Jump to content
Gongy

Ma poate amenda pentru asta ???

Recommended Posts

citat din postarea colegului Virgil timis (unde e problema ??????????scrie undeva ca nu pot fi consecutive.????????..) asa cum sa dovedit el a crezut ca colegul dinugio sa referit la pauze zilnice.care pot fi consecutive.am aratat ca conf. art8. alin 6 din 561 pauzele samtaminale nu pot fi....Este gresit?

Cit dspre ,,alba sau neagra,,initial am crezut ca asta doresti sa descoperim ca sint trei pauze reduse si nu sa ghicim ce-ai facut in perioada fara thichete postate.cam subtire formularea ghicitoarei ca sa capeti raspunsul pe care inca il mai astepti.(parerea mea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai zis ca mai sunt si soferi profesionisti ?

ghicitoare ramane in continuare nedezlegata !

este legal cum s-au facut pauzele saptamanale ?

-daca da , de ce ?

-daca nu , de ce ?

si chiar daca erau toate tichetele , tot asta era ghicitoarea !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipsa unor tichete face mai greu de dezlegat aceasta,, ghicitoare,,Cred ca intre data de 09 si 14.09.2013 a fost efectuata o pauza saptamanala normala,datorita km cam putini efectuati.Deci avem o pauza saptamanala redusa,una normala, una zilnica +recuperari,una saptamanala redusa.

Perfect legal.

Nu poti fi amendat pentru asta

Mai trebuia postate bonuri cu pauzele facute?Pentru ce va mai trebuia bonuri?Km de la inceputul si sfarsitul activitatii i-ati verificat?Nu cred.Daca ii verificati,nu mai cereati si alte bonuri.Ghici ghicitoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnilor inspectori astept pareri, am pauza de 45h inainte si o sa fie o pauza de 36 dupa....e criza, facem economie la hirtie :ymdevil::ymdevil: . O sa revin saptamina viitoare cu tichetele pe a doua saptamina

DSCN5004.jpg

DSCN5005.jpg

DSCN5006.jpg

DSCN5007.jpg

DSCN5008.jpg

DSCN5009.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ma apuc sa enumar tot ce este in neregula,rezulta un mesaj cat postul pastelui de lung.Pentru fiecare bon in parte,amenda ar fi minim 1500 RON.Astfel de bonuri sunt un bun exemplu pentru cum poate un sofer sa lucreze tinand cont de povestile de parcare si nu de legislatia in vigoare.Inainte de a pune camionul in miscare,tu nu controlezi vizual starea camionului?Si as putea sa iti mai pun cateva intrebari.Dar nu vreau sa te pun in incurcatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegu o iei ca eu am luat-o....fain ai grija in urmatoarele 28 sa fi fffff corect sa nu te opreasaca!!!!!!!!!Bafta :-bd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
Daca ma apuc sa enumar tot ce este in neregula,rezulta un mesaj cat postul pastelui de lung.Pentru fiecare bon in parte,amenda ar fi minim 1500 RON.Astfel de bonuri sunt un bun exemplu pentru cum poate un sofer sa lucreze tinand cont de povestile de parcare si nu de legislatia in vigoare.Inainte de a pune camionul in miscare,tu nu controlezi vizual starea camionului?Si as putea sa iti mai pun cateva intrebari.Dar nu vreau sa te pun in incurcatura.

ce nereguli ai gasit tu pe tichetele lui truck?:-?

Share this post


Link to post
Share on other sites

reg.3821/85, art.15, aliniat 3:

- Conducătorii auto trebuie:

— să se asigure de faptul că perioada de timp înregistrată în foaie respectă perioada de timp oficială din statul de înmatriculare a vehiculului;

să opereze mecanismele de schimbare pentru a permite ca următoarele perioade de timp să fie înregistrate separat și distinct:

(a) cu semnul: "cerc" -timpul de conducere; (asta o face tahograful singur fara ajutor :D)

(B) se înțelege prin „altă muncă” orice altă activitate în afară de cea de conducere, definită la articolul 3 litera (a) din Directiva 2002/15/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 11 martie 2002 privind organizarea timpului de lucru al persoanelor care efectuează activități mobile de transport rutier ( 1 ), precum și orice activitate desfășurată pentru același sau un alt angajator din sectorul transporturilor sau din afara acestui sector; aceste activități se înregistrează cu semnul "ciocane incrucisate"

