Guest Anonymous Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Salutare la toti!! Va provoc sa vorbiti despre nemultumirile,erorile si de ce nu plangerile pe care le aduceti dispecerilor? Si in acelasi timp sa cautati si solutii ca aceste probleme sa dispara!!!Si de ce nu sa existe comunicare si complicitate intre soferi si dispecer!! Am deschis acest subiect pentru a afla ce e in capul vostru si eu o sa va spun cum se vede din tabara asta!!! O singura rugaminte!!! NU VA ABTINETI---SPUNETI TOT!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted March 22, 2011 Administrators Share Posted March 22, 2011 1- toti dispecerii cu care am lucrat, au vrut sa-mi demonstreze ca stiu tot ce se intampla pe drumurile europei doar privind monitorul! 2- de obicei, oriunde as pleca de acasa in europa pot spune cu aproximatie data si ora sosirii ( in functie de km , cel mult 4 ore plus sau minus ) 3- daca pe traseu intampin probleme cu traficul, in secunda doi anunt dispecerul. 4- daca am probleme la descarcat, la fel anunt. 5- pana acum nu am avut marfa lipsa sau avariata. 6- toti cu care am lucrat au fugit de raspundere ca dreaq` de tamaie . 7-daca cursa mergea bine, era meritul lui 8- daca apareau ceva probleme la incarcat sau descarcat era din vina soferului. etc. incep sa ma enervez, asa ca nu ai cum sa impaci capra cu varza !!! Cu toate acestea, dupa ce anunt dispecerul de problema respectiva incep adevaratele probleme, pai cum asa, de ce asa si multe altele , adica vezi doamne soferul incearca sa pacaleasca dispecerul ! de la firma unde lucrz acum , am fost plecat 7 luni de zile din cauza unui dispecer. l-am luat de mana si am mers la stapanire zicand: ori pleca el din firma, ori plec eu, patronul a vrut sa ma trimita in concediu sa ma linistesc, zicand nu-l poate da afara pe dispecer. eu am pus cheile pe masa si am plecat sa-mi caut de lucru la alta firma. dupa cateva au scapat de dispecer, eu revenind in firma ! c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ady_lkw Posted March 22, 2011 Members Share Posted March 22, 2011 Salutare.Un scurt exemplu il pot da eu ,despre relatia sofer ,,dispecer,,(momentan nu pot da numele firmei).Icarc din austria cu doua descarcari in sicila. in sicilia prin niste sate uitate de lume o ceata de nu vedeai un metru in fata niste stradute de trebuia sa astepti sa iasa omul din casa sa mute masina sa te incadrezi in intersectii......ajunc in satul cu pricina .dupa doua ore de cautari inca nu auzise nimeni de firma,opresc carabinierii mi au zis ca strada aia care o caut(de firma nu auzise nici ei)este inchisa pentru lucrari.Sun dispecerul;( se facuse aproape 3 ore de cand o cautam)raspunsul lui a fost:,,Cum au gasit o altii si au descarcat sa o gasesti si tu,pentru ca acolo au mai fost cel putin 10 camioane numai de la noi mie sa mi descarci si a 2 a si pana diseara sa incarci sa fii si pe vapor.,,.In fine am sunat acasa a gasit sotia firma pe net dar avea cu totul o alta adresa nicidecum cea din acte.Ajuns acolo am intrebat cate masini au mai fost la voi cu marfa de la firma noastra ? Raspuns:esti al 2 lea ,a mai fost una chiar cand am deschis noi depozitul ca 6 luni in urma.acesta este doar un exemplu de cum se comunica intre sofer si ,,dispecer,, la firma....xxx. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Si ce ar trebui sa facem(ambele parti) sa se poata comunica cum trebuie? Oare doar noi dispecerii suntem vinovati? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted March 22, 2011 Administrators Share Posted March 22, 2011 Si ce ar trebui sa facem(ambele parti) sa se poata comunica cum trebuie? Oare doar noi dispecerii suntem vinovati? sa intelegeti si voi ca trebuie sa va asumati responsabilitati atunci cand este cazul, si sa deveniti profesionisti . incredere totala intre unii si altii. cel care greseste primul trebuie sa plece . SCURT fara alte discutii. doar asa vad eu relatia . