Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

GRUPO J .CARRION Spania -Romania


Postări Recomandate

  • Members

Salutari colegi!!! Am fost la interviu prin septembrie si am luat proba de titular cu domnu Alex si miau   ( asa zice pisica) :)) zis ca au camioane la inmatriculat. Ieri am fost sunat de la birouri sa imi pregatesc actele si saptamana viitoare o sa plec

Vasi ( cred ca este diminutivul de la Vasile) :ymdaydream: sfatuii sa tot insistati la ei ca acuma au inceput sa angajeze in echipaj din cate am mai auzit si de alti colegi cu care am participat la interviu.

Numar de la cluj: 0726 769 761 si 0264 440 466

Salutari drumuri bune!

 

 

Proba de titular .....bravos tataie x_x  .   Sa scrii corect te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Moderators

Chiar ai luat proba ,(jiean91) ?

Limba romana si repectul regulilor gramaticale e primordiala in aceasta meserie. Revizuieste-ti postarile.

Esti reprezentantul companie "Romanesti" la incarcare, pe drum si la descarcare.

Un "ambasador" al Romanilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sxn nu iti inteleg frustrarile? Nu toata lumea a auzit de butonul *Edit* pentru a corecta, ca na greseli se fac din repezeala,neatentie,nepricepere. Iar eu de cand tot umblu prin Europa nu am vorbit niciodata la nici o firma romaneste. Poate omul se descurca mult mai bine cu spaniola,engleza,germana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Da e foarte adevarat ca fac angajari si asta din cauza ca pe cei care i au angajat in septembrie dupa o luna de munca i au anuntat ca ori lucreaza pe150 de E plus salariul pe tara ori pleaca acasa si sa revina cind vor avea nevoie de ei. Binentelrs ca cei mai multi au refuzat si sa lucreze pe bani marunti si au refuzat si sa se intoarca la alte surprize

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Carrion O firma care vrea soferi profesionisti la pret de soferi de taxi sau sa le conduca camioanele pe gratis.sa imi spuna si mie cineva care lucra la carrion dece refuza sa arate fisa postului si contractu de munca atunci cand mergi la angajare si au pretentia sa faci vizita medicala inainte ,si sa zica cineva dece la plecarea in cursa la titular ii ofera 100e si la ajutor 50e bani pentru mancare oare nu mananca ambi la fel?..eu am facut doua drumuri la cluj si ar fi multe de spus dupa o discutie cu anumite persoane din conducerea carrion.pacat de soferi care merg cu buna credinta si se angajeaza iar la sfarsit sunt pacaliti, si de cei care in necunostinta de cauza accepta sa lucre pe salari de mizerie si de cei care au semnat contracte de munca fara sa le inteleaga pentru ca eu cred ca totu ii o mare teapa pentru saracu sofer care isi risca viata zii de zii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

da firma jcarrion a ajuns o firma de doi bani si asta din cauza celor de la birou din cluj personal tesa 60 de persoane care trebuie sa scoata salariul neplatindui pe soferi ajutori. mai nou cica au negociat salariul cu reprezentatul soferilor care de fapt nu a negociat nimic. sper sa inteleaga ca 1500 euro nu sunt bani pentru doua luni si jumatate de lucru pe comunitate asta daca nu vor sa aiba camioane parcate la montornes fara soferi 100 bucati.acesta este pretul platit de jcarrion pentru generoasa oferta facuta de 150 euro plus 940 ron facuta azi toamna la soferi ajutori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Members

da firma jcarrion a ajuns o firma de doi bani si asta din cauza celor de la birou din cluj personal tesa 60 de persoane care trebuie sa scoata salariul neplatindui pe soferi ajutori. mai nou cica au negociat salariul cu reprezentatul soferilor care de fapt nu a negociat nimic. sper sa inteleaga ca 1500 euro nu sunt bani pentru doua luni si jumatate de lucru pe comunitate asta daca nu vor sa aiba camioane parcate la montornes fara soferi 100 bucati.acesta este pretul platit de jcarrion pentru generoasa oferta facuta de 150 euro plus 940 ron facuta azi toamna la soferi ajutori.

 

Cateva lucruri de corectat la cele spuse mai sus:

 

1500/luna x 2,5 luni = 3750 euro nu 1500.

