Administrators Gongy Postat Septembrie 9, 2011 Autor Administrators Share Postat Septembrie 9, 2011 gongy dupa cumintelegi tu trebuie respactat arcul de 24?? deci sa inteleg ca tu citesti doar ultima postare ? daca priveai cu atentie tichetele postate pe aici,nu cred ca mai era nevoie de intrebarea asta si nici de raspunsul meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Septembrie 9, 2011 Autor Administrators Share Postat Septembrie 9, 2011 pornesti la drum mario deorece este alta zi .O intrebare ptr cei ce folosesc tahograful digital.De ce pe bon orele de condus,pauza,ect..sint calculate de la ora 0h (utc) pina la 24h oare nu ptr. ca ziua incepe laora0? Eucred ca daca ti cont de acest lucru este foarte simplu de calculat cit ai condus cind poti incepe un alt program etc.. banuiesc ca ai inceput mai tarziu aceasta meserie, au fost si diagrame pentru o saptamana ,si ca diagrama actuala care acopera 24 de ore , asa socoteste si tahograful digital tot o perioada de 24 de ore. doar ca pentru unii este foarte greu sa citeasca o lege de la un capat la altul,si pe care ar trebui sa o stie mai ceva ca pe "Tatal nostru" (rugaciunea aia care se zice ca trebuie spusa in fiecare seara ) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Septembrie 9, 2011 Members Share Postat Septembrie 9, 2011 cam tirziu adevarat prin 1985 si international de prin 1994. asta e .imi pare rau ca sint unul din soferii care sau saturat de stres si vor sa doarma linistiti.apropo la firma la care lucrez, am montat pe camion un bord computer care printe alte functii(telefon,gps,email)imi calculeaza programul de lucru si imi detaliat cit am lucrat si cit mai am pe zi,saptamina,2 saptamini. imi da voie maxim 6 programe pe saptamina. Tatal nostru il stiu si il spun in fiecare dimineata ptr. ca eu consider ca ma ajuta. Diagrama saptaminala sincer n-am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mmc66 Postat Septembrie 9, 2011 Members Share Postat Septembrie 9, 2011 Marius nui nici o problema daca nu ai lucrat cu diagrama pe o saptamana, da mai tare cred ca unii care scriu ceva ce ei au auzit de la altii nu mi se pare relevant, sigur nu stie ce era o carte BUCH,si ce inseamna mai demult,aprox 25 ani in urma,programul de condus se poate face in functie de ora la care ai inceput sa conduci ,nu-i nici secret nici imposibil si este legal.Chiar nu inteleg de ce se face atata caz.Cineva se crede mai destept, ca scrie mult (si prost) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Septembrie 9, 2011 Administrators Share Postat Septembrie 9, 2011 Marius nui nici o problema daca nu ai lucrat cu diagrama pe o saptamana, da mai tare cred ca unii care scriu ceva ce ei au auzit de la altii nu mi se pare relevant, sigur nu stie ce era o carte BUCH,si ce inseamna mai demult,aprox 25 ani in urma,programul de condus se poate face in functie de ora la care ai inceput sa conduci ,nu-i nici secret nici imposibil si este legal.Chiar nu inteleg de ce se face atata caz.Cineva se crede mai destept, ca scrie mult (si prost) ART 15 REG.3821/85 Atunci când conducătorul auto este în imposibilitate de a folosi aparatura montată la bordul vehiculului ca urmare a faptului că nu se află în vehicul, perioadele de timp indicate la alineatul (3) liniuța a doua literele (, © și (d): (a) în cazul în care vehiculul este echipat cu un aparat de înregistrare în conformitate cu anexa I, se înscriu pe foaia de înregistrare manual, automat sau în orice alt fel, lizibil și fără a murdări foaia, sau ( în cazul în care vehiculul este echipat cu un aparat de înregistrare în conformitate cu anexa I B, ]se înscriu pe cardul conducătorului auto cu ajutorul funcției de introducere manuală [/boferită de aparatul de înregistrare Cine vorbeste din poverti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mikeandrei Postat Septembrie 9, 2011 Members Share Postat Septembrie 9, 2011 Daca nu vorba aia a ti albit pe cel cu coarne in fund cu programul vostru de condus numai cearta si raca nimic alceva.Fiecare este raspunzator pentru cum isi face programul de condus. La teorie suntem toti buni, dar oare in practica cati din noi suntem corecti??? Propun ca acest topic sa fie inchis deja am ajuns prin balarii rau de tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Septembrie 10, 2011 Autor Administrators Share Postat Septembrie 10, 2011 Daca nu vorba aia a ti albit pe cel cu