ca aveti o multime de acte de facut..Oricum numai fi modest si dale o nota mai mare si tu. ;)

Drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

GST STADLER - Tirgu Mures, nota 1.

Se angajeaza masiv (30 soferi odata) fara nicio conditie, pt ca se pleaca in masa; contractul de munca se semneaza la baza din Austria si este un contract pt Cehia ( foarte dubios, deoarece orice reclamatie ulterioara nu se poate face decat in Cehia, iar in plus nu se efectueaza niciun examen medical sau psihologic, fapt pt care asupra contractului planeaza prezumtia de falsitate); soferii sunt obligati sa munceasca stil "kamicatze", fara program sau chiar si cu magnet la nevoie; amenzile sunt platite de "faptasi"; angajatii sunt obligati sa conduca numai pe nationale, pt ca autostrazile se platesc din salariu, la sfarsit; camioanele prezinta un mare pericol de contaminare si dauneaza grav sanatatii umane; nu exista notiunea de inceput sau sfarsit a vreunei perioade de program de lucru, odihna sau zi de leafa; salariul este o "loterie" - il poti primi sau nu. Totul este dupa noroc si bunavointa stafului, deci numai daca esti boschetar si nu ai un rost sub cer, merita sa muncesti pt o asemenea "companie" pirat.   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

KLG EUROPE LOGISTICS, nota 3.

Companie cu sediul central in Olanda, dar cu numeroase filiale in Europa, dintre care si un depozit de logistica aflat la Bucuresti (autostrada Bucuresti-Pitesti, km 23 - Bolintin Deal), face din cand in cand recrutari ieftine din Romania. Recent, in luna martie, la sediul sus mentionat, a avut asa-zisa preselectie, unde la interviu, participantii au fost intervievati de catre directorul roman imprena cu cel olandez. Esti sunat de un reprezentat al Departamentului de Resurse Umane, care de fapt este catzelushul lor cel "roscat" si care iti explica amabil dar sumar ce trebuie sa faci. Cei alesi sa participe la interviu sunt bine selectati, dupa criteriile pe care ar trebui sa le indeplineasca o secretara si nu un conducator profesionist. Este necesar sa vorbesti si sa cunosti o limba de circulatie la perfectie (engleza, franceza sau germana) - e una din conditiile pt care poti fi angajat, iar a doua este cea de a accepta conditiile de munca si salarizare, care sunt: 300 euro (salariu fix) + 10 eurocenti % km (reprezentand diurna)/ lunar, la un target de 17.000 km efectuati obligatoriu. Transportul Bucuresti-Eindhoven (NL) se face cu avionul si este asigurat de companie, iar timpul de lucru este de 5-6 saptamani pe comunitate cu 2 saptamani libere. Pentru cei noi veniti, se lucreaza la grupaje si se schimba camionul foarte des. Interviul si toate discutiile au loc numai in limba engleza. Socotiti si dumneavoastra, daca in timp legal se pot parcurge cei 17.000 km obligatoriu, lunar si daca salariul oferit este la nivelul muncii prestate. Parerea mea personala e ca un olandez care castiga la KLG 4000 euro/lunar, nu ar accepta aceasta mizerie. De ce credeti ca olandezul a venit in Romania pt a contracta forta de munca romaneasca? Raspunsul se afla la fiecare sofer profesionist roman pus in balans cu cel olandez. Mult succes tuturor.   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

denmark transport s.r.l. o firma mica cu 16 camioane,opereaza servicii de transport containere in germania si danemarca.se lucreaza 2 luni pe comunitate cu o luna acasa,numai la program,nu se accepta depasirea programului,fara magnet,salariul la timp fara intarzieri,camionul nu se schimba in cele 2 luni cat stai la lucru,despre consumul de combustibil,nu am avut probleme niciodata.patronul,un baiat de treaba,fost sofer.dupa parerea mea,o firma de nota maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

HARTL TRANSPORT - NOTA 1

Nu recomand aceasta companie, deoarece filiala din Timisoara este condusa de un personal incompetent, cu alte cuvinte si tradus mai pe romaneste (hoti, tigani, inapoiati comunisti si mincinosi). E pacat ca au patat numele companiei germane, dar dupa cum se stie, unde se baga romanii, strica tot.