 

Bucatari si ospatari deveniti soferi peste noapte, care nici cu coordonate nu gasesc firmele si intarzie la incarcari sau descarcari(majoritatea presupusi titulari care stiu cu ce se mananca soferia), nu sunt in stare sa respecte o ruta data mura-n gura, pierd CMR-urile de la incarcare la descarcare, nu asigura marfa de la o descarcare la alta si cand ajung la depozit au 3-4 paleti rasturnati pe care tot firma ii plateste, nu i se imputa artistului, nu stiu ca amplitudinea in echipaj e de 21 de ore si ei merg pana la 27 de ore, distrug o baza noua in 2 luni(fura para de la dus, incurca bideul cu wc-ul, unii chiar daca au wc la 15m de camion isi fac nevoile tot in spatele vagonului pe beton la 30 de grade ca doar miroase frumos),  nu asista la incarcari/descarcari, nu iau temperatura la marfa cand fac un transport cu temperatura, isi uita barile/chingile la depozite, se baga pe 3,5 tone si vine Grua si se plateste 700 euro pentru  ca is mari artisti la volan. Si mai pot continua cat vrei tu. Nemultumiti si flamanzi o sa fie tot timpul, dar sa spunem tot adevarul daca e sa dam cartile pe fata. Nu beneficiez de nici un procent sau marire de salariu pentru cele spuse, doar ca nu imi place ca toti "soferasii" care nu au reusit sa aiba o relatie productiva cu firma(de pe urma careia imi platesc facturile din 2011), sa vina si sa arunce cu noroi in stanga si dreapta. Pentru titulari s-au marit salariile, sunt 2 campanii(inalta si joasa): INALTA 1 Noiembrie - 1 Iunie titularul are 1700 euro/luna indiferent de km, si campania joasa 1 Iunie - 1 noiembrie a ramas 1500 euro/luna indiferent de km. Cat despre ajutoare si diferentele de salar stiu doar capurile de pod, parapetii, si remorcile colegilor de ce este diferenta asta(nu ma crezi? Spune-le acestor stimabili colegi cate camioane noi sunt facute praf in baza din Montornes de presupusii soferi/ajutoare) Si eu sa fiu patron nu ridic statuie dupa asa prestatie. Si totusi firma le-a dat alt camion sa il faca dauna totala, nu i-a dat afara. Interesant nu? Cand se ofera conditii care nu va convin NU acceptati, simplu. Nu are rost sa vii aici sa faci pe nedreptatitul, vatamatul.(Nu e Teo Show) Si daca tot iti spui oful, spune toata povestea....

Editat de cico_3504
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cu siguranță, dacă vei intreba 4 șoferi din cadrul unei firme vei auzi 4 păreri diferite.Sa nu uitam ca in orice firma fiecare are drepturi dar si obligații.Eu lucrez in Spania de 5 ani șofer,si pot sa dezmint anumite "informații" prezentate de anumiti colegi.Nu apar firma,deoarece nu am de-a face cu J Carrion,dar atâta timp,cat tu ca si angajat ești serios si iti faci treaba cred si sustin cu tarie ca iti poti cere drepturile.Drumuri buni tuturor.

Raùl Razvanel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Cateva lucruri de corectat la cele spuse mai sus:

 

1500/luna x 2,5 luni = 3750 euro nu 1500.

 

Bucatari si ospatari deveniti soferi peste noapte, care nici cu coordonate nu gasesc firmele si intarzie la incarcari sau descarcari(majoritatea presupusi titulari care stiu cu ce se mananca soferia), nu sunt in stare sa respecte o ruta data mura-n gura, pierd CMR-urile de la incarcare la descarcare, nu asigura marfa de la o descarcare la alta si cand ajung la depozit au 3-4 paleti rasturnati pe care tot firma ii plateste, nu i se imputa artistului, nu stiu ca amplitudinea in echipaj e de 21 de ore si ei merg pana la 27 de ore, distrug o baza noua in 2 luni(fura para de la dus, incurca bideul cu wc-ul, unii chiar daca au wc la 15m de camion isi fac nevoile tot in spatele vagonului pe beton la 30 de grade ca doar miroase frumos),  nu asista la incarcari/descarcari, nu iau temperatura la marfa cand fac un transport cu temperatura, isi uita barile/chingile la depozite, se baga pe 3,5 tone si vine Grua si se plateste 700 euro pentru  ca is mari artisti la volan. Si mai pot continua cat vrei tu. Nemultumiti si flamanzi o sa fie tot timpul, dar sa spunem tot adevarul daca e sa dam cartile pe fata. Nu beneficiez de nici un procent sau marire de salariu pentru cele spuse, doar ca nu imi place ca toti "soferasii" care nu au reusit sa aiba o relatie productiva cu firma(de pe urma careia imi platesc facturile din 2011), sa vina si sa arunce cu noroi in stanga si dreapta. Pentru titulari s-au marit salariile, sunt 2 campanii(inalta si joasa): INALTA 1 Noiembrie - 1 Iunie titularul are 1700 euro/luna indiferent de km, si campania joasa 1 Iunie - 1 noiembrie a ramas 1500 euro/luna indiferent de km. Cat despre ajutoare si diferentele de salar stiu doar capurile de pod, parapetii, si remorcile colegilor de ce este diferenta asta(nu ma crezi? Spune-le acestor stimabili colegi cate camioane noi sunt facute praf in baza din Montornes de presupusii soferi/ajutoare) Si eu sa fiu patron nu ridic statuie dupa asa prestatie. Si totusi firma le-a dat alt camion sa il faca dauna totala, nu i-a dat afara. Interesant nu? Cand se ofera conditii care nu va convin NU acceptati, simplu. Nu are rost sa vii aici sa faci pe nedreptatitul, vatamatul.(Nu e Teo Show) Si daca tot iti spui oful, spune toata povestea....

