Vizitator Anonymous Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Buna ziua ! Ma numesc George(lumea ma stie Gusteru), am 33 ani,nascut in Alba Iulia,locuiesc in Timisoara,casatorit fara copii. Sunt iubitor IREMEDIABIL de Trabant (am 2 bucati complet functionale si cu toate alea la zi). Am gasit acest forum ... am sa citesc cu atentie inainte. acum vreau decat sa va salut Maine ma duc sa ma inscriu pt cursul de obtinere atestat transport marfuri in ideea de a ma angaja sofer in viitor. Am permis de B de la 18 ani si C,D+E de 6 ani. Va salut cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CatalinFCS86 Postat Mai 2, 2011 Members Share Postat Mai 2, 2011 bine ai venit printre noi Gustere!speram sa devii un user activ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 An fabricatie 1981 - restaurat 2008 , motor 2T, 26 CP, aprindere platini,carburator tip vechi, proprietar eu. Poze E link galerie PERFECT sigura (folosesc de 2 ani site share) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 An fabricatie 1990 - restaurat 2010 , motor 2T, 26 CP, aprindere platini,carburator tip vechi, proprietar sotia. Poze E link galerie PERFECT sigura (folosesc de 2 ani site share) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Nimic decat Respect...si S-U-P-E-R-B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CatalinFCS86 Postat Mai 2, 2011 Members Share Postat Mai 2, 2011 eu ma bucur cand mai vad si oameni pasionati de masini vechi... de bmw-isti cu pisicute is satul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariussoferu Postat Mai 2, 2011 Members Share Postat Mai 2, 2011 frumos trabamtu de alba:D am si eu un vecin care are unu da merge bine de tot(ma rog,merge bine pentru un trabant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 La venerabila varsta de 30 de ani ... eu zic ca se tine bine Toderut (alintul lui). MULTUMESC de aprecieri.!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members raimond Postat Mai 2, 2011 Members Share Postat Mai 2, 2011 super tare trabyul ''old school'' chiar imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Gata treaba . Astazi m-am inscris la curs atestat marfuri + agabaritic. La Sibiu ma duc sa il dau pt ca la TM se da examen in 21 si atunci nu pot eu de nici o culoare. La SB e in 14 si e ok. Mi-am luat si cartile alea 2 cu intrebari si raspunsuri si ma apuc de cetit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Mai 4, 2011 Members Share Postat Mai 4, 2011 Bine ai venit in marea familie soferii.ro .Speram sa te integrezi cu bine in marea noastra familie si sa fi un user activ al acestui forum. Imi place la nebunie trabantul ...in general . Te felicit pentru ca ai ales sanu modifici nimic la el si ai preferat sa ramai cu mototrul in 2 T . Poate ne arati niste poze si de la interior . P.S. Toata viata mi-am dorit sa conduc un trabant , dar n-am avut ocazia pana acum.Mi-ar face placere sa merg cu unul intr-o excursie , de ce nu, prin europa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members NIKO-1967 Postat Mai 4, 2011 Members Share Postat Mai 4, 2011 salut colegu, tin sa te felicit ptr idee si ptr pozele remarcabile.dar vreau sa va povestesc prima mea impresie despre trabant.am un prieten bun care este pasionat de aceasta frumoasa masina,dar care la un moment dat mi-a luat banii pe un pariu pe care l-a castigat.mi-a spus"facem pariu ca pornesc trabi de afara din masina si nu cu manivela???du-te ma de aici,i-am zis eu.ii pune contactul,o ridica pe cric si invarte roata din fata cu mana si porneste trabi.am ramas masca.jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Dupa vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CatalinFCS86 Postat Mai 5, 2011 Members Share Postat Mai 5, 2011 colegule ne-ai innebunit cu trabantu tau:)) sper sa nu te superi era doar o gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ROSSY Postat Mai 5, 2011 Members Share Postat Mai 5, 2011 Dar cand o sa aiba un camion ;D ;D Se vede cand pui suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Cu trabanturile ... ca " e " doua frumuseti La cerere ... a zis lumea sa vaza poze cu interior ... si am pus bonus NU m-am suparat ... Doamne Feri' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Bravo Gustere!Pe vremuri,de mult,inainte sa vin in Canada,mai exact acum vreo 20 de ani am avut si eu un trabi!Dar al meu era mult mai vechi decat ale tale,bordul era diferit,volanul,si