Members Tavy985 Posted September 12, 2009 Members Share Posted September 12, 2009 Freightliner Columbia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted September 12, 2009 Author Members Share Posted September 12, 2009 Frieghtliner Centry Class Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted September 12, 2009 Author Members Share Posted September 12, 2009 Frieghtliner Columbia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members BTU Posted October 29, 2009 Members Share Posted October 29, 2009 [img width=532 height=400]http://www.imagehost.ro/pict/290934524ae9459c3cf43.jpg [img width=300 height=400]http://www.imagehost.ro/pict/290935274ae945bf1b67c.jpg [img width=300 height=400]http://www.imagehost.ro/pict/290936014ae945e117a4e.jpg [img width=533 height=400]http://www.imagehost.ro/pict/290936334ae946012ebf1.jpg [img width=533 height=400]http://www.imagehost.ro/pict/290937424ae9464605c84.jpg [img width=533 height=400]http://www.imagehost.ro/pict/290938414ae94681b0037.jpg [img width=533 height=400]http://www.imagehost.ro/pict/290939494ae946c50cbbb.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted October 29, 2009 Author Members Share Posted October 29, 2009 Sa le spuna cineva la pitzipoancele alea doua sa se dea jos de pe saracul camion ca poate stranuta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members BTU Posted October 29, 2009 Members Share Posted October 29, 2009 Da,ca bine zici,dar sa se bage in cabina la caldurica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Citeva Freightliner-uri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted March 13, 2010 Author Members Share Posted March 13, 2010 Asta primul imi place.Prin faptul ca nu are bot iti da impresia e ca un camion european (asta pentru cei care au plecat de pe camioanele din Europa pe camionele din America de N, poate se face o trecere mai usoara la viata de camionagiu de acolo ), dar faptul ca nu are bot cred ca mai ajuta si la descarcat , in acele locuri mai stramte , unde camioanele cu bot sunt putin mai greu de manevrat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Primul este modelul Argossy!Model destul de rar,folosit in special la agabaritice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted March 16, 2010 EX Staff Share Posted March 16, 2010 Poate rar in Canada, in USA este destul de folosit, iar de Australia si Noua Zeelanda nu iti mai pomenesc, este printre primele 5 camioane !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted April 24, 2010 VIP Share Posted April 24, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Am spus ca este un model destul de rar prin numarul limitat de exemplare care s-au fabricat!Daca aduni numarul de modele long-nose care sunt fabricate de freightliner,si anume,FLD-urile,classic,columbia,century,coronado,cascadia si vezi cate se fabrica pe an si compari cu numarul de Argossy fabricate anual(de altfel,fabricatia lui s-a si sistat in America de N,s-ar putea sa se mai fabrice doar in Australia)ai sa vezi ca numarul lor este extrem de mic!Cel mai bina intra pe site-ul freightliner si vezi care este volumul de vanzari de Argossy in comparatie cu celelalte modele!Nu am spus ca nu le intalnesti deloc in trafic,(si la noi in companie sunt vreo 2,la peste o mie de camioane)am spus doar ca sunt destul de rare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted September 5, 2010 VIP Share Posted September 5, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members savimbi Posted September 21, 2010 Members Share Posted September 21, 2010 De doua saptamini, conduc Freightliner-ul din imagine: Ce sa zic, o masina ieftina, facuta doar ca sa fie facuta. Ceea ce apreciez la ea.......cred, de fapt sigur, sleeper-ul imi place mult, e imens, stai linistit in fund, pe pat, fara a te lovi de patul de sus sau de plafonul masinii. Frigider, cuptor cu microunde, Tv cu plasma, dvd player, etc. Sa nu credeti ca sunt in dotarile masinii. Sunt ale proprietarului masinii. [img width=450 height=600]http://i230.photobucket.com/albums/ee166/savimbi/Truck%20Life/P1050747.jpg [img width=450 height=600]http://i230.photobucket.com/albums/ee166/savimbi/Truck%20Life/P1050746.jpg Mai apreciez faptul ca nu se aude "vijiitul" din exterior, nu se aude ( de fapt se aude, dar in limite mai mult decit rezonabile) motorul masinii. Nu-mi place: bordul preistoric scaunul soferului de o simplicitate rara "fundul" scaunului mic, spatarul de asemenea, tetiera se termina undeva pe la jumatatea capului. Pentru cineva mai inalt, cred ca tetiera ii ajunge pe la git. Motorul de putere mica, 450 CP scosi de la Mercedes, cutie de viteza automata, masina este lenta in demaraj ( incarcat ma refer), la deal ai timp sa te cobori din masina, faci un pisu mic si te urci inapoi in cabina fara a pierde mare lucru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 11, 2011 Share Posted March 11, 2011 ce ma bucur ca am reusit sa o vad la interior...intr-adevar bordul e ca de locomotiva cu abur...imi placea mult masina asta ca si exterior...mai ales cand am vazut ca apare si in top gear vietnam special una roz.multumesc mult ca ai postat si mi-ai satisfacut curiozitatea! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.