Jump to content

Sfat achizitie camion second hand


Guest Anonymous

Recommended Posts

Guest Anonymous

Toti la un moment dat cred ca vor sa-si cumpere camionul lor.

Avand in vedere oferta actuala , e uneori foarte greu sa alegi mai ales ca nu ai lucrat

decat pe cateva modele. Totusi daca ar fi sa va decideti asupra unui model tinand cont si de costurile

cu intretinerea, service, etc, ce ati alege?

1. Marca/model

2. Cai Putere

3. Dotari: ex asr, esp, clima

3. Cutie automata sau manuala

4. Cu sau fara retarder/intarder

5. Dimensiune roti spate: pe 70 pe 80

6. Tip de Suspensie

7. Km maximi rulati

8. Ani vechime.

De ex am gasit un camion MAN TGA Aici pe care l-as cumpara dar nu am toti banii. Cred ca as face treaba cu el vre-o 2 ani pe extern.

Astept parerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Achizitia este in primul rand conditionata de partea financiara. Important este si unde intentionezi sa lucrezi,pe ce relatie . De exemplu taxa de autostrada la un tractor cu motor euro 5 fata de un euro 3 pe anumite tari este mai mica.Da,un cap tractor dotat este de preferat din toate punctele de vedere.Nu uita,daca este de afara,taxa de poluare,tva-ul,costurile cu transportul si inmatriculatul,firma,etc. Cat priveste marca,eu am o vorba,cea mai buna masina este cea care o ai si care merge :).In cazul transportului orice masina care lucreaza produce,iar plata se face functie de cursa nu de marca masinii ;). Succes in continuare si drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • Members

1. Marca/model: Man Tgx XXL

2. Cai Putere:440-480-540.

3. Dotari: ex asr, esp, clima

3. Cutie automata sau manuala:Automata

4. Cu sau fara retarder/intarder:CU o sa vezi ce te ve ajuta nu stai toata ziua cu piciorul in frana

5. Dimensiune roti spate: pe 70 pe 80

6. Tip de Suspensie

7. Km maximi rulati:600.000

8. Ani vechime.Cat mai nou posibil

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Achizitia este in primul rand conditionata de partea financiara. Important este si unde intentionezi sa lucrezi,pe ce relatie . De exemplu taxa de autostrada la un tractor cu motor euro 5 fata de un euro 3 pe anumite tari este mai mica.Da,un cap tractor dotat este de preferat din toate punctele de vedere.Nu uita,daca este de afara,taxa de poluare,tva-ul,costurile cu transportul si inmatriculatul,firma,etc. Cat priveste marca,eu am o vorba,cea mai buna masina este cea care o ai si care merge :).In cazul transportului orice masina care lucreaza produce,iar plata se face functie de cursa nu de marca masinii ;). Succes in continuare si drumuri bune!

Ai un punct rosu de la mine...

cel mai corect...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

salut si pe mine ma interseaza acelai subiect de aceia o sa postez aici sa nu deschid onul nou,prcizez ca de 5 ani am esit din domeniu transport si am cam ramas in urma cu toate as vrea sa cumpar un camion si sa ma intorc la prima draguste,credet ca as putea sa fac fata pe piata cu o singura masin

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Members

Buna,

Sunt interesat de achizitionarea urmatorului camion:

MAN TGX 18.440 4x2 BLS

Motor 440 CP Euro 5

551.000 Km

Cabina XLX cu 2 paturi

Cutie automata cu intarder

Clima+sirocco

Radio CD

ABS, ESP, ASR

ADR

Telefon,

navigatie

Rezervoare 760+450+AdBlue

Tempomat

Inmatriculat 2008, serie sasiu 2009

Pretul 31000 iepuroi.

Cam asa arata. Se merita?

man_1.jpg

man_2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Members
salut si pe mine ma interseaza acelai subiect de aceia o sa postez aici sa nu deschid onul nou,prcizez ca de 5 ani am esit din domeniu transport si am cam ramas in urma cu toate as vrea sa cumpar un camion si sa ma intorc la prima draguste,credet ca as putea sa fac fata pe piata cu o singura masin

eu zic ca daca te descurci sa iti gasesti clienti, da

doar nu toata lumea lucreaza cu firme mari ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Iveco STRALIS, 480 CP, automat, intarder 6 trepte

Daca faci un mic sondaj pe net ai sa vezi de ce zic acest lucru.

1- costuri de achizitie mici

2 - costuri de intretinere mici

3 - costuri de utilizare mici ( consum carburanti + schimb de ulei plus anexe)

4 - spatiu in cabina ptr 2 pers, destul de rezonabil

5 - service iveco mult mai ieftin decat la alte companii

Desigur..as alege si Renault Premium...se incadreaza in aceeasi clasa decheltuieli...poate cu un consum mai mic ...dar cu cu un confort scazut. in schimb eu nu as alege Premium ptr sptiul oferit in cab. e minuscul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.