© „disponibilitatea” , definită la articolul 3 litera (B) din Directiva 2002/15/CE, se înregistrează cu semnul -"patrat"

(d) cu semnul - "pat", pauzele de muncă și perioadele de odihnă zilnice

Directiva15/2002 :

Articolul 3

Definitii

In sensul prezentei directive:

-timp de lucru` reprezinta:

in cazul lucratorilor mobili: perioada de la inceputul pana la sfarsitul timpului de lucru, in timpul caruia lucratorul mobil se afla la postul sau de lucru, la dispozitia angajatorului si in exercitiul functiilor sau activitatilor sale, adica:

perioada dedicata tuturor activitatilor de transport rutier. Aceste activitati sunt, cu precadere, urmatoarele:

conducerea autovehiculului;

incarcarea si descarcarea;

ajutorul acordat pasagerilor la urcarea si coborarea din vehicul;

curatenia si intretinerea tehnica;

toate celelalte activitati vizand asigurarea sigurantei vehiculului, a incarcaturii sale si a pasagerilor sau indeplinirea obligatiilor legale sau de reglementare direct legate de operatiunea de transport aflata in desfasurare, inclusiv supravegherea incarcarii si descarcarii, formalitatile administrative legate de politie, vama, serviciul de imigrare, etc.;

-perioade de disponibilitate` reprezinta:

perioadele, altele decat cele de pauza sau de repaos, in timpul carora lucratorului mobil nu i se cere sa ramana la postul sau de lucru, dar trebuie sa fie disponibil sa raspunda la orice apel de a intreprinde o calatorie sau a relua conducerea vehiculului sau de a efectua o alta munca. In special aceste perioade de disponibilitate includ perioadele in timpul carora lucratorul mobil insoteste un vehicul care este transportat cu feribotul sau cu trenul, precum si perioadele de asteptare la granita si cele datorate interdictiilor de circulatie.

Aceste perioade si durata lor previzibila sunt cunoscute in avans de catre lucratorul mobil, adica fie inaintea plecarii fie chiar inaintea inceperii efective a perioadei respective, sau in conditiile generale negociate intre partenerii sociali si/sau in conditiile legislatiei statelor membre.

pentru lucratorii mobili care conduc vehiculul in echipa, perioada petrecuta stand langa sofer sau in cuseta in timp ce vehiculul este in miscare;

Intrare in vigoare

Prezenta directiva intra in vigoare in ziua publicarii in Jurnalul Oficial al Comunitatilor Europene.

Articolul 16

Destinatari

Prezenta directiva se adreseaza statelor membre.

Adoptata la Bruxelles, 11 martie 2002.

conform directivei 5/ din 30 ianuarie 2009 :

O clasificare armonizată a încălcărilor este, de asemenea,

de dorit, în vederea asigurării unei baze comune pentru

sistemele de clasificare în funcție de gradul de risc pe care

statele membre trebuie să le introducă în conformitate cu

articolul 9 alineatul (1) din Directiva 2006/22/CE. Pe

baza acestor categorii armonizate se va facilita încadrarea

încălcărilor comise de un conducător auto sau o întreprindere

în alt stat membru decât statul membru de

reședință.

Statele membre asigură intrarea în vigoare a actelor cu

putere de lege și a actelor administrative necesare pentru a se

conforma prezentei directive până la 31 decembrie 2009 cel

târziu. Statele membre comunică de îndată Comisiei textele

acestor acte, precum și un tabel de corespondență între respectivele

acte și prezenta directivă.

-Articolul 15

alineatul (3)

G22 Utilizarea incorectă a mecanismului de schimbare - abatere foarte grava

Share this post


Link to post
Share on other sites

colegu foloseste functia ciocane in loc de patrat ,,,dar asta nu e nici o problema grava ,poate la fiecare oprire verifica siguranta marfi transportate,strange chingi ,starea tehnica a masini,,,deci puteti demostra ca nu face asta ?????????poate descarca si incarca si nu are DISPONIBILITATE

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghici ghicitoarea mea :ymdevil:

restul sunt povesti !

a zis cineva ca sunt si soferi aici, astept inca un raspuns pro sau contra dar cu argumente legale !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici macar nu am vazut tichetele dar daca e vorba de ghicit numere la bingo...