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ady_lkw Posted March 22, 2011 Members Share Posted March 22, 2011 no zis nimeni ca dispecerul e vinovat.ideea era cum se comunica la mine in firma nu la modul general caci am mai lucrat si la alte firme in decursul a 10 ani dar aici la firma asta e ceva special.si am specificat asta a fost un exemplu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Eu sunt de parere ca fiecare trebuie sa isi asume raspunderea,adik eventualele daune,cheltuieli etc,incepand de la patron, dispecer,cel care incarca,sofer...pana la cel care descarca.Cu ceva vreme in urma mam angajat la o firma,dupa probele de lucru,inainte sa semnam contractele ne invita o domnisoara sa ne explice cum stau treburile in firma.AMENZILE nu le platiti voi dar trebuie sa le trimiteti in cel mai scurt timp la firma,iar aici se decide daca vor fi imputate salariatului(viteza,centura etc)sau vor fi platite de firma(depasire program,greutate+ancorare incarcatura...daca agati semiremorca cu sigiliu).Prima cursa cu doua descarcari....la terminarea programului ma opresc,alimentez fac un dus si cand ma intorc la masina suna Dispecerul..era ora23:00..eram la 500 de Km de firma'pana la 5:00 tre sa fi la sediu sa iei alta semiremorca'.Discuti inutile ca nu mai am program,TREBUIE si imi inchide.Acum oricare am fi ce te gandesti dupa prima cursa...nu ma duc ma da afara,ma duc risc ameda da au zis ca platesc ei.....ma duc.Ajung la sediu pe la 6:30 plec descarc cealalta remorca toata lumea multumita.La doua zile ma opreste politia 1500€amenda+sechestru pe masina pana la plata amenzi.Plateste firma amenda si la sfarsitul luni ma trezesc cu surpriza in fluturas...Merg la dispecer si ii arat si imi zice 'te-am pus io?' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted March 22, 2011 Administrators Share Posted March 22, 2011 Eu sunt de parere ca fiecare trebuie sa isi asume raspunderea,adik eventualele daune,cheltuieli etc,incepand de la patron, dispecer,cel care incarca,sofer...pana la cel care descarca.Cu ceva vreme in urma mam angajat la o firma,dupa probele de lucru,inainte sa semnam contractele ne invita o domnisoara sa ne explice cum stau treburile in firma.AMENZILE nu le platiti voi dar trebuie sa le trimiteti in cel mai scurt timp la firma,iar aici se decide daca vor fi imputate salariatului(viteza,centura etc)sau vor fi platite de firma(depasire program,greutate+ancorare incarcatura...daca agati semiremorca cu sigiliu).Prima cursa cu doua descarcari....la terminarea programului ma opresc,alimentez fac un dus si cand ma intorc la masina suna Dispecerul..era ora23:00..eram la 500 de Km de firma'pana la 5:00 tre sa fi la sediu sa iei alta semiremorca'.Discuti inutile ca nu mai am program,TREBUIE si imi inchide.Acum oricare am fi ce te gandesti dupa prima cursa...nu ma duc ma da afara,ma duc risc ameda da au zis ca platesc ei.....ma duc.Ajung la sediu pe la 6:30 plec descarc cealalta remorca toata lumea multumita.La doua zile ma opreste politia 1500€amenda+sechestru pe masina pana la plata amenzi.Plateste firma amenda si la sfarsitul luni ma trezesc cu surpriza in fluturas...Merg la dispecer si ii arat si imi zice 'te-am pus io?' indiferent cine si ce zice chiar si scris, SOFERUL este direct raspunzator in fata legii pentru incalcarea programului de conducere . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 CE INTELEGI PRIN A GRESI?? Nu sunt de acord primul care greseste sa plece....pentru ca poate din punctul tau e o gresala si a altui coleg nu ..........sau invers...ce faci pleci??? sau e mai bine sa cautam o cale de mijloc--sa ne spunem lucrurile in fata(si nu prin spate la sefi)--si sa fim profesonisti. Asa faci si in viata de zi de zi..prima lovitura si te dai lovit...sau la prima cearta in casatorie divortezi=))) ¿ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 indiferent cine si ce zice chiar si scris, SOFERUL este direct raspunzator in fata legii pentru incalcarea programului de conducere . Da ai dreptate mihai,io mi-am asumat raspunderea,am pierdut puncte de pe permisul meu,dar daca si amenda trebuie sa o platesc tot eu....ca sa ii fac cursa dispecerului......asta nu mi se mai pare corect!