Members Tavy985 Postat Septembrie 12, 2009 Members Share Postat Septembrie 12, 2009 Cuplarea remorcii ... Connecting a Trailer (turorial #9) Decuplarea remorcii... Disconnecting a Trailer (Tutorial #10) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Septembrie 12, 2009 Autor Members Share Postat Septembrie 12, 2009 Asteptam si varianta romaneasca ...cu soferi romani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members palm Postat Septembrie 12, 2009 Members Share Postat Septembrie 12, 2009 Eu nu am vazut filmul, dar dupa cum vad, decuplarea dureaza 9.58 minute, cuplarea iara 13,28 minute. Ce poate dura atat la o decuplare? Scoti cuiul, ridici din perne, dai jos picoarele, te deplasezi pana vezi cuiul iesit din loc, dai jos din perne, te duci inainte cam 1 m, scoti cablurile si gata. 2 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Septembrie 12, 2009 Autor Members Share Postat Septembrie 12, 2009 Pai dureaza atat pentru ca explica amanuntit cum se procedeaza , si mai vb putin la inceput in cabina . Sunt comvins ca si tipul ala poate deconecta remorca in 2 minute .Dar daca te-ai uita la ceas din momentul in care faci primul pas spre decuplarea remorcii si pana la ultimul pas nu trec doar 2 minute , cel putin 5 ...parerea mea ( am vazut si eu destule cuplari s decuplari pana acum si erau facute de soferi experimentati. In America si Canada mai este si chestia cu inaltimea camioanelor( ceea ce spuneau si colegii nostrii din Canada in alte cementarii ) si asta mai adauga timp la conectare si deconectare.Conectarea si deconectarea nu trebuie facute la repezeala fiindca sunt manevre foarte importante ....tu trebuie sa sti mai bine , nu , doar esti sofer profesionist, nu k mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members palm Postat Septembrie 13, 2009 Members Share Postat Septembrie 13, 2009 In America si Canada mai este si chestia cu inaltimea camioanelor( ceea ce spuneau si colegii nostrii din Canada in alte cementarii ) si asta mai adauga timp la conectare si deconectare. Butonul Memory de ce este Conectarea si deconectarea nu trebuie facute la repezeala fiindca sunt manevre foarte importante ....tu trebuie sa sti mai bine , nu , doar esti sofer profesionist, nu k mine Repezeala sau nu, dupa un timp devine rutina. 5 minute pt. ce? Poate pt. connectare ca nu nimeresti din prima sa pui capul tractor sub remorca, sau ca te chinuii cu scoaterea/punerea la loc a talpilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members savimbi Postat Septembrie 13, 2009 Members Share Postat Septembrie 13, 2009 Butonul Memory de ce este Repezeala sau nu, dupa un timp devine rutina. 5 minute pt. ce? Poate pt. connectare ca nu nimeresti din prima sa pui capul tractor sub remorca, sau ca te chinuii cu scoaterea/punerea la loc a talpilor. Un film poate sa dureze si 1 ora, asta nu inseamna ca aceeasi manevra, in mod real, cind o faci tu dureaza atit. Este o diferenta destul de mare..... ;D In ceea ce priveste camioanele americane lasa-i pe altii sa vorbeasca. La camioanele americane nu exista butonul de memorie. Oricum ceea ce ai scris tu, cu scos cui, deplasare inainte, m-ai c-am derutat. Nu inteleg de ce scoti furtunele de aer de-abia la sfirsit. Daca prin absurd iti aluneca piciorul pe pedala de frina, si in los sa opresti, tu inaintezi, nu le rupi? Aici e mai simplu. Primiul lucru pe care-l faci dupa ce ai parcat, este sa cobori picioarele de la remorca. Tragi "siguranta" de la "sa", decuple-zi furtunele de aer si cabul electric, te urci in cabina, cobori suspensia de la camion ( daca e nevoie), bagi in viteza si....valea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Septembrie 13, 2009 VIP Share Postat Septembrie 13, 2009 Inaintezi putin deoarece la camioanele europene nu prea ai loc intre remorca si tractor (de aia mergi un pic in fata sa iti faci loc si mergi incet ,un metru,2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members palm Postat Septembrie 13, 2009 Members Share Postat Septembrie 13, 2009 Oricum ceea ce ai scris tu, cu scos cui, deplasare inainte, m-ai c-am derutat. Nu inteleg de ce scoti furtunele de aer de-abia la sfirsit. Daca prin absurd iti aluneca piciorul pe pedala de frina, si in los sa opresti, tu inaintezi, nu le rupi? Aici e mai simplu. Unde iti aluneca picorul? Pe pedala? Chiar daca aluneca (ceea ce e absurd) cu firele conectate te poti deplasa si 4-5 m fara sa le rupi. Primiul lucru pe care-l faci dupa ce ai parcat, este sa cobori picioarele de la remorca. Se veda clar ca habar nu ai de ... cuplare/decuplare (la noi). Daca cobori picoarele de la remorca, siguranta ori scoti cu mare greutate, ori nici nu reusesti ca se bloceaza. Primul lucru care faci la deconactare e tragerea sigurantei (un fir ori un dispozitiv ca o coada de lingura pe care o apesi in jos tinand partea superioara nemiscata). Tragi "siguranta" de la "sa", decuple-zi furtunele de aer si cabul electric, te urci in cabina, cobori suspensia de la camion ( daca e nevoie), bagi in viteza si....valea..... Firele le scoti dupa ce te deplasezi in fata. Bineanteles ca le decuplezi de pe vagon, nu de pe cap tractor. Oare de ce savimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members savimbi Postat Septembrie 13, 2009 Members Share Postat Septembrie 13, 2009 Mai nenea palm, se vede ca esti c-am ironic si ingimfat. Dupa modul in care scrii cred ca ai o parere prea bune despre tine.... In fine..... Eu nu am scris ceea ce faci tu in Europa. Eu am scris doar cum se procedeaza aici in America, si inca ceva despre experienta mea ca sofer aici lasa-i pe altii sa vb. Si ca sa nu uit. Unde