Jump to content

ce sa aleg?


danhxt

Recommended Posts

  • Members

doresc achizitionarea unui camion,dar 2 probleme ma freamata

1- ce marca de cap tractor sa aleg?

2- la firma de leasing sa ma adresez?

daca ma puteti ajuta si cu completari argumentate va multumesc frumos si apreciez parerile voastre

Link to comment
Share on other sites

  • Members

doresc achizitionarea unui camion,dar 2 probleme ma freamata

1- ce marca de cap tractor sa aleg?

2- la firma de leasing sa ma adresez?

daca ma puteti ajuta si cu completari argumentate va multumesc frumos si apreciez parerile voastre

Leasing-ul te mananca daca nu ai curse asa cum trebuie , ca sa ai si profit .Daca esti sigur ca prinzi un contract bunicel atunci te poti baga la un leasing, daca nu, mai bine stai in banca ta, ca ajungi sa iti ia leasing-ul camionul cand ai platit jumatate sau treisfert din el.

Marca de cap tractor.....sa fie fiabil si ieftin la intretinere ;) .(Mercedes ,daf,scania...cred ca si iveco)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Alege un autotractor dupa trei criterii :

1. service competent, acceptabil ca pret si destul de aproape de locatia/garajul tau.

2. ieftin la achizitie si intretinere (pretul consumabilelor/pieselor, consum).

3. fiabil (o incidenta a serviceului cat mai mica).

Ca marca si an de fabricatie depinde ce finantare ai si ce destinatie va avea masina. Eu as lua in calcul DAF CF sau MB Axor. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

DAF CF85 430 sau XF95 430. Ia in calcul si un Renault Premium 420 DCi.

Restul datelor cu exceptia pretului sunt cam ca mai jos.

Fabricatie : 2001-2002.

Norma poluare : Euro 3.

Axe : 4x2.

Rulaj : 500~600 mii km. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Ma indoiesc ca vei gasi o firma de leasing care sa-ti dea un autotractor care sa se miste mai mult de 10m, la 17 mii de euro. In general ei vand camioane mai noi,sau alea  din reposesii care sunt vai de mama lor.

Nu vreau sa par ca as avea idei fixe sau ceva de genu...dar fara Renault.Nu fac aia turisme calumea,dar camioane.

Daca as fi in locul tau m-as orienta cu toata,toata increderea spre un mercedes actros, este un autotractor teapan si foarte fiabil. Ma refer la cele din 97-2004,dupa am auzit ca s-ar cam fi vandut putin. Poate ca nu este foarte estetic,dar e cea mai buna solutie pentru Romania.

Cu DAF nu prea am avut contect,l-as ruga pe colegul care a recomandat daf daca ne poate da niste pareri proprii referitoare la daf(tot ce stiu e ca baietii ii zic copia ieftina a mercedesului)

Numa' bine

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Am luat in calcul criteriile alegerii brandului in urmatoarea ordine:

1. Pret de achizitie. Aici, pe langa Renault Premium, as pune si un Iveco Eurotech. 

2. Fiabilitate. Aici as pune pe primul loc Mercedes, apoi DAF si Renault.

3. Consum. Aici as pune oricare din cele trei: Mercedes, Renault, DAF.

4. An de fabricatie/norma de poluare. Aici intra oricare dupa 2001, Euro 3.

Cu exceptia Scania am condus autotractoare de la cam toti producatorii europeni.

Motivul pt care am exclus Mercedes a fost limita de pret a colegului de mai sus, insa a fost primul brand la care m-am gandit initial. :)

Experienta mea cu Renault Premium a fost una buna. Am carat piatra cu el si cat l-am avut eu (cca un an) a mers fara repros, a consumat in parametrii clasei si activitatii, deci am motive sa-l recomand. Acelasi lucru il pot spune si despre DAF CF (pe modelul asta am lucrat) cu mentiunea ca-i mai scump la achizitie decat Renault si Iveco dar mai ieftin ca Mercedes. In rest, bun pe consum, piese relativ ieftine, nu te lasa daca nu-l cocosezi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Members

Salut, depinde ce vrei sa faci cu camionul, daca vrei sa cari piatra in romania iti recomand scania 164l 480 sau 580. desi au cutia de viteze un pic fragila, au un motor de milioane.

Daca faci extern 430 440 cai sunt destui,  trebuie sa pui accent pe confort pentru ca acea cabina va deveni casa ta, asa ca as exclude premium, daf cf, axor,  si modelul stramt de la iveco. inca ceva daca stii deja ce vei transporta orienteaza si dupa pasul camionului, cele cu pas lung sunt bune daca esti mai lejer, iar cel cu pasul scurt sunt bune pentu greutate.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • Moderators

ia un daf mai ales daca in drumurile tale intilnesti camioane de la stadler  intretinerea te costa mai nimic in comparatie cu servisul ,gasesti tot ce vrei  de la motor la bec

Bravo amice !

De ce nu-i dai sfatul sa-si vanda el cammionu pe componente pe drum?

Cred ca ti-ar placea situatia sa ai tu camioane si sa auzi asa un sfat dat cuiva.

Cu oameni ca tine "mergem inainte", sigur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.