Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

CAMIONUL FAVORIT


MANV10

Ce marca de camioane va place si de ce?  

386 members have voted

  1. 1. Ce marca de camioane va place si de ce?

    • SR(STEAGUL ROSU)
      1
    • ROMAN
      4
    • FREIGHTLINER
      2
    • PETERBILT
      5
    • KENWORTH
      3
    • INTERNATIONAL
      0
    • MACK
      1
    • URAL
      0
    • KAMAZ
      3
    • MAN
      113
    • SCANIA
      119
    • VOLVO
      117
    • DAF
      39
    • MERCEDES-BENZ
      47
    • IVECO
      13
    • RENAULT
      9
    • TATRA
      4


Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • VIP

Poi Man-ul(si MB dar el mai demult) era sa dea faliment(prin 1999-2000) din cauza fiabilitati,nu mai intrau camioanele in service,multe service-uri din germania s-au inchis,au ramasa multe piese pe stoc,si atunci Man era sa intre in faliment daca nu luau o solutie,ei si atunci au scos TGA-ul la care stiti bine singura problema majora si intalnita la toate (ma rog din 10 camioane 7 care au probleme, au cu cutia)este cutia de viteze,la toate le ceda in jurul a 550 000, 600 000 km.Pare ciudat nu? Ei asta a fost cu TGA-ul din 10 camioane care ieseau de pe poarta fabrici 4 aveau aceasta defectiune.In ziua de azi nu se mai fac lucrurile ca pe vremuri ,adica fiabile ,in ziua de azi Fiabilitae=Pierderi de bani.nu ii ciudat ca acum's 20 de ani faceau aia lucruri care te tineau toata viata,era si o vorba atunci ca cine isi cumpara Mercedes-Benz is ia masina pe viata(am un prieten ce a avut un MB cobra,a stat vreo 5 ani afara nu l-a mai pornit,si anul trecut a vrut sa il duca la fieru vechi,si a zis hai sa vad daca  porneste  ,la prima cheie a pornit,am ramas uimiti).Si nu toate Tga-urile sunt rele ,depinde si cum il intreti am un vecin care lucra pe un TGA are 1 200 000km si nu a avut nici o problema cu el ,insa daca la 100 000 km trebuia sa schimbe turbina ,ca era buna ca nu ,o schimba,uleiul iar toate piesele ,lubrifianti  erau schmbate la timp.Asta ii secretul unei masini bune,revizia la timp si grija de ea.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

eu am votat scania pentru ca este cel mai adevarat camion ;vreau sa mai specific dragi colegi ca am mai mult de zece ani de tir deci SCANIA

Nu conteaza cati ani de tir ai, ci ceea ce-ti place...argumentat  ;).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Anonymous

Preferatele mele sunt cele Volvo.Am avut si ocazia sa stau de aproape de un Volvo si imi place.Imi plac motoarele si designul si totodata si interiorul.Am vazut multe de la Edy si m-au fascinat.Pe locul 2 in preferintele mele se afla Scania pentru fiabilitate si aspect.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Anonymous

eu  sant  modest  daca  as  avea  bani  mi-ar  place  un  daf  cf  sau  mercedez  la  un buget  de  10-15mii de  euroi  nici nu  stiu  la  ce  sa ma  bag  iveco  prima  dragoste  sant  terminate  volvo  scania  parca  sant  prea  rulate  un  man  imi cam face  cu  ochiu  dar  cel  mai  avantajos  pentru  mine  un  ROMAN    cu  motorizare  moderna

517751_1241262893_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

Am ales ROMAN deoarece pe camioane ROMAN m-am invatat sa conduc, in special Saviem si Raba. Cu Saviemul merg de la 13 ani si ma descurc, zic eu, foarte bine. Am unul aici la tara si abia apuc sa mai fie nevoie sa merg cu el pe undeva pentru ca ador sa merg cu el:X. Ii naspa k nu mai am revizie si alte celea la el...dar aici local ...merge...mai mult pe camp:D Bafta colegii!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Anonymous

Am votat MAN, desi imi plac la fel de mult Mercedes si Scania. Cand spun ca-mi plac ma refer in primul rand ca design exterior. Daca iau in calcul bordul imi place foarte mult si DAF.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • Members

masinile sant inaintate in tehnologie, dar ce facem ca nu prea avem mecanici inaintati in meserie....

  Nu imi spune ca si in Europa Volvo are aceleasi probleme ca in Nord America. Eu am un 770 si cand ma duc cu el la dealer... se uita aia la el ca ciorba rece la lautarul mort pe masa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.