coarne in fund cu programul vostru de condus numai cearta si raca nimic alceva.Fiecare este raspunzator pentru cum isi face programul de condus. La teorie suntem toti buni, dar oare in practica cati din noi suntem corecti??? Propun ca acest topic sa fie inchis deja am ajuns prin balarii rau de tot . inca mai vrei sa mai postez tichete aici sa vezi ca aplic si in practica ceea ce afirm ? acum ca sa te cred ca stii sa folosesti un tahograf exact cum spune legea si pentru ai ajuta si pe altii sa invete cu exemple concrete, te-as ruga sa postezi si tu ultima saptamana de munca aici . ce zici ? si atunci o sa-mi scot palaria in fata ta ! pana atunci insa .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mikeandrei Postat Septembrie 10, 2011 Members Share Postat Septembrie 10, 2011 Nea GONGY eu nu vreau sa intru in polemica cu tine dar prea te crezi miezul din dodoasca la PROGRAMUL DE CONDUS. Alta e sa ti scrie DHL pe masina si alta e GABIPLAST.Asa ca mai usor cu vorbitul si cu puncte puncte ale matale.Fiecare este raspunzator pentru cum isi face PROGRAMUL DE CONDUS. De aia sunt site uri specializate cu informatii depre PROGRAMUL DE CONDUS nu sa te d ai matale mare scula pe bascula cu ale tichete.Tichete iti pot arata cate vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Septembrie 10, 2011 Autor Administrators Share Postat Septembrie 10, 2011 Nea GONGY eu nu vreau sa intru in polemica cu tine dar prea te crezi miezul din dodoasca la PROGRAMUL DE CONDUS. Alta e sa ti scrie DHL pe masina si alta e GABIPLAST.Asa ca mai usor cu vorbitul si cu puncte puncte ale matale.Fiecare este raspunzator pentru cum isi face PROGRAMUL DE CONDUS. De aia sunt site uri specializate cu informatii depre PROGRAMUL DE CONDUS nu sa te d ai matale mare scula pe bascula cu ale tichete.Tichete iti pot arata cate vrei. te-am rugat doar saptamana asta nu asa multe , dar cu cat sunt mai multe cu atat mai bine. si nu cred ca sunt altceva decat un Sofer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Septembrie 10, 2011 Administrators Share Postat Septembrie 10, 2011 Domnilor va rog sa nu depasiti limita bunului simt , !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Septembrie 10, 2011 Members Share Postat Septembrie 10, 2011 Soferi de linie mari profesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 11, 2011 EX Staff Share Postat Septembrie 11, 2011 Pina va mai calmati putin, va las fara " ring " .....topic blocat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 11, 2011 EX Staff Share Postat Septembrie 11, 2011 Pentru a evita ulterioare displaceri ,deblochez topicul.....cu o singura conditie ,respect reciproc intre useri ,altfel primul care provoaca va fii eliminat fara drept de apel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Septembrie 17, 2011 Autor Administrators Share Postat Septembrie 17, 2011 Pina va mai calmati putin, va las fara " ring " .....topic blocat ! Pentru a evita ulterioare displaceri ,deblochez topicul.....cu o singura conditie ,respect reciproc intre useri ,altfel primul care provoaca va fii eliminat fara drept de apel ! Citat din: mikeandrei din Septembrie 09, 2011, 21:08:45 Daca nu vorba aia a ti albit pe cel cu coarne in fund cu programul vostru de condus numai cearta si raca nimic alceva.Fiecare este raspunzator pentru cum isi face programul de condus. La teorie suntem toti buni, dar oare in practica cati din noi suntem corecti??? Propun ca acest topic sa fie inchis deja am ajuns prin balarii rau de tot . inca mai vrei sa mai postez tichete aici sa vezi ca aplic si in practica ceea ce afirm ? acum ca sa te cred ca stii sa folosesti un tahograf exact cum spune legea si pentru ai ajuta si pe altii sa invete cu exemple concrete, te-as ruga sa postezi si tu ultima saptamana de munca aici . ce zici ? si atunci o sa-mi scot palaria in fata ta ! pana atunci insa .......... Citat din: mikeandrei din Septembrie 10, 2011, 13:32:03 Nea GONGY eu nu vreau sa intru in polemica cu tine dar prea te crezi miezul din dodoasca la PROGRAMUL DE CONDUS. Alta e sa ti scrie DHL pe masina si alta e GABIPLAST.Asa ca mai usor cu vorbitul si cu puncte puncte ale matale.Fiecare este raspunzator pentru cum isi face PROGRAMUL DE CONDUS. De aia sunt site uri specializate cu informatii depre PROGRAMUL DE CONDUS nu sa te d ai matale mare scula pe bascula cu ale tichete.Tichete iti pot arata cate vrei. te-am rugat