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted March 22, 2011 Administrators Share Posted March 22, 2011 CE INTELEGI PRIN A GRESI?? Nu sunt de acord primul care greseste sa plece....pentru ca poate din punctul tau e o gresala si a altui coleg nu ..........sau invers...ce faci pleci??? sau e mai bine sa cautam o cale de mijloc--sa ne spunem lucrurile in fata(si nu prin spate la sefi)--si sa fim profesonisti. Asa faci si in viata de zi de zi..prima lovitura si te dai lovit...sau la prima cearta in casatorie divortezi=))) ¿ sa inteleg ca nu poti sa-ti dai seama cand gresesti cu persoane ca voi care nu intelegeti ca trebuie sa va asumati si responsabilitati, asa trebuie procedat. ori alba ori neagra , nu exista cale de mijloc . si era vorba de relatia sofer dispecer nu sot sotie ! pentru cultura ta generala afla ca sunt casatorit de 26 de ani cu aceeasi persoana . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted March 22, 2011 Administrators Share Posted March 22, 2011 Nu sariti asa pe Diana! Nu cred ca spune cu rea intentie. da atunci sunt alte domenii in care poate sa-si desfasoare activitatea . ca dispecer ar trebui sa cunoasca legislatie si psihologie cel putin la fel de bine ca un sofer daca nu chiar mai mult. si din cauza unor persoane ca ea s-a ajuns aici in aceasta meserie. gata, subiect inchis . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members CatalinFCS86 Posted March 22, 2011 Members Share Posted March 22, 2011 de aici pleaca toata problema , majoritatea dispecerilor se cred si soferi ! pentru ei soferii is asa = cu aia care dau cu matura pe drum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted March 22, 2011 Administrators Share Posted March 22, 2011 Da ai dreptate mihai,io mi-am asumat raspunderea,am pierdut puncte de pe permisul meu,dar daca si amenda trebuie sa o platesc tot eu....ca sa ii fac cursa dispecerului......asta nu mi se mai pare corect!!!!!!!! corect nu este deloc ! el s-a laudat la sefi ca a rezolvat problema, si tu urmeaza sa platesti ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted March 22, 2011 EX Staff Share Posted March 22, 2011 Tesoro mio,cu fraza asta ".....pentru a afla ce e in capul vostru si eu o sa va spun cum se vede din tabara asta...." ai deja verdictul pe hartie , imi pare rau dar no comment acest subiect ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 1. Nu am deschis subiectul pentru a vedea care are mai multa dreptate, sau care e mai destept cu mai multe clase............ 2 Persoane ca mine... Ai cuvantul de onoare ca am citit si cunosc legislatia mai bine decat multi altii(si am si facultatea de psihologie terminata...nu zic ca st psiholoaga, dar am ceva idee cu ce se mananca)...iar eu cu soferii mei(90% din ei) ma inteleg foarte bine.Stiu ca am si eu multe lipsurile, dar pentru asta incerc sa invat si sa aflu cat mai multe...si pe multi din soferi ii pot suna sa le cer ajutorul(e un lucru reciproc). --ne completam. 3 Stiu ca e un subiect care ataca ambele tabere...si cred cu toata convingerea ca pentru a ajunge la o colaborare, este nevoie de compromis(nici 100%dispecerul, dar nici 100%soferu) ---ca stim cu toti cea mai buna cale e cea de mijloc...DAR TREBUIE SA AI CU CINE(ambele parti trebuie sa cedeze). Mi-am auzit multe din astea..tu nu ai ani de viata cat am eu de condus....Felicitari!!dar cu o atitudine asa nu demonstrezi nimic.....Am incheiat subiectul..pt ca asa vreau eu...Daca nu dai dreptul la replica -nu ai cum sa termini subiectul-- totul ramane in aer si asta inseamna tensiune. Si in ultimul rand EU NU CRED CA SOFERII SUNT MAI JOS SAU MAI SUS CA ALTE PERSOANE--EU CRED CA DE LA FEMEIA CARE FACE CURAT PE SCARA PANA LA ¨OMUL DIN CONDUCERE AVEM ACELEASI DREPTURI....si trebuie sa existe respect pt ca daca unul din acestia nu e se rupe lantul trofic Va doresc drumuri bune!! Iti doresc din tot sufletul multi ani fericiti de casatorie!