 

  Nu stiu  de ce dar inclin sa-ti dau dreptate ! :))  :))  :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pai asa este. Nu zic ca e firma perfecta(nu cred ca exista firma perfecta, sau daca exista nu va ramane asa pentru mult timp), dar sa incercam sa privim lucrurile din ambele perspective. Pe aceeasi tema mai adaugam urmatoarele exemple: echipaj,  cursa rapida, facem pauza de 9h pe Germania dar.... nu plecam dupa 9h si stam acolo 20 de ore pe motiv ca nu avem Toll  Collect(aparatul) montat pe masina(camion nou, de aceea inca nu are montat aparatul) si suntem prea timizi sa folosim cardul Toll Collect sau UTA ca sa cumparam noi taxele pe Germania. Alt artist era nemultumit ca el nu pleaca sa se situeze la locul incarcarii la 01:00h dimineata(dupa ce facuse pauza de 11h). El credea ca se munceste doar ziua, ce firma neserioasa este Carrionul ca pune soferii sa conduca si noaptea, noaptea e pentru dormit nu pentru condus, si asa si-a dat demisia dupa 1 saptamana de munca. Altul se chinuie 3 ore sa gaseasca depozitul de la a 2-a incarcare(situat la 21 km de 1 depozit, si i s-au dat coordonatele exacte de la depozit) si se apuca si injura si face scandal ca lui nu i s-au dat coordonate care sa il duca la depozit pe drum de camioane si ca GPS-ul il baga tot pe 7,5T. Se mai si lauda pe parcare cat e el de rau si ce scandal le-a facut la dispeceri.  Unii nemultumiti ca stau pe parcare, altii nemultumiti ca le dai de munca si nu fac fata. Niciodata nu o sa poti sa ii multumesti pe toti. Si eu am avut destule divergente, cu dispeceri, cu angajatii depozitelor, cu perioadele de vacanta, cu n diferite motive. Si eu am gresit, si ei gresesc, suntem oameni pana la urma. Pentru orice am facut,  atat pot spune ca nu am platit nici un cent din buzunarul meu. Restul e can-can. Doamne ajuta si drumuri bune la toti colegii si Sarbatori fericite! oriunde ne-am afla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut ! Suntem 2 baieti din Teleorman si astazi am sunat la Dl Dumitru pentru angajare .Ce pot sa zic , el ne-a zis ca ne asteapta la interviu pe amandoi dar nu a vrut sa ne dea nici un detaliu referitor la program , bani, e aiurea sa dam 100 E pe drum si sa dam de o oferta care sa nu ne convina,mentionez ca unul dintre are experienta 8 ani pe comunitate si celalalt are un an doar pe tara , daca poate cineva sa ne dea vreo informatie despre program si bani ii suntem recunoscatori .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

pentru a putea sa iti raspund eu am citit din subiect...si sa vezi surpriza...doar cu citeva comentarii mai sus colegul ShAdE ofera informatiile cerute de tine...daca esti amabil si vrei..poti insista....citeste cu atentie si sigur afli tot ce vrei...sau este doar o intrebare asa...ca sa intrebam...cititi inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pai daca o sa formati amundoi un echipaj (titular+ajutor) o sa castigati cam asa:

946 lei salar pe tara(se plateste si in vacanta)

Titular 1500 euro garantat cand este campanie in spania adica octombrie-mai sau 8centi la km daca depasesti cei 1500 euro si 1300 euro garantat in perioada mai-septembrie sau 8centi/km daca depasesti cei 1300 euro...

Ajutorul da proba si se plateste astfel: fara proba 6centi la km + leii pe tara

Proba- 7centi la km + leii pe tara

Proba 2- 8 centi+ leii pe tara.

Se lucreaza 10 saptamani cu 2 acasa

Sau 20 saptamani cu 4 acasa. Se vine in spania cu avionul,autocarul,microbuzul depinde cu ce vrei si cum pici, toate fiind platite de firma.

Se lucreaza numai pe volvo fh 500cp.

Se respecta programul.

Masinile sunt dotate cu qualcomm si telefon, se lucreaza cu coordonate si trafic roman.

