Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Firme de Transport Persoane ... pareri ...


Vizitator

Postări Recomandate

  • Members

Devii pe dracu titular!Astia au nevoie de carduri tahograf nu de soferi si cu asta am incheiat cu Atlassibu!

Se pare ca te o marcat faza cu ,,cardul ,, , ei bine afla cand am dat si eu proba cu 8 soferi in autocar, surpriza a fost ca numai eu aveam ,,card,, restul de 7 din judetele tarii NU aveau deloc, au mers pe cardul meu la proba , acuma.... ce trebuia sa fac , un circ in autocar pe tema asta ca sa nu poata sa dea proba si restul de colegi >?

Ok am inteles, ti au cerut cardul nu l ai dat drum bun :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

ceva despre firma saiztours si tabitatours stie cineva

vad ca te interesezi si  de eurolines ...nu  pricepi ca sa terminat cu linia in romania , cred ca doar 1-2 firme din romania  platesc cat de cat bine , sa redus activitatea de cand cu avioanele low cost ...cand am inceput eu pe autocar linie luam pe cursa de spania undeva la 250 euro pe cursa plus spaga acum vad ca se da cam 100 euro plus minus  iar spaga  e loterie sau inexistenta . de turism e clar ca nu poti face ,se plateste prost  cerinte mari si la firmele bune nu intri ca sant firme cu cateva autocare  si nu angajeaza pentru ca  nu pleaca nimeni de unde este bine cat  de cat .din cate vad din postarile  tale  nici experienta prea mare nu ai  cu autocarele  nu mai vorbesc de cunostinte ce tin de firme , soferi ,relatii  si legaturi ...nu te supara pe  mine  dar e timpul  sa  te gandesti la  altceva  cu autocarul  mergi  pe  o mana moarta ....e  un sfat  prietenesc    , pierzi timp  asteptand  firma  minune   
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

E dezastru cu locuriile de munca,pe partea cu transport persoane cel putin nu mai gasim nici o firma serioasa,cel mai bine daca castigi la loto sau eventual sa fiti 3 oameni cu bani sa puneti bani sa luati un autocar bunicel si sa te bagi cu el in coloaborare cu o firma ca sa poti avea clientela,lucrezi 1 an sa scoti bani apoi dupa un an faci pentru tine, si numai asa ajungi la un salariu de 1500 euro/luna.

Un autocar cu 3 axe de 420 cp care consuma pana in 30l/100 km ; daca parcurge intr-o luna 3 curse de romania-spania dus-intors cu 50 de pasageri (total 100 dus-intors) si pretul unui bilet este de 80 euro/persoana scoate aprox.5300 euro curati

3000 km (900 litrii motorina) = 6000 ron aproximativ;

La un dus de 50 persoane scoti 4000 euro, in total ro-sp - dus-intors (8000 euro) de pe biletele de pasageri, din care scadem 1800 litrii de motorina (la 6,68 ron/litru) si iesim la aprox.2700 euro motorina dus-intors si in final ajungem la 5300 euro castig pe o cursa dus-intors

-Tinem cont ca am pus consumul de 30l/100 km iar consumul real e undeva la 27l/100

-Nu am pus remorca ,deci cu coletarie poti face pe 2 tone de marfa - 2000 euro in plus (1 euro/kg)

-Nu am pus taxele de autobanda,roviniete si nici taxe pentru autogari

Un autocar bunicel din 2004, 460 cp , man NEOPLAN Tourliner N2216 SHD - 70000 euro

Deci in final daca lucrii pt.tine faci banuti dar trebuie rabdare ,cel putin 1 an lucrii ca sa achiti autocarul iar dupaia iti faci un salariu de aproape 1600 eur/luna de fiecare (3 soferi).Acum cu problema de unde scoti in rate un autocar second sa-l achiti in timp nu stiu cum este dar oricum ai nevoie de ceva banuti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut.Colegul Cosmen se vede ca iti place linia de Spania - Romania dar cu partea de contabilitate las-o ptr altcineva.Ptr eficenta economica un autocar pe 3 axe trebuie sa aiba 56-59 locuri nu 50,consumul de motorina este de 35-38 l ,pretul pe bilet este in jur de 60 euro,si uitate la cei care fac linie de Spania acum si ai sa vezi ca autocarele vin si pleaca in medie cu 30 de calatori.Este foarte greu sa te duci plin si sa vii plin.Profitul la linii sta in remorca(cantitatea de bagaje),de asta se iau amenzi pe Slovenia ptr depasire cintar.Mai gindeste-te.Drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
Salut.Colegul Cosmen se vede ca iti place linia de Spania - Romania dar cu partea de contabilitate las-o ptr altcineva.Ptr eficenta economica un autocar pe 3 axe trebuie sa aiba 56-59 locuri nu 50,consumul de motorina este de 35-38 l ,pretul pe bilet este in jur de 60 euro,si uitate la cei care fac linie de Spania acum si ai sa vezi ca autocarele vin si pleaca in medie cu 30 de calatori.Este foarte greu sa te duci plin si sa vii plin.Profitul la linii sta in remorca(cantitatea de bagaje),de asta se iau amenzi pe Slovenia ptr depasire cintar.Mai gindeste-te.Drumuri bune

60 e in cazul fericit,dar ii iei si cu 50 de la comisionari din valencia si castellon,pt ca nu o sa ti permiti sa tii agentii in autogari.spania e cam gata casi linie,saiz ul si tabita mai misca ,atlassib ul o face doar pt prezenta,si mai sunt cativa mici,dar oricum e gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...
  • Members
La 06.09.2012 la 11:19, dudasliv a spus:

Aici nu se vb decat despre ATLASIB nu de mai multe firme!

Transport GmbH ofera servicii de transport persoane,colete,masini si utilaje pe platforma,animale de companie de la adresa la adresa cu tur retur zilnic, link-ul spre site-ul lor il consider reclama mascata si il elimin 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.