Pe langa faptul ca la angajare ti se cere o "caruta" de acte, munca este pe masura si rasplatita cu multumiri, ca banii sunt la ei. Cred ca orice conducator profesionist care isi respecta si apreciaza munca depusa, nu accepta conditiile mizerabile de la Hartl Transport Timisoara. Dupa cum bine se stie, sa lucrezi pe comunitate cu 500 euro lunar, nu pica bine nimanui, in plus - chiar daca ai o vasta experienta in transporturile internationale, pentru a intra pe post de titular, trebuie sa fii mai intai ucenic vreun an de zile, adica mai pe direct sa fii carpa de spalat pe jos a soferilor si sa mirosi ciorapii si chilotii imputiti ai "titularilor"; ca asta e viata, mai intai sclav si apoi imparat.

... Si altceva: Doamnei Camelia Filip de la Departamentul Resurse Umane, care face angajari telefonic - cred ca Hartl Transport are suficienta cerneala si coli A4 pentru a imprima documentele angajatilor, nu cred ca e nevoie de niciun curierat rapid pentru a trimite documente; exista internet si s-a inventat imprimanta, daca nu stiati, suntem in anul 2011.

AM MAI ZIS SI REPET: "ROMANIA ISI VA REVENI ATUNCI CAND VOR TRECE TOATE GENERATIILE NASCUTE IN REGIMUL COMUNIST".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Waberers NOTA 1

In legatura cu Waberers Romania cu sediul in Miercurea Ciuc din Judetul Harghita sunt in totalitate de acord cu ce a ce scris - levike -  ’este o firma care isi bate joc de sofer in sensul adevarat al cuvantului ’.

Am lucrat la ei 1 an de zile si am avut ocazia sa vad o firma de ....... mincinosi, hot isi excrocii.

La angajare iti promit marea cu sarea iar dupa acea te iau la roata si te fura in stil barbar.

In legatura cu consumul umbla o vorba pe la Waberers - ca ai lipsa un rezervor de motorina si nici nu ai reusita sa iesi din curtea firnei.

Consumul de motorina este subnormat adica norma de consum data este mai mic de cel dat de fabricantul camionului , hotie pe fata.

Parcul de camioane este vechi iar service-ul camioanelor este sub orice critica.

Exp:

-iti fac ITP ul la camion care are probleme la sitemul de franare si te trimit cu el in cursa,daca iti rupi gatul pe undeva atunci zic  ca soferul e de vina.

In legatura cu bani pentru vigniette povesti, nu le platesc.

Iti spun ca daca ai mafa periculoasa cum ar fi anvelope, electronice etc nu ai voie  sa parchezi numai in parcari pazite (aceste de obicei sunt cu plata) dar nu iti dau bani si nici nu deconteaza chiar daca ai adus bon,  iti zic ca un sofer bun se descurca. (adica plateste din buzunar).

Iar ce a ce a scris colegul guvis  nu are nici o legatura cu realitatea de la Waberes. Adevarul e mult mai trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

multzam fain colegule pt nota de la Jan de Lely..practic informatia ta m a facut sa nu mi para rau ca n am mai plecat la ei..acum ceva luni tot trageau de mine sa merg la ei si adevarul este ca ma incanta ideea de alucra la ei mai ales ca mi lasau libertatea de a mi alege colegul(se angajau numai pt ekipaj) si am un prieten bun care vrea sa lucre in ekipaj pt experienta..mai mult am refuzat pt ca ei ofereau doar 1200 la ekipaj..All inclusive..

Drumuri line fara capre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator Anonymous

ACJ MED CARGO 8+ Unii stiu dc....si pentru ca merita, au pornit-o de jos si uite ca criza este plecata si ei au ramas.... ce este drept e o firma cam severa nu se glumeste cu securitatea, se lucreaza la program, pauze in cursul saptamanii doar de 9h cand este de munca, nu se depaseste prg de munca 15h cu max 10 conduse, pauze de 24-45 regulate ..... daca se sare este pe spatele lor asa ca drepti sa fim unde nu iti mai cere cate odata????? pai doar esti la munca si acasa la alimentara de lucrezi tot mai stai intr-o zi peste ora de plecare sa numeri cartofii  ;) ;) ;) asa ca eu unul 8+ satisfacator spun ;D ;D ;D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.