si pe exterior era mai rotunjor!Singura intrebare,la ce-ti foloseste acul de temperatura la apa cand racirea se face pe aer?Hai ca mi-ai readus amintiri in cap,cand am vazut poza cu motorul si cu rezervorul de benzina mi-am adus aminte cum faceam amestecul de benzina cu ulei si cum verificam nivelul de benzina cu joja!Tine-o tot asa si bucura-te de ele!Eu pe al meu l-am facut cadou unui mosulet pensionar care mai avea deja 2 trabi,pentru piese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 @ kenworth : in primul rand , MULTUMESC de vorbele bune Ce ai avut tu era trabant P600 (difera caroseria nitel) si e O PIESA DE COLECTIE in anul 2011 (sunt vreo 5 in RO). Controlul temperaturii motorului e important - intradevat la trabant e racire pe aer insa ... hai sa fac o mica si scurta lectie de mecanica motoare 2T racite aer. Turbina de racire se invarte sens orar si ia aerul de sub sasiul masinii prin curentii de aer. Asa ... vara temp. asfaltului ajunge la peste 70 grade(cateodata si mai mult). Cilindrii+ Chiulasele trabantului functioneaza OPTIM pe la 90 - 110 grade (din proiectare). In momentul cand se sta la : coloane,semafor, ambuteiaje etc(TIMP INDEUNgAT) ... temp motorului tinde sa creasca neexistand fluxul necesar de aer in relanty. Si atunci ... e foarte util conducatorului sa vada daca trece de 115 celsiul. Peste temp 115 - 120 cels. motorul incepe sa tzaraie ... si se poate prod. fenomenul de autoaprindere (motorul trece in regim MAC -compresie), urmand o turare EXCESIVA si incontrolabila chiar daca se taie alimentarea cu curent - practic devine motor compresie. (am patit-o tot vara ). De aceea pt mine e util sa observ temp. de pe chiulase ... bineinteles corelat cu urechea care e de fapt CEA MAI IMPORTANTA - ea aude si stie ca motorul incepe sa intre in supraincalzire. Sper ca nu am plictisit si inca o data multam de aprecieri Late edit : ACUM am vazut ca ai scris APA !! daaa , traby e racit aer dar asta e un ceas tuning cumparat care are un senzor de temp. care eu l-am adaptat pe chiulasa ... si atata ca scrie " water " pe cadran si nu celsius dar arata TEMPERATURA efectiva. Nu mai sterg ce am scris ... e util poate unora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members buceag srl Postat Mai 7, 2011 Members Share Postat Mai 7, 2011 bravo tata chiar frumos si de bun gust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Da,asa este,al meu era un P600,si era o masina foarte economica,se strica foarte rar si cand se strica era usor de reparat!Bineinteles ca nu era extrem de comfortabila,foarte zgomotoasa(dar mie imi place sa aud motorul)si nu prea incapatoare!Al meu nu cred ca ar fi intrat in categoria de colectie pentru ca umblasem la el,facusem cateva modificari,cele mai importante la partea electrica(trecut pe 12V,instalat un contact general,etc)dar era o masinuta pe cinste!Imi aduc aminte si acuma cum schimbam vitezele,1 jos,2 sus,3 jos dar tras spre sofer,4 sus si marche arriere in jos dar impins maxim inspre bord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Hi Hi Hi ... da frate' ... imparele in jos + mers inapoi , parele in sus . Buna memorie ORICUM era o masina de colectie (chiar trecuta pe 12 V). Multi trabantisti (inclusiv eu) ne-am trecut masinile pe 12 V deoarece este aproape IMPOSIBIL sa mai gasesti acumulatori de 6V de amperaj ridicat (35 Ah/h) plus becuri. Pana in 1982 fabrica a produs cu ACCU pe 6V. @ buceag Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 He,he,ca sa fiu cinstit,am mai condus trabant chiar si aici in Montreal,de 2 ori,este un mosulica ceh,Martin Simek,care si-a adus trabantul din Cehia si l-a inmatriculat aici ca vehicol de colectie(nu are voie sa circule cu el pe autostrada).am vrut sa-i cumpar masina mosului dar el nici nu vrea sa auda!In schimb m-a lasat sa ma dau de 2 ori cu ea!Oricum,la trabantul meu ii mai facusem si alte modificari care i-ar fi scazut valoarea(eram tanar pe atunci si vroiam sa-l tunez),si anume,i-am pus scaune de vw golf 1,i-am schimbat volanul si i-am pus unul cu 3 brate sport,de curse si i-am schimbat bara originala cu un spoiler de fibra de sticla de la un Renault 5 vechi!Nu arata rau,dar nu mai era "original"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Mai 7, 2011 EX Staff Share Postat Mai 7, 2011 Nu vreti voi sa v-a mutati la rubrica diverse,deja sinteti off-topic aici !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.