Jump to content

Nota intre 1 si 10 firmei la care lucrati


Recommended Posts

  • Members

Best driver trans nota 1 sa zicem defapt nici nu pot sa le dau nota am lucrat pentru ei si nu multumesc nu imi mai trebuie daca esti sofer nu ai ce cauta acolo doar daca esti manuitor... bani putini, cotețe de masini tapa la bani te trateaza ca pe sclavi singurul lucru mai ok e ca nu ai stres poti sa faci ce vrei tu ca nu isi permit sa te dea afara ca si asa nu au soferi angajaza tot timpu si mint in anunturi ca maresc flota sa fie mai credibili 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Mss transport olanda e a doua firma la care lucrez in prezent si dupa o luna si un pic pot spune dupa cum urmeaza: nota 9... fara probleme la bani tot timpu la timp esti platit omeneste de 3 ori mai mult ca la BDT nu au aparate pe franta si iti baga bani pe cardu personal (Eliminat )  am dat 9 pentru singurul fapt ca sunt sigur ca exista si firme mai bune. Masini bune toate cumparate de noi service doar in reprezentanta si multe altele soferi sunt respectati...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...
  • Moderators

H. Haenen Maasbree/Venlo Olanda, e de 6. masini super obosite la inceput,apoi dupa un an daca esti "shpritz" ai DAF euro 6.banii la timp,daca vrei avans la salar,fara probleme,dar..au venit "colegii" nostri si de la 2500 la 2100e/luna,transportul acum ti-l platesti singur,probleme cu plecarea acasa,lucrezi numai cu ADR Ziegler Spedition(Venlo),nu se tine seama de cum se aranjeaza marfa,amesteca grupele,unele chiar etajate,schimbi remorci la greu,te forteaza sa mergi maxim,nu 9,45 ci 10h (sau 9h dupa caz).La inceput am avut contracte cu 14,99/h brutto,anul trecut in ianuarie s-au facut contracte false in limba lor(nu intr-o limba pe care sa o inteleaga ambele parti),in care scrie ca muncesti si esti platit doar 6 ore/zi!!

Mai nou exista un jmecheras-intermediar roman binenteles pe numele sau Florin Ciubancan din Cluj care abureste soferi sa vina si le ia si comision,200-800 euro,depinde de fatza omului

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

Tomasi Group Brasov(sau WorkSet) nota 2(se poate?)

contracte false(scrie ca ai 4700 brutto dar de fapt ai 990 net,dovada extras ANAF),te vand efectiv,clauze gen "soferul este de acord sa plateasca eventualele daune aduse autocamionului sau marfii" legea 561/2006 este o utopie pentru ei.Plata salariilor intarzie constant intre 6 si 10 zile.Transportul ti-l asiguri tu,un haos total la birouri,actele din contract pe care nu le-ai vrut sa le semnezi ti le "aranjeaza" ei. 

Cand demisionezi numai vezi un salar si jumatate(te platesc dupa o luna si jumatate muncita,dar cum salariul i-l iei cu intarziere,iei teapa pentru doua luni muncite).Eu unul am recuperat abia un salariu,pe baza amenintarilor cu tribunal parte civila si tribunalul muncii.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • Members

S c tivadel cris trans srl... sediu Sighetu maramatiei o panarama de firma nota 1 camioane putin zis jalnice. bani putini, cotețe de masini tapa la bani te trateaza  prost o rusine

Edited by Anonimm
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Nio logistics expert srl.... Nota 5 lucru mult, bani putini. Patronul este multumit doar atunci cand totul este bine, iar cand nu iese ceva bine incepe sa tipe la tine si sa se comporte urat. Salariul intarzie. Camioanele sunt destul de ok

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Members

S-Team Spedition - Oradea, garaj la intrare in localitatea Sanmartin (spre Felix). Firma ok la prima vedere si impresie....dupa care teapa pe fata! Salariul pe tara + diurna la timp, fara intarzieri. 65E diurna pe zi, la coletarie cat incape. La angajare (acum un an) era vorba ca NU prea se face coletarie, dupa care cu timpul ajungi sa faci doar coletarie (2 incarcari cu 3 descarcari, 2 cu 2, 2 cu 4, rar 1 cu 1). Cursele sunt preponderent IT-D, cu mici devieri. Nu se cere manipulare de nici un fel, dar un anume Florin (dispecer), iti cere cand urmeaza repausul saptaminal de 45 de h (in weekend) sa mai conduci 2-3 ore sambata dimineata, dupa aceea sa intri in repaus saptaminal de 45 de h (adica weekend prescurtat....si in acel 45 h). Camioanele sunt destul de obosite. Unul singur (un MAN) ar fi ceva mai normal, dar pe acela sunt abonati doar V.I.P-urile din firma, restul, nici vorba! Eu, dupa un aproape un an la ei, mi-au expirat actele (permisul, atestatul + cardul). La revenire acasa, urma sa sustin examenul pentru  CPC, iar la predarea decontului, am ramas afis cand am fost intrebat  ce aleg din: trecerea in concediu fara plata sau plata taxelor catre stat din salariu minim pe Romania, fara a lua nici un ban in perioada in care trebuia sa astept sosirea actelor la A.R.R. (probabil Mr. Florin dorea sa-si mai faca un venit suplimentar din salariul meu/Romania, fara sa stie Domnii Patroni).  Parca as fi vrut sa stau acasa de dragul de a sta, nu tot in interes de servici. V.I.P-urile si pupincuristii din firma stau acasa cate 6 saptamani fiind platiti cu acel salar minim/economie. Cei care NU fac parte din aceea categorie sunt luati de prosti in firma...Mai departe, trageti voi concluzii, dragi colegi. Succes si drumuri bune va doresc! Nota: -1.