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members marian_73 Posted March 23, 2011 Members Share Posted March 23, 2011 treaba e destul de simpla.dispecerul si soferul formeaza o echipa,atata timp cat niciunul nu e "blat",totul e in regula.am intalnit si dispeceri profesionisti care te pot scoate din diverse incurcaturi,oameni in care poti avea incredere. din pacate sunt si dispeceri care nu au habar cu ce se mananca aceasta meserie,se cred atotstiutori. am lucrat cu un dispecer danez care,zi de zi ma muncea 9 ore pe zi,fara probleme,orice problema aveam,in max 10 min aveam raspuns sau rezolvare la problema mea.asta numesc un meserias adevarat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators cico_3504 Posted March 24, 2011 Moderators Share Posted March 24, 2011 intre dispeceri si soferi trebuie sa fie o legatura profesionista,atunci cind unul din ei nu vrea sa isi faca treaba cum trebuie se ajunge la aceste discutii.Mai mult se cere multa incredere in sofer,daca dispecerii ar fi macar 60% de partea soferului sar simplifica multe conflicte si sar renunta la multe amintiri despre familie si despre mame.Mentalitatea generala este ca soferul incearca sa te pacaleasca,indiferent la ce,la ore,la traseu,la motorina,numai ca printre ei sunt destui de multi profesionisti,care stiu ce au de facut,fac ce li se cere.Asta inseamna ca revenim la uscaturi,si ei sunt in ambele tabere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ROSSY Posted March 24, 2011 Members Share Posted March 24, 2011 Intre dispeceri si soferi consider ca cele mai multe probleme apar din lipsa informatiilor corecte ( adrese,timp de condus si de pauza) sau necunoasterea acestora. Altele apar si daca dispecerul mai are si alte "atribute" (patron de exemplu). Diana ceva timp in urma se interesa de procedura de constituire a unei firme (nimic rau),probabil cu activitate pe comunitate si "sora" cu una spaniola (am vazut locatie de E).Ca o paranteza eu lucrez la firma spaniola 100%(Barcelona). Pentru un dispecer mai ales conteaza numarul de masini pe care le dirijeaza.Problemele sunt direct proportionale cu numarul de camioane (soferi). Deci 90 % din cat conteaza. Primele informatii pleaca mereu de la dispecer: data,ora si locul de incarcare,data,ora si locul de descarcare,natura incarcaturii,etc. La randul lui soferul in baza acestor informatii poate informa dispecerul daca se incadreaza sau nu,el stie cate ore mai are de mers sau cate ore de pauza (zilnica,saptamanala). Normal ca pe traseu pot aparea probleme (de trafic,tehnice,etc). Important este si cum lucreaza soferul,respecta programul de condus sau nu. Trebuie sa pornim de la faptul ca nimeni nu sa nascut invatat iar omul cat traieste invata. DRUMURI BUNE SI NUMAI DE BINE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted March 24, 2011 Members Share Posted March 24, 2011 1. Dispecerul este intre "ciocan"(seful) si nicovala (soferii). 2. Soferii sunt cei care doar primesc ordine si trebuie sa le execute , fara sa poata refuza (asta in opinia sefilor, dispecerilor sau patronilor), mai mult tot ei sunt cei care platesc pentru greselile intregii firme (prin mustrari verbale sau de ordin financiar). 3. Sunt de parere ca un dispecer ar trebui sa aibe un numar maxim limita de camioane sub ordine (10, maxim 15), atunci cred ca se poate ocupa cel mai bine de ele (probabil si 15 sunt multe). 4. Soferii sa ceara detalii acolo unde nu inteleg ceva sau nu au suficiente, chiar daca acestea il irita pe dispecer.Dispecerul ar trebui sa dea o adresa reala (nu de genul : da adresa de descarcare si defapt acolo este sediul firmei, depozitul este in alta parte). 5.Sa se puna fiecare in situatie celuilalt. 