Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Freightliner


Tavy985

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Members
  • 4 months later...
  • Members

Asta primul imi place.Prin faptul ca nu are bot iti da impresia e ca un camion european  ;D(asta pentru cei care au plecat de pe camioanele din Europa pe camionele din America de N, poate se face o trecere mai usoara la viata de camionagiu de acolo ???  ), dar faptul ca nu are bot cred ca mai ajuta si la descarcat , in acele locuri mai stramte , unde camioanele cu bot sunt putin mai greu de manevrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Vizitator Anonymous

      Am spus ca este un model destul de rar prin numarul limitat de exemplare care s-au fabricat!Daca aduni numarul de modele long-nose care sunt fabricate de freightliner,si anume,FLD-urile,classic,columbia,century,coronado,cascadia si vezi cate se fabrica pe an si compari cu numarul de Argossy fabricate anual(de altfel,fabricatia lui s-a si sistat in America de N,s-ar putea sa se mai fabrice doar in Australia)ai sa vezi ca numarul lor este extrem de mic!Cel mai bina intra pe site-ul freightliner si vezi care este volumul de vanzari de Argossy in comparatie cu celelalte modele!Nu am spus ca nu le intalnesti deloc in trafic,(si la noi in companie sunt vreo 2,la peste o mie de camioane)am spus doar ca sunt destul de rare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • Members

De doua saptamini, conduc Freightliner-ul din imagine:

P1050742.jpg

P1050743.jpg

P1050741.jpg

Ce sa zic, o masina ieftina, facuta doar ca sa fie facuta. Ceea ce apreciez la ea.......cred, de fapt sigur, sleeper-ul imi place mult, e imens, stai linistit in fund, pe pat, fara a te lovi de patul de sus sau de plafonul masinii. Frigider, cuptor cu microunde, Tv cu plasma, dvd player, etc. Sa nu credeti ca sunt in dotarile masinii. Sunt ale proprietarului masinii.

P1050749.jpg

P1050745.jpg

[img width=450 height=600]http://i230.photobucket.com/albums/ee166/savimbi/Truck%20Life/P1050747.jpg

[img width=450 height=600]http://i230.photobucket.com/albums/ee166/savimbi/Truck%20Life/P1050746.jpg

Mai apreciez faptul ca nu se aude "vijiitul" din exterior, nu se aude ( de fapt se aude, dar in limite mai mult decit rezonabile) motorul masinii.

Nu-mi place:

bordul preistoric

P1050748.jpg

P1050750.jpg

scaunul soferului de o simplicitate rara

P1050744.jpg

"fundul" scaunului mic, spatarul de asemenea, tetiera se termina undeva pe la jumatatea capului. Pentru cineva mai inalt, cred ca tetiera ii ajunge pe la git.

Motorul de putere mica, 450 CP scosi de la Mercedes, cutie de viteza automata, masina este lenta in demaraj ( incarcat ma refer), la deal ai timp sa te cobori din masina, faci un pisu mic si te urci inapoi in cabina fara a pierde mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
Vizitator Anonymous

ce ma bucur ca am reusit sa o vad la interior...intr-adevar bordul e ca de locomotiva cu abur...imi placea mult masina asta ca si exterior...mai ales cand am vazut ca apare si in top gear vietnam special una roz.multumesc mult ca ai postat si mi-ai satisfacut curiozitatea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.