am scris ca furtunele de aer se decupleaza de la tractor? Oare de ce Palm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Septembrie 13, 2009 Autor Members Share Postat Septembrie 13, 2009 Scopul pentru care am postat aceste filmulete a fost acela de a ajuta intr-un fel sau altul pe cei care nu stiu exact cum se cupleaza sau decupleaza o remorca de un cap tractor sau cum se realizeaza conectarea/deconectarea remorcii in America sau Canada. Nu am postat cu scopul de a da lectii nimanui , pentru ca nu sunt eu in masura sa fac acest lucru (eu in viata mea n-am conectat/deconectat singur o remorca , desi am vazu si chiar participat la nenumarate astfel de procedee , iar daca ar fi sa fac acest lucru singur m-as descurca cu siguranta ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members palm Postat Septembrie 13, 2009 Members Share Postat Septembrie 13, 2009 Mai nenea palm, se vede ca esti c-am ironic si ingimfat. Dupa modul in care scrii cred ca ai o parere prea bune despre tine.... In fine..... Eu nu am scris ceea ce faci tu in Europa. Eu am scris doar cum se procedeaza aici in America, si inca ceva despre experienta mea ca sofer aici lasa-i pe altii sa vb. Si ca sa nu uit. Unde am scris ca furtunele de aer se decupleaza de la tractor? Oare de ce Palm? No comment. Distractie placuta in continuare pe teme copilaresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Septembrie 13, 2009 VIP Share Postat Septembrie 13, 2009 Va rog sa nu va certati si sa va purtati ca niste copii ,fiecare are un stil de lucru ,asta nu inseamna ca nu e bun ce face celalalt.drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members savimbi Postat Septembrie 13, 2009 Members Share Postat Septembrie 13, 2009 Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VIP MANV10 Postat Septembrie 13, 2009 VIP Share Postat Septembrie 13, 2009 Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea. FORTE CORECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Septembrie 13, 2009 Autor Members Share Postat Septembrie 13, 2009 Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea. Sunt deacord cu tine.Se vede ca esti un om matur si umblat prin lume Drumuri bune va doresc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members palm Postat Septembrie 14, 2009 Members Share Postat Septembrie 14, 2009 Nicioadata nu mi-am permis si nici nu-mi voi permite sa comentez munca cuiva pe care nu-l cunosc sau mai ales sa-mi dau cu presupusul. Ideea acestui forum ( parerea mea) este sa ne impartasim experientele atit bune cit si cele rele, sa ne ajutam reciproc nu sa facem mistouri unii de altii sau sa ne aratam superioritatea. Atunci nici nu trebuia sa te hazardezi in cuvinte cand te-ai simtit derutat de modul in care decuplam noi camioanele de remorca. Vezi mai sus ce am marcat cu rosu... Trebuia sa tratezi "problema" altfel, de ex. sa ma intrebi, de ce scot cablurile la sfarsit bla bla. Din partea mea tema am inchis. Omul poate fii matur si la 20 de ani... Nu trebuie sa aiba 40, 50 ... (ma rog, eu am 32, dar nu ma simt matur deloc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members savimbi Postat Septembrie 15, 2009 Members Share Postat Septembrie 15, 2009 La camioanele americane nu exista butonul de memorie. Oricum ceea ce ai scris tu, cu scos cui, deplasare inainte, m-ai c-am derutat. Nu inteleg de ce scoti furtunele de aer de-abia la sfirsit. Daca prin absurd iti aluneca piciorul pe pedala de frina, si in los sa opresti, tu inaintezi, nu le rupi? Nu am comentat munca ta. Mi-am exprimat doar o nelamurire, fata de procedeele voastre, nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members BTU Postat Octombrie 30, 2009 Members Share Postat Octombrie 30, 2009 Coupling up an artic Se observa cum verifica la sfarsit daca a cuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members savimbi Postat Noiembrie 10, 2009 Members Share Postat Noiembrie 10, 2009 Pai asta e este primul lucru pe care trebuie sa-l verifici dupa ce te-ai bagat sub remorca. Daca nu te verifici acest aspect te poti trezi ca la plecarea de loc iti cade trailerul de pe camion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Unde mai pui ca in felul asta vezi si daca iti functioneaza franele pe remorca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Scuzati,eu ma refeream la testul de frana cu frana de mana!Savimbi cred ca se referea la testul imediat dupa ce te-ai cuplat,adica dupa ce ai intrat sub remorca,ai auzit clang si inainte sa cuplezi furtunele si sa ridici piciorusele incerci sa avansezi un pic ca sa vezi daca esti bine cuplat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members savimbi Postat Noiembrie 11, 2009 Members Share Postat Noiembrie 11, 2009 Asa e Dane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Salut Gabi,mai esti conectat la ora asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 corect filmuletele au fost puse pentru cei care ai intereseaza si vor sa invete ceva,cei car stiu si se cred profesionisti adevarati nu au de ce sa obiecteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members stalker Postat Ianuarie 28, 2011 Members Share Postat Ianuarie 28, 2011 era vorba sa explice unul din cei care fac lucrul asta frecvent,pas cu pas,cum se face cuplarea si decuplarea,de preferat in cazul camioanelor din europa. pana la urma lumea a inceput sa se intepe si un incepator nu cred ca a inteles mai nimic. deci,sa se concentreze cineva si punctual sa explice fiecare pas insotit de cum....si de ce..... incepatorii va vor ramane vesnic indatorati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.