Members nickutzu Postat Mai 24, 2011 Members Share Postat Mai 24, 2011 Ce parere aveti de Renault premium? Am inteles ca au motoare de volvo....de fapt e un volvo mai ieftin;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Mai 24, 2011 Administrators Share Postat Mai 24, 2011 pentru mine a fost un bun ,, coleg de drum ,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nickutzu Postat Iunie 18, 2011 Autor Members Share Postat Iunie 18, 2011 din cate vad nu prea sunt colegi care sa-si dea cu parerea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Iunie 18, 2011 EX Staff Share Postat Iunie 18, 2011 O " baraca" cu motor si cutie Volvo, manevrabila, cu retarder super, automatica face toti bani...insa cabina nu se ridica la nivelul asteptat, frigo,aer conditionat,pat mare ,lipsesc spatiile de depozitare si spatiul la volan, eu am stat inghesuit .....nu imi place chestia asta...app , un pic impreciza directia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members stelcuta Postat Iulie 23, 2014 Members Share Postat Iulie 23, 2014 ai place valea si parcarea, insa consuma mai putin, pentru cine face curse plin-gol plin-gol e bun cine face plin-plin plin-plin nu e bun.cine face drumuri cu multe urcusuri consuma la greu pentru ca nu poate si se arunca la consum. Injectoare sensibile, la noi sa reparat injectoare la 200.000 km. Incarcat la 40 de t consuma mai mult ca un volvo la drum greu insa se scoate cand mergi gol sau pe autostrada. retarderul este superior fata de volvo, la un drum Bucuresti-Brasov pe Cheia, mers mai repejor volvo se incinge la frane, renault nu, cu retarderu la ultima treapta te lipeste de parbriz indiferent de greutate. Trebuie sa ai frane bune pe vagon pentru ca motrica franeaza foarte putin. instalatia electrica foarte sensibila, cabluri subtiri se incing, se intrerup imediat, fara improvizatii, si nu supradimensionati sigurantele. lucrati numai cu servisuri care cunoaste renault, daca cautati unde e mai ieftin aveti numai de pierdut, si bani grei nu asa pentu ca servisu la renault nu e tocmai ieftin, toti mecanici considera ca e cel mai greu de reparat in comparatie cu celelalte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat Iulie 24, 2014 Members Share Postat Iulie 24, 2014 Colegule, daca iau in considerare experienta mea pe Premium, zic sa te lasi pagubas. Gingas, pretentios, m-a lasat in drum de doua ori,( injectoarele ) daca te grabesti nu ai in ce "sa dai ", daca faci curse lungi e chinul de pe lume din cauza lipsei de spatiu si a confortului. Pe curse scurte, de zi, bunicel, economic, numai sa nu ajungi in service cu el. E cam de unica folosinta. Are el piese de Volvo, dar nu e Volvo nici pe departe - nu sunt fan Volvo. Unde lucram au cumparat 6 bucati noi, dar au scapat repede de ele, pt ca eram ca la razboi : stiai cand pleci, dar nu stiai daca te intorci. Drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iulie 24, 2014 Administrators Share Postat Iulie 24, 2014 Contează sa si ai camionul configurat dupa munca ceruta / depusa si Renault face camioane bune , contează sa stii ce vrei si ce ai de făcut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cabbie99 Postat Decembrie 27, 2014 Members Share Postat Decembrie 27, 2014 Consum mic pe autostrada,la deal trage bine,perfect spus ca folosit la curse scurte face treaba.Eu fac zilnic Stuttgart-Frankfurt si retur pe timp de noapte si cred ca sunt cea mai economica cursa din firma per total daca sti cum sa-l folosesti eu zic ca merita.Minusuri mari:spatiul,cabina mica,scaunul imposibil de ne-ergonomic.Insa pentru 5 ore cat stau in el merita chinul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members eduardpantazi Postat August 30, 2017 Members Share Postat August 30, 2017 Detinem un parc de 4 cap tractoare Renault Premium, atat 410 Dxi cat si 450 Dxi, toate fiind achizitionate second hand, la unele am avut norocul sa nu investim foarte mult pe cand la altele, a fost nevoie de o investitie mai mare in: reparat supape aer, reparat instalatie electrica sistem AdBlue si probleme minor la sistemul de alimentare ( conducte slabite la pompa de amorsare ), am mai intampinat probleme la firele de masa ( sasiu si motor ), s-a reparat foarte simplu prin curatarea acestora, inlocuire cablaj injectoare (locul pe unde toate Renault-urile cu motoare Volvo gazeaza ulei si umple tot motorul de ulei). Ca si pont in alegerea unui Renault Premium cu motor Volvo, ideal ar fi variantele fara senzor NoX, sunt mai fiabile, in cazul nostru neaparand probleme la sistemul de AdBlue. In cazul celor dotate cu senzor NoX ( cel montat pe catalizator ), am intampinat probleme la acel senzor, fiind nevoie de inlocuirea acestuia (2500 lei), firele ce merg la senzorul de temperatura din 'naintea catalizatorului, au oxidat si iti da batai de cap gasind problema. Costurile de raparatie in cazul nostru nu a fost foarte mari, deoarece au fost reparate de noi, nu a fost nevoie sa mergem in service doar in cazul inlocuiri cablurilor de la injectoare, in rest totul s-a efectuat de noi. Din punct de vedere al consumului, masinile se incadreaza bine in consum de 30-34%, plus minus 2% in functie de tonaj si traseul parcurs. Pentru o cursa de 1100 km tur-retur, cu incarcatura de 8to pe tur si o incarcatura de 18to retur, masinile scot un consum aproximativ de 29%. Pentru o cursa de ~600km, cu 23to, masina s-a incadrat la un consum de 33% ( Bucuresti - Cluj Napoca - Oradea ). In cazul in care alegi sa folosesti sistemul AdBlue si nu doresti anularea lui, cum se intampla foarte des in cazul acest masini, am observat un consum mediu de 50L AdBlue in jur la 2300-2500km, dar si un consum de 40L la 1800-1900km in cazul transportari de marfuri peste 20to pe un traseu mai dificil. In concluzie, camioanele Renault Premium cu motoare Volvo si cutie de viteza ZF ( manuala cat si automata ), sunt fiabile si economice atat timp cat alegi sa le repari tu si sa nu mergi la service sa te puna sa inlocuiesti o componenta cand e vorba de un fir pe care il poti izola si tu acasa. Pentru orice alte informatii legate de aceste masini, ma puteti contacta oricand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Septembrie 3, 2017 Administrators Share Postat Septembrie 3, 2017 Lasati SCR -ul in functiune , nu umblati cu tampenii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Anonimm Postat August 18, 2018 Members Share Postat August 18, 2018 (editat) O panarama de camion ma refer la euro 5 ca ala l am condus. Retarder aproape inexistent loc in camion cam stramt, buzunare sa pui ceva afara la fel te chinui cu un sac de 3kg sa il înghesui ce sa mai zic d la 1 la 10 un 2 cu indulgenta nu recomand sa conduce ti asa ceva eu unu sigur nu ma mai urc pe asa panarama de camion Editat August 18, 2018 de Anonimm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vele Postat Decembrie 13, 2023 Members Share Postat Decembrie 13, 2023 Mă poate ajuta și pe mine cineva La un Renault T frigiderul se oprește noaptea când e oprit motorul și baterii sunt noi / ce ar putea avea și unde găsesc ce ar trebui sa inlocuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.