6 .Daca mai imi vine ceva in minte am sa mai scriu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Sunt dispecer la aceasta firma de 2 luni si ceva...am 12 camioane(8 in echipaj)..Ca in orice loc de munca sunt lucruri pe care nu le cunosteam(adrese--firme--etc.)si spaniolii nu iti spun nimic... Imi doresc doar ca soferii sa inteleaga ca daca ii suni si ii intrebi pe unde sunt--sau de pauza--sau de orice tampenie--nu e sa-i stresezi sau sa te iei de ei...e pt ca te intreaba seful . ex concret::::Masina cu 2 soferi...ei nu ajungeau in 2 programe de la IRUN LA CAEN(APROX 870 KM) si cand au ajuns la garaj seful i-a chemat in birou(si pe mine sa traduc) si s-a luat de ei...sa aud apoi ca ei sunt in firma cu mult timp inaintea mea si pana acum nu le tinea cont la program...si ca e vina mea ca acum sunt atenti la program si la pauze saptamanala... Am recunoscut ca si eu , ca si dispecer, am lipsuri.....dar daca incepem sa ne sapam groapa si sa tipam sai injuram sau mai stiu eu ce...SE REZOLVA CEVA???Eu prefer sa ne spunem lucrurile in fata-si sa rezolvam lucrurile asa--nu te duci la petron/sef si ii spui si dispecerul nici nu afla--ca tu in fata lui esti foarte amabil--- DK baietii au pb si cred ca ii pot ajuta ma pot suna si la 00 noaptea....dar sunt unii care te suna si sf de sapt sa te intrebe de unde isi cumpara apa...sau mai stiu eu ce aberatII... Eu cred ca daca s-ar intelege ca dispecerii sunt pusi sa ajute, sa va facem munca mai usoara si ca avem nevoie de toate informatiile pe care le detineti(cat program aveti,care e timpul aproximativ in care ajungeti la inc/desc, cat stati la inc/desc...etc) pentru asta.....nu ar mai exista probleme. NU UITATI CUM VA COMPORTATI VOI AIA O SA SI PRIMITI DIN TABARA CEALALTA. DRUMURI BUNE SI SA AUZIM DE BINE!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members ciprian swe Posted March 25, 2011 Members Share Posted March 25, 2011 NU UITATI CUM VA COMPORTATI VOI AIA O SA SI PRIMITI DIN TABARA CEALALTA Suna a amenintare...gen,eu sunt prieten cu voi...insa numai sa indraznesca vreunul sa ridice ochii la mine.Nu accept explicatii!Eu stiu mai bine! Gresit:Cum te comporti TU,asta o sa primesti din partea soferilor! El este una dintre cele mai importante persoane dintr-o firma de transport,sa stii asta.El te ridica,din cauza lui zbori pana la urma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Driver-ul Posted March 25, 2011 Members Share Posted March 25, 2011 Soferul face ca roata sa se invarta...iar daca soferul doarme stie el de ce o face. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 NU UITATI CUM VA COMPORTATI PENTRU CA AIA O SA SI PRIMITI DIN TABARA CEALALTA nu ma refeream la soferi cand spuneam asta....Ma refeream la totii --si in orice situatie--...pentru ca viata ia multe intorsaturi...ceea ce dai azi poti sa primesti maine....indiferent de meseria pe care o ai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted April 4, 2011 Administrators Share Posted April 4, 2011 diana ..problema se pune in alt fel ........in tranportul marfii de la punctu a la punctu b sunt cel putin 5 factori infuentabili , 1 fabrica producatoare , 2 firma de logistica , 3 firmele sub contratate 4 puntu de descarcare si factoru 5 imprevizibilu . de cand cu criza sa cautat un pret cat mai mic de transport si de multe ori marfa trece de la o firma de logistica mare la una mai mica alta si mai mica , dupa la un propietar de camion sau o firma foarte mica si de aici te intrebi de ce nu pot face soferii din irun la caen cei 870 km in un program in echipa( 21 ore de disponibiliate de a conduce) raspunsul vine singur ....firma ca sa se incadreze in costu mic de transport in primul rand trebuie sa foloseasca f mult natioalu sau rute national , sau alte magarii care aduc beneficiu doar fimei de logistica si riscuri doar celui care face transportu ca exemple o sa sa_ti dau din experienta mea adunata cu diferite firme de logistica din barcelona , eu lucrand cu la un patron ( autonom ) cu 2 camioane , faceam curse express numai cu automotive pentru toate marcile de automobile . te chemau la ora 18 si te incarcau la 1 sau 2 noaptea .....cand urma sai zic la cel de la trafic su dispecerat ca mai am x ore de condus si trebuie sa fac pauza , o lua cu urlatu pe capul meu ...si ca daca vrem sa muncim sa facem cum zice , ca marfa trebuie sa ajunga la ora x in paris ......si atunci