Vizitator Anonymous Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 colegule trebuia sa bagi maimuta si riscai mai putin ,daca nu te prindea atunci scapai ,acum trebuie sa iti iei neaparat concediu sau sa intri pe vreo taraba cu disc ca daca te toarna politia pe afara te ai nenorocit.iti spun ca m patit o eu la inceput si a dat firmei 8000e amenda ,4000 de fiecare ca eram la echipaj si am depasit cu mult mai putin ca tine,rezultatul a fost ca a platit patronul dar ne a zburat pe amandoi.asa ca take care you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Aprilie 17, 2011 Autor Administrators Share Postat Aprilie 17, 2011 colegule trebuia sa bagi maimuta si riscai mai putin ,daca nu te prindea atunci scapai ,acum trebuie sa iti iei neaparat concediu sau sa intri pe vreo taraba cu disc ca daca te toarna politia pe afara te ai nenorocit.iti spun ca m patit o eu la inceput si a dat firmei 8000e amenda ,4000 de fiecare ca eram la echipaj si am depasit cu mult mai putin ca tine,rezultatul a fost ca a platit patronul dar ne a zburat pe amandoi.asa ca take care you daca zici ca ai luat amenda asta mare,scoate si tu din tahograf tichetele respective pentru care ai luat amenda si posteazale aici sa vedem si noi ce si cum .si daca este posibil si procesul verbal, si atunci discutam concret . altfel........ce sa-ti zic ? oricum pe tine nu te mai poate amenda inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 colegule nu ai inteles,eu nu ma laud cu amenda aia,mi am pierdut jobul pt greseala aia,d aia i am spus colegului sa nu iasa pe comunitate pana nu face 28 zile,iar ce spui tu s a arat nu cred ca e vreo mandrie,am comis o ca eram incepator,asta e. se poate intampla oricui,ca incepator.din greseli inveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Aprilie 18, 2011 Autor Administrators Share Postat Aprilie 18, 2011 eu sunt cel care conduce camionul cu nr: B77XKF , zi de zi , nu am inlocuitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Aprilie 18, 2011 Administrators Share Postat Aprilie 18, 2011 ce sa intamplat lewis fii mai precis te rog .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 2, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 2, 2011 gata colegii, am scapat de dat banii ! a expirat termenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members buceag srl Postat Mai 2, 2011 Members Share Postat Mai 2, 2011 bravo tata,inca un sofer fericit pina la urmatoarea abatere mare.chiar nu a-i posibilitatea sa eviti astfel de evenimente.in F DUPA 11 h esti considerat pericol public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 2, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 2, 2011 bravo tata,inca un sofer fericit pina la urmatoarea abatere mare.chiar nu a-i posibilitatea sa eviti astfel de evenimente.in F DUPA 11 h esti considerat pericol public soferi ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 bravo tata,inca un sofer fericit pina la urmatoarea abatere mare.chiar nu a-i posibilitatea sa eviti astfel de evenimente.in F DUPA 11 h esti considerat pericol public >Apropo de Franta...ce imi place cel mai mult in tara asta este legislatia....ei amendeaza pe langa sofer si firma si intermediarul daca exista.Bravo lor!!!In acest fel au facut ca nici un patron sa nu mai forteze soferii sa sara din program. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 2, 2011 Administrators Share Postat Mai 2, 2011 asa mi se pare si mie corect , sa dea amenzi la toti !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Mai 2, 2011 Members Share Postat Mai 2, 2011 IN PRIMUL PROGRAM DIN CE SE VEDE AI CODUS 10 H46 MIN DAR NU STIU CAND AI INCEPUT PROGRAMUL IN DATA DE 29 SEARA IN REST E OK TOT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 3, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 3, 2011 IN PRIMUL PROGRAM DIN CE SE VEDE AI CODUS 10 H46 MIN DAR NU STIU CAND AI INCEPUT PROGRAMUL IN DATA DE 29 SEARA IN REST E OK TOT cum adica nu se vede mey sigur esti sofer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 3, 2011 Administrators Share Postat Mai 3, 2011 imi permiti sa-i raspund eu ?.. ;D la 00.26 isi termina pauza de odihna , ca au fost 9 sau 11 ore nu stim , ca nu apare pe tichet , ...si de acolo isi incepe un nou program ..... in rest .....te amendeaza sau nu domnul gongy ? ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 3, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 3, 2011 pai nu am primit pana acum nimic oficial ! mai astept sa vad ce decid inspectorii ARR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members blondul Postat Mai 5, 2011 Members Share Postat Mai 5, 2011 domnul GONGY scuze ca te intreb, am citit mai pe sarite tot ce s-a scris! Sa inteleg ca cele 2 tichete sunt la ARR sa le analizeze? te rog sa ne scrii si noua cum s-a terminat aventura ta de 2 zile pana la urma ! Drumuri bune sa ai !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 5, 2011 Administrators Share Postat Mai 5, 2011 multi stiu , putini isi dau seama, nu il amendeaza pentru ca arr merge dupa :(34) În ceea ce privește controalele rutiere, Directiva 88/599/CEE [9] nu prevede decât controlul perioadelor de conducere și de repaus zilnic, precum și al pauzelor. După introducerea aparatului digital de înregistrare, datele conducătorului și ale vehiculului vor fi stocate electronic și vor putea fi evaluate electronic pe loc. Acest lucru ar trebui să permită, cu timpul, un control simplu al perioadelor de repaus zilnic, normale și reduse, al perioadelor de repaus săptămânal, normale și reduse, și al repausului compensatoriu. de la introdurerea tacografelor digitale , plus 561 CE ,ar trebuii sa se schimbe treaba !