Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Gusteru Trabantistul va saluta din Timisoara


Vizitator Anonymous

Postări Recomandate

Vizitator Anonymous

Buna ziua ! Ma numesc George(lumea ma stie Gusteru), am 33 ani,nascut in Alba Iulia,locuiesc in Timisoara,casatorit fara copii. Sunt iubitor IREMEDIABIL de Trabant (am 2 bucati complet functionale si cu toate alea la zi).

Am gasit acest forum ... am sa citesc cu atentie inainte. acum vreau decat sa va salut  ;)

Maine ma duc sa ma inscriu pt cursul de obtinere atestat transport marfuri in ideea de a ma angaja sofer in viitor.

Am permis de B de la 18 ani si C,D+E de 6 ani.

Va salut cu respect  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

An fabricatie 1981 - restaurat 2008 , motor 2T, 26 CP, aprindere platini,carburator tip vechi, proprietar eu. Poze

E link galerie PERFECT sigura (folosesc de 2 ani site share)

f8c1cd72480098.gif 3e82e272480114.gif 065e6372480146.gif 2c6ea772480163.gif 57e74e72480187.gif b19f6a72480222.gif 3b518f72480251.gif 42a81b72480276.gif 5f450b72480307.gif 9f81d072480335.gif aa47ba72480351.gif 289b4072480372.gif c876c172480394.gif 80c77672480418.gif 76361472480449.gif 416a3272480497.gif 2d684e72480529.gif fe8c1a72480559.gif 5451d572480587.gif 76a89672480609.gif d9790172480636.gif 31bc0f72480657.gif 36441172480666.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

An fabricatie 1990 - restaurat 2010 , motor 2T, 26 CP, aprindere platini,carburator tip vechi, proprietar sotia. Poze

E link galerie PERFECT sigura (folosesc de 2 ani site share)

247169107441728.jpg a1bbfe107441773.jpg 3400a9107441817.jpg 3c201e107441847.jpg d75b44107441876.jpg b16c04107441908.jpg a4158b107441932.jpg bb1d2d107441964.jpg 1cca87107441983.jpg 63da1d107442000.jpg 4d90c1107442027.jpg 350bc1107442051.jpg 91aadf107442069.jpg b0d067107442083.jpg bcb365107442108.jpg 7a8c47107442126.jpg 6ceb60107442166.jpg 3dc186107442188.jpg 66a199107442215.jpg 350354107442236.jpg 12ae33107442283.jpg 79a001107442289.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

La venerabila varsta de 30 de ani ... eu zic ca se tine bine Toderut (alintul lui).

MULTUMESC de aprecieri.!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Gata treaba . Astazi m-am inscris la curs atestat marfuri + agabaritic. La Sibiu ma duc sa il dau pt ca la TM se da examen in 21 si atunci nu pot eu de nici o culoare. La SB e in 14 si e ok. Mi-am luat si cartile alea 2 cu intrebari si raspunsuri si ma apuc de cetit  ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Bine ai venit in marea familie soferii.ro .Speram sa te integrezi cu bine in marea noastra familie si sa fi un  user activ al acestui forum.

Imi place la nebunie trabantul ...in general :). Te felicit pentru ca ai ales sanu modifici nimic la el si ai preferat sa ramai cu mototrul in 2 T ;). Poate ne arati niste poze si de la interior :).

P.S. Toata viata mi-am dorit sa conduc un trabant :) , dar n-am avut ocazia pana acum.Mi-ar face placere sa merg cu unul intr-o excursie , de ce nu, prin europa  :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

salut colegu,

tin sa te felicit ptr idee si ptr pozele remarcabile.dar vreau sa va povestesc prima mea impresie despre trabant.am un prieten bun care este pasionat de aceasta frumoasa masina,dar care la un moment dat mi-a luat banii pe un pariu pe care l-a castigat.mi-a spus"facem pariu ca pornesc trabi de afara din masina si nu cu manivela???du-te ma de aici,i-am zis eu.ii pune contactul,o ridica pe cric si invarte roata din fata cu mana si porneste trabi.am ramas masca.jos palaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Cu trabanturile ... ca " e " doua frumuseti  ;D La cerere ... a zis lumea sa vaza poze cu interior ... si am pus bonus  :P

NU m-am suparat ... Doamne Feri'  8)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