incepi cu magariile !!! cine greseste in primul rand firma de logistica prin neaplicand niste reguli de baza in transport ....daca imi chemi un camion la ora de si nu se incarca , penalizare , dar cum nu poti zice nimik ca sa nu pierzi contracte taci si inghiti , durata transportului sa o impuna firma si nu fabrica , si sa se respecte munca soferului , fabricile sunt needucate in ceea ce prezinta legislatia rutiera in regim de transport cu tot ce include , de aici se denota ca sunt slabi pregatiti!! odata pus la drum iti faci traseul asa in cat sa mai ramai si tu ceva bani la sf de luna , si incepi cu cruci si rugaciuni catre cel de sus ....sa nu-ti scoata in calea ta pe cei de la douane , prin vama sau peaje , folosesti la maxim nationalele si cand sa mai ajungi la timp ?, dar totusi marfa trebuie sa ajunga !! sa nu-ti mai zic de cursele de anglia nu primeai confirmare la rezervarea de la vapor si trebuia sa cauti pe la ghiseele p & o un amarat care , care sa aibe si chef de lucru , si cand ajungi la descarcat nu stiu ce numar de referinta sau email cu lista de piese , trebuia sa ajunga si nu a ajuns , sau cand trebuie sa incarci ceva cautal pe mister alexander , in germania sa semneze foaia de conformitate a marfii , ca fara semnatura lui nu se poate efectua transportu ,,,si el cu amanta la schi in austria si exemplele pot continua iara un factor important e imprevizibilu ..daca soferu te anunta ca e ceva,trebuie comunicat si luat in calcul in cea ce priveste timpi de descarcare , locurile de incarcare si descarcare verificate si bine informate soferului , exact cum firma cere de la mine seriozitate si implicare in buna desfasurare a muncii , atunci eu de trafic astept o buna colaborare nu doar tipete si superoritate . ultimela 9 luni am lucrat pentru o sucursala dsv din madrid ........un stres total zilnic, cu dispeceru sef nu aveai ce comenta, multe descarcari si incarcari in acelasi timp si coordinare lipsa .....firmeel si ele pretentioase ca vor marfa inainte de ora aia , sau incarcarcari la prima ora , plecai cu camionu jumate pentru ceva firme din apropiere si inainte incarcai si dupa aceea descarcai de mutai la paleti ca nebunu ,, si singura explicatie erea ca asa vrea firma .....km facuti fara rost din cauza ca aveai in ruta ta firma sau centre comerciale gen leroy merlin sau ikea intrun oras si altele in alt oras in partea opusa a rutei cu program de la 8 la 10 si dupa masa iara luai aceleasi orase la rand , cand puteai merge cu partea stanga a rutei un drum si partea dreapta a rutei un alt drum ... ajungeai la incarcat si nu erea marfa gata , trebuia sa-ti continuii ruta si sa te intorci , tot un dute vino ......iara un lucru pe care l-am observat si iara vina logistici , apelau la mana de lucru ieftina , in general polaci sau portughezi in coborare spre casa ..marfa cu termen livrare la client pe 10 ajungea fix in dupa masa zilei de 9 sau dimineata la ora 6 , si certuri care facute primele si care nu , toate din lipsa coordinarii si a intarzierii transportului facut pe nationale pe franta ,plus ca tie iti ramanea din marfa din ziua anterioara ...pe scurt un stres total ..... deci ca un rezumat .....se cere mai multa seeriozitae din partea logisticilor , mai multa implicare din partea fabricilor , si buna intelegere intre sofer si coordinator ....si asta nu depinde decat de cum planifica fabrica lista de livrari si materii prime , lgistica sa planifice transportu de la a la z cu cap si firmle mai mici de transport sau distributie sa primeasca corect informatiile si sa le verifice ( a gresii e omeneste si erori se pot face )dupa care soferu primeste toate datele ce care are nevoie si transportu se poate face in mod linistit ......dar cand unu dintre cei enumereti mai sus strica treaba ...se strica pana la cap ..si intodeauna soferu are de pierdut .... sper sa nu ofensez pe nimeni cu remarcile mele ..dor e o parere personala ..si traita pe propia piele salutari la toti si numai bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.