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Mai 5, 2011 Members Share Postat Mai 5, 2011 din primul tichet nu rezulta ca vi dupa o pauza zilnica de care ar fi ea in rest e ok sa te pupe undeva nu ai facut nici o abatere ai respectat tot ce erea de respectat ca si cele 10 porunci............sc pt raspunsun din seara aceia Timisoreana e de vina............ * Timpul de conducere zilnic nu trebuie sa depaseasca 9 ore. Cu toate acestea, de doua ori pe saptamana, acesta poate fi extins pana la 10 ore de sofat pe zi. * Timpul de conducere intr-o saptamana nu trebuie sa depaseasca 56 de ore. * Timpul de conducere total, acumulat de-a lungul oricaror doua saptamani consecutive, nu va depasi 90 de ore. * Dupa o perioada de sofat de 4,5 ore, soferul trebuie sa ia o pauza neintrerupta de cel putin 45 de minute, in cazul in care nu-si ia o perioada de odihna. * Pauza mai sus amintita poate sa fie inlocuita cu o pauza de cel putin 15 minute, urmata de o pauza de cel putin 30 de minute, fiecare dintre acestea distribuita pe parcursul perioadei de sofat de 4,5 ore. * Soferii ar trebui sa beneficieze de perioade de odihna zilnice (cel putin 11 ore sau doua perioade reprezentate de o perioada fara intrerupere de 3 ore, respectiv de o perioada fara intrerupere de 9 ore). * Soferii ar trebui sa beneficieze de perioade de odihna saptamanale (o perioada de odihna de cel putin 45 de ore sau, in anumite conditii, orice perioada de odihna de mai putin de 45 de ore, care poate fi redusa la un minim de 24 de ore). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 6, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 6, 2011 domnul GONGY scuze ca te intreb, am citit mai pe sarite tot ce s-a scris! Sa inteleg ca cele 2 tichete sunt la ARR sa le analizeze? te rog sa ne scrii si noua cum s-a terminat aventura ta de 2 zile pana la urma ! Drumuri bune sa ai !! La ARR sunt astea 2 de aici plus inca 5 mult mai stranse ca astea , adica am condus aproape 10 ore si am facut pauza zilnica de 9 ore in primele doua programe de munca , la inceputul saptamanii de munca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members VIRGIL TIMIS Postat Mai 6, 2011 Members Share Postat Mai 6, 2011 nu specifica nici unde cand trebuie luata pauza redusa in ce zile,consecutiv aceasta este ca un joker care poti sa l folosesti cand vrei,precum si cele 10 ore de condus singura semi problema am avut o cu BAG am facut program de 10 ore pauza 9 ore urmat de un program de 10 ore si mi au dat de inteles ca este cam mult ca nu prea e bine dar nu puteau sa ma amendeze adevarul ca aveam 2 diagrame aproape full Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members drivers.truck Postat Mai 6, 2011 Members Share Postat Mai 6, 2011 Salut colegii! judecind doar dupa aceste 2 rapoarte nu poate primi amenda sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 11, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 11, 2011 aici este programul meu de munca pentru cele doua saptamani consecutive, in care cei de la ARR au zis ca am condus 98 de ore. dupa cum se vede , nu eu am gresit, ci programul de control care nu stie sa socoteasca [ataşament şters de admin din cauza vechimii] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 14, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 14, 2011 Fac ce fac, si iar o fac ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members rotaru Postat Mai 14, 2011 Members Share Postat Mai 14, 2011 din acest raport nu stim ce ai facut cu o zi inainte, te-ai oprit la 5:18 dar nu stim la ce ora ai inceput programul si daca ai facut pauza de 3 ore pentru a beneficia de pauza de 9 ore. una din regulile de baza pe care le respect e urmatoarea: inainte de a incepe un alt program fac pauza de 11 ore. De 3 ori pe saptamana pot face 9 ore de pauza daca in timpul programului precedent pauzei fac 3 ore de pauza consecutive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Mai 14, 2011 Autor Administrators Share Postat Mai 14, 2011 din acest raport nu stim ce ai facut cu o zi inainte, te-ai oprit la 5:18 dar nu stim la ce ora ai inceput programul si daca ai facut pauza de 3 ore pentru a beneficia de pauza de 9 ore. una din regulile de baza pe care le respect e urmatoarea: inainte de a incepe un alt program fac pauza de 11 ore. De 3 ori pe saptamana pot face 9 ore de pauza daca in timpul programului precedent pauzei fac 3 ore de pauza consecutive. ;D esti sigur ca asa trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members rotaru Postat Mai 14, 2011 Members Share Postat Mai 14, 2011 ;D esti sigur ca asa trebuie gongy am facut cursul acum o luna in italia, joi m-au oprit mi-au controlat discurile si am scapat basma curata dupa o ora si jumatate de control si calcule. trebuie sa recunosc ca nu conduc asa mult incat sa depasesc orele de condus zilnice, saptamanale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.