Sper ca ti.am fost de folos.

Editat de sorinelil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Nu mai pot edita si mai aveam ceva de adaugat:

Se fac in jur de 17500-21000 km lunar depinde de perioada si de echipa cu care lucrezi.

Se face toata europa:norvegia,suedia,dk,anglia,benelux,de,fr,it,portugalia,cehia, mai putin europa de est(romania,ungaria,bulgaria)

Si referitor la salar ca sa fac o precizare:

Titular in campanie 1500 garatat sau 50 euro pe zi sau 8c/km cand depasesti suma garantata(ex 20000 km x 8centi =1600 euro) + 946 lei pe tara

Titular in necampanie 1300 garantat sau 43 euro la zi sau 8centi/km daca se depasesc cei garantati. + 946 leii pe tara.

Ajutorul se plateste doar la km+leii pe tara.

Se lucreaza atat in echipaj cat si singur.

Editat de sorinelil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

noroc cu colegul Sorinel.........intradevar celelalte erau vechi...de vreo 2-3 saptamini..si nu asa amanuntite...totul e bine cind se termina cu bine,totusi pe viitor citeste inainte de a pune intrebarea..este foarte posibil sa ai deja raspuns la ce doresti tu..succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Pai daca o sa formati amundoi un echipaj (titular+ajutor) o sa castigati cam asa:

946 lei salar pe tara(se plateste si in vacanta)

Titular 1500 euro garantat cand este campanie in spania adica octombrie-mai sau 8centi la km daca depasesti cei 1500 euro si 1300 euro garantat in perioada mai-septembrie sau 8centi/km daca depasesti cei 1300 euro...

Ajutorul da proba si se plateste astfel: fara proba 6centi la km + leii pe tara

Proba- 7centi la km + leii pe tara

Proba 2- 8 centi+ leii pe tara.

Se lucreaza 10 saptamani cu 2 acasa

Sau 20 saptamani cu 4 acasa. Se vine in spania cu avionul,autocarul,microbuzul depinde cu ce vrei si cum pici, toate fiind platite de firma.

Se lucreaza numai pe volvo fh 500cp.

Se respecta programul.

Masinile sunt dotate cu qualcomm si telefon, se lucreaza cu coordonate si trafic roman.

Sper ca ti.am fost de folos.

Salariul la titular este la ora actuală 1700€ în perioada de campanie și 1500 începând cu terminarea acesteia. Au mărit cu 200€ să nu le mai plece oamenii..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Sa raspundem concret si la subiect:

 

Perioada de lucru - 2 luni jumate cu 2 saptamani concediu(in luna in care lucram 2 saptamani se platesc km facuti + salariul pe tara)

Salariu - Campania mare: de pe 1 Noiembrie pana pe 1 Iunie 1500 euro + 946 ron titularul si 6/7/8 centi/km ajutorul(depinde la cat a fost incadrat dupa ce a dat proba de lucru) + 946 ron

Campania mica: - de pe 1 Iunie pana pe 1 Noiembrie 1300 euro + 946 ron titularul si 6/7/8 centi/km ajutorul(depinde la cat a fost incadrat dupa ce a dat proba de lucru) + 946 ron

Se pleaca din tara cu camionul, avionul sau cu duba(daca se preia camionul in Ungaria).

Salariul in acte este de 1300 ron, dupa ce se platesc darile la stat, diferenta(946ron) se plateste soferului.

Dupa fiecare contract ajutorul daca doreste da din nou proba de lucru si daca a progresat fata de ultima proba trece la alta grila de salarizare(de la 6 la 7, de la 7 la 8, si dupa titular daca doreste)

Se face transport in toata Europa: Norvegia, Suedia, Danemarca, Anglia, Benelux, Germania, Franta, Italia, Portugalia, Cehia, Polonia, Slovenia, Slovacia, Grecia, Croatia, si curse mai putine spre Romania, Ungaria si Bulgaria(putine dar sunt).

Camioane Volvo FH  de la euro 4 la euro 6 dotate cu Qualcomm si clima de stationare.

Editat de ShAdE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Acum depinde ce proba sustii. Pentru titular tre sa stii tot. De la programul de lucru pana la bagatul la rampa intre 2 remorci,cuplat-decuplat remorca,trasee de prin europa si cat de cat sa stii sa lucrezi cu thermo-king-ul.

Pentru 7c(ajutor) te intreaba de program , cateceva despre thermo-king , si o parcare in rampa cu spatele...acum depinde si de seful de garaj ce dispozitie are. Nu e de speriat, daca ai habar de meserie treci fara probleme.

Iar cu angajatul nu stiu ce sa zic. Daca au nevoie te angajeaza si dupa mergi la proba, oricum te intreaba inainte daca dai de titular sau ajutor. Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.