doar saptamana asta nu asa multe , dar cu cat sunt mai multe cu atat mai bine. si nu cred ca sunt altceva decat un Sofer. eu cred ca am fost destul de calm, cu totul alta decizie trebuia luata in acest caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Septembrie 17, 2011 EX Staff Share Postat Septembrie 17, 2011 Cred ca am fost destul de explicit,prima si dupa eveniment ,fara sa " reeditez " mesajele postate,ati avut un avertisment si de la un moderator , insa vad ca preferati sa o luati ca pe un afront personal . Nimic mai gresit,nu am nimic cu nimeni , fie sofer incepator sau sofer cu vechime, avem aici un regulament si trebuie respectat ca atare ,altfel acest site devine un loc dedicat injuraturilor si schimbului reciproc de invective . Extras din regulile de baza ale acestui forum ....." Dreptul de folosire al forumului va este acordat gratuit in baza respectarii prezentului regulament.Deci retineti ca e un privilegiu folosirea nu o obligatie din partea noastra. Ne rezervam privilegiul de a va revoca acest drept (indiferent de vechime sau numarul de mesaje) in cazul in care consideram ca acest lucru este necesar. In momentul inregistrarii se considera ca ati citit acest regulament si sunteti 100% de acord cu cele scrise aici. Daca sunteti deja inregistrat in momentul afisarii regulamentului, actiunea de a posta in continuare inseamna o acceptare tacita a continutului sau, indiferent daca l-ati citit sau nu. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Octombrie 22, 2011 Autor Administrators Share Postat Octombrie 22, 2011 dedicatie pentru mario ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 19, 2011 Administrators Share Postat Noiembrie 19, 2011 dedicatie pentru mario ;D frumoas acum am vazut mesajul , mersi , contraatac cu o alta zi plina de munca !!!! ce a zis domnul de la control ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ciubacka Postat Noiembrie 20, 2011 Members Share Postat Noiembrie 20, 2011 Gongy si ceilalti cu experienta in cititul diagramelor : ce parere aveti despre asa o zi de munca in Romania? Se intelege ca am facut pauze de 15 respectiv 30 de min sau pot sa o arunc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Noiembrie 20, 2011 EX Staff Share Postat Noiembrie 20, 2011 Gongy si ceilalti cu experienta in cititul diagramelor : ce parere aveti despre asa o zi de munca in Romania? Se intelege ca am facut pauze de 15 respectiv 30 de min sau pot sa o arunc? Intre 16-18 ai o neregula !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leto200 Postat Noiembrie 20, 2011 Members Share Postat Noiembrie 20, 2011 Salut .Ce neregula ca mie mi de pare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Noiembrie 20, 2011 Administrators Share Postat Noiembrie 20, 2011 Se intelege ca am facut pauze de 15 respectiv 30 de min sau pot sa o arunc? nu pot aprecia la milimetru fix unde ,, cad minutele ,, 12.32 - 12.55 = 23 min 13.05 - 13.44 = 39 min si ai facut pauza , fractionata 16.29 /30 - 17.49/50 - 1.19 /20 h pauza ,, bat la ochi ,, minutele petrecute pe pauza si cu motorl pornit ,( metale lipicioase ceva ?? ;D acolo incarci / descarci ?? daca faci asta , taho trebuie setat pe alte munci :( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Ciubacka Postat Noiembrie 20, 2011 Members Share Postat Noiembrie 20, 2011 Incepand cu inceputul doresc sa va multumesc tuturor celor care v-ati dat cu parerea si am cateva mentiuni de facut: 1) Incarcatul nu apare pe diagrama ( o fost facut pe naspa ) si am avut 3 descarcari in ziua respectiva.Stiu ca se comuta pe "ciocane" la orice alta activitate in afara de condus si somn dar in conditiile acelea nu mi-am permis acest lux si am profitat de optiunea "pat" ca sa ma incadrez cumva cu timpii.Eu fiind un incepator care inca nu o avut onoarea sa fie controlat de organele abilitate ale statului (ARR) vin si va intreb pe voi cei cu experienta daca se leaga inspectorii de tine daca nu apar deloc "ciocane" pe diagrame.Chiar asa la bani marunti te iau? 2)Intre 12.32-12.55 se vede clar o pauza de 15 min asa cum spune si mario@bandit Intre 13.05-13.43 eu zic ca se vede o pauza de 30 min.Este sau nu?La cat am marit poza eu zic ca un 30' se vad cumva cu greu.Deci as avea per total pauza de 45' . 