      Bravo Gustere!Pe vremuri,de mult,inainte sa vin in Canada,mai exact acum vreo 20 de ani am avut si eu un trabi!Dar al meu era mult mai vechi decat ale tale,bordul era diferit,volanul,si si pe exterior era mai rotunjor!Singura intrebare,la ce-ti foloseste acul de temperatura la apa cand racirea se face pe aer?Hai ca mi-ai readus amintiri in cap,cand am vazut poza cu motorul si cu rezervorul de benzina mi-am adus aminte cum faceam amestecul de benzina cu ulei si cum verificam nivelul de benzina cu joja!Tine-o tot asa si bucura-te de ele!Eu pe al meu l-am facut cadou unui mosulet pensionar care mai avea deja 2 trabi,pentru piese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

@ kenworth : in primul rand , MULTUMESC de vorbele bune  :)

Ce ai avut tu era trabant P600 (difera caroseria nitel) si e O PIESA DE COLECTIE in anul 2011 (sunt vreo 5 in RO).

Controlul temperaturii motorului e important - intradevat la trabant e racire pe aer insa ... hai sa fac o mica si scurta lectie de mecanica motoare 2T racite aer.

Turbina de racire se invarte sens orar si ia aerul de sub sasiul masinii prin curentii de aer. Asa ... vara temp. asfaltului ajunge la peste 70 grade(cateodata si mai mult). Cilindrii+ Chiulasele trabantului functioneaza OPTIM pe la 90 - 110 grade (din proiectare). In momentul cand se sta la : coloane,semafor, ambuteiaje etc(TIMP INDEUNgAT) ... temp motorului tinde sa creasca neexistand fluxul necesar de aer in relanty. Si atunci ... e foarte util conducatorului sa vada daca trece de 115 celsiul. Peste temp 115 - 120 cels. motorul incepe sa tzaraie ... si se poate prod. fenomenul de autoaprindere (motorul trece in regim MAC -compresie), urmand o turare EXCESIVA si incontrolabila chiar daca se taie alimentarea cu curent - practic devine motor compresie. (am patit-o tot vara ).

De aceea pt mine e util sa observ temp. de pe chiulase ... bineinteles corelat cu urechea care e de fapt CEA MAI IMPORTANTA - ea aude si stie ca motorul incepe sa intre in supraincalzire.

Sper ca nu am plictisit si inca o data multam de aprecieri  ;)

Late edit : ACUM am vazut ca ai scris APA !! daaa , traby e racit aer dar asta e un ceas tuning cumparat  care are un senzor de temp. care eu l-am adaptat pe chiulasa ... si atata ca scrie " water " pe cadran si nu celsius dar arata TEMPERATURA efectiva.

Nu mai sterg ce am scris ... e util poate unora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

    Da,asa este,al meu era un P600,si era o masina foarte economica,se strica foarte rar si cand se strica era usor de reparat!Bineinteles ca nu era extrem de comfortabila,foarte zgomotoasa(dar mie imi place sa aud motorul)si nu prea incapatoare!Al meu nu cred ca ar fi intrat in categoria de colectie pentru ca umblasem la el,facusem cateva modificari,cele mai importante la partea electrica(trecut pe 12V,instalat un contact general,etc)dar era o masinuta pe cinste!Imi aduc aminte si acuma cum schimbam vitezele,1 jos,2 sus,3 jos dar tras spre sofer,4 sus si marche arriere in jos dar impins maxim inspre bord!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

Hi Hi Hi ... da frate' ... imparele in jos + mers inapoi , parele in sus . Buna memorie  ;)

ORICUM era o masina de colectie (chiar trecuta pe 12 V). Multi trabantisti (inclusiv eu) ne-am trecut masinile pe 12 V deoarece este aproape IMPOSIBIL sa mai gasesti acumulatori de 6V de amperaj ridicat (35 Ah/h) plus becuri. Pana in 1982 fabrica a produs cu ACCU pe 6V.

@ buceag  Multumesc  ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  He,he,ca sa fiu cinstit,am mai condus trabant chiar si aici in Montreal,de 2 ori,este un mosulica ceh,Martin Simek,care si-a adus trabantul din Cehia si l-a inmatriculat aici ca vehicol de colectie(nu are voie sa circule cu el pe autostrada).am vrut sa-i cumpar masina mosului dar el nici nu vrea sa auda!In schimb m-a lasat sa ma dau de 2 ori cu ea!Oricum,la trabantul meu ii mai facusem si alte modificari care i-ar fi scazut valoarea(eram tanar pe atunci si vroiam sa-l tunez),si anume,i-am pus scaune de vw golf 1,i-am schimbat volanul si i-am pus unul cu 3 brate sport,de curse si i-am schimbat bara originala cu un spoiler de fibra de sticla de la un Renault 5 vechi!Nu arata rau,dar nu mai era "original"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.