Probabil ai pauza 24 recuperata pana la 45 in spatamana in curs urmata de o noua pauza de 24 in saptamana 2.Si tu sustii ca e legal iar eu am anumite rezerve dar nu ma contrazic cu profanii sacri ai acestui forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de forumistu' » Mie Noi 13, 2013 3:57 pm

Cand prin net mai bun voi face upload la cateva buletine de control primite de la francezi,cred ca mai am si vreo 2 bonuri semnate si unul de la control Douane din Belgia.Toate fara nicio amenda!Si am si cate 5 descarcari prin Anglia si deseori ajung la 90 de ore pe 2 saptamani!Doar ca nu e topicul potrivit...

In 11 noiembrie a fost Ziua Armistitiului si am sarbatorit,il voi posta pe cel de maine.

in afara de faptul ca jignesti alti useri, si ca iti dai "aere de mare meserias" nu am vazut nimic !

asa ca ne lipsim de aerele matale de "mare sofer" si te trimt in concediu 30 de zile.

si apropo, de religii se ocupa altii !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe 09.09 ai 1.55 ore pe ciocanele, presupun ca ai încărcat în Ro. Cu descărcare It. Care descarcare nu mai apare pe bon. Acum, depinde. Ori ai făcut pauza în rampa,ori ai descarcat.... altfel. La fel și încărcarea. Ori pe nașpa, ori venit gol spre casa. Asta e ceea ce am observat eu. Și-ți lipsesc bonurile de marți pana vineri, aproximativ 880 km . și ai doua pauze reduse la 32,respectiv 35 ore. Altceva ce ar mai fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok... Vrei sa ne arăți cum ai recuperat pauza săptămânală redusa? 561 art 8 alin 7 Orice perioada de repaus luata în compensație pentru reducerea unei perioade de repaus săptămânal trebuie alipita unei alte perioade de repaus de cel puțin 9 ore. Asta e răspunsul și ghicitoarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceste tichete sunt pauzele tale saptamanale din data de 7 pana in 23.Deci raspuns la ghicitoare.

Parerea mea este ca poate sa te amendeze tinand cont de faptul :

7-9/09/2013 pauza saptamanala redusa 31:45.

14-16/09/2013 pauza saptamanala redusa 37:51.

21-23/09/2013 pauza saptamanala redusa 35:29.

Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel

puţin: – două perioade de repaus săptămânal normale sau

– o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de

cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o

perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia săptămâni care

urmează săptămânii în discuţie

O perioadă de repaus săptămânal începe până la sfârşitul a şase perioade de douăzeci şi patru de ore de la perioada de repaus săptămânal precedentă.

(7) Orice perioadă de repaus luată în compensaţie pentru reducerea unei perioade de repaus săptămânal trebuie alipită unei alte perioade de repaus de cel puţin noua ore .

ASTA este parerea mea ca trebuia sa ai cel putin o pauza de 45.

acuma stiu ca vine replica ca pauza (7-9) e de 31:45 si ca poate fi 24 ore si restu de 7 ore 45 considerata ca o recuperare pentru pauza (14-16) 37:51+(7h 45)=45h 36 de minute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acuma stiu ca vine replica ca pauza (7-9) e de 31:45 si ca poate fi 24 ore si restu de 7 ore 45 considerata ca o recuperare pentru pauza (14-16) 37:51+(7h 45)=45h 36 de minute.

:-??:-??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok....ai aproximativ 32 ore pauza intre 7-9.09 , aproximativ 39 ore intre 14-16.09 ,aproximativ 37 ore intre 21-23.09 . si banuiesc ca le-ai recuperat pe toate pana la sfarsitul celei de-a 3 saptamani. Adica ceea ce vrei tu sa ne arati e ca ai 3 perioade de repaus saptamanal reduse ,consecutive si defilezi fara sa-ti faci griji pentru asta ! Si...orele ce trebuiau recuperate sunt putine,asa ca la mai mare !

(6) Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel

puţin:

– două perioade de repaus săptămânal normale sau

– o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de

cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o

perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia

săptămâni care urmează săptămânii în discuţie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te-am prins ! intre 7-9.09 ai pauza redusa, pe 9.09 ai inceput pauza de 45 ! (3) O perioadă de repaus zilnic se poate prelungi pentru a deveni perioadă de repaus

săptămânal normală sau perioadă de repaus săptămânal redusă. daca am avea bonu de pe 10 ne-am lamuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotografie0051.jpg

astea sunt pentru cei care stiu si nu vor sa doarma pe drum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.