3)Ca ma credeti ca nu mentionez ca bateria e pe moarte si de aceea vedeti motorul functionand vre 3-5 min inainte si dupa conducerea efectiva.In acea pauza intre 16-18 de care zicea mario@bandit am fost nevoit sa pornesc motorul de frica sa nu raman pe marginea drumului fara curent deoarece mergea sirocolul,muzicuta si mi se incarca si telefonul.Dimineata inainte de plecarea in cursa cu greu am reusit sa-l pornesc si sa ma duc la incarcat. 4)In total dupa lungi adunari mai mult de 9h si 50' conducere efectiva nu mi-au iesit deci ma incadrez in cele 10 ore,zic eu. 5)Credeti-ma ca nu ma pricep la treburi cu magnetul,nu stiu exact unde se pune si nici nu vreau sa recurg la astfel de practici ca pe urma se invata seful si pe urma numa asa o sa trebuiasca sa circul.Ideea e ca aceea o fost o zi speciala ca in rest fac undeva la 340-380 km zilnic deci nu am probleme cu programul.Doresc sa mentionez ca nu agreez nici o tehnica de furat presul de sub propriul picior (magnet,compas etc.) 6)Mai doream sa va intreb daca la control se vor lua de mine si pentru faza/ele acelea cu motorul pornit cu camionul in stationare? Adica din moment ce-mi permite buzunarul sa consum motorina de ce nu as tine motorul pornit? Plus ca in firma mai avem un camion pe care nu merge sirocolul.In ala cum dormi tu iarna pe friguri din astea?Faci foc in cabina sau mai dai drumul la motor din cand in cand? In concluzie eu pastrez diagrama considerand ca am respectat timpii de conducere si de odihna in cele 24h.Daca aveti vreo alta sugestie sunt deschis la orice Astept raspunsurile voastre stimati colegi.Respectele mele !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cezzar Postat Decembrie 1, 2011 Members Share Postat Decembrie 1, 2011 Fratilor ..chiar azi am vb cu cineva ,si mi a spus in felul urmator ...3 perioade de odihna reduse nu trebuie sa fie una dupa alta ...la fel si timpul de conducere la 10 ore ..nu poate fi unul dupa altul ...trebuie sa ai o zi intre ele ..cel ce mi a explicat toatea astea ...e sofer cu experienta in spate ....asa ca ...mai cititi decretul !!! chiar daca cel care ti-a explicat treaba asta are exp in spate, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar nu a citit bine carticica aia mica...cred ca stii despre care carticica vorbesc, sau poate chiar deloc. nu spune nicaieri ca nu ai voie sa faci pauzele de 9 ore in zile consecutive, nici despre cele 10 ore de condus nu scrie asa ceva. intr-adevar, daca te uiti la exemplul dat in cartea aia, pauzele de 9 ore nu sunt puse in zile consecutive, la fel si cu cele 10 ore de condus. dar ala e doar un exemplu. GONGY, programul este efectuat corect, doar 3 pauze de 9 ore, 2 zile cate 10 ore de condus, nu ai sarit din cele 90 de ore la 2 saptamani si faci si pauza de 45 in fiecare saptamana. parerea mea e ca este legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Martie 29, 2012 Autor Administrators Share Postat Martie 29, 2012 NU asa se face un program de munca ! vreau sa gasiti ce greseli s-au facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Martie 30, 2012 Autor Administrators Share Postat Martie 30, 2012 precizari: am facut pauza de 9 ore la poarta firmei la care trebuia sa livrez marfa, am intrat pe cantar apoi la descarcat , iarasi pe cantar am luat actele si am plecat sa incarc pentru romania. am primit un telefon sa astept o confirmare si am tras intr-o parcare sa astept. iarasi telefon sa ajung repede la incarcare, ajung si-mi spun ca trebuie sa trag camionul la rampa si sa astept in cabina camionului ca eu ca sofer nu am voie sa intru in depozit. in sfarsit termina de incarcat si sunt chemat sa-mi iau actele, dupa care pornesc catre casa. aici in aceasta zi de munca am profitat aproape la maxim de reg. CE 561, adica am condus in total peste 9 ore, am program de munca de peste 13 ore si conform aceluiasi regulament pauza zilnica in acest caz este doar de 9 ore, (chiar daca eu as fi facut peste 11 ore de pauza zilnica, tot 9 ore se socotesc. Articolul 8, aliniatul 2: Pe parcursul fiecărei perioade de douăzeci și patru de ore de după perioada de repaus zilnic sau săptămânal, conducătorul auto trebuie să efectueze o nouă perioadă de repaus zilnic). nu scrie niciunde in nici o lege din romania sau din UE ca dupa ce am condus mai mult de 9 ore nu am voie sa fac pauza zilnica redusa , adica de 9 ore. am postat acest tichet din nou cu explicatii de rigoare pentru a arata ca se poate lucra perfect legal si fara spaima de controale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.