Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

GRUPO J .CARRION Spania -Romania


Postări Recomandate

  • Members
Chiar acum, marian76 a spus:

Salut. Urmează sa mă angajez săptămâna următoare la carrion caut un titular pentru echipaj am 14 ani experienta pe tir da nu am ieșit afară. Nu am vicii familist 

Salut , 

Urmeaza sa ma angajez si eu ca sofer 2 la aceasta firma si m-ar interesa sa stiu cam cati km se fac in medie pe cabina, lunar.Mi s-a promis 6 -7 eurocenti pe km si m-ar ajuta foarte mult o parere de la un coleg care a lucrat sau lucreaza la Carrion.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎12‎.‎02‎.‎2016la22:04, Mario Bandit a spus:

Volvoman , sederea pe timp indelungat in cabina vad ca iti inchide orizonturile , capeti niste idei aiurea si judeci pe cine nu trebuie , acei soferi incapabili de care vorbesti sunt selectionati , admisi si dati spre formare de un departament de personal ,  ca vin si accepta ?? Da , prin co-actionare , vrei postul accepti , nu vrei , adio ... Deci , problema dumitale ar trebuii pusa direct firmei , de ce ai colegi slab pregatiti ?? Cine ii alege ? De ce e clar !!

Faza cu pierde firma contractul , valeu si valeleu ,sincer ma emotional teribil, daca nu as manca ,, transport ,, pe paine poate te-as crede , dar hai sa privim ambele jumatati ale paharului ,  calitatea serviciului e direct influentata de personalul angajat si neformat, iar situatia sociala vine ca o manusa ,  un echipaj nu poate mentine ritmul in munca cu o calitate de formare excelenta , problema e cand x incepator cu putina formatie devine ,, instructor ,, si atunci te intrebi de ce sunt probleme .

 Tema salariala , e clar ca ai o perceptie gresita asupra realitati si a drepturilor garantate legale , intre dumneata satul de cabina si ucenic ar trebuii sa difere doar salariul de incadrare si sporul de vechime , in rest diurna si bonusurile sunt la fel , iar daca ne raportam realitatii si cum ar trebuii sa fiti incadrati la detasare si la echivalentul salariului interprofesional dupa legea spaniola diferenta la salar ar fi de ordinul zecilor de euro , plus diurna plus sporuri etc , daca daca dumneata te consideri superior ca te-ai nascut mai devreme si ai accesat domeniul mai inainte ca unu mai tanar si prin simplul fapt ca profesezi mai demult astepti sa ti se dea ,, rang ,, te inseli , si inainte de a ajunge la un conflict de generatii te rog sa-ti masori cuvintele , se zice ca prin inaintarea in varsta omul nu imbatraneste ci devine mai intelept , sper sa nu ma insel . 

Si am sa pun si problema invers , chiar de azi , consideri corect ca ala satul de stat in cabina sa stea ca cu picioarele pe bord in scaunul din dreapta in timp ce ucenicul face o manevrare la rampa ajutat de alti 2 soferi in trafic ( printre care ma includ ) cu argumentul ca nu e platit in plus sa il formeze si ca si acesta ia bani ,  iar acelasi ,, rang ,, de mare meserias  nu il lasa sa predea mai departe tainele meseriei , oricum problemele.de convietuire nu sunt noi , dar inainte de muncitori si /sau colegi suntem oameni , iar meseria se ,, fura ,, nu se invata , asta daca ai de la cine ,, fura ,, ca de nasul pe sus nu ai cum .  

 

 

Nu stiu cum ajuti tu un sofer ce face o manevra la rampa, aflandu-te in trafic....!

Citez : ...ucenicul face o manevrare la rampa ajutat de alti 2 soferi in trafic (printre care ma includ)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators

Greu cu logica , nu ??