Edited by cico_3504
ortografie
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

LTS Gmbh firma Germana nota 1 cu indulgenta…                                                                                                                                                                                                                               LTS este o firma de care ar fi bine sa va feriti, se lucreaza 6saptamini cu 2 normal dar e posibil sa stai si 7-8,saptamini, gasesc motiv ba ca nu pleaca nimeni cand ai tu 6 saptamini ….etc., dispeceri praf ,te fac din vorbe, mint si tot cum vor ei iese,dus la greu 9-10 ore [conducere],repausuri zilnice cat mai scurte ,ca daca nu esti sunat, plecat duminica seara 22 pentru 2 ore condus, la saptamina dubla mergi peste 95-100 ore ca asa vrea dispecerul un italian care face legea, nu-l intereseaza nici de BAG, nici de legea europeana reg 561, nici de legea munci de la noi(concediu, ore lucrate stipulate in contractual individual de munca) la garaj nu prea ai sanse sa ajungi poate 1 data daca ai noroc daca nu pe cabina 6 saptamini…, daca intri in autohof nu poti plati cu DKV platesti tu cash si vezi bani dupa 4,5 saptamini daca nu folasesti tichetu sa mananci, daca mananci nu iti deconteaza, camioane bune nu vedeti pentru  romani, nemti au camioane bune restul, romani adica, seria 5005, 720, 450 niste epave pe roti MAN, Volvo FH12 regulile sunt pentru romani(sclavi considerati de firma LTS) ca asa vrea macaronaru sef. pentru  nemti alte conditi. Pentru cine a lucrat la ei au simtit pe pielea lor , pentru altii care vad un anunt dat de LTS descrierea e de  parca tot e roz, curge lapte si miere ....se insala , ca sa vedeti si niste conditi de "cazare" la placaje dormitoare Nordwalde 2,5 pe 3m incredibil, inuman cum de nu a anuntat autoritatile Germane pana acum sau sa speram ca urmeaza. E un cosmar firma LTS. 

Edited by cico_3504
ortografie
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members

Den Hartogh - nota 5 ( per total , de evitat firma . O notă aparte o face dl. Vali Muntean , un personaj duplicitar și fricos . E suficient să sufle umpic balaurul Radek spre el că se scapă în pantaloni de frică . Nu ajută absolut deloc șoferii români de acolo , decât cu minciuni multe )

Bertschi - nota 8 ( a fost de nota 9 , din păcate a decăzut ușor în ultimii ani , inflexibilă în privința programului de lucru și cu o salarizare acceptabilă . Oricum , rămâne o firmă bună , mult peste Den Hartogh .)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • Members

Revin cu un update la firma Bertschi , mai trebuie sa scad inca un punct (nota finala-7), lucrurile se strica incet si sigur , in ultimele 6 luni peste 20 de soferi vechi au parasit firma(si asta e ce stiu doar eu) , iar cei care au venit sint de-a dreptul catastrofali , unii dintre ei ( soferii bulgari - jumperi ) , nu stiu decat sa faca praf masinile altor soferi titulari , pe care lucreaza , sub privirile ingaduitoare ale tuturor sefilor , care in lipsa de soferi aduc pe oricine , numai sa-si miste masinile , disponenti care te pun sa lucrezi si in ziua cand trebuie sa pleci acasa sau cu masina deteriorata . Pur si simplu nu stiu cum sa mai scape de soferii vechi (bulgari sau romani) , cu contracte pe Romania , Bulgaria sau Slovacia . Soferii noi care vin , le face la toti contracte de Germania , extrem de proaste pt. sofer , dupa doua saptamani de lucru pe terminal in Germania , cei cu contracte noi de Germania , iau maxim 2300-2400 euro , deoarece diurna este foarte mica la lucrul in terminalele din Germania . Nici eu nu mai stau mult , in primavara sper sa fac mutarea la Van den Bosch , unde se lucreaza 3 sapt. cu 3 sapt. acasa si 1750 salariu lunar , per total , mult peste ce ofera Bertschi in clipa de fata . Toate cele bune .

Edited by CRYS
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Am aplicat la Bertschi in octombrie si m-au chemat la Ploiesti la interviu. Abia dupa ce am dat proba de lucru si am discutat conditiile de munca si salarizare(care nu m-au incintat deloc) mi-au zis ca angajarea e conditionata de vaccinare. Mersi dar inca nu sunt dispus sa ma intep. Am pierdut o zi intreaga pe drum(21h) si 100lei. M-am lamurit cit de seriosi sunt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.