Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Ex-U.E


MANV10

Postări Recomandate

  • VIP

Citisem in 2 editii a revistei Tranzit despre piata de transport Ex-U.E.Tarifele sunt mai bune ca in U.E dar mai greu cu tranzit-ul,infrastructura mai rea,riscuri mai mari( furtul ),intelegerea grea cu autoritatile(ex.Rusi)

Daca ati detine o firma de transport,ati intra pe pietele de transport din afara U.E (ex .Rusia,Orientul Mijlociu,Maroc..etc)?

P.s Il rog pe Razvan(si cei care au/avut curse ex.U.E) sa ne dea cateva idei cam cum ii ''viata'' pe acolo,cum ii cu tranzit-ul,cum te intelegi cu autoritatile,ce greutati intampini,la ce trebe sa fi atent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu  unul nu m-as baga pe asemenea rute...cunosc un sofer care face curse de Rusia. A zis ca de cand intra in Rusia, nu se opreste decat la descarcat...e insotit de blindate in fata si in spate....nici macar sa manance sau pentru toaleta nu are voie sa opreasca ca e jale pe acolo...pana nu iese din nou catre Tara nu coboara  din cabina.

Eu zic ce mi-a zis el...daca minte el..mint si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Eu  unul nu m-as baga pe asemenea rute...cunosc un sofer care face curse de Rusia. A zis ca de cand intra in Rusia, nu se opreste decat la descarcat...e insotit de blindate in fata si in spate....nici macar sa manance sau pentru toaleta nu are voie sa opreasca ca e jale pe acolo...pana nu iese din nou catre Tara nu coboara  din cabina.

Eu zic ce mi-a zis el...daca minte el..mint si eu...

O fi fost trecand pe acolo in perioada interbelica  ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Are  dreptate prietenul tau  asa  se  merge pe  Rusia  daca  nu esti  insotit de  blindat  ramai  pieton  iti  ia  aia  tot,si  asta  nui  vrajeala,in  schimb  pe  tarile  arabe  nai sa  vezi furt  aia  au legi  severe  in privinta  asta.

PS.Nu  inteleg de  ce  sunt supravegheat de administratori  acestui sait,doar  pentru  faptul ca  nu  am  acceptat sa  fiu  facut sclav de  un  supraveghetor  de  trafic de  la  trans  sese?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Dupa cum bine ati observat ,in EUROPA sa redus  numarul  camioanelor turcesti din cauza taxelor de drum,motorina foarte scumpe ,cat si a sicanelor din partea autoritatilor (germane,mai ales).Mai sunt cateva companii care opereaza UE,restul sau mutat  in spatiul ex-sovietic ,asia, africa de nord,arabia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • Members

da sau schimbat dar prima data se trece prin mana politiei!cum vad cate un tir sau camion cu numere din europa,vorbesc in limba lor si tu ca sofer ai sa intelegi decat euro sau dolari amenda!

Eu am fost in ucraina si e jale!Chiar si la piata sau magazin daca te vede strain te intreaba daca ai euro sau dolari ca sa platesti cu ei!

Am sa revin cu noutati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • Members

Acum am gasit si eu topicul asta :)

Blindate ?:)) Nici in Irak nu ne'au dus cu blindate,doar in Siria se face un convoi.

Nu e deloc asa cum spuneti cu furatul,nu am auzit nici un coleg cu care am facut Rusia sa fi avut probleme cu furatul din cabina sau al motorinei(asta nu o fura nimeni ca e ieftina la ei).Tot ce iti trebuie pt.cursele de UA si RUS e rabdare pt.drumurile proaste,daca stii o leaca de rusa si mai bine si bani multi pt. spaga in vami si pe traseu.In vami am dat 170 $ dus-intors iar pe drum pt. mici banalitati cum ar fi 87 km/h in localitate am dat in RUS 2 $, pt. numarul de pe tractor pierdut din cauza gropilor am dat in UA 5$. Nu mi s'a parut deloc periculos,si cu toate ca momentan nu mai fac curse acolo,cu prima ocazie nu as zice nu.Momentan am ramas pe relatia RO-TR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • Members

am fost in tarile arabe, si este destul de ok pentru cei familiarizati cu vamile. singurele probleme ar fi perioadele mari de stationare in vami, lipsa facturilor care ingreuneaza decontul, si faptul ca pt. cei din ue totul este mai scump. totul este negociabil. pentru cei care transporta pt firme serioase poate fi o alternativa mai buna decat ue. o problema ar mai fi sistemul romanesc de plata al soferilor care cu este potrivit pentru curse in orientul mijlociu. poate fi adoptat sistemul de plata turcesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Members

Bla bla bla . Am auzit eu ca unul..... Spunea cineva ca ...... Un coleg care a fost ..... Multi vorbesc ....putini cunosc ! Parcarea si internetul , de cele mai multe ori denatureaza realitatea .

Sunt curios de colegul care cara munitie si armament in Rusia , daca stie sa arate Rusia pe harta si cat timp se uita pe you tube. Cat despre arme si munitii in Rusia .....ma abtin de la comentarii , dar a-mi pun o intrebare .....ducea in Rusia , sau aducea din Rusia ? :ymdaydream: Despre tarile arabe .....nici macar nu vreau sa intru in polemici . ( Mai nesigur m-am simtit la Napoli ,decat la Moscova , sau la Villalba decat la Tabriz sau Amman) :-j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • Members
Eu  unul nu m-as baga pe asemenea rute...cunosc un sofer care face curse de Rusia. A zis ca de cand intra in Rusia, nu se opreste decat la descarcat...e insotit de blindate in fata si in spate....nici macar sa manance sau pentru toaleta nu are voie sa opreasca ca e jale pe acolo...pana nu iese din nou catre Tara nu coboara  din cabina.

Eu zic ce mi-a zis el...daca minte el..mint si eu...

Îi vechi.subiectul dar pentru a prevenii alte zvonuri de gen...

Șoferul ala care îl cunoști..vorbea prostii :ymdaydream::ymdaydream: din auzite

Eu mai multe nu spun. O imagine face cât 1000 de cuvinte..

Restul sant povești de YouTube.vorba la un coleg de aici

DSC_0884.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
da sau schimbat dar prima data se trece prin mana politiei!cum vad cate un tir sau camion cu numere din europa,vorbesc in limba lor si tu ca sofer ai sa intelegi decat euro sau dolari amenda!

Eu am fost in ucraina si e jale!Chiar si la piata sau magazin daca te vede strain te intreaba daca ai euro sau dolari ca sa platesti cu ei!

Am sa revin cu noutati!

de astea se intampla si in alte parti... :D

eu am patit-o in Bulgaria, nici nu am inteles bine pentru ce m-au pus sa platesc amenda aia

de fapt, nu cred ca era chiar amenda, mai mult o atentie, asa... nu am primit nicio chitanta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • CALIN unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.