 

2 soferi in trafic , adica care ne aflam in circulatie si la un moment dat manevra articulatului j carrion ne -a oprit , cum nu puteam sta ,  eu si celalant sofer ne-am dat jos si am ajutat /indicat  ,  manevra a durat 7 minute , timp in care ,, cel satul de cabina ,, a stat in dreapta fara a ajuta cu nimic . , doar gura de el .....de fapt firma e plina de ,, vedete ,, si se vede pe la incarcari /descarcari . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
La 09/02/2016la13:40, Vizitator a spus:

M-am referit la acei incepatori sau la cei cu experienta putina. Sant sofer aici, si aud si eu  discutii pe tema banilor. Fratilor, nu-i ia nimeni de pe strada cu japca, ei suna la firma, sant de acord cu conditiile prezentate, semneaza, merg la lucru, apoi incep comentariile.Spui ca ti-a fost propus salariu + plata la km. Numai soferii slab (foarte slab) pregatiti au plata la km

Nici macar nu am mentionat nivelul meu de pregatire...ci doar ca am primit o oferta care nu se inscrie in conditiile legii. Da, sunt incepator mai bine sau mai slab pregatit. Asta se poate constata la o proba. Si totusi nu intentionez sa ma alatur celor care accepta orice oferta (chiar si una care nu este legala) doar pentru a invata sa conduca un autotren si pentru a putea sustine ca au un job si care, cel mai probabil, vor sfarsi prin a se plange de faptul ca le-au fost opriti bani din salariu pentru mai stiu eu ce paguba facuta.

Imi doresc anul acesta sa trec pe 22t, ceva ce nu am condus niciodata, dar nu in orice conditii... Prefer sa stau in Olanda dar nu pe bancuta (asa cum gresit ai banuit) ci pe scaunul soferului al unui camion de 7,5t castigand un salariu decent...chiar si pentru un olandez.

In privinta scolii pe care ai prins-o tu, ai facut ceea ce au facut si altii la acea vreme. Nu ai cucerit vreo tara ci doar ai facut o scoala pentru care nu pot decat sa te felicit ca ai terminat-o. Insa nici unul din cei vechi nu se intreaba daca nu cumva ne-am fi dorit si noi, cei care ne-am luat permisele de curand, sa facem acelasi tip de scoala. Doar ca acum nu mai este posibil...poate as fi vrut si eu sa fac o scoala corespunzatoare acestei meserii...crezi ca noi suntem de vina cu ceva? Sau poate sistemul care nu reglementeaza corespunzator acest lucru?

In privinta GPS-ului as putea sa spun ca nu ai dreptate in totalitate. Mi-am luat B-ul prin '95 si am condus destul de mult doar cu harti, atlas si intrebarile aferente.

Iti doresc drumuri bune si zile linistite.

 

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

Vizitator, dumneavoastra ar trebui sa postati la rubrica "vreau statuie de sofer" nu sa va abateti de la topic. Va informez cu respect ca diferentele intre titular si inceptor da sunt dar nu asa de dramatice cum le prezentati dumneavoastra. La Carrion un sofer doi tot 21 de ore sta la volan ( dreapta-stanga, tot oboseala este ), de paleti trage si el, cand suna telefonul se trezeste, pleacat de acasa, etc... Cat despre cunostintele supra docente pe care incercati sa le expuneti sa fim seriosi, daca Elvetia va da emotii... e clar. Tot cu respect va comunic ca jobul la care acesti colegi incearca sa aplice este de sofer 2 nu de mecanic auto, acest job implica responsabilitate si investitie si din partea acestor colegi chiar daca nu au experienta, iar din partea dumneavoastra, a titularior, colegialitate ! Din pacate am intalnit destui care-si tratau colegii de cabina ca pe stuardeze fiindca unii dintre noi ne consideram capitani de aeronava cu doctorat in propulsiile turboreactoarelor dar va rog sa-mi permiteti un zambet cand aud prin parcari cum retarderul obtureaza teava de esapament.

Intrebarile legate de salarizare sunt pertinente si foarte bine fac ca-si pun aceste intrebari.

Succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Domnule Kem am citit ultima dumneavoastra postare desbre turbosuflanta,retarder si teava de esapament faptul ca aveti mai multe cunostinte despre mecanica e meritul dumneavoastra dar apoi sa cereti sa fim colegi de parcare va zic din propria experienta ca v-a fi foarte greu,colegialitatea a disparut de cand s-au deschis granitele iar despre faptul ca soferii 2 sunt tratati ca niste stewardese(sper ca am scris corect)pai sa ma ierte Domnul Nostru si daca ii spui sa nu mai tranteasca usa camionului sau sa nu fumeze in mers cand eu dorm tot zice ca ai ceva cu el,din pacate e greu sa revenim la civilizatie apropo ai uitat sa specifici  , ca sofer 2 esti obligat sa asculti ce muzica vrea BOSSul.(daca am fost pe din afara subiectului imi cer scuze,poate fi din cauza unei sticlute de Meckatzer de 0,33l-alk4.8.O seara buna tuturor colegilor care colinda lumea asta chiar si celor care in momentul depasii o scapa la vale cu peste 90(mentionez ca sunt suparat pe ei doar pe moment apoi imi trece).Respecta si vei fi Respectat.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

salut,

luna viitoare ma mut in Barcelona si as vrea sa ma angajez ca sofer profesionest am permis din 2005 dar nu am condus TIR (dube si camon) in consecinta incepator.Are nevoie careva de al 2 sofer in Barcelona.Nu fumez nu beau.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

De banii pe care o să-i iei la Carrion ca șofer 2 mai bine găsești un job pe lângă casă și te bucuri de viață în fiecare zi. O să câștigi mai bine de fapt.

Cum să lucrezi la Carrion având  reședința la Barcelona? Serios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

De banii pe care o să-i iei la Carrion ca șofer 2 mai bine găsești un job pe lângă casă și te bucuri de viață în fiecare zi. O să câștigi mai bine de fapt.

Cum să lucrezi la Carrion având  reședința la Barcelona? Serios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Administrators
Acum 2 ore, matthew4u a spus:

@CristiYMP  da ma mut in Barcelona cu prietena care are contract de munca acolo si eu as vrea sa muncesc ceva pana reusesc sa invat limba. As prefera contract Spaniol daca se poate daca nu aia e,

Problema nu e un loc de munca , ci acel loc de munca unde nu vei fi.,, acasa ,, cu iubita cu lunile  , strainatatea nu e ca in tara , lipsa celui drag si distanta se simt mai tare si de aici incep problemele , evident nu vei intelege ce zicem noi aici ci le vei vedea pe pielea ta , dar macar ia in calcul ce ti se spune ... 

Ca sa ajungi la JC trebuie sa mergi intai la Cluj , asa ca degeaba te duci la Barcelona , angajarile se fac prin ,, cuibul de cuci ,, de acolo , de munca e , campania de fructe /legume , munca multa si maruntis ca sofer ajutator , fara opriri pe acasa .   

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Members

Salutare colegi si viitori colegi.Am vazut pe forum discutii despre multe firme si un incepator sau necunoscator daca ar fi sa citeasca aici ce se scrie se sperie si o sa zica nu e de mine.Lucrez de ceva timp sau bat europa in lung si in lat. Toata lumea trebuie sa ințeleaga ,ca a fi sofer de tir inseamna a profesa una dintre cele mai grele meserii.Munca pe tir nu e pentru  toata lumea. In echipaj nu ai ce cauta daca nu te intelegi cu colegul ,cand vrei sa lucrezi si-ti cauti o firma trebuie sa sti foarte bine ce vrei pentru  tine ca sofer,nu exista firma de transport perfecta peste tot sunt cam aceleasi probleme si niciodata o firma nu o sa vrea sa scape de tine daca esti "marfa buna". Problema e ce vrei de fapt bani ,program ,libertate ? Sunt multe firme care angajeaza si platesc foarte bine ,majoritatea iti ofera posturi unde ca sa rezisti trebuie sa-ti placa munca murdara.Am lucrat in belgia ,se platea bine dar nu aveam timp sa respir ,sa ma opresc sa fac cumparaturi era un lux pentru mine si oroare pentru  sefi.La fiecare 2 saptamani 88-89,40 h.cand vedeam garaju si mergeam la cumparaturi era sarbatoare ,am mancat si paine goala dar aveam salariu mare.La J CARRION am un prieten care lucreaza cam de un an si ceva. Pot sa spun ca mai mult de 1600 nu a luat si este alergat de numai el stie.

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.